Marka: Fiat
Model: TIPO II Sedan
Silnik: 1.4 16v 95km
Rocznik: 2019
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2017 Posty: 1812 Skąd: Ząbki
Wysłany: 2019-08-20, 21:10
Obstawiam, ze jeżdżąc 0,9TCe 90km/h bez problemu zejdziemy spalaniem do 4,3 - 4,5l/100km. Niestety ale aby jeździć z taka prędkością trzeba się po prostu do tego przyzwyczaić. Mnie kiedyś też było ciężko ale teraz już się przyzwyczaiłem i nie przeszkadza mi to, że inni kierowcy mnie wyprzedzają, a dodam, że nie jestem najwolniejszy na drodze bo nawet często zdarzają się kierowcy, którzy jeżdżą wolniej tak około 80-km/h
Nie wiem w czym jest problem - tryb "Eco" to po prostu funkcja dodatkowa, o określonych cechach i o wiadomych efektach. Można nie używać, ale marudzenie, że działa w konkretny, zamierzony przez projektanta sposób, to jak czepianie się, że jak włączycie radio, to słychać jakąś muzykę albo gadanie <; TTTM i "nie ma darmowych obiadów".
Minęło 5 miesięcy jak latam z powerboxem, żadnych problemów nie stwierdziłem :).
Poza tym czekam na nowe opony wielosezonowe, ze „sportowym” bieżnikiem .
Dziś wolna sobota wiec wypad na grzyby .
Piękny okaz .
Oponki już założone, zobaczymy czy będzie różnica w przyczepności/spalaniu/hałasie. Do tej pory jeździłem na Hankookach 205/55, teraz założyłem Riken 195/55. Nowe wg etykiety są o 2db cichsze, więc sporo.
Zamówiłem także dynamiczne kierunkowskazy boczne, zobaczymy co to warte .
Marka: Renault
Model: Megane IV Grandtour
Silnik: 1,5 DCI
Rocznik: 2017 Pomógł: 46 razy Dołączył: 02 Mar 2019 Posty: 1700 Skąd: Radzionków
Wysłany: 2019-10-21, 18:42
Znaczy się wiem jakie to są, ale jak to wykonać sensownie na tak małym kierunku w daci?
Fajnie by to wyglądało jak sobie migał dynamicznie na ledzie z przodu tam gdzie światło do dziennej :)
Według mnie te dynamiczne kierunkowskazy są niebezpieczne. Może się podobać, ale przez to powolne zapalnie są gorzej widoczne. Przekombinowane.
W ogóle nie rozumiem, czemu w wielu auta kierunkowskazy przewędrowały z narożników zewnętrznych do środka - często są przez to gorzej widoczne.
Pierwsze wrażenia na nowych oponach:
-Koła przy ruszaniu nie uślizgują się tak łatwo;
-Wg mnie lepiej trzyma się w zakrętach;
-Słychać „muczenie opon” przy 2 prędkościach, między 70 a 80km/h i przy około 170km/h, w pozostałym zakresie prędkości są niesłyszalne.
Trochę dziwne, ale może się uciszą z czasem, chociaż z jedną jak i drugą prędkością jeżdżę bardzo rzadko . Wg etykiety założone opony powinny być 2db cichsze.
Jako ciekawostkę mogę podać, że przy licznikowych 185km/h można normalnie rozmawiać , może to po części kwestia wyciszenia .
Co chodzi o vmax, dalej nie sprawdziłem, na więcej nie pozwoliło mi natężenie ruchu, jechałem w 4 osoby.
Trasa Lwów-Warszawa 430km, w 4 osoby + 4h stania na granicy na włączonym silniku, dwupasmówka cały czas 170km/h, spalanie z dystrybutora równe 8!
Jak dla mnie super spalanie :).
Poza tym wpadły nowe klocki Ferodo i tarcze ATE na przód. Tarcze by jeszcze pojeździły ale miały bicie przy hamowaniu z większych prędkości, klocki były prawie na zero .
Ostatnio zmieniony przez kicpra 2019-11-14, 17:16, w całości zmieniany 1 raz
Przyszły dynamiczne kierunki, na żywo lepiej to wygląda, telefon nie oddaje tak tego efektu . Ale całkiem spoko, myślałem, że będzie gorzej.
dynamic led
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum