Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Duster w Automaniaku
Autor Wiadomość
Cav 


Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 3019
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-10-23, 16:33   Duster w Automaniaku

Jednym z bohaterów dzisiejszego odcinka Automaniaka był Duster,
Wersja zapewne tce 4x4, po tuningu off-road za 7 tys.
Rywalizował z Uazem i Ładą Nivą.

I niestety poległ na całej linii, mimo że zadania nie były specjalnie trudne.
Powody praktycznie dwa - włączające się mimo wyłączenia ESP/TCS (idiotyzm) i krótka skrzynia biegów.

I tu ukłon w stronę dacio-klakierów, którzy w tym ostatnim elemencie nie widzieli nic zdrożnego.
Jarek Maznas, który powoził Dusterem niestety się z nimi nie zgadza - ale widocznie jest narzekaczem i nie miałby po co wchodzić na forum, bo przecież żadnej winy po stronie Dacii być nie może, to jest jasne jak słońce....
Ostatnio zmieniony przez Cav 2016-10-25, 21:44, w całości zmieniany 2 razy  
 
jas_pik 



Marka: Mitsubishi
Model: Outlander PHEV
Silnik: 2,0
Rocznik: 2014
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 4055
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-10-23, 17:41   Re: Duster w Automaniaku

Cav napisał/a:
Jednym z bohaterów dzisiejszego odcinka Automaniaka był Duster,
Wersja zapewne tce 4x4, po tuningu off-road za 17 tys.
Rywalizował z Uazem i Ładą Nivą.

Porównanie totalnie bez sensu - jeśli porównywać jabłko do jabłka a nie jabłko do ziemniaka.
Powinni porównywać samochody chociaż zbliżone - czyli w wersji 4x4 Nissana Qashkaia i tak Skoda Yeti, czy też Kia Sprtage i oczywiście te wszystki pojazdy w wersji 4x4 . Wybór Łady i Uaz jako samochodów o zupełnie innej konstrukcji napędu świadczy źle o twórcach tego typu programów

Cav napisał/a:
I niestety poległ na całej linii, mimo że zadania nie były specjalnie trudne.
Powody praktycznie dwa - włączające się mimo wyłączenia ESP/TCS (idiotyzm) i krótka skrzynia biegów.

Gdyby własnie porównywano jabłko do jabłka - czyli pojazdów wyżej wymienionych wynik byłby zupełnie inny.
Ponieważ porównanie takie zrobiłem na swoim małym torze testowym na swojej hacjendzie to dlatego wybrałem Dustera i chwalę go za taka krótką skrzynię na 1 która sprawdza się właśnie na trudnych trasach.
A ESP - trzeba pamiętać o wyłączaniu bo ono z automatu jest aktywne po każdym wpięciu biegu. ( no chyba że sobie coś przeprogramowałem CLIPEM). Ale to dlatego żeby zawsze kierowcę wyprowadzić z niebezpiecznej sytuacji na drodze. Jeśli ktoś chce jeździć wyłącznie w terenie to musi te wszystkie opcje ustawić pod swoja jazdę a nie narzekać że mu się coś bez przerwy włącza mimo że on nie chce.
W każdym razie można w dość duży sposób sobie ustawić CLIP-em możliwości załaczania ESP.
_________________
http://bit.ly/3n82hb8
 
Cav 


Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 3019
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-10-23, 18:37   Re: Duster w Automaniaku

jas_pik napisał/a:
Cav napisał/a:
Jednym z bohaterów dzisiejszego odcinka Automaniaka był Duster,
Wersja zapewne tce 4x4, po tuningu off-road za 17 tys.
Rywalizował z Uazem i Ładą Nivą.

Porównanie totalnie bez sensu - jeśli porównywać jabłko do jabłka a nie jabłko do ziemniaka.
Powinni porównywać samochody chociaż zbliżone - czyli w wersji 4x4 Nissana Qashkaia i tak Skoda Yeti, czy też Kia Sprtage i oczywiście te wszystki pojazdy w wersji 4x4 . Wybór Łady i Uaz jako samochodów o zupełnie innej konstrukcji napędu świadczy źle o twórcach tego typu programów


Kryterium była cena i 4x4, pewnie mogli dorzucić Vitarę, ale ona nie miała żadnych szans ze względu na bylejaki prześwit, a to zupełnie nie był odcinek asfaltowy.
Z tego samego powodu porównanie do w/w tez nie wchodziło w rachubę, bo zdolności terenowych nie mają żadnych - to są crossovery, a nie tanie suvy jak Duster.
Duster w standardzie też miałby kłopoty, ten w programie był o 6 cm podniesiony, ze snorkelem i możliwościami brodzenia dwa razy lepszymi.
Ale chyba zapomnieli o lepszych gumach - wyraźnie się ślizgał.

Dobór był chyba właśnie wg ceny, podali że nowa Niva kosztuje 51, Duster 53 a Uaz 58 tys.

Oczywiście fajnie byłoby gdyby poszli za ciosem i zrobili porównanie tanich suvów/crossoverów 4x4.
Ale to i tak było lepsze niż zeszłotygodniowe testy limuzyn za pół mln.

jas_pik napisał/a:

Cav napisał/a:
I niestety poległ na całej linii, mimo że zadania nie były specjalnie trudne.
Powody praktycznie dwa - włączające się mimo wyłączenia ESP/TCS (idiotyzm) i krótka skrzynia biegów.

Gdyby własnie porównywano jabłko do jabłka - czyli pojazdów wyżej wymienionych wynik byłby zupełnie inny.
Ponieważ porównanie takie zrobiłem na swoim małym torze testowym na swojej hacjendzie to dlatego wybrałem Dustera i chwalę go za taka krótką skrzynię na 1 która sprawdza się właśnie na trudnych trasach.
A ESP - trzeba pamiętać o wyłączaniu bo ono z automatu jest aktywne po każdym wpięciu biegu.


Ono się samo wyłączyło przy jakiejś tam szybkości w kamieniołomie, więc to nie ten problem.
Co do jedynki - nikt do niej nie ma pretensji, problem jest taki, że zesputo resztę skrzyni przy okazji - i efekt jest jaki jest.
Słaby po prostu.
Ostatnio zmieniony przez Cav 2016-10-23, 18:41, w całości zmieniany 3 razy  
 
Dar1962 



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 3865
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2016-10-23, 18:55   

problem tkwi głównie w oponach - na tych , w które był obuty (prawdopodobnie conti cross contact) w takim terenie za szybko się nie pojedzie, drugi problem, to brak reduktora (pozostałe go miały) DD to nie jest auto terenowe i nie wiem, co miał udowodnić test w takim zestawieniu
Ostatnio zmieniony przez Dar1962 2016-10-23, 18:57, w całości zmieniany 2 razy  
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7414
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2016-10-23, 19:00   Re: Duster w Automaniaku

Cav napisał/a:

Ale chyba zapomnieli o lepszych gumach - wyraźnie się ślizgał.


A to jest podstawa jak chcesz jeździć w terenie.
Ciekaw jestem czy wszystkie były chociaż na porównywalnych modelach opon.

Po dzisiejszym przejeździe uważam moje Yokohamy za dobry wybór i kompromis pomiędzy asfaltem, a terenem. Zwłaszcza tym wąwozem pełnym błota, z którego nie widać było dachu i późniejszym zjazdem w kolejny jar.
 
Dar1962 



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 3865
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2016-10-23, 19:02   Re: Duster w Automaniaku

Marek1603 napisał/a:

Ciekaw jestem czy wszystkie były chociaż na porównywalnych modelach opon.

No jak były, jak nie były? :-P UAZ miał klocki jak w ciągniku Ursus.
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7414
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2016-10-23, 19:11   

Tak też podejrzewam więc i cały dalszy test jest o kant d...y rozbić.
 
jas_pik 



Marka: Mitsubishi
Model: Outlander PHEV
Silnik: 2,0
Rocznik: 2014
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 4055
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-10-23, 20:28   Re: Duster w Automaniaku

Cav napisał/a:

Kryterium była cena i 4x4, pewnie mogli dorzucić Vitarę, ale ona nie miała żadnych szans ze względu na bylejaki prześwit, a to zupełnie nie był odcinek asfaltowy.

I sam potwierdzasz że inne 4x4 w podobnym obszarze cebnowym nie mogły stanąć w szrnkach. A UAZ i NIVA mają zupełnie inny układ przeniesienia napędu bo maja reduktory - dlatego tego nie można porównywać . A różnice opn to już totalny odlot.

Cav napisał/a:
Dobór był chyba właśnie wg ceny, podali że nowa Niva kosztuje 51, Duster 53 a Uaz 58 tys.

Zaraz -przecież napisałeś że Duster został podrasowany kwotą 19 000 zł .
W tym momencie cenowo jesteśmy na pozycji biednych wersji Skody/Kii/Suzuki . A że ich prześwit jest śmieszny to zupełnie inna bajka.


Cav napisał/a:
Co do jedynki - nikt do niej nie ma pretensji, problem jest taki, że zesputo resztę skrzyni przy okazji - i efekt jest jaki jest.
Słaby po prostu.

Nikt nigdy nie pisał że Duster jest dobrym samochodem na autostrady. Jest idealny na polne drogi i lekki teren w odróźnieniu od innych SUV-ów które nimi nie są bo żaden z konkurentów w podobnym obszarze cenowym i 4x4 nie ma podobnego prześwitu jak Duster ( albo lepiej jak Sanderka Stepway). Ale coś za coś - skrzynia jest jaka jest po to aby jednak zachowanie w jeździe terenowej ( bez reduktora) było w miarę poprawne. I takie jest .
_________________
http://bit.ly/3n82hb8
 
wat 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,5 dCi 110
Rocznik: 2015
Wersja: Laureate
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 1146
Skąd: Zabrze/Hindenburg
Wysłany: 2016-10-23, 20:43   

podrasowany na 19 czy 17 tysi i w tej kwocie zabrakło na choc toche lepsze gumy to jakaś kpina
 
Cav 


Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 3019
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-10-23, 21:19   

Dar1962 napisał/a:
problem tkwi głównie w oponach - na tych , w które był obuty (prawdopodobnie conti cross contact) w takim terenie za szybko się nie pojedzie, drugi problem, to brak reduktora (pozostałe go miały) DD to nie jest auto terenowe i nie wiem, co miał udowodnić test w takim zestawieniu


Na pewno udowodnił, że w Dusterze jest dużo do poprawy, a elektronika i mechanika powinna być robiona z głową.
BTW: Łada też chyba jechała na seryjnych oponach.
 
Cav 


Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 3019
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-10-23, 21:25   Re: Duster w Automaniaku

jas_pik napisał/a:

Nikt nigdy nie pisał że Duster jest dobrym samochodem na autostrady. Jest idealny na polne drogi i lekki teren w odróźnieniu od innych SUV-ów które nimi nie są bo żaden z konkurentów w podobnym obszarze cenowym i 4x4 nie ma podobnego prześwitu jak Duster ( albo lepiej jak Sanderka Stepway). Ale coś za coś


No właśnie niekoniecznie.
Nikt nie oczekuje od Dustera super zachowania się na autostradach.
Ale po co psuć coś co było lepsze, czymś gorszym?

Jeździłem wersją 4x2 i jej zachowanie na autostradzie jest po prostu wyraźnie lepsze, więc nie było żadnego powodu żeby to zepsuć.

Ty może nie oczekujesz samochodu uniwersalnego, ale ja tak, więc oczekuję że samochód będzie maksymalnie (za daną cenę) dobry w każdych warunkach - więc, że nikt go nie będzie psuł bez potrzeby swoimi bezsensownymi innowacjami.
Już powoli się z ich części wycofują - np. z otwierania szyb na konsoli środkowej, klaksona w gałce świateł, pakowania na siłę koła zapasowego do środka bagażnika, to może i kiedyś wycofają się z popsucia całej skrzyni z racji poprawienia biegu pierwszego.

I wcale nie musi być coś za coś, żeby poprawić jedną rzecz, wcale nie trzeba zepsuć drugiej.
Ostatnio zmieniony przez Cav 2016-10-23, 21:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
majkel 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 SCe 115 4x4
Rocznik: 2015
Wersja: Laureate
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 22 Sie 2015
Posty: 309
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 2016-10-24, 10:26   

Cav, możesz podać, który to sezon i numer odcinka Automaniaka ?
Chętnie bym obejrzał :-) .
_________________

 
jas_pik 



Marka: Mitsubishi
Model: Outlander PHEV
Silnik: 2,0
Rocznik: 2014
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 4055
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-10-24, 11:00   

Automaniak - seria 17, odcinek 4
Do obejrzenia w Playerze TVN za 5 dni.
_________________
http://bit.ly/3n82hb8
 
Cav 


Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 3019
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-10-24, 16:12   

jas_pik napisał/a:
Automaniak - seria 17, odcinek 4
Do obejrzenia w Playerze TVN za 5 dni.


Albo na bieżąco, w tygodniu, w TVN Turbo.
 
Piitubski 


Marka: Dacia będzie
Model: Duster był
Silnik: będzie
Dołączył: 17 Lis 2015
Posty: 716
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-10-24, 19:32   

W tym programie podano info, że pakiet offroad zwiększa prześwit i głębokość brodzenia dwukrotnie. Skąd oni wzięli te dane?
 
Cav 


Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 3019
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-10-25, 17:33   

Piitubski napisał/a:
W tym programie podano info, że pakiet offroad zwiększa prześwit i głębokość brodzenia dwukrotnie. Skąd oni wzięli te dane?


Mówili o tym pakiecie za 7 tys, nie o popierdółce którą szumnie nazywa w ten sposób ASO.

To jest oferta jednego z poznańskich tunerów.
Ogłaszał się też na grupie.

Widuję czasem to auto na mieście - wygląda zajebiście, te cm widać od razu.
Tyle że jest przez widoczne elementy zawieszenia nieco pokraczne na dole.

Dokładniej to ci:
http://overlimit.com/pl/p...-overlimit.html
Ostatnio zmieniony przez Cav 2016-10-25, 21:43, w całości zmieniany 2 razy  
 
PiotrWie 



Marka: Opel
Model: Zafira Family
Silnik: 1,8
Rocznik: 2014
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 1591
Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 2016-10-25, 20:15   

Ale w ich ofercie jest podniesienie prześwitu o 60 mm, a nie o 210 Dwukrotne zwiększenie prześwitu w Dusterze to już by chyba był monster car.
 
Marcinbzyk 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi
Rocznik: 2016
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Mar 2016
Posty: 140
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-10-25, 20:48   

Takiego podniesienia (210) nie zniosą przeguby i półosie za krótkie.
 
Cav 


Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 3019
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-10-25, 21:40   

Marcinbzyk napisał/a:
Takiego podniesienia (210) nie zniosą przeguby i półosie za krótkie.


Ale o co chodzi, jakie 210?
Przecież wyraźnie pisałem, że chodzi o podniesienie o 6 cm.

Pitubski też pisał o 2 rzeczach:
-zwiększeniem prześwitu
-ORAZ dwukrotnym zwiększeniem głębokości brodzenia (z 35 na 70 cm).

Ktoś ma problemy z rozumieniem słowa pisanego?
Ostatnio zmieniony przez Cav 2016-10-25, 21:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
PiotrWie 



Marka: Opel
Model: Zafira Family
Silnik: 1,8
Rocznik: 2014
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 1591
Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 2016-10-26, 07:22   

Cav napisał/a:
Marcinbzyk napisał/a:
Takiego podniesienia (210) nie zniosą przeguby i półosie za krótkie.


Ale o co chodzi, jakie 210?
Przecież wyraźnie pisałem, że chodzi o podniesienie o 6 cm.

Pitubski też pisał o 2 rzeczach:
-zwiększeniem prześwitu
-ORAZ dwukrotnym zwiększeniem głębokości brodzenia (z 35 na 70 cm).

Ktoś ma problemy z rozumieniem słowa pisanego?

Napisał "prześwit i głębokość brodzenia"- spójnik "i" oznacza zwiększenie obu tych rzeczy dwukrotnie - co wydawało mi się niemożliwe. Tak własnie należy rozumieć "słowo pisane"
Ostatnio zmieniony przez PiotrWie 2016-10-26, 08:54, w całości zmieniany 3 razy  
 
Karenzo 


Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 4551
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-10-26, 08:39   

gdzie suzuki jimmy w tym porównaniu ?
_________________
Moje auto
 
Marcinbzyk 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi
Rocznik: 2016
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Mar 2016
Posty: 140
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-10-26, 12:09   

Słowo pisane w tym wypadku jest jednoznaczne.
 
keikan 



Marka: Dacia
Model: Duster II 4x4 / Sandero II
Silnik: 1,3 150KM / 1,2 16V
Rocznik: 2020 / 2014
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Lut 2012
Posty: 1197
Skąd: Krak-OFF
Wysłany: 2016-10-26, 12:27   

Nie oglądałem jeszcze odcinka, ale czytam dyskusję i interesuje mnie jedno.
Skoro ta testowana Dacia Duster miała być "tuningowana" przez tą znaną firmę i to za konkretną kwotę 7000 PLN to w tej wersji chyba od razu ma zmieniane opony na szersze i terenowe?
Przynajmniej tak wynika z opisu pakietu Adventure:


zwiększenie prześwitu o 60 mm
elementy przywracające geometrię zawieszenia
opony terenowe o większej średnicy
stalowa płyta osłonowa silnika
płyta montażowa wyciągarki zabudowana w przednim zderzaku
wyciągarka elektryczna 12V o uciągu 4500/9000 LBS ze sterowaniem bezprzewodowym
zestaw akcesoriów do wyciągarki

cna 6700 PLN (netto)

a tym bardziej jeśli była to full opcja czyli pakiet Overlimit za 7300 PLN (netto)
_________________
http://www.daciaklub.pl/f...=7001&start=100

http://www.daciaklub.pl/f...pic.php?t=18768
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-10-26, 12:39   

Też nie oglądałem, ale choć bez względu na opony, prześwit i rodzaje testów za ograniczenie możliwości terenowych na pewno w jakiejś części odpowiada ESP, to jednak skrócona skrzynia może jedynie pomóc, nie zaszkodzić. Ewentualnie jej winą jest wciąż zbytnia długość, mimo skrócenia. W każdej terenowej sytuacji krótsze przełożenia są lepsze, dlatego w końcu stosuje się reduktory. Nawet red. Maznas pewnie o tym wie, więc jakoś nie przypuszczam, żeby krytykował dusterową "jedynkę" za to, że jest wyjątkowo krótka.
 
Cav 


Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 3019
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-10-26, 15:58   

laisar napisał/a:
Też nie oglądałem, ale choć bez względu na opony, prześwit i rodzaje testów za ograniczenie możliwości terenowych na pewno w jakiejś części odpowiada ESP, to jednak skrócona skrzynia może jedynie pomóc, nie zaszkodzić. Ewentualnie jej winą jest wciąż zbytnia długość, mimo skrócenia. W każdej terenowej sytuacji krótsze przełożenia są lepsze, dlatego w końcu stosuje się reduktory. Nawet red. Maznas pewnie o tym wie, więc jakoś nie przypuszczam, żeby krytykował dusterową "jedynkę" za to, że jest wyjątkowo krótka.


Coście się tak uparli na tą jedynkę, jak pragnę zdrowia?
Skrzynia składa się z 6 biegów, a nie tylko z jednego, o którym każdy dacio-klakier fanzoli bez opamiętania !!!!

Krytykował skrzynię po wyścigu na czas, w którym trzeba było cisnąć ile się dało, więc dziadowska skrzynia go spowolniła.
Jedynki pewnie nawet wtedy nie włączył, bo i po co?
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne