Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor Pomógł: 105 razy Dołączył: 01 Cze 2017 Posty: 3625 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-03-29, 10:23
H4 opis mają taki sam jak dla H7, więc pewnie homologację mają.
A w nowych Loganach i Sandero są H7 i w mijania i drogowych.
Też bym chciał "wyrównać" barwę świecenia w reflektorze tych żarówek i ledów. Bo fabrycznie LEDowe dzienne i pozycyjne mamy białe a reszta żółtawa.
H4 opis mają taki sam jak dla H7, więc pewnie homologację mają.
A w nowych Loganach i Sandero są H7 i w mijania i drogowych.
Też bym chciał "wyrównać" barwę świecenia w reflektorze tych żarówek i ledów. Bo fabrycznie LEDowe dzienne i pozycyjne mamy białe a reszta żółtawa.
Polecam Ci w takim razie te żarówki, wg mnie są naprawdę białe.
Ciekawe tylko jak z trwałością, chociaż kosztują grosze, więc bólu nie będzie.
Kolejna mała modyfikacja.
Wymontowałem oryginalne gniazdo 12V, a zamontowałem ładowarkę z 2 portami USB. Jeden z nich 1A, a drugi 2,1A. Podświetlenie jest pomarańczowe i bardzo dobrze komponuje się z pozostałymi podświetlanymi przyciskami. Nie świeci zbyt mocno, co często się zdarza w dokładanych akcesoriach.
Dla mnie jest w sam raz
Ostatnio zmieniony przez kicpra 2018-04-06, 22:25, w całości zmieniany 3 razy
Marka: Fiat
Model: TIPO II Sedan
Silnik: 1.4 16v 95km
Rocznik: 2019
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2017 Posty: 1817 Skąd: Ząbki
Wysłany: 2018-04-07, 07:59
identyczną ładowarkę chciałem kupić do swojego MCV II z tym, że nie chcę pozbywać się oryginalnego gniazda a zamontować ją w tunelu środkowym z tyłu aby pasażerowie z tyłu mogli naładować sobie smartfona. Niestety ale w Loganie przed FL w tylnej części tunelu środkowego nie ma miejsca na zamontowanie takiej ładowarki wiec na chwilę obecna sobie odpuściłem.
Przecież są za grosze nawet w Biedronce ładowarki usb wtykane wprost do gniazda zapalniczki, bez żadnych kabli, wielkości samej zapalniczki czy innej wtyczki. Ja taką mam.
A nie trzeba było wywiercić po drugiej stronie tunelu otworu (lewej) i równolegle podłączyć? Miałbyś i USB i gniazdo zapalniczki.
Nie chcę niszczyć tunelu, a druga sprawa, że te gniazdo jest mi zbędne.
Potrzebne mi są tylko porty USB. Jeden zasilający kamerę, drugi wolny na ładowanie telefonu.
identyczną ładowarkę chciałem kupić do swojego MCV II z tym, że nie chcę pozbywać się oryginalnego gniazda a zamontować ją w tunelu środkowym z tyłu aby pasażerowie z tyłu mogli naładować sobie smartfona. Niestety ale w Loganie przed FL w tylnej części tunelu środkowego nie ma miejsca na zamontowanie takiej ładowarki wiec na chwilę obecna sobie odpuściłem.
To przed liftem nie ma gniazda w tylnej części tunelu?
Marka: Fiat
Model: TIPO II Sedan
Silnik: 1.4 16v 95km
Rocznik: 2019
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2017 Posty: 1817 Skąd: Ząbki
Wysłany: 2018-04-07, 20:08
kicpra napisał/a:
dudu$ napisał/a:
identyczną ładowarkę chciałem kupić do swojego MCV II z tym, że nie chcę pozbywać się oryginalnego gniazda a zamontować ją w tunelu środkowym z tyłu aby pasażerowie z tyłu mogli naładować sobie smartfona. Niestety ale w Loganie przed FL w tylnej części tunelu środkowego nie ma miejsca na zamontowanie takiej ładowarki wiec na chwilę obecna sobie odpuściłem.
To przed liftem nie ma gniazda w tylnej części tunelu?
niestety nie ma i jest inny tunel środkowy niż ten po FL, dlatego też nie ma miejsca aby zainstalować takie gniazdo ładowania.
A na sam port usb też byś nie znalazł miejsca w tylnej części tunelu? Wtedy mógłbyś przepuścić pod nim kabel z przedniego gniazda i wyprowadzić sam port .
Marka: Fiat
Model: TIPO II Sedan
Silnik: 1.4 16v 95km
Rocznik: 2019
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2017 Posty: 1817 Skąd: Ząbki
Wysłany: 2018-04-07, 20:49
Nie chcę robić druciarstwa. Wolał bym kupić takie gniazdo jak autor tego tematu i zamontować je tak aby wyglądało jak fabryczne.
W końcu znalazłem czas na ręczne umycie fury, woskowanie i posprzątanie w środku .
Do tego wymieniłem sobie żarówki podświetlenia tablicy na Philips White Vision i żarówkę w schowku na led, bo tylko tej mi się nie chciało wcześniej wymienić .
Całe oświetlenie wymienione z żółtego na bardziej białe poza halogenami.
Ostatnio zmieniony przez kicpra 2018-04-08, 11:08, w całości zmieniany 2 razy
Ktoś wie czy da się "wmontować pilot od bramy w auto? Tak abym za każdym razem nie musiał szukać pilota, żeby otworzyć bramę, tylko podjeżdzam pod bramę a ona automatycznie się otwiera
Ja mam w obecnym aucie, czyli w Oplu astrze zrobione coś podobnego, ale nie dokładnie tak jak ty myślisz, czyli, że przy zbliżeniu auta do bramy sama się otwiera. W takim przypadku trzeba by do sterownika bramy dołożyć moduł podobny do tego HF, który ma teraz nowy Duster2 do bez kluczykowego otwierania auta. Miałoby to też oczywiście swoje minusy , gdyż przejeżdżając przez bramę już w odległośći 2-3 m za nią, system samoczynnie wywołał by jej zamykanie , a nie zawsze jest to wskazane. Ja mam zrobione tak, że z normalnego pilota bramowego , mam wyprowadzone kable , które podłączone są do przycisku w konsoli środkowej. Sam pilot jest umieszczony nad podsufitką, w okolicy lusterka wstecznego w kabinie, aby miał dobry zasięg i pole widzenia radiolinii. Jak zbliżam się do domu to przyciskając przycisk, nawet z odległości ponad 50m od bramy , sygnał z pilota powoduje , że brama zaczyna się już otwierać. Odległość uzależniona jest od zasięgu pilota i centrali. Jak dla mnie jest to wystarczająca opcja, a dodatkowo przycisk mam tak umieszczony, że mogę przycisnąć włącznik palcem trzymając nawet rękę na lewarku. Specjalnie zmieniłem półkę od schowka, i zamontowałem schowek z kabrioleta, taki z dwoma przyciskami po obu stronach, aby umiejscowić tam na jednym otwieranie bramy a na drugim bramę garażową. Zresztą rozwiązanie załączania każdy może rozwiązać na swój sposób. Niektórzy podpięli to np. pod światła drogowe i podjeżdżając pod bramę wystarczy mrugnąć i pilot da sygnał otwierania bramy, wszystko zależy od ciebie jak ci będzie wygodniej Poniżej masz fotkę .Jak odbiorę nowego Dustera to też tak zakombinuję tylko nie wiem jeszcze gdzie będą umiejscowione przyciski.
Jeżeli pytasz o ten układ BLICK z linka wyżej, to zależy jaki masz sterownik w bramie i czy da radę współpracować z tym zestawem. Musi być kompatybilny z systemem DTM oraz współpracować na odpowiednich częstotliwościach, mają chyba dwa zakresy, inaczej trzeba do sterownika dołożyć odpowiednią radiolinię.
Mają przecież nadajnik i odbiornik. Jeśli brama jest kompatybilna z samym nadajnikiem, to na pewno programuje się nie nadajnik, a bramę, aby rozpoznawała ten konkretny nadajnik.
Ciekawe jakiej firmy jest brama, na pilocie nie ma żadnych istotnych informacji :D bo chodzi mi o bramę wjazdową na parking osiedlowy. Więc dokładanie czegokolwiek do niej odpada.
Ostatnio zmieniony przez kicpra 2018-04-10, 20:16, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum