Carro disponível com motores 1.0 12v TiVCT de 3 cilindros (de 85 cavalos) e 1.5 16v Sigma (de 110 cavalos). Além de potência e economia, o Ka oferece conforto ao dirigir, com direção elétrica de série e tecnologia de partida a frio Ford Easy-Start.
To w Brazyli.
Z drugiej strony to będzie autko które ma (chyba w kwestii bardziej wielkością) konkurować z Renault Twingo i Renault Kwid (ten niestety osiągalny tylko w Indiach i w Ameryce ŁĄcińskiej.
Marka: Dacia
Model: Sandero Open
Silnik: 1.2
Rocznik: 2016 Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Paź 2016 Posty: 639 Skąd: Wro
Wysłany: 2018-02-06, 17:37
Ja kupując Daczkę zastanawiałem się nad K. Fordzik z klimą i paroma bajerkami stał po 32.000. Daczka kosztowała 35.000-36.000. I wziąłbym Forda, gdyby nie to, że już nie było żadnej sztuki w Polsce...
Ale K+ to w wersji bez klimy 40.000. To jaka to konkurencja dla Sandero?
Ostatnio zmieniony przez pixa 2018-02-06, 18:10, w całości zmieniany 1 raz
K+ nie ma nic wspólnego z K, poza podobną nazwą. To segment B, bo jest to właściwie stara Fiesta w nowym przebraniu. Dlatego z Sandero może jednak konkurować.
No jeśli ma konkurować z Sandero Stepway to mu ciut brakuje na długości 16 cm i szerokości 7cm . (tu w porównaniu do zwykłej wersji Ka+https://www.ford.co.uk/co...BRO-Ka_Plus.pdf )
Niewiele ale jednak. Może pod względem materiałów i silnika ale wtedy cena będzie ciut większa. Biorąc pod uwagę te ceny poniżej to za 1 Ka+ kupilibyśmy 1 i 3/4 Sandero ;) w Angli.
cena w UK
Ka+ - Range from £9,795
Sandero - Access from £5,995
Zrzut ekranu (6)a.jpg ford Ka+
Plik ściągnięto 25 raz(y) 131,19 KB
Ostatnio zmieniony przez d3mol3k 2018-02-06, 19:10, w całości zmieniany 2 razy
Po co szukać aż w Anglii? Wystarczy zajrzeć na polską stronę Forda.
Ka+ bez klimy i z silnikiem o mocy 70 KM kosztuje 37 900 zł.
Ka+ z klimą i silnikiem o mocy 85 KM kosztuje 41 900 zł.
Po lifcie będzie jednak pewnie trochę drożej.
Wiadomo, Sandero można mieć taniej, ale jednak obydwa modele cenowo ze sobą korespondują. Ba, obydwa auta mają bardzo zbliżony dość duży prześwit (16,4 cm w Ka+). Ford jest trochę mniejszy, ale ma czterocylindrowy silnik, który to atut Sandero właśnie utraciło...
Zresztą nasi dziennikarze zdążyli już porównać obydwa auta: SANDERO vs. KA PLUS
Ostatnio zmieniony przez psz 2018-02-06, 19:32, w całości zmieniany 2 razy
Jeśli porównujemy ceny, to na otomoto są teraz 34 nowe Sanderki w cenach od 36 do ponad 40, jeśli weźmiemy pod uwagę stepwaye - 23 nowe - to ceny są od 48 do 56 tys. zł. zatem sandero nie konkuruje z Fordem K+ tylko ceną.
Przy okazji zerknąłem na Dustery, bo ktoś na forum twierdził, że Dustery odbiegają od standardy, że większość SUVów sprzedawana jest w Polsce z napędem na jedną oś. Na 476 Dusterów było tylko 61 z napędem 4x4.
Czemu się tu dziwić. Crossovery mają w pierwszej kolejności "udawać" terenówkę. Nie mają wpisany w statut dobrych właściwości w terenie i to klienci wiedzą.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum