Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 


Poprzedni temat :: Następny temat
Czy HR16DE to dokładnie ten sam silnik co H4M?
Autor Wiadomość
pala127 
Ponury żniwiarz:)


Marka: Dacia, BMW
Model: Duster 4WD, E36 Compact
Silnik: 1.6 Sce, M43TUb19
Rocznik: 2016
Dołączył: 01 Sty 2017
Posty: 24
Skąd: KRK
Wysłany: 2017-01-07, 23:27   Czy HR16DE to dokładnie ten sam silnik co H4M?

Surfując po internetach natrafiłem na takie coś:

Forum hamerykańskie


post nr 7

http://micra-forum.com/sh...roblems-ALREADY!-(engine-knocking-at-certain-RPM-HR16DE-solved)

Zatem, czy Duster 1.6 Sce ma dokładnie ten sam silnik zamontowany pod maską? Z tej samej fabryki?

Na YT także są filmy z odgłosem tłukącego się korbowodu w silnikach HR16DE z niskimi przebiegami.

PS nie wiem dlaczego, ale jeden z linków do forum nie wyświetla się poprawnie (nie chciał się wstawić, więc skopiowałem adres w całości.
_________________
Było kilka BokiemMuszęWchodzić (ostatnie się jeszcze ostało), a jest Daćka!
 
DrOzda 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2198
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-01-08, 09:34   

W tym długim wątku była informacja że problem dotyczył złej jakości panewek silnika składanego w Meksyku. Zły blok miał ostatnią literę numeru K a poprawiona wersja L.
W Europie te silniki mieli robić w Rosji ale nie wiem jak ostatecznie jest ...
Zresztą jeśli objawy pojawiają się po kilku kkm to świadczy o błędzie montażu czy wadliwych częściach a nie błędzie w konstrukcji.
Ostatnio zmieniony przez DrOzda 2017-01-08, 10:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
pala127 
Ponury żniwiarz:)


Marka: Dacia, BMW
Model: Duster 4WD, E36 Compact
Silnik: 1.6 Sce, M43TUb19
Rocznik: 2016
Dołączył: 01 Sty 2017
Posty: 24
Skąd: KRK
Wysłany: 2017-01-08, 10:14   

No właśnie wczoraj czytałem późno w nocy ten wątek i wydaje mi się, że ktoś tam też pisał, że L też niekoszerna, ale byłem taki zmęczony, że równie prawdopodobnie mogłem zrozumieć, że L to rozmiar bluzki króliczka miesiąca playboya :)
Gdzie te silniki mają pole numerowe? Da się to odczytać bez jego wyciągania?
PS stosownie do ww. forum podobno w jednym z Nissanów Micra panewka zaczęła stukać już po 700km....
_________________
Było kilka BokiemMuszęWchodzić (ostatnie się jeszcze ostało), a jest Daćka!
Ostatnio zmieniony przez pala127 2017-01-08, 10:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne