To w takim razie LIPA. Samemu trzeba włączać wycieraczkę kiedy będzie trzeba czyli wajcha do góry i tyle.
Automatyka w palcach kierowcy a nie w elektronice.
_________________ Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
Pobawiłem się dziś konfiguratorem i wychodzi, że DD 2, 1,5 dCi 4x2 z full wypasem to koszt ~ 73 tyś zł, po rabacie myślę, że da się ogarnąć za +/- 70 tyś zł. Pogadałem z żoną i się mocno zastanawiam czy nie jechać rano na myjnię ogarnąć swojego, zrobić fotki i wystawić? Kusi :P
Marka: Dacia --> Renault
Model: Duster 2 --> Kadjar
Silnik: 1.2 TCe 1.5 dCi EDC
Rocznik: 2017(m2018) --> 2017
Wersja: Prestige Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Kwi 2010 Posty: 1696 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-03-04, 10:54
Oba z pilotem, ale niestety nieskładane.. Jak już wypas to może z kartą? Jakbym zamawiał pod siebie to nad kartą bym się zastanawiał, chociaż trochę przyduża się wydaje.
Prezes, mam jeszcze pytanie:
- da się regulować wysokość mocowania pasów bezpieczeństwa na słupku?
- udało ci się sparować telefon z media nav - zestaw głośnomówiący + książka tel
- co pokazuje komputer w kolejnych krokach?
_________________ "Omne ignotum pro magni fico" - Wszystko co nieznane, wydaje się niezwykłe
Marka: Dacia --> Renault
Model: Duster 2 --> Kadjar
Silnik: 1.2 TCe 1.5 dCi EDC
Rocznik: 2017(m2018) --> 2017
Wersja: Prestige Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Kwi 2010 Posty: 1696 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-03-04, 23:28
Pasy nieregulowane
Sparowanie telefonu Ok, prócz wybierania głosowego (książka, ostatnie połączenia, wszystko jest)
Komputer pokazuje: komunikaty lub ich brak, przejeachane km, trip w km, średnie spalanie trip, średnie spalania aktualne, temperatura chłodzącej cieczy, i nie wiem co tam jeszcze..
Ostatnio zmieniony przez Prezes 2018-03-04, 23:29, w całości zmieniany 1 raz
Jest jeszcze jeden szczegół, który mnie drażnił w tym egzemplarzu, którym jeździłem u Nawrota: przy próbie zmiany pochylenia oparcia siedzenia i ruszeniu dźwignią za to odpowiadającą, oparcie nie staje "automatycznie do pionu", tylko trzeba je drugą ręką pchnąć do przodu. Też tak masz?
Dymek napisał/a:
A to już jest dziwne co najmniej...
Pani u Nawrota też była mocno zdziwiona tym faktem. Ja i tak chyba bardziej.
Ostatnio zmieniony przez Dracid 2018-03-05, 09:29, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia --> Renault
Model: Duster 2 --> Kadjar
Silnik: 1.2 TCe 1.5 dCi EDC
Rocznik: 2017(m2018) --> 2017
Wersja: Prestige Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Kwi 2010 Posty: 1696 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-03-08, 12:30
Wczoraj zmierzyłem i wygląda to mniej więcej tak, bez wnęk po bokach:
szerokość: 100cm
wysokość: 50cm
głębokość: 90cm na dole, 70cm na górze (pochylenie kanapy)
Marka: Dacia --> Renault
Model: Duster 2 --> Kadjar
Silnik: 1.2 TCe 1.5 dCi EDC
Rocznik: 2017(m2018) --> 2017
Wersja: Prestige Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Kwi 2010 Posty: 1696 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-03-09, 13:28
Można sobie narysować ten fragment:
.....(*) (*)
........(-)
......(----)
Mierzyłem tak pobieżnie. Jeśli chodzi o kuwetę do bagażnika, to ta z D1 pasuje idealnie, podejrzewam, że za wiele z pojemnością się nie zmieniło.
Wczoraj też stuknął pierwszy 1000 km
Miałem drugie tankowanie, średnia z komputera 7,2l/100km, z tankowania znów 8,0l/100km
Jazda bardzo spokojna. Jednak do małego spalania w Dusterze diesel potrzebny. Przy podobnej jeździe D1 z silnikiem diesla spalał 5,6l/100km.
Pedał sprzęgła ciągle skrzypi. W weekend do niego zajrzę, może o coś obciera, albo posmarować trzeba..
Już mogę go ponad 3 000 obrotów kręcić, zobaczymy co potrafi. Aczkolwiek do 3000 km spokojnie jeździć zamierzam, a jak już się ułoży zobaczymy co naprawdę potrafi i ile spali
Ostatnio zmieniony przez Prezes 2018-03-09, 13:30, w całości zmieniany 3 razy
Marka: Dacia będzie
Model: Duster był
Silnik: będzie
Dołączył: 17 Lis 2015 Posty: 716 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-03-09, 15:11
Ja dziś byłem w salonie i obejrzałem D2. Zmierzyłem bagażnik i wg moich pomiarów jest identyczny jak w D1. Ogólnie samochód zdecydowanie lepiej wykończony: fotele, dźwięk zamykanych drzwi, pokrętła. Diler poinformował mnie , że czas oczekiwania na D2 po złożeniu zamówienia to obecnie 5 miesięcy. I że teraz jest produkowany we Francji.
Prezes a czy na boczkach drzwi są podświetlane przełączniki do sterowania szyb?
I jak wygląda samo oświetlenie z górnych lampek w podsufitce z przodu i z tyłu jest w miarę jasno jak się zapalają ?
I czy również po otworzeniu z kluczyka bądź z pilota same się zapalają wewnątrz samochodu?
Wspomniałeś już bądź ktoś wyżej że luserka się w ogóle nie składają oczywiście chodzi mi o ręczne złożenie?
Jak oceniasz reflektory jak świecą ? jaki jest strumień światła ? i jak świecą drogowe? czy testowałeś również przeciwmgielne?
I ostatnia sprawa napisz proszę czy podczas zwiększania prędkości w samochodzie to kierownica się utwardza czy znowu jest taka lekka jak w trybie city ?
Ostatnio zmieniony przez gwidon 2018-03-09, 21:05, w całości zmieniany 2 razy
Marka: Dacia --> Renault
Model: Duster 2 --> Kadjar
Silnik: 1.2 TCe 1.5 dCi EDC
Rocznik: 2017(m2018) --> 2017
Wersja: Prestige Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Kwi 2010 Posty: 1696 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-03-09, 20:46
gwidon napisał/a:
Prezes a czy na boczkach drzwi są podświetlane przełączniki do sterowania szyb?
Tak, są podświetlane. Z tyłu jak blokuję szyby, to podświetlenie gaśnie.
gwidon napisał/a:
I jak wygląda samo oświetlenie z górnych lampek w podsufitce z przodu i z tyłu jest w miarę jasno jak się zapalają ?
I czy również po otworzeniu z kluczyka bądź z pilota same się zapalają wewnątrz samochodu?
Świecą normalnie. I zapalanie i gaszenie to jak chyba w każdym aucie się odbywa podobnie, pzy otwieraniu drzwi się zapala, przy zamykaniu gaśnie, albo można je wyłączyć permanentnie, albo włączyć na stałe..
gwidon napisał/a:
Wspomniałeś już bądź ktoś wyżej że luserka się w ogóle nie składają oczywiście chodzi mi o ręczne złożenie?
Tego nie wiem, ale wyglądają jakby się składały - sprawdzę.
Cytat:
I ostatnia sprawa napisz proszę czy podczas zwiększania prędkości w samochodzie to kierownica się utwardza czy znowu jest taka lekka jak w trybie city ?
Trochę się utwardza, ale do kierownicy od auta usportowionego jej brakuje. Przyzwyczaiłem się już do niej. Tak samo głośność radia można ustawić jak bardzo ma się zmieniać z prędkością.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum