Wysłany: 2018-05-18, 10:01 Pofałdowany zderzak po naprawie blacharskiej - gwararancja?
Witam,
Mam następujący problem, jakoś w listopadzie miałem naprawiane auto z polisy AC (przytarłem boczny zderzak, moja wina). No i wg ASO mialem wymieniany cały przód auta czyli ten główny przedni zderzak. Klika dni temu zauważyłem, że przy lampie od strony kierowcy zderzak jest jakby "pofałdowany". Czy to jest jakaś wada materiałowa i nadaje sie na gwarancje?
Dodam, że do serwisu mam dobre 60km i jak narazie nie za bardzo czas zeby podjechac, ale moze cos doradzicie. Od tamtego czasu auto na 100% nigdzie nie przywaliło etc. zderzak po umyciu ma zero rys etc. tylko do dziwne "pofałdowanie".
A to pojawiło się już po odbiorze z ASO czy w takim stanie przyjąłeś samochód z naprawy?
Moim zdaniem wada montażu albo materiału. Zdecydowanie zgłosić jako reklamację naprawy i to szybko.
A to pojawiło się już po odbiorze z ASO czy w takim stanie przyjąłeś samochód z naprawy?
Moim zdaniem wada montażu albo materiału. Zdecydowanie zgłosić jako reklamację naprawy i to szybko.
Nie no jak odbierałem auto, wszystko było ok, przez zimę też. Dopiero jakoś kilka dni temu to zauważyłem.
Możliwe że założyli kiepskiej jakości zamiennik, lub nawet naprawiany. Wygląda jakby pod tym reflektorem było jakieś duże naprężenie i w tym cieńszym miejscu pofalowało. Czy zderzak jest symetryczny może pod tą lampą był dociągnięty na siłę i teraz to miejsce pracuje? Nie wiem trudno ocenić bez obejrzenia i demontażu. Jedź, bo masz przecież gwarancję na montaż.
Ostatnio zmieniony przez sobol1976 2018-05-18, 10:38, w całości zmieniany 1 raz
Możliwe że założyli kiepskiej jakości zamiennik, lub nawet naprawiany. Wygląda jakby pod tym reflektorem było jakieś duże naprężenie i w tym cieńszym miejscu pofalowało. Czy zderzak jest symetryczny może pod tą lampą był dociągnięty na siłę i teraz to miejsce pracuje? Nie wiem trudno ocenić bez obejrzenia i demontażu. Jedź, bo masz przecież gwarancję na montaż.
Heh, no jest symetryczny, po drugiej stronie lampy nie ma tego problemu. Co do naprawianego elementu to nie wiem bo uszkodzenie raczej duze nie bylo.
To na bank jest lekkie naprężenie od strony błotnika, bo jakby uchwyt zderzaka jest lekko umieszczony w głąb karoserii, nawet tego nie widać.
Jedź na reklamację.
_________________ Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
To na bank jest lekkie naprężenie od strony błotnika, bo jakby uchwyt zderzaka jest lekko umieszczony w głąb karoserii, nawet tego nie widać.
Jedź na reklamację.
Dzwoniłem właśnie do serwisu gdzie to robili. Cytuje "znamy problem, to jest normalne w nowych autach w salonie też się tak dzieje". Mam im wysłać zdjęcie i dadzą znać czy można coś z tym zrobić.
Ale mi ciśnienie skoczyło, zobaczymy co odpiszą, ale czuje, że trzeba będzie robić dym bo w tym kraju nic normalnie się nie załatwi.
Najbardziej podoba mi się tekst że to "normalne".
W NORMALNYM kraju powiedzieliby tak:
"Znamy problem, bo nawet w salonowych samochodach to się pojawia, ale że to jest nienormalne, to jak najbardziej sprawę załatwimy, proszę przyjechać." Pomarzyć można...
Aktualiazacja - Pan z salonu stwierdzil ze potrzebuje wiecej zdjec i wysle zapytanie do Renault Polska co zrobic z tym fantem, czyli coraz smieszniej :D
Generalnie mowi ze dla jednego klienta zamawiali 3 zderzaki pod rzad i na kazdym ten efekt wystepowal a w salonie niby nowe auta tez tak maja. Oczywiscie jak powiedzialem ze gdy bylem zamawiac Dustera2 to zadne auto nie miale takiego szpetnego pofaldowania to powiedzial "slowo przeciwko slowu" :D
Narazie jeszcze nie bede robil burzy, spokojnie im wysle wiecej zdjec i dane jakie potrzebuja i zobaczymy co na to Renault Polska.
Oczywiście, napiszę dokładnie kto co i jak, ale poczekajmy na oficjalną odpowiedź, dam im wyjść "z twarzą" zanim się dowiecie, żeby nie robić antyreklamy bo może reklamacja będzie pozytywnie rozpatrzona.
No i ciąg dalszy historii a w sumie jego brak, bo dzis po 15 dniach roboczych, gdzie mialo odpowiedziec Renault Polska, to Pan z serwisu powiedzial, ze "caly czas trwa debata z Renault Polska" i tyle. Napisalem ze chce znac konkretny termin decyzji bo to zaczyna sie robic smieszne.
Jeżeli w ciągu 14 dni nie ustosunkowali się do Twojej reklamacji to tak jakby uznali ja za zasadna. Ciebie nic nie obchodzi debata z Reno Polska czy jakimkolwiek innym Reno Żądaj wymiany.
Jeżeli w ciągu 14 dni nie ustosunkowali się do Twojej reklamacji to tak jakby uznali ja za zasadna. Ciebie nic nie obchodzi debata z Reno Polska czy jakimkolwiek innym Reno Żądaj wymiany.
Niby tak, ale zgłaszałem im to mailem, i tak naprawdę powiedzieli, że muszą to przesłać dalej do Renault, a Renault im odpisało (mam nawet zrzut z ich systemu, Pan z serwisu mi wysłał), że i tak pewnie będzie to samo bo nr części (zderzak) sie nie zmienił. Czy mogę coś jeszcze z tym zrobić? Naprawdę słabo to wygląda i gdyby nie fakt, że zapłąciłem już zadatek na nowego Dustera to olałbym tą markę w diabły i kupił coś czemu zderzaki się nie "fałdują" bo przecież Pan z serwisu twierdzi "że każdy Duster tak ma u nich"... Trochę żenada...
Ostatnio zmieniony przez alhaz 2018-06-21, 09:41, w całości zmieniany 1 raz
Uwaga, jest przełom. Po złozeniu reklamacji w czw w Reanult Polska, dziś rano zadzwoniła do mnie miła Pani i przekazała, że kierownik serwisu został poinformowany i reklamacja jest zasadna. Bardzo mi miło z tego powodu :) W tygodniu skontaktuje się z salonem i mają wymienić element na nowy.
Jedno co mnie dziwi najbardziej to fakt, że Renault tak szybko "ogarnęło" sprawę, a salon tak zwlekał i zwodził. No ale jak widać Januszowanie im nie wyszło :D
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum