Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Nowy Logan Mcv Tce 90 LPG
Autor Wiadomość
Piotr 


Marka: Renault
Model: Megane III Grandtour
Silnik: 1.6 16v 110 KM
Rocznik: 2015
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 58
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-02-06, 11:24   

Ale chyba można zmienić temperaturę przełączenia na gaz. Zapytaj o to podczas najbliższego przeglądu.
_________________
Pozdrawiam
Piotrek
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7406
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2017-02-06, 12:07   

Szlepster napisał/a:

Mój stoi w podziemnym i tak nieszczesne 5 km muszę przejechać


Może przeciąg w nim jest. ;-) :mrgreen:
 
arnold 


Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: TCe 100 LPG
Rocznik: 2020
Wersja: Prestige
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 21 Lut 2016
Posty: 785
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2017-02-06, 13:11   

Temat może być związany z zarządzaniem ciepłem. Trzeba mieć porównanie temperatur parownika i silnika czy są takie same :-P
 
gregorisan 



Marka: Dacia
Model: Sandero II Stepway Laureate
Silnik: 0.9 TCe 90 S&S
Rocznik: 2015
Wersja: Stepway2
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 30 Sie 2015
Posty: 1353
Skąd: Racibórz
Wysłany: 2017-02-06, 13:58   

arnold napisał/a:
Temat może być związany z zarządzaniem ciepłem.

A możesz bardziej rozwinąć temat :-) ?
_________________
enjoy the silence
 
arnold 


Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: TCe 100 LPG
Rocznik: 2020
Wersja: Prestige
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 21 Lut 2016
Posty: 785
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2017-02-06, 14:13   

https://youtu.be/XNvRhWL1stQ?t=97

Jedynie z konkretów mam ilustrację z filmiku. Mało jest konkretnych źródeł po angielsku lub francusku.

Chodzi o to że termostat jest wielodrożny i układ ma tak jakby 3 obiegi: sam silnik, klasyczny mały obieg i duży obieg.
 
Piitubski 


Marka: Dacia będzie
Model: Duster był
Silnik: będzie
Dołączył: 17 Lis 2015
Posty: 716
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-02-06, 15:34   

W instalcji dokładanej często temperatura przełączenia na lpg to 30 stopni.
 
benny86 


Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2944
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2017-02-06, 22:21   

gregorisan napisał/a:
arnold napisał/a:
Temat może być związany z zarządzaniem ciepłem.

A możesz bardziej rozwinąć temat :-) ?

Prozaiczna sprawa. Auto parkowane pod chmurką, poranny rozruch, kwestia ustawienia nawiewów. Ja ustawiam zimny nawiew i skierowany na szybę i po 3 km silnik ma temperaturę roboczą (przełącza się na LPG znacznie szybciej) Sąsiad ustawia max ciepłe w takim samym aucie, nawiew na kabinę i ma spalanie zimą na benzynie takie jak ja na LPG... Silnik osiąga mu temperaturę roboczą po 10-12 km, do pracy ma 16 km...
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne