Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Nowa Dacia Duster 1.6 SCe Prestige 4x2 by Gwidon
Autor Wiadomość
d3mol3k 



Marka: dacia/dacia
Model: dokker/duster
Silnik: 1.5 dci 90/1.6 SCe
Rocznik: 2012/2018
Wersja: Prestige
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 1093
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2018-04-12, 16:40   

Co do radia zobacz jakie masz oprogramowanie - wersję - bo ponoć przedostatnia coś tam wariowała właśnie w ten sposób. Komputer pokładowy :(. Ciekawe czego nie ogarnia? ;)
_________________
Autko do jeżdżenia - zużycie poglądowe dla zainteresowanych: 1.6 SCe 115 KM
 
Prezes 



Marka: Dacia --> Renault
Model: Duster 2 --> Kadjar
Silnik: 1.2 TCe 1.5 dCi EDC
Rocznik: 2017(m2018) --> 2017
Wersja: Prestige
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 1696
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-04-12, 22:40   

Kurcze, jak się czyta Twoje opinie i porównam ze swoim autem - silnik inny, ale wersja wyposażenia ta sama - to mam wrażenie, że jakiegoś "powypadka" Ci wyklepali...
 
charger 



Marka: Dacia \ Ford
Model: Duster 4x2 \ Fiesta MK8 ST-Line
Silnik: 1.6 SCe 115HP \ 1.0 140HP
Rocznik: 2017 \ 2018
Wersja: Laureate
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Lis 2017
Posty: 244
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-04-13, 07:35   

Tak czytam Twoje posty i w sumie masz troszkę tych problemów.

Z nowym Dusterem nie wiele pomogę ale mam ten sam silnik z końca produkcji PH2.

Odnośnie świstu 1.6SCe to takiego nie posiadam i nie posiadałem. Mam przejechane 10tyś od nowości i silniczek chodzi cicho. Generalnie silnik dostał drugiego życia po tym jak przejechałem nim pierwsze 3-4 tysiące - stał się bardziej elastyczny i lepiej się zbiera. Co prawda nie jest demonem prędkości ale miałem porównanie z ASX 1.6 - niczym mu nie ustępuje, ani mocą a w szczególności głośnością.

Odnośnie dźwięków które posiadasz:
- Nie mam dudnienia w okolicach deski, kierownicy
- Brak dźwięków z nawiewu
- Żaden pedał nie skrzypi
- Czasami "jęknie" jakiś plastik w środku w okolicach bagażnika jak jeżdżę po wertepach.
_________________
Another One Drives a Duster xD
 
Dracid 


Marka: ex-Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe Laureate 7 os.
Rocznik: 2017
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Maj 2017
Posty: 329
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-04-13, 07:57   

Co do komputera pokładowego, to podczas oglądania nowego dustera w ADD we Wrocławiu w dwóch autach miałem taki przypał, że wsiadam do niego i widzę że nawigacja się co chwilę włącza, mruga jakimiś dziwnymi błyskami, wyłącza i tak w kółko. Elektryka auta wtedy zupełnie nie działa (nawet centralnego nie można zamknąć). Po jakimś czasie auta z salonu zdjęli, pewnie dokądś zabrali i wróciły bez problemu, ale było to niepokojące.
 
ryjas 


Marka: Peugeot
Model: Grand Scenic, Pug 306
Silnik: 1,9 dCi 130 KM FAP, 1,4 75KM
Rocznik: 2006,1999
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 311
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-04-13, 08:18   

Wszystko fajnie, ale gdzie zdjęcia?
 
marcinonline 


Marka: Skoda
Model: Rapid
Silnik: 1.2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Paź 2017
Posty: 109
Skąd: Wawa
Wysłany: 2018-04-13, 14:45   

Dziś oglądałem nowa dacie sprzedawca powiedział ze nie ma czujnika ciśnienia opin w wentylku tylko w abs jak w skodzie prawda to?
 
Prezes 



Marka: Dacia --> Renault
Model: Duster 2 --> Kadjar
Silnik: 1.2 TCe 1.5 dCi EDC
Rocznik: 2017(m2018) --> 2017
Wersja: Prestige
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 1696
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-04-14, 12:07   

marcinonline napisał/a:
Dziś oglądałem nowa dacie sprzedawca powiedział ze nie ma czujnika ciśnienia opin w wentylku tylko w abs jak w skodzie prawda to?

Tak jest w instrukcji. Ale jak opony się nie zdejmie z falgi to 100% pewności nie ma ;-)
 
charger 



Marka: Dacia \ Ford
Model: Duster 4x2 \ Fiesta MK8 ST-Line
Silnik: 1.6 SCe 115HP \ 1.0 140HP
Rocznik: 2017 \ 2018
Wersja: Laureate
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Lis 2017
Posty: 244
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-04-14, 13:44   

marcinonline napisał/a:
Dziś oglądałem nowa dacie sprzedawca powiedział ze nie ma czujnika ciśnienia opin w wentylku tylko w abs jak w skodzie prawda to?


Sprzedawca ma racje, ja w PH2 z końca produkcji mam w ABS :)

Sprawdz oznaczenie wg instrukcji
_________________
Another One Drives a Duster xD
 
marcinonline 


Marka: Skoda
Model: Rapid
Silnik: 1.2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Paź 2017
Posty: 109
Skąd: Wawa
Wysłany: 2018-04-15, 06:51   

Gwidon mam prośbę możesz sprawdzić jakie sa prędkości na 5 biegu przy obrotach 2 tyś 2,5 3 tyś?
Jestem już bliski zamówienia swojego dutera i raczej będzie to 1.6
 
GRL 


Marka: Dacia => VW
Model: Duster II => Golf
Silnik: 1.6sce => 1.0tsi 115
Rocznik: 2018 => 2019
Wersja: Comfort
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 20 Lip 2016
Posty: 1207
Skąd: ZS
Wysłany: 2018-04-15, 23:00   

marcinonline napisał/a:
Gwidon mam prośbę możesz sprawdzić jakie sa prędkości na 5 biegu przy obrotach 2 tyś 2,5 3 tyś?
Jestem już bliski zamówienia swojego dutera i raczej będzie to 1.6


Tutaj masz rozpiskę dla D1 2017.
2WD na 99% bez zmian.

Cytat:
-----------------------------------------------------------------------------

Duster 1.6 SCe 2WD (115):
- Przełożenie najwyższego biegu - 38,05
- Prędkość obrotowa silnika przy 90km/h - 2.350 [obr/min]
- Prędkość obrotowa silnika przy 140km/h - 3.700 [obr/min]

Duster 1.6 SCe 4WD (115):
- Przełożenie najwyższego biegu - 35,27
- Prędkość obrotowa silnika przy 90km/h - 2.550 [obr/min]
- Prędkość obrotowa silnika przy 140km/h - 3.950 [obr/min]

Duster 1.2 TCe 2WD (125):
- Przełożenie najwyższego biegu - 44,25
- Prędkość obrotowa silnika przy 90km/h - 2.050 [obr/min]
- Prędkość obrotowa silnika przy 140km/h - 3.150 [obr/min]

Duster 1.2 TCe 4WD (125):
- Przełożenie najwyższego biegu - 41,82
- Prędkość obrotowa silnika przy 90km/h - 2.150 [obr/min]
- Prędkość obrotowa silnika przy 140km/h - 3.350 [obr/min]

Duster 1.5 dCi 2WD (90 + 110):
- Przełożenie najwyższego biegu - 46,60
- Prędkość obrotowa silnika przy 90km/h - 1.950 [obr/min]
- Prędkość obrotowa silnika przy 140km/h - 3.000 [obr/min]

Duster 1.5 dCi 4WD (110):
- Przełożenie najwyższego biegu - 41,82
- Prędkość obrotowa silnika przy 90km/h - 2.150 [obr/min]
- Prędkość obrotowa silnika przy 140km/h - 3.350 [obr/min]

-----------------------------------------------------------------------------
 
marcinonline 


Marka: Skoda
Model: Rapid
Silnik: 1.2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Paź 2017
Posty: 109
Skąd: Wawa
Wysłany: 2018-04-18, 18:44   

Czy jest autoryglowanie drzwi po ruszeniu i otwieranie po zgaszeniu auta?
 
jammo 



Marka: Hyundai, Dacia
Model: i30, Duster2
Silnik: 1.4 MPi, 1,6 SCe
Rocznik: 2015, 2018
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 682
Skąd: Podkarpackie
Wysłany: 2018-04-19, 07:43   

Tak, jest przycisk do otwierania i blokowania drzwi nad panelem klimatyzacji, zaraz po prawej stronie włącznika awaryjnych. Z tego co pamiętam z jazdy testowej , słychać było zaraz po ruszeniu autem trzask rygla blokowania drzwi.
Ostatnio zmieniony przez jammo 2018-04-19, 07:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
route2000 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6 8V MPI+LPGTECH
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Sty 2014
Posty: 3696
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-04-19, 07:49   

Tak, rygluje się po ruszeniu i przekroczeniu ponad 6 km/h, a czy otwieranie po zgaszeniu silnika to nie wiem, bo nie patrzyłem na to.... :roll:
Można to zdezaktywować autoryglowanie.
_________________
Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
 
Dymek 



Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 01 Cze 2017
Posty: 3622
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-04-19, 08:05   

Czyli pewnie nic nie zmienili i jest tak jak w innych Daciach- możliwość zaprogramowania autoryglowania drzwi po ruszeniu. Automatycznego odryglowywania nie ma- trzeba wcisnąć przycisk albo po prostu pociągnąć za dowolną wewnętrzną klamkę, co wyłącza ryglowanie. Ryglowanie działa tylko na klamki zewnętrzne, przynajmniej w Sandero.
Ostatnio zmieniony przez Dymek 2018-04-19, 11:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
charger 



Marka: Dacia \ Ford
Model: Duster 4x2 \ Fiesta MK8 ST-Line
Silnik: 1.6 SCe 115HP \ 1.0 140HP
Rocznik: 2017 \ 2018
Wersja: Laureate
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Lis 2017
Posty: 244
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-04-19, 08:49   

Dymek napisał/a:
Czyli pewnie nic nie zmienili i jest jak w innych Daciach- możliwość zaprogramowania autoryglowania drzwi po ruszeniu. Automatycznego odryglowywania nie ma- trzeba wcisnąć przycisk albo po prostu pociągnąć za wewnętrzną klamkę. Drzwi od wewnątrz nie są blokowane.


W moim przypadku, kiedy jest autoryglowanie jest uruchomione można otworzyć od wewnątrz tylko przednia drzwi, tylne są zablokowane dopóki nie otworzę przyciskiem na desce albo ktoś nie otworzy drzwi z przodu. Podejrzewam że to takie zabezpieczenie dla dzieci.
_________________
Another One Drives a Duster xD
 
marcinonline 


Marka: Skoda
Model: Rapid
Silnik: 1.2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Paź 2017
Posty: 109
Skąd: Wawa
Wysłany: 2018-04-19, 14:34   

To super bo mam to w skodzie i nie chciałbym sie rozstawać z tą opcją ;) a można puszczać przez media nav muzykę z telefonu?

Czy możecie mi doradzić, odnośnie koloru? Czy brać biały czy warto dopłacić do pomarańczu?

Rabat wynegocjowałem 1800 plus dywaniki
Ostatnio zmieniony przez marcinonline 2018-04-19, 14:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
Dymek 



Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 01 Cze 2017
Posty: 3622
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-04-19, 14:42   

marcinonline napisał/a:
To super bo mam to w skodzie i nie chciałbym sie rozstawać z tą opcją ;) a można puszczać przez media nav muzykę z telefonu?

Działa po bluetooth bez problemów.
 
alhaz 


Marka: Dacia
Model: Duster FL 4x4 / Duster II 4x4
Silnik: 1.5 dCi 110KM / 1.2TCe 125KM
Rocznik: 2015 / 2018
Wersja: Celebration
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Wrz 2015
Posty: 286
Skąd: wlkp
Wysłany: 2018-04-19, 14:44   

Dymek napisał/a:
marcinonline napisał/a:
To super bo mam to w skodzie i nie chciałbym sie rozstawać z tą opcją ;) a można puszczać przez media nav muzykę z telefonu?

Działa po bluetooth bez problemów.


Równie dobrze dziala po kablu, jesli chcesz miec wyswietlone okladki :D
 
charger 



Marka: Dacia \ Ford
Model: Duster 4x2 \ Fiesta MK8 ST-Line
Silnik: 1.6 SCe 115HP \ 1.0 140HP
Rocznik: 2017 \ 2018
Wersja: Laureate
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Lis 2017
Posty: 244
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-04-19, 14:46   

Media Nav nie mam ale radio Plug&Play działa idealnie przez BT - Spotify, Youtube pokazują nawet nazwy utworów. Parowanie z Androidem i IOS bezproblemowe, mam sparowane 4 telefony i z każdym jest ok. Pilot przy kierownicy też wygodny.

Odnośnie koloru to chyba kwestia osobista. Mi podobają się białe samochody z czarnymi elementami (choć nie wszystkie). Duster PH2 akurat podobał mi się bardzo a zaoszczędzoną kasę na kolor wsadziłem w pakiet Look. Daciowy pomarańcz jakoś mi nie leży.
_________________
Another One Drives a Duster xD
 
gwidon 


Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 SCe
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige
Dołączył: 24 Lut 2018
Posty: 47
Skąd: Jarosďż˝aw
Wysłany: 2018-04-28, 19:52   

Witam wszystkich po dłuższej nieobecności na forum ale byłem trochę w rozjazdach i stąd absencja.

Co do nowej Daci to od razu czytając powyższe posty muszę zaalarmować, że Ci wszyscy co chcą kupić Dustera z kartą hands free nie ma opcji autoryglowania drzwi po ruszeniu- sam się zdziwiłem no ale tak jest, samemu trzeba zamknąć drzwi przyciskiem od środka.

Kolejna sprawa to mój I serwis z tymi usterkami co napisałem wyżej... niestety ale tragedia nic nie udało im się zdiagnozować no ale jestem umówiony na kolejną wizytę w ASO i wtedy ma być inny mechanik więc zobaczymy.

Ale co mnie niepokoi to głośno hyrczący nawiew czyli jak daję na fula bez włączania klimy słychać nie dość że głośne hyrczenie z środkowych nawiewów to w dodatku słychać głośną pracę silniczka gdzieś z okolic podszybia. Natomiast gdy włączę już klimę to moim zdaniem słabo chłodzi a co za tym idzie nie rozchodzi się płynnie powietrze. Moim zdaniem jest to wada coś musi być nie tak.

Kolejna sprawa to tłuczący się plastik na nierównościach zabudowany w tym panelu od ustawiania kierownicy góra/dół od siebie do siebie.

I ostatnia to niestety zacinający się komputer pokładowy tzn: gdy np. jest mocny upał a w środku nagrzeje się kokpit dosyć mocno w ogóle nie reaguje sterowanie strzałkami przy kierownicy, dopiero jak naklikam kilka razy to się odblokuje ale wtedy zapieprzają wszystkie funkcje dopóki nie stanie na jednej.

Nie wiem czym to jest spowodowane no ale na pewno nie odpuszczę serwisowi niech szuka.

I z tych wad to na razie tyle

Kolejne plusy w użytkowaniu auta to fakt że z tyłu gdy ktoś siedzi a się nie zapnie to piszczy i również gdy się odepnie z pasów również piszczy, gdzie sprzedawca mówił że nie ma z tyłu piszczałek od pasów, także jest to na plus.

Kolejna sprawa to fajnie działająca nawigacja, można ustawić sobie adres który nie jest w pamięci bądź nawigacja nie widzi w ogóle tej drogi, po wklepaniu jej do navi zapamiętuje adres i dopisuje droge, tak samo fajnie działa informowanie o fotoradarach.

I znowu muszę pochwalić system audio po większej zabawie w ustawieniach dźwięku fajnie i czysto dudnią basy i dźwięk jest mega czysty.

I chyba najważniejszy atut to gdy podjadę pod jakiś większy market czy gdziekolwiek parkując tam gdzie jest dużo osób, kilkakrotnie bawiłem się w doradcę handlowego pokazując i prezentując samochód zainteresowanym :)

Gdyby nie te rzeczy które mnie wnerwiają a mam nadzieję że są one do usunięcia przez serwis uważam że samochód na prawdę jest godny polecenia

i potwierdzam tym co pytali się wyżej że czujniki TPMS są w ABSi-e a nie w wentylkach
Ostatnio zmieniony przez gwidon 2018-04-28, 19:55, w całości zmieniany 2 razy  
 
Prezes 



Marka: Dacia --> Renault
Model: Duster 2 --> Kadjar
Silnik: 1.2 TCe 1.5 dCi EDC
Rocznik: 2017(m2018) --> 2017
Wersja: Prestige
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 1696
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-04-29, 12:28   

Z nawiewami nie odpuszczaj! Wydaje się, że uszkodzenie mechaniczne, szczególnie, ze coś skrzeczy.

Co do komputera, u mnie też się ostatnio zaciął. wciśnięcie strzałki w dół resetowało dzienny przebieg, w górę nic nie dawało. Wyłączenie i włączenie zapłonu nie pomogło. Na drugi dzień już było OK. Ale odczekam i na pierwszym serwisie może mi nowy soft wgrają, jak już będą mieli, bo znając życie to potrwa. Boję się tylko, czy się te przyciski gdzieś nie zwierają..

Wiesz może czy coś się mapy aktualizuje w ramach zakupu, jakieś terminy, mi nic o tym nie wiadomo, a portal MyDacia jest ułomny i zasadniczo jak dla mnie jeszcze nie działa.

Pozdrawiam!
 
Przemo_3 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6 SCe
Rocznik: 2018
Dołączył: 10 Mar 2018
Posty: 11
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 2018-04-29, 21:34   

Miałem się wcześniej dopisać w powitaniach ale jakoś tak zeszło...
Mam Duster'a 1.6 SCe S&S w wersji Comfort
1) mnie też blokuje się komputer, szczególnie jak auto jest nagrzane. Też kasuje liczniki. Jak do tej pory taka sytuacja miała miejsce 3 razy, a auto mam miesiąc. Na dzień dzisiejszy 1500 km, z czego większość w trasie. W sumie to komputer blokuje się sam z siebie. Chcę zmienić wyswietlaną informację, a wyświetlacz stoi w miejscu. Naciska ie przycisków na kierownicy nic nie daje. Tzn, daje resetuje dane. Ale po przejechaniu kilkunastu km sam z siebie, nagle zaczyna działać. Druga rzecz jaką zauważyłem, to przy okazji wyciskania tych nieszczęsnych przycisków, wcisnąłem tryb komend głosowych. Pojawiały się potem ze 3_4 razy i za każdym razem musiałem je kasować na ekranie na konsoli centralnej. Wg. Mnie nie powinno być takich cudów
2) Zauważyłem, że na 3 i 4 biegu w momencie przyspieszenia w okolicach 2000 rpm nagle następuje szarpienięcie . Jakby odcięcie paliwa. Jakbym miał diesla, mógłbym to wytłumaczyć checią włączenia turbiny, ale silnik to przecież wolnossąca benzyna.
3) Nie wiem czemu, ale auto nie przyspiesza na 5-tym biegu od 100-110 km/h tzn przyspiesza ale bardzo powoli. Gaz wciśniety w podłogę, a on nie ma chęci jechać. Na autostradzie to masakra. Nie mniej przy prędkości 130-140 km/h na 5-ce idzie całkiem spokojnie. Dziwne to bardzo bo miałem Scenika z silnikiem 1.6/107KM i on bardzo chętnie w tym zakresie prędkość przyspieszał. Mam wrażenie jakby było założone odcięcie paliwa, ustawiona dawka paliwa i jak się ją osiągnie, stop. Generalnie, jak dla mnie 5-ty bieg służy tylko do spokojnej jazdy po autostradzie. Podpowiedzi, na wyświetlaczu żeby wrzucić wyższy bieg sprawdzają się mniej więcej na niższych biegach do prędkości 60-70 km/h, powyżej nie mają sensu.
Przykład - wyrzucona 4-ka jadę spokojnie, tak 65-70 km/h, ok 2000 rpm i komputer podpowiada zmianę na wyższy. Tyle, że wtedy silnik nie ma zupełnie mocy.
4) Jestem natomiast zaskoczony dzielnością auta na krętych górskich drogach, prowadzi się znakomicie. Zarówno w górę jak i w dół. Używanie hamulca przy umiejętne jeździe jest sporadyczne, a nie mam, chyba, funkcji wspomagania przy zjeździe. Zresztą chyba nie działała by przy prędkościach 50-70 km/h? Wspomaganie ruszania pod górę mam, ale jak narazie uczę się jak to używać
Tyle uwag po nie całych 1500km.
Nawigacja jest ok tyle, akurat ja poruszam się po drogach których ona nie pokrywa. Oddano kilka nowych lokalnych dróg i nie ma ich w nawigacji. Nie zauważyłem żeby się sama uczyła ;-)
Dziwi mnie natomiast to, że sprzedawane są nowe samochody, a nawigacja ma dane aktualne na drugi kwartał 2016.
Oczywiście można za free zamówić aktualizacje (do 3-ch miesięcy po zakupię) ale i tak będzie ona tylko o rok nowsza.
Z utęsknieniem czekam na uwolnienie wyższych versji systemu multimedialnego :-D
Może tyle jako powitanie :lol:
Ostatnio zmieniony przez Przemo_3 2018-04-29, 21:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
defunk 


Marka: Dacetti / Peżo
Model: Dusterio / Rifter
Silnik: 1,6 SCe / 1,2 110 KM
Rocznik: 2017 / 2021
Wersja: Laureate
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 25 Lis 2017
Posty: 839
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-04-30, 11:19   

Przemo_3 napisał/a:
Nie wiem czemu, ale auto nie przyspiesza na 5-tym biegu od 100-110 km/h tzn przyspiesza ale bardzo powoli. Gaz wciśniety w podłogę, a on nie ma chęci jechać.


Jak już go lepiej dotrzesz (jeszcze jakieś 1,5 tys. km) będzie znośniej, ale fakt, że ten silnik na piątce wydaje się raczej zwalniać po wciśnięciu pedału gazu ;-)
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7406
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2018-04-30, 12:02   

Jak czujesz, że go dławi odpuść troszkę gazu i od razu poczujesz jak się zbiera.
 
marcinonline 


Marka: Skoda
Model: Rapid
Silnik: 1.2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Paź 2017
Posty: 109
Skąd: Wawa
Wysłany: 2018-04-30, 16:43   

Wyłącz tryb eco może to to?
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne