świece wymienione , na każdej wręcz książkowy szary osad.
Błędy mają się świetnie podejrzewam że ja wcale tych błędów nie kasuje bo we wskaźnikach torqe pokazuje mi ostatnie kasowanie błędów 15 tyś km temu. Mimo że ten sam program z "sukcesem" przeprowadza kasowanie usterek.
Marka: Ford/Dacia
Model: Fiesta/Duster
Silnik: 1,4i LPG/ Blue dCi 115 4WD
Rocznik: 2013 Trend, GoldX/2020 Ptestige Pomógł: 3 razy Dołączył: 02 Mar 2014 Posty: 334 Skąd: KR
Wysłany: 2018-05-04, 06:59
Niekoniecznie.
Mieszanina lpg - powietrze ma większy opór elektryczny niż benzyna - powietrze i układ WN na benzynie ma po prostu łatwiej. Dlatego wszelkie bolączki układu WN w starszych autach, wychodzą po montażu lpg.
I jeszcze jedna uwaga: wymieniłeś jeden wtryskiwacz - nie sądzisz, że będzie dawkował trochę inaczej niż pozostałe?
To tzw. fabryczna instalacja?
_________________ miała być Sandero Laureate tce, jest Fiesta mk7, no i Duster
Ostatnio zmieniony przez wojtek013 2018-05-04, 07:09, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Ford/Dacia
Model: Fiesta/Duster
Silnik: 1,4i LPG/ Blue dCi 115 4WD
Rocznik: 2013 Trend, GoldX/2020 Ptestige Pomógł: 3 razy Dołączył: 02 Mar 2014 Posty: 334 Skąd: KR
Wysłany: 2018-05-04, 19:38
No, spoko.
Jak pisałem wcześniej przerwę zmniejszam do 0,8-0,9 mm; Motorcrafty bez problemu wytrzymują 30 tys. kilometrów. Jedynie może ta obniżona ciepłota, ale z kolei na forum gazowym twierdzą, że przy prawidłowo wyregulowanej i sprawnej instalacji, to rzecz praktycznie pomijalna.
A wracając do tematu, poważnie sprawdź jeszcze cewki. Najlepiej byłoby pożyczyć na chwilę od kogoś, kto jeździ na gazie, a nie ma takich problemów jak u Ciebie.
_________________ miała być Sandero Laureate tce, jest Fiesta mk7, no i Duster
Ostatnio zmieniony przez wojtek013 2018-05-04, 19:47, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum