też tak myślę może jest to przyczyna że na zimnym gdy zmieniam bieg z I na II jakby samochód chciał się zatrzymać - zgasnąć ale tylko na zimnym , inny objaw na III biegu jakby dostawał za dużo paliwa dusi się po odpuszczeniu gazu i ponownym dodaniu przyspiesza
Sprawdź to w ciemności np. w garażu czy późnym wieczorem na dworze pryskając atomizerem wodę w okolice przewodów WN i obserwować czy pojawiają się iskry - to oznacza, że mają przebicia i tylko nadają się do wymiany.
_________________ Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
Nie wiem czy do francuzów też robią, ale ja do poprzedniej fury montowałem kable firmy Beru. Jedni z liderów rynku podzespołów elektrycznych, więc szukałbym tej firmy.
Prad plynie po najmniejszej "linii oporu" wiec jak nie ma izolacji na nim, zewrze sie z masa auta/silnika, lub czlowiekiem :P
lub jest przerwany i w pewnym miejscu jego przekroj zmniejszyl sie to jeo opor rosnie i najchetniet przeplynie inna droga o mniejszym oporze
W porsche nawet kable ( na 6 garow ) kosztuja bagatela 6tys pln
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum