Marka: Reanult
Model: Trafic
Silnik: 2.0
Rocznik: 2021 Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Sie 2012 Posty: 384 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-10-30, 21:09
GRL napisał/a:
Jedyny sensowny wydaje być się Tipo.
Z mocniejszym diesle i w totalnie podstawowej wersji wyposażeniowej 59200.
Ale w całkiem fajnej benzynie to zaledwie 43200.
Oszczędność na paliwie może się nie zdążyć zwrócić.
Tym bardziej, że zawsze można pomyśleć o gazie.
Tipo chodzi mi po głowie, ale w necie słychać o długim czasie oczekiwania (do 6 miesięcy); na stronach wrocławskiego dealera to auto w ogóle jeszcze nie występuje
Ostatnio zmieniony przez Marckok 2016-10-30, 21:16, w całości zmieniany 1 raz
aki Waszym zdaniem model najbardziej nadaje się na długie trasy?
Zwykłe sandero, logan i logan mcv są właściwie porównywalne na trasach - jeśli pominąć kwestię ładowności, to z lekkim wskazaniem na sedana, który powinien być najcichszy.
Wszystkie mają też wyższy prześwit niż większość około-segmentowej konkurencji, więc pozostaje pytanie jak trudne są te Twoje warunki terenowe, tzn. czy w ogóle potrzebujesz jeszcze zwiększać prześwit.
Jeśli tak - to sandero stepway jest trochę lepsze niż duster na trasie (wyższy, szerszy i mniej opływowy).
Wśród konkurencji bez problemu można znaleźć coś bezdyskusyjnie lepszego na trasie (np cokolwiek pokroju tego megane), ale by jednocześnie było dobre w terenie (zwłaszcza cięższym) to gorzej - takie "fanaberie" (; wymagają raczej zwiększenia budżetu...
z kolei wersja demo - oglądałem Fluence 1.5 dCi z przebiegiem 12000 za 51000 brutto - tyle że nie wiem czy chcę taką "limuzynę"
Ło matko... niechętnie bym podszedł do demówki z przebiegiem 1000km...
A co dopiero 12000km...
Kiedyś zapytałem szefa dlaczego wybrał 308.
Odpowiedź była następująca:
Wziąłem kilka demówek, przyjechałem pod nasze biuro i każdym zaatakowałem najwyższe krawężniki w okolicy.
Wybrałem ten, którym najłatwiej było wpakować się na chodnik pod biurem.
Ostatnio zmieniony przez GRL 2016-10-30, 22:22, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Reanult
Model: Trafic
Silnik: 2.0
Rocznik: 2021 Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Sie 2012 Posty: 384 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-11-01, 11:05
dopytałem - to nie tyle auta testowe, co służbowe z centrali Renault Polska; zastanawiam się nad tym bo różnica między nowym Megane a takim używanym (będącym jeszcze na gwarancji) to około 15 000 zł
pochodziłem też jeszcze trochę między modelami Dacii, ale od pracownika salonu dowiedziałem się też, że będzie delikatny facelifting więc teraz już nie zamawiają i nie mają modeli "od ręki"; w razie gdybym chciał kupić to trzeba będzie na odbiór poczekać do lutego
coraz więcej wskazuje na to, że na Lodgy moja przygoda z Dacia na razie się zakończy (chyba że zdecyduję się jeździć dalej, po wymianie turbiny podejrzewam że kolejne 100 000 km pojeżdżę w miarę spokojnie)
mało pali
120 km/h 5,8 l/100 km
140 km/h 6,5 l/100 km
i jest cichutko
z tym silnikiem z tyłu są hamulce tarczowe a nie bębnowe.
na mojej stronie znajdziecie test dokładnie takiego modelu, zapraszam
jeśli chodzi o małe spalanie to też polecam diesle 1,4 i 1,6 w Hyundaiu i Kii, jutro pojawi się test Elantry a od dłuższego czasu jest na stronie test i20 z silnikiem diesla.
_________________ Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail
Ostatnio zmieniony przez maciek 2016-11-13, 21:41, w całości zmieniany 1 raz
Kupisz używkę z przebiegiem 50kkm.
Będziesz się bał samemu zrobić dodatkowe 250kkm.
Bo nie wiadomo jak był wcześniej traktowany.
Bo 300kkm to już większe ryzyko nieprzewidzianych kosztów.
Sam przejedziesz tylko 200kkm.
Sprzedasz rok wcześniej.
Dołożysz do następnego.
Przez 20 lat, zamiast 4 nowych samochodów, kupisz 5 używek.
Sumaryczny koszt posiadania jednych i drugich będzie porównywalny.
PS.
Odsetek poleasingowych aut z przebiegiem do 20kkm jest marginalny.
Nikt nie przepłaca za diesla i leasing, żeby jeździć dookoła komina.
Jedynie kwestie losowe, demówki ...lub poważnie popsuł, pokleił na ślinę i ucieka od późniejszych znacznych kosztów.
Poleasingowy do 20kkm to jakiś kosmos.
Większość dwu-trzy latków ma przebieg 160-300kkm.
Mój miał 70kkm ale długo trzeba było szukać a i tak miał szkodę.
Jedynie gdzie da się trafić auta z małym przebiegiem to bardziej luksusowe, ale tych z kolei nie sprzedaje się po 2 latach
Ostatnio zmieniony przez kapelusznik 2016-11-16, 15:56, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Reanult
Model: Trafic
Silnik: 2.0
Rocznik: 2021 Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Sie 2012 Posty: 384 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-11-18, 01:09
wersja dealera jest taka, że te używki z małym przebiegiem to samochody służbowe z centrali Renault; więc ani demo, ani poleasingowy
link którym podrzuciłeś prowadzi do wniosku, że kupno nowego auta z salonu to też ryzyko
więc powraca pytanie: jak nie Dacia, i nie Renault, to co ?? jakieś sugestie w zakresie nowe / używane ? gdzie kupić używane będąc pewnym jego historii ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum