Marka: Fiat
Model: TIPO II Sedan
Silnik: 1.4 16v 95km
Rocznik: 2019
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Dołączył: 21 Mar 2017 Posty: 1817 Skąd: Ząbki
Wysłany: 2017-12-10, 22:38
nie, silniczek krokowy odpowiada za obroty biegu jałowego. W przypadku jego uszkodzenia będziesz miał problem z obrotami na tz. luzie - będą np. falowały. Jaki masz silnik w tym pasacie ? obstawiam że 1.8 75km lub 1.8 90km? W starych silnikach benzynowych z grupy VW standardową usterką uniemożliwiająca odpalenie silnika jest uszkodzenie cewki zapłonowej i myślę że w Twoim wypadku jej wymiana pomoże. Najlepiej by było gdybyś miał jakiegoś znajomego co ma VW/Seata/skodę z lat 1993-2003 i silnikiem 1.4 8v/1.6 8v /1.8 8v i chyba też 2.0 8v. W większości tych aut cewki są te same ( występowały 2 rodzaje)
Dzięki. To 1,8 90 koni. Wszyscy , łącznie z pobliskim mechanikiem zakładaja , że to krokowiec więc kupilem mu na Allle zamiennik, ale bez efektu. Też myślałem tak jak Ty, ale jestem słaby w tych sprawach. Tak więc sprawdzimy przede wszystkim czy jest iskra. Podejrzewałem też czujnik Halla, pozdr
Marka: Fiat
Model: TIPO II Sedan
Silnik: 1.4 16v 95km
Rocznik: 2019
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Dołączył: 21 Mar 2017 Posty: 1817 Skąd: Ząbki
Wysłany: 2017-12-11, 08:42
Bardziej obstawiam że to cewka bo z autopsji wiem ze one w tych autach często padają. Może być i czujnik halla ale on raczej rzadko się psuje. Tak czy tak masz do przejrzenia część układu zapłonowego. Jeżeli masz możliwość to najpierw sprawdź cewkę ewentualnie jak masz złom w swojej okolicy kup używkę za 50zł z możliwością zwrotu. Jak to nie pomorze to do przejrzenia czujnik hall oraz kopułka z palcem rozdzielacza czy nie mają po wypalanych styków ( trzeba uwazać aby zapłonu nie przestawić)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum