Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2017-12-10, 23:03
Silniczek krokowy a odpalanie - passat b3
Autor Wiadomość
jurek 


Marka: renault
Model: thalia
Silnik: 1,2 benzyna
Dołączył: 20 Wrz 2007
Posty: 1106
Skąd: krakow
Wysłany: 2017-12-10, 22:15   Silniczek krokowy a odpalanie - passat b3

Wprawdzie nie chodzi o moją kosiarkę, tylko starego Passata B3. Czy uszkodzony silniczek uniemożliwi rozruch? pozdr
 
dudu$ 



Marka: Fiat
Model: TIPO II Sedan
Silnik: 1.4 16v 95km
Rocznik: 2019
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Dołączył: 21 Mar 2017
Posty: 1817
Skąd: Ząbki
Wysłany: 2017-12-10, 22:38   

nie, silniczek krokowy odpowiada za obroty biegu jałowego. W przypadku jego uszkodzenia będziesz miał problem z obrotami na tz. luzie - będą np. falowały. Jaki masz silnik w tym pasacie ? obstawiam że 1.8 75km lub 1.8 90km? W starych silnikach benzynowych z grupy VW standardową usterką uniemożliwiająca odpalenie silnika jest uszkodzenie cewki zapłonowej i myślę że w Twoim wypadku jej wymiana pomoże. Najlepiej by było gdybyś miał jakiegoś znajomego co ma VW/Seata/skodę z lat 1993-2003 i silnikiem 1.4 8v/1.6 8v /1.8 8v i chyba też 2.0 8v. W większości tych aut cewki są te same ( występowały 2 rodzaje)
 
jurek 


Marka: renault
Model: thalia
Silnik: 1,2 benzyna
Dołączył: 20 Wrz 2007
Posty: 1106
Skąd: krakow
Wysłany: 2017-12-10, 23:02   

Dzięki. To 1,8 90 koni. Wszyscy , łącznie z pobliskim mechanikiem zakładaja , że to krokowiec więc kupilem mu na Allle zamiennik, ale bez efektu. Też myślałem tak jak Ty, ale jestem słaby w tych sprawach. Tak więc sprawdzimy przede wszystkim czy jest iskra. Podejrzewałem też czujnik Halla, pozdr
 
dudu$ 



Marka: Fiat
Model: TIPO II Sedan
Silnik: 1.4 16v 95km
Rocznik: 2019
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Dołączył: 21 Mar 2017
Posty: 1817
Skąd: Ząbki
Wysłany: 2017-12-11, 08:42   

Bardziej obstawiam że to cewka bo z autopsji wiem ze one w tych autach często padają. Może być i czujnik halla ale on raczej rzadko się psuje. Tak czy tak masz do przejrzenia część układu zapłonowego. Jeżeli masz możliwość to najpierw sprawdź cewkę ewentualnie jak masz złom w swojej okolicy kup używkę za 50zł z możliwością zwrotu. Jak to nie pomorze to do przejrzenia czujnik hall oraz kopułka z palcem rozdzielacza czy nie mają po wypalanych styków ( trzeba uwazać aby zapłonu nie przestawić)
 
jurek 


Marka: renault
Model: thalia
Silnik: 1,2 benzyna
Dołączył: 20 Wrz 2007
Posty: 1106
Skąd: krakow
Wysłany: 2017-12-11, 10:09   

Dzięki. Będziemy próbować i dam znać. pozdr
 
jurek 


Marka: renault
Model: thalia
Silnik: 1,2 benzyna
Dołączył: 20 Wrz 2007
Posty: 1106
Skąd: krakow
Wysłany: 2017-12-12, 22:57   

Cewka była ok. Lekarstwem okazało się wymiana kopułki i palca. Jeszcze raz dzięki za podpowiedzi. pozdr
 
dudu$ 



Marka: Fiat
Model: TIPO II Sedan
Silnik: 1.4 16v 95km
Rocznik: 2019
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Dołączył: 21 Mar 2017
Posty: 1817
Skąd: Ząbki
Wysłany: 2017-12-13, 20:18   

Czyli miałem racje ta usterką. Napisałem jak nie cewka to wypalone styki w kopułce i palcu . Cieszę się ze mogłem pomoc.
 
jurek 


Marka: renault
Model: thalia
Silnik: 1,2 benzyna
Dołączył: 20 Wrz 2007
Posty: 1106
Skąd: krakow
Wysłany: 2017-12-13, 22:41   

Dobry sufler jest cenny. Jeszcze raz pozdrawiam
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne