Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor Pomógł: 117 razy Dołączył: 01 Cze 2017 Posty: 3949 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-01-16, 14:37 Czyżby koniec serii OUTDOOR?
Z polskich konfiguratorów na stronie Dacii zniknęły serie limitowane "Outdoor" oferowane przez cały zeszły rok dla Sandero Stepway, Logana MCV i Lodgy.
Ostatnio zmieniony przez Dymek 2018-01-16, 14:38, w całości zmieniany 1 raz
Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor Pomógł: 117 razy Dołączył: 01 Cze 2017 Posty: 3949 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-01-16, 15:04
Faktycznie coś ostatnio kręcą w konfiguratorach, ale zniknęły także strony opisujące wersje Outdoor oraz odnośniki do wersji Outdoor przy opisach poszczególnych modeli. W każdym razie jeśli ktoś zamierzał kupić akurat taką wersję, to warto się dokładniej dopytywać.
Outdoor jest droższy, ale w gratisie dostajesz Media Nav oraz czujniki parkowania.
Dodatkowo "limitowana" tapicerka foteli i kilka ozdobników oraz możliwość nabycia kamery cofania 3x taniej niż w Stepwayu.
To na przykładzie Sandero, które jako jedyne było oferowane w obu wersjach.
Notabene właśnie widzę, że Stepway podrożał, więc różnica w cenie zmalała do 1000zł.
Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor Pomógł: 117 razy Dołączył: 01 Cze 2017 Posty: 3949 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-01-16, 22:12
W przypadku Sandero Outdoor dla mnie istotne były jeszcze 2 rzeczy: "mój" kolor pomarańczowy- dostępny tylko w tej wersji, oraz możliwość zamówienia tylnych szyb elektrycznych i podłokietnika (to był w zeszłym roku jedyny Stepway z taką opcją).
W uproszczeniu- do Sandero Stepway Outdoor można było dodać opcje niedostępne dla Sandero Stepway Laureate, przy zbliżonej w obu przypadkach cenie.
Ostatnio zmieniony przez Dymek 2018-01-18, 09:19, w całości zmieniany 2 razy
Marka: Kia
Model: Rio
Silnik: 1.2
Rocznik: 2017 Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Mar 2017 Posty: 131 Skąd: Lublin i okolice
Wysłany: 2018-01-16, 22:23
Uważając Sandero za bardzo ładny samochód, wersję Stepway uważam, za bardzo ładną. Natomiast Outdoor jest jeszcze wyżej w moim rankingu, ale tylko ze względu na ten pomarańczowy kolor. Dymek, rozumiem wybór :). Szkoda, że producenci mało dają takich wesołych kolorów.
Na dniach odbieram "Seria Limitowana Outdoor", z el. tylnymi szybami, dodatkowym kołem i kamerą cofania.W salonie stały tylko dwie z listopada 2017 r, na jedną z nich się skusiłem użytkując aktualnie Logana Laurette z 2013 r. Mam pytanie do użytkowników tej limitowanej serii jak oceniają po kilku miesiącach to autko?
Niebo a ziemia. Zrobiłem kilka tysięcy Loganem z 2015r. z silnikiem 1.2.
Wszystko na plus dla wersji 0.9. Lepsza dynamika, lepiej wyciszony, niższe obroty przy prędkościach przelotowych.
W 1.2 jest głośno, a w 5 osób zbiera się do wyprzedzania pół dnia.
Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor Pomógł: 117 razy Dołączył: 01 Cze 2017 Posty: 3949 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-02-11, 15:09
kyrneh napisał/a:
... bardziej mi chodzi o ocenę pracy silnika bo aktualnie jeżdżę 1,2 75 km
Ja się nie wypowiem, bo nie mam żadnego porównania do 1,2 tak jak przedmówca- dotąd jeździłem tylko znacznie słabszymi dwu i trzycylindrowcami. Do silnika TCe nie mam uwag- uważam że jest naprawdę dynamiczny i cichy ze względu na niskie optymalne obroty. Jedyny minus podczas mrozów, to praktycznie brak sensownego ogrzewania w kabinie przez pierwsze 8-10km po uruchomieniu zimnego silnika (był o tym wątek).
Rozumiem, że odbierasz Sandero a nie Logana MCV?
Ostatnio zmieniony przez Dymek 2018-02-12, 13:25, w całości zmieniany 1 raz
... bardziej mi chodzi o ocenę pracy silnika bo aktualnie jeżdżę 1,2 75 km
Ja się nie wypowiem, bo nie mam żadnego porównania do 1,2 tak jak przedmówca- dotąd jeździłem tylko znacznie słabszymi dwu i trzycylindrowcami. Do silnika TCe nie mam uwag- uważam że jest naprawdę dynamiczny i cichy ze względu na niskie optymalne obroty. Jedyny minus podczas mrozów, to praktycznie brak sensownego ogrzewania w kabinie przez pierwsze 8-10km po uruchomieniu zimnego silnika (był o tym wątek).
Rozumiem, że odbierasz Sandero a nie Logana MCV?
Odebrałem już Sandero, pierwsze wrażenia są pozytywne po tygodniowym użytkowaniu i pokonaniu ponad 600 km. Faktycznie długo się nagrzewa ale mając poprzednio dwa Logany z różnymi silnikami to stwierdzam że to chyba jest specyfika tej marki.
_________________ kyrneh
Ostatnio zmieniony przez kyrneh 2018-02-24, 14:34, w całości zmieniany 1 raz
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3867 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2018-02-24, 16:55
kyrneh napisał/a:
chyba jest specyfika tej marki.
bardziej specyfika tego silnika, małe turbo mają niewielkie straty cieplne, więc i mało ciepła idzie na ogrzewanie
Prawdopodobnie ma to wpływ na wydajność ogrzewania chociaż w poprzednich Loganach rewelacji w tym zakresie też nie było. Ciekawe dlaczego Dacia nie uwidacznia temperatury silnika ?
Marka: Opel
Model: Zafira Family
Silnik: 1,8
Rocznik: 2014 Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lip 2010 Posty: 1591 Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 2018-02-24, 20:57
kyrneh napisał/a:
Prawdopodobnie ma to wpływ na wydajność ogrzewania chociaż w poprzednich Loganach rewelacji w tym zakresie też nie było. Ciekawe dlaczego Dacia nie uwidacznia temperatury silnika ?
To powszechny trend w dzisiejszych samochodach - dotyczy zarówna budżetowych ( Dacie czy Opel) jak i premium ( np BMW )
Co ciekawe w moim 1.2 TCe (4 cylindry) ciepełko zaczyna lecieć już po jakimś kilometrze, góra dwóch.
Więc raczej do teorii, że małe silniki turbo tak mają to nie pasuje. Czyżby ten jeden cylinder robił aż taką różnicę?
Jeździłam też 0.9 TCe, ale było ciepło na dworze, więc ogrzewania akurat nie testowałam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum