Zdarza się i jeśli nie była robiona uszczelka pod głowicą to nie jest wina tego mechanika.
A o co chodzi z tą uszczelką ? Mechanik pytał czy były jakiekolwiek ubytki płynu ,nie było żadnych. Jako laik pytam ,co ma uszczelka wspólnego z tą awarią ?
Marka: Fiat
Model: TIPO II Sedan
Silnik: 1.4 16v 95km
Rocznik: 2019
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2017 Posty: 1817 Skąd: Ząbki
Wysłany: 2018-02-15, 19:55
Według mnie to mechanik ściemnia aby nie być współwinnym. Skoro według mechanika nie było smarowania ( oleju) to dlaczego przytarła się tylko góra silnika a nie dół? Mój kolega w seacie cordoba 1.4 zatarł silnik gdy przytkała się odma, silnik bez odpowiedniego smarowania pracował niespełna minutę. Po rozebraniu go na cześć okazało sie ze nie ma co ratować, wszystko zajechane głowica, wałek, tłoki cylinder itp. widziałeś uszkodzone cześć ?
Według mnie to mechanik ściemnia aby nie być współwinnym. Skoro według mechanika nie było smarowania ( oleju) to dlaczego przytarła się tylko góra silnika a nie dół? Mój kolega w seacie cordoba 1.4 zatarł silnik gdy przytkała się odma, silnik bez odpowiedniego smarowania pracował niespełna minutę. Po rozebraniu go na cześć okazało sie ze nie ma co ratować, wszystko zajechane głowica, wałek, tłoki cylinder itp. widziałeś uszkodzone cześć ?
Pokazywał mi tą głowicę mówił o tym zablokowanym wałku i zerwanym kole. Ale ja się zupełnie na tym nie znam. Nie wiem już co o tym myśleć. Oparł się żeby oddać tą głowice do diagnozy i naprawy i stwierdzil , że znajdzie gdzieś taki wałek. Ja znalazłem gościa ,który ma taką głowicę za 500 zł ,więc raczej ta naprawa będzie nieopłacalna . Mechanik trochę się zdenerwował i stwierdzil ,że zrobi to po swojemu ,czekam teraz na telefon jak z tą głowicą. Dodatkowo stwierdził ,że 5 zaworów jest na pewno pokrzywionych.
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 110 hp
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 7 os. Pomógł: 55 razy Dołączył: 15 Wrz 2013 Posty: 2858 Skąd: Romilly sur Seine/Siemianowice Sl.
Wysłany: 2018-02-15, 20:08
Tak jak ci pisalem. Machanior rozbierze i postawi diagnoze byle dobra.
Glowica do roboty-komplet lub wymianka na inna sprawdzona.
Sprawdz pompe oleju. Jakie podaje cisnienie.
dudu$ napisał/a:
Według mnie to mechanik ściemnia aby nie być współwinnym.
Moze nie jest winny.
dudu$ napisał/a:
to dlaczego przytarła się tylko góra silnika a nie dół? ?
bo bylo za slabe cisnienie, ale bez zmierzenia nie ma co gdybac.
_________________ Rzeczy niemozliwe robie od reki, a na cuda trzeba dzien poczekac.
Tak jak ci pisalem. Machanior rozbierze i postawi diagnoze byle dobra.
Glowica do roboty-komplet lub wymianka na inna sprawdzona.
Sprawdz pompe oleju. Jakie podaje cisnienie.
dudu$ napisał/a:
Według mnie to mechanik ściemnia aby nie być współwinnym.
Moze nie jest winny.
dudu$ napisał/a:
to dlaczego przytarła się tylko góra silnika a nie dół? ?
bo bylo za slabe cisnienie, ale bez zmierzenia nie ma co gdybac.
Dzięki ,mówił ,że pompę będzie mógł sprawdzić jak to wszystko poskłada ,tak to ma wyglądać ? Nie da się tego inaczej sprawdzić ?
Zdarza się i jeśli nie była robiona uszczelka pod głowicą to nie jest wina tego mechanika.
A o co chodzi z tą uszczelką ? Mechanik pytał czy były jakiekolwiek ubytki płynu ,nie było żadnych. Jako laik pytam ,co ma uszczelka wspólnego z tą awarią ?
Mógł zatkać się kanał olejowy do głowicy nie wiadomo dlaczego, jeśli ten konkretny mechanik nie ruszał uszczelki, a z opisu wynika że nie. Wtedy nie on jest winny.
Jeśli nie wiesz o czym jest tutaj mowa, to musisz też opinie na forum traktować jako zdanie takich samych ludzi jak Ty. I nie przedstawiać mechanikowi tego co na forum napisano.
Ostatnio zmieniony przez arnold 2018-02-15, 21:13, w całości zmieniany 1 raz
Zdarza się i jeśli nie była robiona uszczelka pod głowicą to nie jest wina tego mechanika.
A o co chodzi z tą uszczelką ? Mechanik pytał czy były jakiekolwiek ubytki płynu ,nie było żadnych. Jako laik pytam ,co ma uszczelka wspólnego z tą awarią ?
Mógł zatkać się kanał olejowy do głowicy nie wiadomo dlaczego, jeśli ten konkretny mechani nie ruszał uszczelki, a z opisu wynika że nie. wtedy nie on jest winny.
Jeśli nie wiesz o czym jest tutaj mowa, to musisz też opinie na forum traktować jako zdanie takich samych ludzi jak Ty. I nie przedstawiać mechanikowi tego co na forum napisano.
ok , żadnych informacji uzyskanych tutaj nie przedstawiałem ani nie zamierzałem przedstawiać mechanikowi.
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 110 hp
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 7 os. Pomógł: 55 razy Dołączył: 15 Wrz 2013 Posty: 2858 Skąd: Romilly sur Seine/Siemianowice Sl.
Wysłany: 2018-02-15, 21:20
oberkron napisał/a:
shrek napisał/a:
Tak jak ci pisalem. Machanior rozbierze i postawi diagnoze byle dobra.
Glowica do roboty-komplet lub wymianka na inna sprawdzona.
Sprawdz pompe oleju. Jakie podaje cisnienie.
dudu$ napisał/a:
Według mnie to mechanik ściemnia aby nie być współwinnym.
Moze nie jest winny.
dudu$ napisał/a:
to dlaczego przytarła się tylko góra silnika a nie dół? ?
bo bylo za slabe cisnienie, ale bez zmierzenia nie ma co gdybac.
Dzięki ,mówił ,że pompę będzie mógł sprawdzić jak to wszystko poskłada ,tak to ma wyglądać ? Nie da się tego inaczej sprawdzić ?
Nie
_________________ Rzeczy niemozliwe robie od reki, a na cuda trzeba dzien poczekac.
Auto do dzisiaj nie zrobiono. Głowica że względu na zatarty wałek i zerwane jakieś koło nie nadaje się do regeneracji. Gościu ,który miał mieć rzekomo kilka takich głowic ,okazało się ,że nie ma żadnej (te które miał różniły się przebiegiem jednego kanału olejowego). Może ktoś poratuje jakąś informacją gdzie dostanę taką głowicę zregenerowaną (najlepiej) ,albo używaną. Obdzwoniłem sporo miejsc i nigdzie nie mają.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum