Oficjalnie być może faktycznie nie w najbliższym czasie - ale nic nie stoi na przeszkodzi zamówić w jakiejś firmie produkującej części do tuningu odpowiednich elementów... (;
Jak się wam podoba takie przedliftingowe wnętrze konkurenta Taty :
Pseudodrewno, skóra...z św. krów ?
Obrazek można powiększyć klikając.
Zaznaczam, że nie jest to żaden tuning tylko wnętrze Mahindra Logan. W Indiach to auto pozycjonowane jest dużo wyżej niż u nas... Zauważyłem, że hindusi marudzą na ubogie wyposażenie Logana
Ostatnio zmieniony przez piotrres 2009-11-16, 12:22, w całości zmieniany 5 razy
przecież to jest wersja przed małymi modyfikacjami zobaczcie pokrętła od nagrzewania i klimy w nowszej wersji jest inaczej ułożone
muszę powiedzieć że mi się podoba ta imitacja tego drewna z imitacją skóry. mogli by coś podobnego sprzedawać w Polsce. tylko niech kierownica będzie po lewej stronie
Niby drewno dla mnie lipa.
To moje zdanie, ale nawet drewno z Dębu Bartek w samochodzie za 500tyś zł nie podoba mi się - wolę aluminium lub włókno węglowe.
...JAK W 20-LETNIM MERCU
Osoobiście wolę, jeżeli coś czegoś nie udaje. Za to lubię daćkę.
A z resztą pomyślcie, jak tak na prawdę wygląda połączenie drewno (ew. płyta OSB )
plus plastik. Nawet ten nietani . Po prostu bezguście. Metal + plastik może być...
Ostatnio zmieniony przez piotrres 2009-11-18, 11:02, w całości zmieniany 2 razy
Marka: Dacia
Model: Sandero III Stepway
Silnik: 1.0 TCe LPG
Rocznik: 2021
Wersja: Comfort Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Wrz 2007 Posty: 339 Skąd: Częstochowa, Polska
Wysłany: 2009-11-23, 09:42
W zasadzie to nie po francusku, ale po rumuńsku, ale to języki spokrewnione nieco. Z tego co udało mi się wyczytać wynika, że pokazowy Duster jest wielkości Sandero, ma dwoje drzwi i jest produkowany już w Mioveni w celach instruktażowych. Wersja produkcyjna ma ruszyć na wiosnę, pewnie tuż przed lub po salonie w Genewie.
Jak wykoncypowałem posługując się tłumaczeniem guglarskim i tekstem oryginalnym
to chodzi tu (dwoje drzwi/wielkość sandero) o rajdówkę Duster 3.0 v6.
Seryjny egzemplarz będzie raczej pięciodrzwiowy i długości ca. Logana-sedana.
Najbardziej przypdadł mi do gustu fragment (w tłumaczeniu guglarskim):
...W Rumunii, samochody są bardzo często postrzegane jako symbol sukcesu, ludzie chcą wyglądać jak mają pieniądze, podczas gdy na Zachodzie są uważane za rzeczy bardzo przydatne. Kiedy myślisz, że jak nas będzie przełączyć się do innej mentalności i tego, co można Rzymian zmienić? ...
Zupełnie jak u nas !
Nb. w wielu krajach jesteśmy myleni z Rumunami i v-ce versa
BTW> Români --> Obywatele Rzymu (taka jest etymologia)
Ostatnio zmieniony przez piotrres 2009-11-23, 10:23, w całości zmieniany 1 raz
chodzi tu (dwoje drzwi/wielkość sandero) o rajdówkę Duster 3.0 v6
Dokładnie tak.
Natomiast produkcja właściwej wersji już się zaczęła, tylko że w niewielkiej ilości, w ramach przystosowania linii produkcyjnej. Faktyczna masowa produkcja - pod koniec zimy, początek sprzedaży wiosną.
Wydaje mi się, że należałoby popracować troszkę nad bezpieczeństwem, skoro "Smark" alias ("MatFiz") rozbity w tym roku wykazał się 4* przy nowych procedurach testowania...
Co wiecej, producent twierdzi, że niektóre wersje od 2010 będa miały ESP:
"...Electronic Stability Control (ESC) is not currently available on any variant. Chevrolet advises Euro NCAP that ESC will become available on some variants during the course of 2010..."
Czas na Dacię...w końcu "***-by Renault"
Ostatnio zmieniony przez piotrres 2009-11-27, 17:27, w całości zmieniany 1 raz
Wydaje mi się, że już przy okazji dyskusji właśnie nt wyników testów zderzeniowych (Sandero) wyszło z analizy, że zachowanie konstrukcji (strefy zgniotu i ogólna deformacja) są w zupełności wystarczające, a jedynym problem jest odpowiednie odebranie sił bezwładności z ciał pasażerów (oraz dodatkowe wyposażenie pseudo-bezpieczeństwa w postaci np kontrolek).
Co do ESP, to myślę że również Dacia wyprzedzi ustawowy obowiązek - skoro w przyszłym roku system ten pojawi się w Dusterze, to nie będzie żadnego technicznego powodu, żeby nie mógł trafić i do reszty modeli (skoro "SUV" też jest oparty na platformie B0, to i tak wszystko powinno do siebie pasować).
No chyba że "derechtory" (z Renault?) z jakiegoś powodu (czytaj: pozycjonowanie?) nie będę tego jednak chcieli...
Marka: (nie posiadam)Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 105 KM 4x4
Rocznik: 2010
Wersja: Prestige
Dołączył: 08 Lip 2008 Posty: 269 Skąd: Nowy Kocin
Wysłany: 2009-12-11, 15:25
Plany Dacii na najbliższy czas- na pewno będą spyphotos...
http://www.roadlook.pl/ak...owe-modele.html
W skrócie- do 2012 r. sedan-alternatywa dla Fluence i stworzony w współpracy z Bajem konkurent Nano(o nim już trochę słyszeliśmy)
_________________ W życiu najważniejszy jest zdrowy rozsądek.
Ostatnio zmieniony przez paweloo97 2009-12-11, 15:25, w całości zmieniany 1 raz
Co do ESP, to myślę że również Dacia wyprzedzi ustawowy obowiązek
Prędzej czy później wprowadzi
moto.onet.pl napisał/a:
Asystent hamowania będzie wymagany we wszystkich samochodach produkowanych po 24 lutego 2011 roku. [...] obowiązkowy system ESP. Elektroniczna kontrola stabilności stanie się obligatoryjna w autach produkowanych po listopadzie 2014 roku.
http://moto.onet.pl/15890...kul.html?node=2
Artykuł o samochodzie, który pokazał wyżej Kratylos,
Cytat:
Dacia szykuje konkurenta dla VW Passata
Według informacji Auto Bild, znana z oferty aut segmentu low-cost marka Dacia szykuje limuzynę klasy średniej, która kształtem przypomina Renault Laguna, a konkurować ma m.in. z VW Passatem.
Według informacji Auto Bild, znana z oferty aut segmentu low-cost marka Dacia szykuje limuzynę klasy średniej, która kształtem przypomina Renault Laguna. Premiery można spodziewać się mniej więcej w połowie roku 2011.
Przypuszczalnie ceny rozpoczynać się będą w okolicach 14 000 euro.
Do stworzenia nowego modelu marki Dacia posłuży wydłużona płyta podłogowa z Renault Fluence, a w gamie jednostek napędowych pojawią się silniki o mocy od 90 do 140 KM.
Inne nowości marki Dacia, które zobaczymy w najbliższym czasie, to znany już z oficjalnych zdjęć Duster (wiosna 2010), a nieco później w gamie zadebiutuje też niewielkie auto miejskie.
Wizualizacja to zwykłe Fluence z innym grilem i logiem (co ma bardzo małe szanse faktycznej realizacji), a w tekście piszą jakieś głupoty: "nowa" renówka (czyli Samsung SM3, czyli Nissan Bluebird Sylphy) wykorzystuje przecież tę samą płytę podłogową co nasze vehiculy - tzw. platformę B Nissana. Do tego jej naprawdę porządnie wydłużona wersja (rozstaw osi segmentu E!) od dawna już "jeździ": w MCV-ce...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum