Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Dacia Lodgy Outdoor '17
Autor Wiadomość
topdrive 



Marka: Dacia, Fiat
Model: Lodgy Outdoor, 500
Silnik: 1.5dCi, 1.2
Rocznik: 2017, 2017
Wersja: Stepway
Dołączył: 27 Lip 2017
Posty: 124
Skąd: Dobczyce
Wysłany: 2022-10-17, 10:38   

route2000, pogrzebałem trochę i nie znalazłem nic, co by bruździło w papierach (jednak nie twierdzę, że nic takiego nie ma).
ALE! Znalazłem jeszcze jedną, chyba nawet lepszą, metodę modyfikacji świateł w Lodgy.

I teraz robimy tak:
STOPy puszczamy na dedykowane żarówki P21W (tam gdzie zwykle mamy przeciwmgłowe).
Mijania zostają na żarniku 5W w żarówce P5/21W
Przecimgłowe podłączamy do żarnika 21W w żarówce P5/21W.

Efekt? Tylne stopy są odseparowane od świateł mijania (co jest moim celem), mamy dwa światła przeciwmgłowe (symetryczne).

Tak samo to działa w Fiacie Fiorino i Peugeot Bipper (czy jak on się tam zwie). I przyznam, że podoba mi się to bardziej niż moje obecne rozwiązanie (a na pewno jest czystsze elektrycznie).

Dam znać jak mi się to uda ogarnąć.
Jedna rzecz, której nie znalazłem, to jak sobie radzą żarówki P5/21W kiedy oba żarniki się świecą (czy się nie ugotują, ale wydaje się, że nie jeśli mamy tam mijania i stopy, które mogą razem dość długo świecić jak stoimy w korkach).
 
topdrive 



Marka: Dacia, Fiat
Model: Lodgy Outdoor, 500
Silnik: 1.5dCi, 1.2
Rocznik: 2017, 2017
Wersja: Stepway
Dołączył: 27 Lip 2017
Posty: 124
Skąd: Dobczyce
Wysłany: 2023-06-09, 16:09   

Co do świateł, to obecnie mam wszystko zrobione jak w poprzednim poście, auto przeszło przegląd. Powrót do "oryginału" to przekładka 2 kabelków we wtyczce do światła (mało inwazyjne).

Natomiast dołożyłem jeszcze podgrzewanie foteli, 2 stopniowe, przełączniki obok lewarka (łatwo dostępne i widoczne, a jednak nie natarczywe). Super przyjemna robota, fotele się rozbiera bardzo łatwo, zasilanie ze skrzynki bezpieczników + przekaźnik rozłączający po wyłączeniu zapłonu podpięty do zapalniczki (ona traci zasilanie po wyłączeniu kluczyka).

Niestety nie mam fotek, jakoś robota ruszyła i nie myślałem, żeby coś udokumentować bardziej...

guziki.JPG
Przyciski podgrzewania foteli
Plik ściągnięto 9 raz(y) 148,45 KB

 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne