Wysłany: 2017-03-31, 16:57 Jakie lpg wybrać do Lodgy?
siemka! od dłuższego czasu przegląam to forum i stwierdziłem, że założę konto, bo dodatkowo jestem w potrzebie. Mam zamiarzałożyć instalację LPG do mojej Daci (Dacia Lodgy 1.6 100 KM; 2016 rok). Zadam trochę przekorne pytanie: jakiej instalacji lepiej nie zakładać? wiem, że ten model Daci ma dość prosty , więc nie chciał bym przedobrzyć. Pomożecie?
Każda instalacja może podejść do każdego auta, tylko ważne jest KUMATY GAZOWNIK a nie druciarz.
Strojenie koniecznie z sondą AFR, a nie autoadaptacja i tyle.
_________________ Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
Każda instalacja może podejść do każdego auta, tylko ważne jest KUMATY GAZOWNIK a nie druciarz.
Strojenie koniecznie z sondą AFR, a nie autoadaptacja i tyle.
widzę, że się znasz. czytałem trochę i znalazłem propozycję takiego zestawu. co sądzisz?
zestaw STAG 300, wtryski valteci i reduktor Tomasseto Alaska
Marka: Ford/Dacia
Model: Fiesta/Duster
Silnik: 1,4i LPG/ Blue dCi 115 4WD
Rocznik: 2013 Trend, GoldX/2020 Ptestige Pomógł: 3 razy Dołączył: 02 Mar 2014 Posty: 331 Skąd: KR
Wysłany: 2017-04-03, 13:26
To kolega po bandzie teraz pojechał: żaden szanujący się gazownik takiego zestawu nie poleci.
Stag 300... toż to z 10 lat ma, następnie valtec - bez komentarza.
Zerknij na lpgforum, masz w stolicy kilku dobrych instalatorów. To już nie jest stary, dobry silnik Renault, tylko Nissan bez hydrauliki zaworów. Szkłem tyłka.......
Podstawa to gazownik.
_________________ miała być Sandero Laureate tce, jest Fiesta mk7, no i Duster
Ostatnio zmieniony przez wojtek013 2017-04-03, 13:27, w całości zmieniany 1 raz
To kolega po bandzie teraz pojechał: żaden szanujący się gazownik takiego zestawu nie poleci.
Stag 300... toż to z 10 lat ma, następnie valtec - bez komentarza.
Zerknij na lpgforum, masz w stolicy kilku dobrych instalatorów. To już nie jest stary, dobry silnik Renault, tylko Nissan bez hydrauliki zaworów. Szkłem tyłka.......
Podstawa to gazownik.
tak, tak... zdaję sobie z tego sprawę, e to nie najlepszy zestaw.
myślę teżo Prinse albo BRC, sęk w tym, że ten pierwszy jest 2 razy droższy, a czy też 2 razy lepszy od BRC?
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 110 hp
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 7 os. Pomógł: 55 razy Dołączył: 15 Wrz 2013 Posty: 2858 Skąd: Romilly sur Seine/Siemianowice Sl.
Wysłany: 2017-04-04, 11:46
Jedz do dobrego gazownika. Napewno Ci cos poleci, bo watpie, zeby dobry gazownik zalozy Ci jakies badziewie i potem beda problemy i noeustanne wycieczki do warsztatu. Jak chcesz oszczedzac na instalacji to lepiej jej wogole jej nie zakladac.
_________________ Rzeczy niemozliwe robie od reki, a na cuda trzeba dzien poczekac.
tak poleci, ale czasem jest tak, że poleci to co ma akurat na stanie, żeby zrobić usługę, więc gazownika też łatwo nie znajdziesz. a wracając do instalacji, to trochę się zapędziłem z tym Prinsem, bo nie mam zamiaru płacić za instalkę 1/6 wartości samochodu. (a zasadzie to może być pewien rodzaj oszczędności @Shrek).
Co wiecie nt BRC?
BRC jest ok, ale ma części drogie w razie naprawy. Jest to na włoskich częściach.
STAG jest produktem czysto polskim, ceny części są umiarkowane, ale serwis jest tańszy niż BRC.
_________________ Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
BRC jest ok, ale ma części drogie w razie naprawy. Jest to na włoskich częściach.
STAG jest produktem czysto polskim, ceny części są umiarkowane, ale serwis jest tańszy niż BRC.
Mam BRC w "starym" silniku, dobrze się jedzie, nie czuć straty mocy. Wkręca nawet do 5 tys. obrotów/min.
Jechałem w zeszłym roku autostradą ok. 140-150 km/h, a gazu poszło blisko 18 l/100 km
Aha, tylko weź większy zbiornik LPG, mam tam 52 l, co wchodzi ok. 45 l LPG.
Na nim już przejechałem ponad 65 tys, km, poza przeglądami i regulacjami nic się nie działo.
_________________ Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
Ostatnio zmieniony przez route2000 2017-04-05, 10:10, w całości zmieniany 2 razy
Mam BRC w "starym" silniku, dobrze się jedzie, nie czuć straty mocy. Wkręca nawet do 5 tys. obrotów/min.
Jechałem w zeszłym roku autostradą ok. 140-150 km/h, a gazu poszło blisko 18 l/100 km
Aha, tylko weź większy zbiornik LPG, mam tam 52 l, co wchodzi ok. 45 l LPG.
Na nim już przejechałem ponad 65 tys, km, poza przeglądami i regulacjami nic się nie działo.
To super! :) Najważniejsze, że nie ma straty :)
To jakość szczególnie dużo Ci nie spalił. Czyli BRC się sprawdza, od 1 do 10 na ile oceniasz?
Łooo! Cudeńko z tego autka! :) Naprawdę jest na czy oko zawiesić. :) Dużo fotek na wątku super! :)
coraz bardziej do BRC jestem przekonany, montaż wygląda całkiem nieźle.
Poza tym, notę dośc wysoką wystawiłeś, więc to też o czymś świadczy
Mam dwie daćki na LPG z instalacją BRC. Jedna ma nalatane 110 tys.km(5 lat) a druga 70(3lata) tys.km na samym gazie. Przez ten czas wymieniłem tylko filtry w przewidzianym czasie. Żadnej awarii a auta naprawdę ciężko pracują. Ja polecam tą instalację ale u mojego gazownika.
Piła, to trochę za daleko :) A co do egp, to filmik to chyba sporo tego montują, skoro kanał prowadzą nawet na yt. @lasia no właśnie, jestes zadowolona?
a odnośnie tego BRC, i filmiku z EGP, to co o nich myślicie? enę mają spoko za BRC i całkiem sporo tego montują. u nich np. kosztuje 2900, a jak odzywałem się do innych, np lpg-tech, to innne instalki za ponad 3000!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum