Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2015-11-18, 01:04
WARSZAWA - REAGROUP Renault Warszawa Mory
Autor Wiadomość
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-09-19, 20:08   WARSZAWA - REAGROUP Renault Warszawa Mory

Przegląd po 90 tys. km i 5 latach z małym hakiem - czyli teoretycznie powinien być okresowy z dodatkami, ale z racji historii serwisowej u mnie z tych drugich była tylko wymiana płynu chłodniczego.

Na moją usilną prośbę (śpieszyłem się, nie przewidziałem, że to ma trwać więcej niż 3 godz.) robotę wykonano ekspresowo.

Czekając, macałem lodgy, odbyłem nią jazdę próbną i pogadałem ze sprzedawcą, bohatersko odpierając jego zakusy na moją leciwą MCV-kę (;


Serwis maluteńki, salon normalny, obsługa sympatyczna i rzeczowa, terminy krótkie, a ceny zwyczajne, daćkowo-ASOwskie, z rabatami (:


Dobry dojazd.
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-10-12, 11:03   

Niestety, po miesiącu musiałem jednakże podjechać z reklamacją - coś, gdzieś kapało na podłogę w garażu... Wydawało mi się, że korek spustowy oleju jest wilgotny, więc chociaż ponoć jednak nie był, to na wszelki wypadek od ręki wymieniono jego uszczelkę.
 
corrado 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCi (86KM/200Nm-130KM/300Nm)
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 3675
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 2014-06-11, 08:26   Warszawa REAGROUP Mory - ul.POZNAŃSKA - dziadostwo!

Wyobraźcie sobie , że u tego oto dealera, odmówił mi młody pracownik ( przynajmniej po głosie ) działu części podania nru OEM poduszki skrzyni biegów tłumacząc "polityką producenta" . Dodatkowe pytania : "Po co panu ten nr ? " przyznam się bardzo mnie zaskoczyły . :roll:

Były oczywiście problemy z ustaleniem elementu, który mnie interesuje, ponieważ nie mieli podobno takiego schematu na którym widać elementy na nadwoziu, a oddzielnie widok poduszek , a tłumaczenie, że chodzi o element w który wchodzi tuleja metalowo-gumowa , nie pomogło w ustaleniu elementu.

Oczywiście zadzwoniłem do innego salonu i udało się ustalić który to element i oczywiście dostałem nr OEM tego elementu.

Zastanawiam się czy nie zgłosić tego i nie napisać skargi do RENAULT na tego pracownika.
Co sądzicie ? :roll:
Ostatnio zmieniony przez corrado 2014-06-11, 08:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
ZbujMadej 


Marka: Duster II
Model: 4x2
Silnik: 1.6 benzyna
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lip 2013
Posty: 261
Skąd: Warm-Maz
Wysłany: 2014-06-11, 08:50   

Napisz do szefa działu sprzedaży/części - niech naprostuje "młodego" ;)
No chyba, że odpisze Ci to samo, co powiedział "młody" - nie udzielamy informacji o numerach części...bo nie! ;-p
 
Karenzo 


Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 4551
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-06-11, 11:36   

A do jakiego salonu zadzwoniłeś ?
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2014-06-11, 11:38, w całości zmieniany 2 razy  
 
bebe 
Moderator
I aim to misbehave



Marka: Jeep
Model: Grand Cherokee
Silnik: 4.7 V8
Rocznik: 2004
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 2384
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-06-11, 12:52   

corrado napisał/a:
Zastanawiam się czy nie zgłosić tego i nie napisać skargi do RENAULT na tego pracownika.

Możesz. Ale nie zdziwiłbym się, gdyby się okazało, że taka jest oficjalna polityka Renault Polska, a młody po prostu nie chciał podpaść.

Kilka razy zdarzało mi się zamawiać albo pytać o różne części na Puławskiej. I mimo, że jestem ich ukochanym, specjalnie dopieszczanym klientem-klubowiczem-łałałiła i właściwie z niczym mi nigdy nie robili problemów, to temat podawania numerów OEM zawsze był tematem trudnym. I również spotkałem się z odmową "nie możemy podać/a po co to panu", więc stąd mam wrażenie, że to odgórny prikaz. Natomiast kiedy spokojnie wyjaśniłem, "po co to mi", to numer w końcu dostałem.

Inna sprawa to niestety pierdolnik w dialogysie i tym drugim utliszczu do części Renault. Normą było, że poszukiwania jakiejś fikuśnej części trwały kilkanaście minut, po których część w końcu się znajdowała, ale w jakimś zupełnie innym modelu (najczęściej - w sedanie).
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-06-11, 15:53   

bebe napisał/a:
oficjalna polityka Renault Polska

Wątpię - co prawda rzadko potrzebowałem numerków, ale nigdy nie spotkałem się z odmową. Może to po prostu problem z niechęcią do szukania / z przyznaniem się do braku umiejętności odnalezienia szukanej rzeczy? Bo czasami rzeczywiście bywa to pracochłonne / trudne...
 
Linde 


Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: 1,6SCe
Rocznik: 2018
Dołączył: 09 Cze 2018
Posty: 19
Skąd: Łódź
Wysłany: 2019-02-27, 19:04   

Ostatnio miałem styczność z ASO RRG Warszawa Mory i przyznam, że jako stary wyjadacz jestem pod bardzo pozytywnym wrażeniem. :-)
Podczas realizacji vouchera na akcesoria z programu "Dacia dla przyjaciół" spotkałem się z dużą życzliwością, fachową poradą i uprzejmością Pana od akcesoriów - serdecznie pozdrawiam Pana Rafała T.
Sprawa została załatwiona sprawnie i elegancko. IMHO wysoka kultura osobista i wysoki standard obsługi klienta. Dzisiaj odebrałem wszystko o co prosiłem.
Żałuję, że mam tam trochę daleko.
Ostatnio zmieniony przez Linde 2019-02-27, 19:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
maro_1955 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2016
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Kwi 2016
Posty: 143
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2019-02-28, 12:28   

Linde...
...a w jednym serwisie wszystkiego nie załatwiłeś, tylko z serwisu Mory musiałeś jeździć na Białołękę i chwalisz jednych i drugich ?
_________________
mam suv-a...
 
Linde 


Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: 1,6SCe
Rocznik: 2018
Dołączył: 09 Cze 2018
Posty: 19
Skąd: Łódź
Wysłany: 2019-02-28, 22:08   

Załatwiałem dwie niezbyt proste sprawy zarówno w ASO Dacia Decar jak i w ASO Dacia Renault RRG Mory i w obu przypadkach sprawa została załatwiona wzorcowo a wcale nie musiało tak być. Dodam do tego jeszcze wysoki poziom komunikatywności i zrozumienia dla klienta. :-)
Czy należy tylko narzekać i pisać źle o serwisach? :?:
Uważam, że należy również pisać dobrze jeżeli sprawy zostały załatwione na ponadprzeciętnym poziomie.
Mam doświadczenie z serwisami ASO VW osobowe i użytkowe od ponad 20 lat i to jest moja skala porównania.
 
daszek 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,3 / 130
Wersja: Techroad
Dołączył: 03 Sie 2019
Posty: 6
Skąd: W-wa
Wysłany: 2019-11-25, 20:29   

RRG Mory (w skrócie)
Na DUŻY PLUS - wzorowa sprzedaż pojazdu, wiedza i kultura sprzedawcy.
Na minus - 3 tygodnie później chamskie zachowanie jednego z pracowników i protekcjonalne podejście kierownika obsługi po sprzedażowej. Generalnie na podstawie zachowania i podejścia do klienta, który przyjechał z reklamacją, nie wiem jak z wiedzą, ale kultura do klienta zadem stoi.
Ciekawa lektura jest w ocenach na mapach google.
Ostatnio zmieniony przez daszek 2019-11-25, 20:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
Belphegor 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110 KM EDC
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 27 Cze 2018
Posty: 1560
Skąd: WE, WPR
Wysłany: 2019-11-25, 23:06   

daszek napisał/a:
Na DUŻY PLUS - wzorowa sprzedaż pojazdu, wiedza i kultura sprzedawcy.


A kto Ci sprzedał auto?

daszek napisał/a:
Na minus - 3 tygodnie później chamskie zachowanie jednego z pracowników i protekcjonalne podejście kierownika obsługi po sprzedażowej.


Tu akurat domyślam się, o jakich ludzi chodzi. :mrgreen:
_________________
EDC - Ekonomiczny Duster Codziennie. 8-)
Psycho the rapist

 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne