Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2017-09-19, 17:29
10 lat z Dacią i koniec przygody
Autor Wiadomość
piku 


Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1,5 dCi 110 KM/1,3 TCe 130 KM
Rocznik: 2012/2019
Wersja: Prestige
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 1358
Skąd: Prawiedniki
Wysłany: 2018-09-17, 20:42   

jan ostrzyca napisał/a:
Naprawa gwarancyjna (w Fiacie)Szybko, sprawnie, uprzejmie.(…)W Dacii każda wizyta w ASO oznaczała jakieś pierdolone niedorzeczne, niepotrzebne wstręty.
I za każdym razem popsuli coś dodatkowo, albo nie wykonali w całości, albo nabrudzili, albo zapomnieli. Czuję się nieswojo w tym ASO Fiata.


Mam inne doświadczenia z ASO Dacii w Lublinie (Nazaruk Sewis): podczas przeglądów (w okresie gwarancji) znajdowali w aucie usterki, których sam nie zgłosiłem przez zapomnienie, lub nie zauważyłem. Niedawno - po gwarancji - usterka w zawieszeniu (końcówka czy łącznik, już nie pamiętam): pan z serwisu znalazł w komputerze, że część była wymieniana niemal rok temu, zatem mam gwarancję i wymienili na tej gwarancji na część (nie musiałem nawet szukać faktury, czy innego dokumentu tej poprzedniej naprawy). Za przeglądy płaciłem rozsądnie (co ni znaczy - tanio), im dłużej serwisowałem, tym taniej (oczywiście, zawsze upominałem się stanowczo o rabaty).
Mam zupełnie inne doświadczenia z Nissana - grzecznie, szybko, koszmarnie drogo (połowę drożej niż w Dacii za taki sam zakres usługi; tłumaczono mi to tak, że przegląd przez cały czas robi dwóch mechaników i stąd tyle godzin wpisano na fakturze)!
 
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2126
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-09-18, 05:58   

benny86 napisał/a:
Jak długo trwa gwarancja na blachy?

Producenta: lakier 3 lata, perforacja 8 lat.
Nie przewiduję użytkowania dłuższego niż 5 lat.
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
 
jurek 


Marka: renault
Model: thalia
Silnik: 1,2 benzyna
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Wrz 2007
Posty: 1106
Skąd: krakow
Wysłany: 2018-09-18, 09:50   

Perforacja obejmuje tylko elementy strukturalne, jak progi słupki, podłużnice itp. Utrata gwarancji po antykorozji to jakaś paranoja. Pisz do centrali. pozdr
 
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2126
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-11-23, 12:48   

35 tysięcy Doblem.
Komfort, jakość wykonania, bezawaryjność na 5.
Spalanie raczej wysokie, komputer pokazuje średnio 11-12 l. 95 na 100. LPG ok. 13 l. na 100.
Tak czy tak, opcja 1.4 16 V z LPG jest drastycznie tańsza jeśli chodzi o spalanie niż sama benzyna. Jest też tańsza niż diesel. Kolega informuje o spalaniu w 1,6 na poziomie 8-9 l. ON na 100 km i raczej nie potrafi zejść niżej.
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
Ostatnio zmieniony przez jan ostrzyca 2018-11-23, 12:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
SWilk 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe 100KM
Rocznik: 2017
Wersja: Outdoor
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Sie 2017
Posty: 359
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-11-23, 16:27   

Janie,

Czy to Twoje Doblo jest intensywnie oklejone naklejkami na tylnej szybie?
Nieraz widuję czerwone Doblo na Łabędziej i jestem ciekaw, czy się przypadkiem nie spotykamy na basenie nawet o tym nie wiedząc.
 
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2126
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-11-24, 07:31   

SWilk napisał/a:
Janie,

Czy to Twoje Doblo jest intensywnie oklejone naklejkami na tylnej szybie?
Nieraz widuję czerwone Doblo na Łabędziej i jestem ciekaw, czy się przypadkiem nie spotykamy na basenie nawet o tym nie wiedząc.


Jak najbardziej. Dacie też były oklejone.
http://www.daciaklub.pl/f...1000385_107.jpg
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
Ostatnio zmieniony przez jan ostrzyca 2018-11-24, 07:33, w całości zmieniany 2 razy  
 
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2126
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-01-31, 17:30   

Fiacik zbliża się do kolejnego przeglądu okresowego. Koszt ok. 800 zł, usterek brak.
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
Ostatnio zmieniony przez jan ostrzyca 2019-01-31, 17:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
GRL 


Marka: Dacia => VW
Model: Duster II => Golf
Silnik: 1.6sce => 1.0tsi 115
Rocznik: 2018 => 2019
Wersja: Comfort
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 20 Lip 2016
Posty: 1207
Skąd: ZS
Wysłany: 2019-01-31, 22:43   

Oprócz łożyska.
Nie wytykam złośliwe, chcę sobie wyrobić poprawne zdanie w temacie tego auta.

Ważne żeś zadowolony. :-)
 
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2126
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-02-03, 19:42   

GRL napisał/a:
Oprócz łożyska.
Nie wytykam złośliwe, chcę sobie wyrobić poprawne zdanie w temacie tego auta.

Ważne żeś zadowolony. :-)


Oprócz łożyska, fakt.
Przy czym awarię usunięto błyskawicznie, grzecznie z "dziękuję", "przepraszam", "zapraszam", "czy jest Pan zadowolony". Po przygodach z ASO dacii jestem taaaaki wyluzowany...
Coraz rzadziej zaglądam na to forum, i ze zdziwieniem widzę, że jakość i serwis dacii nadal jest jaki był.
Po 1,5 roku z Doblo mogę szczerze polecić zarówno sam wóz jak i serwis Fiata.
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
 
Obywatel MK 



Marka: Dacia
Model: Duster II Blanc Glacier
Silnik: 1.6 SCe
Rocznik: 2019
Wersja: Prestige
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 10 Gru 2018
Posty: 736
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2019-02-03, 21:40   

Tylko, że Fiat nie ma w ofercie Dustera :-D
_________________
Browar domowy Mariampol
 
papse 



Marka: ---
Model: ---
Silnik: ---
Rocznik: ---
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Lis 2018
Posty: 100
Skąd: KR
Wysłany: 2019-02-06, 15:19   

jan ostrzyca napisał/a:
Jak najbardziej. Dacie też były oklejone.
http://www.daciaklub.pl/f...1000385_107.jpg

Widzę, po CRO.PL-ce, że nie na jednym forum razem buszujemy :mrgreen:
_________________
Mój Dusti
 
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2126
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-02-15, 08:12   

papse napisał/a:
jan ostrzyca napisał/a:
Jak najbardziej. Dacie też były oklejone.
http://www.daciaklub.pl/f...1000385_107.jpg

Widzę, po CRO.PL-ce, że nie na jednym forum razem buszujemy :mrgreen:

Jak najbardziej.
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
 
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2126
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-03-19, 11:58   

40 tys. kilometrów na szafie.
LPG Tartarini, pomimo egzotycznej nazwy i licznych negatywnych opinii, działa bezbłędnie.
Ostatni duży serwis: olej + filtry + świece + duży serwis LPG + dolewki płynów + kontrola antykorozyjna = 770 zł.
Z awarii: całkowita i nie wyjaśniona śmierć fabrycznego radia. Radio wydłubane i wysłane gdzieś. Planowany powrót radia za 3-4 (!) tygodnie.
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
 
Rob^ 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6
Rocznik: 2011
Dołączył: 23 Gru 2018
Posty: 75
Skąd: Krosno
Wysłany: 2019-03-22, 16:53   

Ten wątek powinien przeczytać ktoś z dyrekcji Dacia-Polska ... jeśli coś takiego istnieje.
Stracili zadowolonego z produktu klienta który kupił kolejno dwa auta marki przez ciulowy serwis. słabo :-(
.
Ja dopiero zaczynam swoją "przygodę" z marką Dacia ... zobaczymy jak długo wytrzymam :mrgreen:
_________________
Duster Rob^a - wypasiona wyprawówka ;)
 
pikodat 


Marka: dacia
Model: sandero techroad
Silnik: TCe 0.9 LPG
Rocznik: 2019
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 20 Lut 2019
Posty: 774
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-03-22, 17:34   

jan ostrzyca napisał/a:


Pozwolę sobie zapytać: skoro miałeś dacie tyle czasu i skoro jesteś z Lublina to zapewne korzystałeś i z Nazaruka i z Carrary.

Czy Twoim subiektywnym zdaniem jest jakakolwiek róznica pomiędzy tymi ASO czy oba robiły na Tobie równie przygnębiające wredotą wrażenie?

Jako, że w czerwcu będę miał sandero to zapewne wcześniej czy póxniej gdzieś będę musiał pojechać - albo do Carrary albo do Nazaruka...
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-03-22, 20:58   

Rob^ napisał/a:
Ten wątek powinien przeczytać ktoś z dyrekcji Dacia-Polska ... jeśli coś takiego istnieje.
Stracili zadowolonego z produktu klienta który kupił kolejno dwa auta marki przez ciulowy serwis. słabo

O, sancta simplicitas... Nikomu w żadnej korporacji nie zależy na zadowolonym kliencie - liczy się tylko i wyłącznie zysk, który w perspektywie kwartału (czy co najwyżej roku, dla tych dyrektorów z najszerszymi horyzontami) nie ma żadnego związku z jakimś tam "zadowoleniem" d;
 
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2126
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-03-23, 19:09   

pikodat napisał/a:
jan ostrzyca napisał/a:


Pozwolę sobie zapytać: skoro miałeś dacie tyle czasu i skoro jesteś z Lublina to zapewne korzystałeś i z Nazaruka i z Carrary.

Czy Twoim subiektywnym zdaniem jest jakakolwiek róznica pomiędzy tymi ASO czy oba robiły na Tobie równie przygnębiające wredotą wrażenie?

Jako, że w czerwcu będę miał sandero to zapewne wcześniej czy póxniej gdzieś będę musiał pojechać - albo do Carrary albo do Nazaruka...


W czasie gdy miałem dwie kolejne dacie Carrara nie prowadziła serwisu Rumunek.
Co do Nazaruka to mam jak najgorsze zdanie o tej firmie. Serwis niechlujny, zostawiali pod maską brudne szmaty albo zdemontowane elementy. Blacharnia potrafiła popsuć nowy element po naprawie z ubezpieczenia. Gwarancja dla nich nie istnieje, stawiali ciężki opór przy zgłaszaniu napraw gwarancyjnych, twierdząc że usterek nie ma, albo sam popsułem samochód, albo że jednak usterki są ale nieistotne. Nie przestrzegali cen przeglądów ustalonych przez Renault PL. Tam panuje jakaś dziwna kultura pracy, zapoczątkowana przez tatusia braci Nazaruk, który przekazał biznes synom i miał w Lublinie bardzo niekorzystną opinię.
Kolega serwisuje u nich Dustera mówi, że nic się nie zmieniło.
Dla odmiany oba ASO Fiata w LU działają bez zarzutu. Starają się, są uprzejmi i pomocni, załatwiają serwisy i naprawy jak trzeba.
Naprawy gwarancyjnie Fiata zrobione szybko, solidnie, bez fochów, uprzejmie.
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
 
pikodat 


Marka: dacia
Model: sandero techroad
Silnik: TCe 0.9 LPG
Rocznik: 2019
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 20 Lut 2019
Posty: 774
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-03-23, 21:14   

jan ostrzyca napisał/a:


W czasie gdy miałem dwie kolejne dacie Carrara nie prowadziła serwisu Rumunek.
e.


czyli pożegnanie z dacia przez nazaruka? ok.


zapewne będę miał (nie?)przyjemność sprawdzenia carrary i zapewne opowiem co nieco o tym na forum
 
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2126
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-03-24, 10:13   

pikodat napisał/a:
jan ostrzyca napisał/a:


W czasie gdy miałem dwie kolejne dacie Carrara nie prowadziła serwisu Rumunek.
e.


czyli pożegnanie z dacia przez nazaruka? ok.


zapewne będę miał (nie?)przyjemność sprawdzenia carrary i zapewne opowiem co nieco o tym na forum


Pożegnanie z Dacią przez Nazaruka. W planach była Lodgy 7 os. + LPG lub zapowiadany Duster 7 os., który ostatecznie się nie pojawił.
Lodówę chciałem zamówić w Cararze, ale tam dla odmiany niczego nie wiedzieli, zamiast cackać się z ciepłym klientem odsyłali na stronę internetową, tak jakby nie chcieli sprzedać auta.
A w Fiacie ogromne Doblo 7 os. + LPG po rabatach (porządnych) wyszło w cenie Lodgy Laureat z dieslem.
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
Ostatnio zmieniony przez jan ostrzyca 2019-03-24, 10:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
pikodat 


Marka: dacia
Model: sandero techroad
Silnik: TCe 0.9 LPG
Rocznik: 2019
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 20 Lut 2019
Posty: 774
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-03-24, 11:50   

jan ostrzyca napisał/a:
pikodat napisał/a:
jan ostrzyca napisał/a:


W czasie gdy miałem dwie kolejne dacie Carrara nie prowadziła serwisu Rumunek.
e.


czyli pożegnanie z dacia przez nazaruka? ok.


zapewne będę miał (nie?)przyjemność sprawdzenia carrary i zapewne opowiem co nieco o tym na forum


Pożegnanie z Dacią przez Nazaruka. W planach była Lodgy 7 os. + LPG lub zapowiadany Duster 7 os., który ostatecznie się nie pojawił.
Lodówę chciałem zamówić w Cararze, ale tam dla odmiany niczego nie wiedzieli, zamiast cackać się z ciepłym klientem odsyłali na stronę internetową, tak jakby nie chcieli sprzedać auta.
A w Fiacie ogromne Doblo 7 os. + LPG po rabatach (porządnych) wyszło w cenie Lodgy Laureat z dieslem.


Cos w tym jest. Czegoś mi brakuje w podejściu sprzedawców u nazaruka i 2 carrarże.
tak byłem wk... ze mnie po lebkach obsługują że z głupia frant do Zamościa napisałem (kolo 16 g). zadzwonili rano o 9.30. I sprzedawca inteligentnie i taktownie nie dał się zbyć moim podejściem, że piszę tylko dlatego, że lublin mnie obsługuje w sposób mało interesujacy..
Dodam że do carrary i nazaruka też wtedy napisałem. nazaruka reakcja za 3 dni ale w sumie pozytywną była. Carrara - musialem dzwonić
Potemu miałem z 5 czy 6 dociekliwych pytań. na wszystkie reakcja w kilka godzin. na 5 dobre wyjaśnienie. Nie potrafil odpowiedzi dać tylko na pytanie ile by kosztowała regulacja zaworów w ASP.
Kupuje zatem w Zamościu. a carrare będę musiał sprawdzić jako serwis.
Ostatnio zmieniony przez pikodat 2019-03-24, 11:54, w całości zmieniany 2 razy  
 
kapelusznik 



Marka: Seat
Model: Ateca
Silnik: 1.0 TSI
Rocznik: 2022
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 24 Kwi 2012
Posty: 912
Skąd: Poznań
Wysłany: 2019-03-24, 20:07   

laisar, naduzywasz chyba wielkich kwantyfikatorów ;-)
Są korporacje które zauważają że zadowolenie klientów pośrednio wpływa na zysk i zaczynają się o wskaźniki zadowolenia troszczyć.
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-03-24, 22:02   

@kapelusznik: Wpływ jest oczywisty, ale chociaż to ja tu robię za etatowego optymistę, to że (znowu) zaczynają, uwierzę, jak zobaczę...

<;
 
kapelusznik 



Marka: Seat
Model: Ateca
Silnik: 1.0 TSI
Rocznik: 2022
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 24 Kwi 2012
Posty: 912
Skąd: Poznań
Wysłany: 2019-03-25, 18:30   

laisar, no to krótko - moja premia roczna zależy od wyniku finansowego w 80% i od wskaźników zadowolenia klientów w 20%

Międzynarodowe korpo nad którym słońce nigdy nie zachodzi. Taki podział przyniosła centrala z zachodu. Kiedyś była tylko zależna od wyniku finansowego.
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-03-26, 01:53   

kapelusznik napisał/a:
premia roczna zależy od wyniku finansowego w 80% i od wskaźników zadowolenia klientów w 20%

Zupełnie jak w przetargach: niby nie wszystko zależy od ceny, ale na końcu i tak wygrywa najtańsza oferta... Bo co się bardziej opłaca: zwiększyć zysk np. o 5 pkt procentowych czy zadowolenie klienta o 15 pkt proc.?


Co do samych wskaźników:

• Wersja pesymistyczna: 20% czasu zajmuje wmawianie klientom, że korporacji zależy na ich zadowoleniu, a pozostałe 80% pochłania wypracowanie faktycznego zysku.

• Wersja realistyczna: 20% czasu zajmuje planowanie celowej strategii alokacji środków w obszarze polityki działań wyznaczonych jako posiadające spodziewany pozytywny wpływ na średniookresowy wzrost wysokości grupy wybranych wskaźników zadowolenia klientów, a pozostałe 80% pochłania wypracowanie faktycznego zysku.

• Wersja optymistyczna: 20% czasu zajmują próby (re)definiowania, badania i opracowywania niemierzalnego zadowolenia klientów, a pozostałe 80% pochłania wypracowanie faktycznego zysku.


kapelusznik napisał/a:
Międzynarodowe korpo nad którym słońce nigdy nie zachodzi

Skoro jest taka pro-kliento-zadowoleniowa to śmiało, możesz się pochwalić wprost, nie będzie to poczytane za reklamę, należy wspierać i rozpowszechniać dobre uczynki (;
 
kapelusznik 



Marka: Seat
Model: Ateca
Silnik: 1.0 TSI
Rocznik: 2022
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 24 Kwi 2012
Posty: 912
Skąd: Poznań
Wysłany: 2019-03-26, 17:20   

Cytat:
Zupełnie jak w przetargach: niby nie wszystko zależy od ceny, ale na końcu i tak wygrywa najtańsza oferta... Bo co się bardziej opłaca: zwiększyć zysk np. o 5 pkt procentowych czy zadowolenie klienta o 15 pkt proc.?
nie do końca. Funkcja zależności budżetu premiowego od wyniku nie jest liniowa więc w pewnym momencie łatwiej zdobyć dodatkowy hajs z zadowolenia niż z wyniku. A że zadowolenie badane jest przez cały rok a nie punktowo to nie można założyć sobie że zadowolenie klienta załatwisz sobie wtedy jak już się błędzie bardziej opłacac.
Tym bardziej że 20% z zadowolenia to jednak dużo więcej niż 0% a historia pokazuje że wynik finansowy ciułany przez cały rok potrafi popsuć się w ostatnich dniach grudnia ;-)

Co do firmy - pozostawmy sobie pewną ułudę prywatności ;-)
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne