Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Dzem dobry
Autor Wiadomość
luckyluke 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 0.9TCe
Rocznik: 2017
Wersja: Laureate
Dołączył: 23 Sie 2017
Posty: 33
Skąd: UK, L'pool
Wysłany: 2017-10-31, 20:22   

arczi_88 napisał/a:
Zobacz sobie, najlepiej na postoju ileż to siły trzeba, żeby w Sandero przełożyć bezpośrednio z 5 na R. Prędzej podda się wajcha, no chyba, że wcześniej jeździłeś jakimś Ziłem i jak poczujesz opór to nie szarpiesz dalej dwoma rękami :P


zedytowalem sie i poszukalem na youtube takich, co sprobowali juz - wychodzi na to, ze w d... bylem g... widzialem :mrgreen:
 
arczi_88 



Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6 MPI 84 KM
Rocznik: 2014
Wersja: Ambiance Plus
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 1599
Skąd: Lędziny
Wysłany: 2017-10-31, 20:29   

Nooo wiiidzisz :-D możesz się bezkarnie mylić dopóki się nie przyzwyczaisz.
_________________

 
luckyluke 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 0.9TCe
Rocznik: 2017
Wersja: Laureate
Dołączył: 23 Sie 2017
Posty: 33
Skąd: UK, L'pool
Wysłany: 2017-10-31, 20:53   

arczi_88 napisał/a:
Nooo wiiidzisz :-D możesz się bezkarnie mylić dopóki się nie przyzwyczaisz.


Sie znaczy nigdy :lol:
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-11-01, 00:30   

luckyluke napisał/a:
to w Hundzie, Oplu, Toyocie, itp. itd jest zle, ale w Renowce jest dobrze

We wszystkich jest/bywa tak samo: hultaj, łopel, toitoi - alfa rumuno.

luckyluke napisał/a:
albo pierscien albo wciskany lewarek

Gusta są różne... Ja nie mam problemu z szybkim przyzwyczajeniem się do innego auta, ale tych rozwiązań nienawidzę. To traktowanie kierowcy jak idioty, bo jak już sam się zorientowałeś, jest zupełnie zbędne - a w dodatku uniemożliwia rozbujanie auta przód-tył. Oczywiście, można unikać "podejrzanych" miejsc, tak samo jak krawężników (przy niskim prześwicie), cofania i skręcania (przy mikroskopijnych szybach), czy wożenia pasażerów (przy niskim dachu nad kanapą z tyłu) - ale wolę jednak auto bez takich ograniczeń.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne