Marka: DUSTER I 1,5 dCi 90KM
Model: TESLA model 3 LR
Silnik: 440 KM
Rocznik: 2021, 2022
Dołączył: 24 Gru 2011 Posty: 549 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2018-01-29, 22:41
Silnik 3,0 tdi jest na pewno lepszy niż 2,5 tdi ale nie idealny. Występują problemy z rozciągniętym łańcuchem rozrządu oraz z klapkami w kolektorze dolotowy. Jeśli auto nie było katowane (a przy tej mocy to nie jest problem) napęd quatrro bardzo fajnie odpycha.
Lepszy wyborem dla b7 będzie 1,9 tdi 131 km (tańszy w naprawach i oszczędniejszy).
Co to kupna to w Polsce trzeba uważać na handlarzy - różne historie słyszałem od nich. Lepiej samemu ściągnąć z Niemiec (tylko od prywatnej osoby), chodź będą one trochę droższe niż oferowane w Polsce (tylko rozbitki lub z dużymi przebiegami są sprowadzane przez handlarzy bo takie się opłaca).
_________________ Tesla 3 LR 82 kWh 4x4 440 KM 2022r. - 14,0 kWh/100 km
Renault ZOE II 52 kWh 2020r. - 13,0 kWh/100 km
A kto "bogatemu" zabroni?
Jak ci te Audi podoba i ze znanego źródła za dobrą cenę to bierz.
Tylko są różne opinie nt. silnika 3,0 TDI....
Poczytaj sobie na forach o tym silniku.
_________________ Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
Marka: Opel
Model: Zafira Family
Silnik: 1,8
Rocznik: 2014
Dołączył: 15 Lip 2010 Posty: 1591 Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 2018-01-30, 09:27
pluto napisał/a:
Lepiej samemu ściągnąć z Niemiec (tylko od prywatnej osoby)
A czemu piszesz ze od prywatnej osoby - w Niemczech jak firma sprzedaje prywatnej osobie używane auto to musi dać rękojmię - a ponieważ nie wie czy to kupi Polak czy Niemiec to musi wiedzieć za co gwarantuje.
Biorąc samochód w rozliczeniu dealer robi przegląd, wymienia co trzeba, dolicza do ceny to co włożył i zrobił i wystawia - dodatkowo nie musi zarobić bo zarobił na sprzedaży nowego. A jak auto ma wady i się nie nadaje dla Niemca to wystawia na sprzedaż "nur fur export"
Jak w swoim czasie szukałem samochodu w Monachium to kumpel który mnie tam zabrał po samochód kazał oglądać tylko to co wystawione, jak sprzedający proponował że na zapleczu ma "okazję" to wychodziliśmy.
W efekcie kupiłem Audi 100, jak przywiozłem wszyscy mówili ze przepłaciłem, a potem ( miałem je 6 lat) to tylko pytali czemu się nie psuje
Moim zdaniem jak kupować auto w Niemczech to tylko wystawione " dla Niemca' - drożej - ale duże prawdopodobieństwo że będzie w porządku.
A stać Cię na serwisowanie takiego auta ?
Koszt samej robocizny przy wymianie rozrządu to ok. 2000 PLN do tego komplet oryginalnych części 5000 PLN.
Dwumasa 3000 - 4000 PLN .....
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum