Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Regulacja temperatury powietrza wentylacji
Autor Wiadomość
RowerekCombi 



Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1.2
Rocznik: 2017
Wersja: Open
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Cze 2017
Posty: 223
Skąd: małopolska
Wysłany: 2017-10-18, 17:42   

http://www.daciaklub.pl/f...1739499#1739499
laisar napisał/a:
Temperaturą [powietrza wentylacji] steruje się za pomocą mieszalnika.


Hmmm. jakiś inny patent? czy bez klimy też jest mieszalnik ? do tej pory miałem styczność z otwieranym zaworem w pokrętle lub suwaku temu mnie deczko zaskoczyłeś :shock: no ale nie szkodzi uczymy się całe życie a i tak umieramy nie douczeni :-P można poprosić o schemat budowy tego właśnie ogrzewania i mieszalnika? będę wdzięczny i mądrzejszy o kolejny detal :->
_________________
RowerekCombi
 
shrek 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 110 hp
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 7 os.
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 15 Wrz 2013
Posty: 2858
Skąd: Romilly sur Seine/Siemianowice Sl.
Wysłany: 2017-10-18, 18:00   

RowerekCombi sa auta, modele sterowane zaworem/ami i sa strowane mieszalnikiem jak pisze laisar.
Ostatnio zmieniony przez shrek 2017-10-18, 18:02, w całości zmieniany 2 razy  
 
RowerekCombi 



Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1.2
Rocznik: 2017
Wersja: Open
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Cze 2017
Posty: 223
Skąd: małopolska
Wysłany: 2017-10-18, 18:20   

shrek napisał/a:
RowerekCombi sa auta, modele sterowane zaworem/ami i sa strowane mieszalnikiem jak pisze laisar.


Spoko rozumie shreku :-> dacie dopiero poznaję więc laisar i wszyscy chyba zrozumieją moją nie wiedzę w tej materii, chciałem podpowiedzieć gdzie jeszcze płyn zostaje lub gdzie znika po niby prawidłowym odpowietrzeniu a po kilku km znów go brakuje ale to nie ten model i nie tentego to rozwiązanie :lol: Poproszę schemat tego mieszalnika i ogrzewania bo muszę to zobaczyć jak to wygląda w dacii. Ale powiem tak ze jestem pod wielkim wrażeniem wiedzy laisara zjadł człek chyba zęby na tych daciach wszelkiej maści wielki ukłon dla niego :->
_________________
RowerekCombi
 
quartzu 


Marka: Chyba
Model: Lodgy 1.5 dCi
Silnik: będzie
Dołączył: 04 Paź 2017
Posty: 86
Skąd: Warmia
Wysłany: 2017-10-18, 18:32   

Drogi Rowerku, obecnie mało które auto ma zawór jak to bywało np. w Polonezie. Klapy sterują ogrzewaniem Obieg płynu jest cały czas, tylko powietrze idzie "przez" nagrzewnicę lub ją omija. Nie jest to żadna nowość, pierwsze z brzegu. Passaty B4, pełnoletnie obecnie np. tak miały. Ale sam wpis ma sens i tak, bo w przypadku całkowitego opróżnienia układu własnie nagrzewnica będzie głównym źródłem problemu z zapowietrzeniem. I nie ma tu znaczenia czy jest zawór czy go nie ma. :->
 
shrek 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 110 hp
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 7 os.
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 15 Wrz 2013
Posty: 2858
Skąd: Romilly sur Seine/Siemianowice Sl.
Wysłany: 2017-10-18, 19:57   

RowerekCombi napisał/a:
shrek napisał/a:
RowerekCombi sa auta, modele sterowane zaworem/ami i sa strowane mieszalnikiem jak pisze laisar.


Spoko rozumie shreku :-> dacie dopiero poznaję więc laisar i wszyscy chyba zrozumieją moją nie wiedzę w tej materii, chciałem podpowiedzieć gdzie jeszcze płyn zostaje lub gdzie znika po niby prawidłowym odpowietrzeniu a po kilku km znów go brakuje ale to nie ten model i nie tentego to rozwiązanie :lol: Poproszę schemat tego mieszalnika i ogrzewania bo muszę to zobaczyć jak to wygląda w dacii. Ale powiem tak ze jestem pod wielkim wrażeniem wiedzy laisara zjadł człek chyba zęby na tych daciach wszelkiej maści wielki ukłon dla niego :->


Nie mozeny wiedziec wszystkiego, ani byc nieomylni. ;-) A guru to juz chyba ze trzeci komplet zebow zjada przez dacie ;-)
Ostatnio zmieniony przez shrek 2017-10-18, 19:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18015
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-10-19, 12:45   

RowerekCombi napisał/a:
jestem pod wielkim wrażeniem wiedzy laisara

Dzięki, ale to żaden wyczyn - informacje dostępne w sieci plus ogarnięcie wyszukiwania plus trochę pamięci.


RowerekCombi napisał/a:
czy bez klimy też jest mieszalnik?

Oczywiście.


RowerekCombi napisał/a:
można poprosić o schemat budowy tego właśnie ogrzewania i mieszalnika?


mieszalnik.jpg
żółty - filtr przeciwpyłkowy

niebieski - parownik klimatyzacji

czerwony - nagrzewnica
Plik ściągnięto 6624 raz(y) 12,79 KB

 
RowerekCombi 



Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1.2
Rocznik: 2017
Wersja: Open
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Cze 2017
Posty: 223
Skąd: małopolska
Wysłany: 2017-10-19, 13:32   

laisar napisał/a:

Dzięki, ale to żaden wyczyn - informacje dostępne w sieci plus ogarnięcie wyszukiwania plus trochę pamięci


No wiesz to też trzeba umieć i się orientować w wirtualnym świecie. A głowa moja jest w innym wymiarze teraz więc niewiele do mnie coś innego dociera. Zycie ;-)
A bo zapomniałem dzięki za schemat :lol:
_________________
RowerekCombi
Ostatnio zmieniony przez RowerekCombi 2017-10-19, 13:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne