Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Rdza na piaście i bębnach
Autor Wiadomość
Gercio 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: TCE 90 S&S
Rocznik: 2016
Wersja: Laureate
Dołączył: 26 Lip 2016
Posty: 51
Skąd: Wrocław
  Wysłany: 2016-11-14, 16:58   Rdza na piaście i bębnach

Cześć :)

Taka rdza to normalna sprawa, czy jechać reklamować do ASO?
(auto kupione Lipiec 2016).

Dzięki
Gercio

WhatsApp Image 2016-11-14 at 16.51.45.jpeg
Plik ściągnięto 16 raz(y) 174,42 KB

WhatsApp Image 2016-11-14 at 16.51.47.jpeg
Plik ściągnięto 14 raz(y) 175,67 KB

 
arczi_88 



Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6 MPI 84 KM
Rocznik: 2014
Wersja: Ambiance Plus
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 1599
Skąd: Lędziny
Wysłany: 2016-11-14, 17:13   

Normalna. Na tym jest rdza już w fabryce :-P tak to u mnie wygląda:




_________________

 
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2126
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-11-14, 17:35   

To norma. Można co najwyżej pomalować. Inna rzecz, że w dwuletniej fabii nie mam rdzy na bębnach, które wyglądają jak nowe z półki.
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
 
Dar1962 



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 3865
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2016-11-14, 17:43   

żeliwo pokrywa się rudą błyskawicznie, to nieuniknione jeśli bęben jest niczym nie zabezpieczony. To w tym przypadku wyłącznie kwestia estetyki.Można z tym sobie poradzić - odczyść z grubsza szczotką drucianą lub szlifierką kątową ze szczotką i pryśnij lakierem zawierającym od razu podkład w sprayu stosowanym bezpośrednio na rdzę - takim jak do metalowych ogrodzeń (OBI, Mrówka itd), czarny, szary czy jaki tam ci podejdzie. Koszt 10 zł i na dłuższy czas będzie spokój, tak robiłem w DD. Oczywiście malując przód zasłoń wcześniej tarcze :-P .Nie sądzę aby uznano ci to jako wadę gwarancyjną
Ostatnio zmieniony przez Dar1962 2016-11-14, 17:49, w całości zmieniany 5 razy  
 
arczi_88 



Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6 MPI 84 KM
Rocznik: 2014
Wersja: Ambiance Plus
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 1599
Skąd: Lędziny
Wysłany: 2016-11-14, 19:55   

Jak już malować koniecznie to ja bym raczej wybrał jakaś farbą żaroodporną jednak.
_________________

 
Gercio 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: TCE 90 S&S
Rocznik: 2016
Wersja: Laureate
Dołączył: 26 Lip 2016
Posty: 51
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-11-14, 21:12   

Dzięki Chłopaki, teraz mogę spać spokojnie :)

archi - tak uśmiechnąłem się jak zobaczyłem twoją stopkę :mrgreen:
 
arczi_88 



Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6 MPI 84 KM
Rocznik: 2014
Wersja: Ambiance Plus
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 1599
Skąd: Lędziny
Wysłany: 2016-11-14, 21:18   

No i prawidłowo :-D
_________________

 
kali 


Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1,4
Rocznik: 2006
Wersja: Ambiance Plus
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 29 Lip 2013
Posty: 1133
Skąd: Pabianice
Wysłany: 2016-11-14, 21:20   

Nie to nie jest normalne. Jak na Dackę. Powinno być więcej rdzy. :-P
 
arczi_88 



Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6 MPI 84 KM
Rocznik: 2014
Wersja: Ambiance Plus
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 1599
Skąd: Lędziny
Wysłany: 2016-11-14, 21:24   

Nie skreślaj ich tak od razu, następnym razem będzie więcej :-D
_________________

 
rafal_rx 


Marka: Fiat
Model: 500L
Silnik: 1.6 Multijet II
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Maj 2014
Posty: 156
Skąd: Radom
Wysłany: 2016-11-15, 17:28   

Radzę stanowczo nie malować wypustu, na który nakłada się otwór centralny felgi. Bo potem będzie trzeba użyć młotka do ściągania felgi z piasty. Mam taką historię z felgami po renowacji (piaskowanie i lakierowanie proszkowe).
Ostatnio zmieniony przez rafal_rx 2016-11-15, 17:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne