Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Dacia Sandero 1.0l SCe - recenzja Sanderki po lifcie
Autor Wiadomość
Wojciech-EL 


Marka: ..
Model: ....
Silnik: ......
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Maj 2016
Posty: 197
Skąd: ziemia łódzka
Wysłany: 2016-11-27, 00:03   Dacia Sandero 1.0l SCe - recenzja Sanderki po lifcie

Turatii.ro

Recenzja Dacii Sandero po Faceliftingu z nowym 3 cylindrowym wolnossącym silnikiem benzynowym SCe.

https://youtu.be/OBdsoh5tuoY

Co sądzicie o samym silniku, a także o lampach LED, kierownicy, przyciskach do obsługi elektrycznie opuszczanych szyb na drzwiach i nowym grillu?
 
Fruxo 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: lpg 1.6 16v
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 16 Lis 2016
Posty: 1825
Skąd: wwa
Wysłany: 2016-11-27, 02:47   

lamp led tam nie ma są tylko światła dzienne led
sinik dla masochistów
kierownica ładna , mocno odmładza wnętrze
przycisk od tempomatu to jakiś żart , mogli go pod siedzenie jeszcze schować
 
pixa 



Marka: Dacia
Model: Sandero Open
Silnik: 1.2
Rocznik: 2016
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Paź 2016
Posty: 634
Skąd: Wro
Wysłany: 2016-11-27, 11:00   

Silnik moim zdaniem gorszy od 1.2 75. Nie przemawiają do mnie 3cylindrowe.

Dużo ładniejsza kiera, w końcu klakson w normalnym miejscu.
 
gregorisan 



Marka: Dacia
Model: Sandero II Stepway Laureate
Silnik: 0.9 TCe 90 S&S
Rocznik: 2015
Wersja: Stepway2
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 30 Sie 2015
Posty: 1353
Skąd: Racibórz
Wysłany: 2016-11-27, 11:45   

Nawet kluczyk przeszedł modernizacje ;-)
Wszystkie zmiany we wnętrzu na duży plus - dwie zapalniczki to już ekstrawagancja :-)
_________________
enjoy the silence
 
Wojciech-EL 


Marka: ..
Model: ....
Silnik: ......
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Maj 2016
Posty: 197
Skąd: ziemia łódzka
Wysłany: 2016-11-27, 12:03   

Jeśli chodzi o przedni grill, to mnie osobiście bardziej podoba się ten w mojej bryce przed liftem :-)
Cieszy przeniesienie przycisków obsługi szyb na drzwi
 
piku 


Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1,5 dCi 110 KM/1,3 TCe 130 KM
Rocznik: 2012/2019
Wersja: Prestige
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 1358
Skąd: Prawiedniki
Wysłany: 2016-11-27, 12:21   

Koledzy nie zwrócili uwagi na fakt, że klakson jest w normalnym miejscu - a to jest prawdziwy przełom, który daje nadzieję, ze w kolejnych "wydaniach" innych modeli Dacii też tak się stanie.
 
pixa 



Marka: Dacia
Model: Sandero Open
Silnik: 1.2
Rocznik: 2016
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Paź 2016
Posty: 634
Skąd: Wro
Wysłany: 2016-11-27, 13:07   

Ja zwróciłem na to uwagę :-) Przyciski od szyb na drzwiach - tez duży plus. Aż zaczynam się zastanawiać czy dobrze zrobiłem kupując Opena rzutem na taśmę. Ale chyba jednak dobrze - silnik w Openie na plus i cenowo przyoszczędziłem mimo wszystko.
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18015
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-11-27, 13:51   

Silnikiem trzeba się przejechać, DRL LED jeśli będą trwałe to plus, kierownica spoko, przyciski szyb na drzwiach oczywiście bez sensu, a na nowy gril lepiej pominąć milczeniem...

0, 0/+, +, -, ---
 
pixa 



Marka: Dacia
Model: Sandero Open
Silnik: 1.2
Rocznik: 2016
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Paź 2016
Posty: 634
Skąd: Wro
Wysłany: 2016-11-27, 14:08   

laisar napisał/a:
przyciski szyb na drzwiach oczywiście bez sensu


Twoim zdaniem lepsze w konsoli środkowej? Grill faktycznie słabiutki.
 
GRL 


Marka: Dacia => VW
Model: Duster II => Golf
Silnik: 1.6sce => 1.0tsi 115
Rocznik: 2018 => 2019
Wersja: Comfort
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 20 Lip 2016
Posty: 1207
Skąd: ZS
Wysłany: 2016-11-27, 14:10   

Czyli nie mając tempomatu, w najbrzydszej części kokpitu dostajemy 4 zaślepki? Masakra, musiałbym na stałe jeździć z 2 butelkami zamontowanymi przed skrzynią biegów, żeby tego nie musieć oglądać. Tempomat na kierownicę, komplet szyb na drzwi, sygnalizator na górę, przycisk eco... w bagażniku... a w miejscu starego ohydztwa schowek. Tak niewiele do szczęścia brakuje.

Cała reszta zdecydowanie na plus.
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18015
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-11-27, 14:55   

pixa napisał/a:
lepsze w konsoli środkowej?

Tak, choć w loganach / sandero tylko o pół punktu przez dotychczasowe słabe wykonanie. Gdyby znajdowała się w zasięgu ręki bez odrywania pleców od oparcia fotela, to byłaby niemal idealna. Ergonomicznie środek jest bowiem najlepszy - i właśnie dlatego w modelach luksusowych te przyciski były zazwyczaj na tunelu środkowym.

Drzwi to najgorsze miejsce, usprawiedliwiane jedynie lenistwem umysłowym ("zamieniamy korbki na guziki = każdy gupi znajdzie"). Pół biedy jak przyciski są w podłokietniku (lodgy / dokker i teraz logan / sandero), ale w dusterze panel na drzwiach to stuprocentowa porażka...
 
Józef 


Marka: dacia
Model: sandero
Silnik: 1,4 mpi
Rocznik: 2008
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Mar 2014
Posty: 368
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2016-11-27, 15:13   

Tak, tylko oglądając przedni zderzak ze światłami pm składa się z dwóch części i przy jakiejkolwiek stłuczce trzeba dwa razy płacić. Ale to zmartwienie poszkodowanych.
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18015
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-11-27, 17:54   

Inny krótki test - http://www.autoexpert.ro/...andero-1-0-sce/
 
GRL 


Marka: Dacia => VW
Model: Duster II => Golf
Silnik: 1.6sce => 1.0tsi 115
Rocznik: 2018 => 2019
Wersja: Comfort
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 20 Lip 2016
Posty: 1207
Skąd: ZS
Wysłany: 2016-11-27, 18:07   

laisar napisał/a:
Ergonomicznie środek jest bowiem najlepszy - i właśnie dlatego w modelach luksusowych te przyciski były zazwyczaj na tunelu środkowym.

Nawet najbardziej oporne bmw w końcu uległo i dało sterowanie szybami "w jedynym słusznym miejscu". Usilne chodzenie pod prąd wszystkim aktualnym trendom kończy się klaksonem przy kierunkowskazach... :lol:
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18015
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-11-27, 18:12   

To, że coś jest powszechne i się powiększa nie zmniejsza jego głupoty. Pozostaje ubolewać...
 
mojo 



Marka: Opel
Model: Corsa E
Silnik: 1.4 90KM lpg
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2015
Posty: 787
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-11-27, 18:20   

A miało być chyba pod kątem silnika 1.0 :!:
 
GRL 


Marka: Dacia => VW
Model: Duster II => Golf
Silnik: 1.6sce => 1.0tsi 115
Rocznik: 2018 => 2019
Wersja: Comfort
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 20 Lip 2016
Posty: 1207
Skąd: ZS
Wysłany: 2016-11-27, 20:49   

Silnik brzmi jak sokowirówka.
Zastanawia mnie jednak jak auto schodzi z obrotów (11:25).
Widać, że silnik zaczyna się telepać pod koniec.
Nie zaglądałem każdemu autu pod maskę, ale moje benzynowe czterocylindrówki się tak nie trzęsły.
 
gfedorynski 


Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe
Rocznik: 2016
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lut 2014
Posty: 468
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-11-28, 09:12   

Cytat:
Drzwi to najgorsze miejsce


A ja wolę na drzwiach, jedyną zaletą konsoli środkowej jest dla mnie to, że pasażer może wtedy od biedy obsłużyć tylne szyby.
 
DrOzda 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 79 razy
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 3593
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-11-28, 09:49   

Ale przynajmniej zakres obrotomierza do 7 tysięcy w końcu na coś się przyda :)
 
gregorisan 



Marka: Dacia
Model: Sandero II Stepway Laureate
Silnik: 0.9 TCe 90 S&S
Rocznik: 2015
Wersja: Stepway2
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 30 Sie 2015
Posty: 1353
Skąd: Racibórz
Wysłany: 2016-11-28, 16:05   

Będąc dzisiaj u Pietrzaka w Rybniku czekając na usunięcie usterki w moim aucie pomacałem sobie nowego Logana MCV po face liftingu - był to jakiś diesel, więc nie było okazji spojrzeć na ten nowy silnik.
Ta nowa kierownica prezentuje się ciekawie - chociaż mogłaby być trochę mniejsza.
Nie wiem czy we wcześniejszych wersjach Logana był podświetlany schowek - bo tutaj własnie jest podświetlany.
Od strony pasażera przy nogach jest taka mała siateczka na jakieś małe rzeczy np: klucze.
Konsola centralna jest lepiej spasowana niż u mnie - pod naciskiem nic nie trzeszczy.
Akurat ta wersja nie miała tempomatu\ogranicznika to te same zaślepki wyglądają paskudnie.
A na zewnątrz światła prezentują się ładnie - szczególnie te z tyłu.
_________________
enjoy the silence
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18015
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-11-28, 16:35   

gregorisan napisał/a:
czy we wcześniejszych wersjach Logana był podświetlany schowek

Tak, chociaż nie we wszystkich wersjach wyposażenia.
 
walter_g 



Marka: Dacia
Model: Duster II Techroad
Silnik: 1.6 4WD
Rocznik: 2019
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Maj 2015
Posty: 401
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2016-12-03, 22:42   

W dniu dzisiejszym w Bielsku w salonie Renault-Dacia Wektor również miałem okazję organoleptycznie poznać nową Dacię Logan i Logan MCV po liftingu.

Wrzucam kilka fotek.

Z moich spostrzeżeń:
- Dacia również zaczęła stosować nowy czynnik w klimatyzacji czyli R-1234yf
- na drzwiach Logana zauważyłem naklejkę z informacją o ciśnieniu w kołach, czyli chyba Dacia zrezygnowała z montażu czujników ciśnienia w kołach na rzecz systemu opartego o ABS
- w bagażniku dołożono trochę tapicerki od wewnątrz tam gdzie są zamocowane lampy
- chyba zmieniono trochę tapicerkę na podłodze
- na desce rozdzielczej element ozdobny przypomina teraz carbon
- dołożono wygłuszenie maski silnika
- w salonie stał Logan z silnikiem 0.9 Tce, na Sce niestety jeszcze trzeba trochę poczekać (mają się z nami kontaktować)

IMG_20161203_095733.jpg
Plik ściągnięto 80 raz(y) 56,46 KB

IMG_20161203_095756.jpg
Plik ściągnięto 61 raz(y) 54,77 KB

IMG_20161203_095930.jpg
Plik ściągnięto 92 raz(y) 58,9 KB

IMG_20161203_100604.jpg
Plik ściągnięto 64 raz(y) 80,81 KB

IMG_20161203_102222.jpg
Plik ściągnięto 89 raz(y) 50,5 KB

 
arnold 


Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: TCe 100 LPG
Rocznik: 2020
Wersja: Prestige
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 21 Lut 2016
Posty: 785
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2016-12-04, 03:23   

Wygłuszenie w 90 tce jest w moim Loganie z zeszłego roku, tak samo naklejka nad tabelką z ciśnieniem w kołach.
 
benny86 


Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2944
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-12-04, 10:47   

Przy zmianie auta za 2-3 lata chyba przeproszę się z dieslami, benzyniaki powoli stają się równie skomplikowane, LPG albo niemożliwie albo kosztujące niewiele mniej niż dopłata do diesla...
Co do nowego czynnika w klimie to podobno ceny spadły, na początku pełne napełnienie do 600 gram kosztowało w okolicy tysiąca zł, teraz widywałem oferty za 400-450 zł, w dodatku już nawet eko-terroryści myślą nad odejściem od tego :mrgreen:
 
Thomson1708 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1,2 16v PB
Rocznik: 2016
Wersja: Laureate2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 161
Skąd: Gennep
Wysłany: 2016-12-04, 14:23   

W twingo 1.0 sce całkiem dobrze się spisuje. Martwi brak jednego cylindra jednakże na razie jakiś niepokojących wieści o jego awaryjności nie słyszałem. Pozostaje nadzieja na awaryjność na poziomie co najmniej 0.9 tce. Spalanie wg. autocentrum to pomiędzy 6, a 7 litrów. Co tragicznie również nie wygląda w porównaniu do 1.2.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne