Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Nowa Lodgy i przeglądy
Autor Wiadomość
Lodgy12345 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6
Dołączył: 24 Maj 2018
Posty: 4
Skąd: Sląsk
Wysłany: 2018-05-24, 06:29   Nowa Lodgy i przeglądy

Witam
1.Czy przy odbieraniu auta ma ono pierwszy przegląd który musi być wbity w książce serwisowej ?

2. Mamy Dacie Lodgy, dostaliśmy niebieski pokrowiec w którym znajduje się "Instrukcja obsługi Dacia Lodgy" oraz "Instrukcja do pakietu multimedialnego". Czy 'Książka gwarancyjna" i 'Książka przeglądów" są gdzieś osobno ?
 
michele 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe LPG
Rocznik: 2017
Wersja: Lodgy
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Cze 2017
Posty: 413
Skąd: Wilcza
Wysłany: 2018-05-24, 06:45   

1. Ja mam pusto w książce, więc podejrzewam, że przegląd zerowy jest wymagany przed wydaniem auta.
2. nie. W książce instrukcja obsługi z tyłu masz strony na przegląd i gwarancję.
_________________
Moja galeria
Ostatnio zmieniony przez michele 2018-05-24, 06:47, w całości zmieniany 2 razy  
 
P_Floyd 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 0,9 TCE LPG
Rocznik: 2018
Wersja: Laureate
Dołączył: 26 Sty 2018
Posty: 26
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 2018-05-24, 06:46   

Ja nie mam niczego wbitego, a odbierałem 2 tygodnie temu.
Sprawdź w instrukcji obsługi na samym końcu. Tam powinna być karta przeglądów.
 
Dracid 


Marka: ex-Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe Laureate 7 os.
Rocznik: 2017
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Maj 2017
Posty: 329
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-05-24, 06:54   

Przeglądu zerowego też mi nie wbijali. Dopiero pierwszy.
 
Lodgy12345 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6
Dołączył: 24 Maj 2018
Posty: 4
Skąd: Sląsk
Wysłany: 2018-05-24, 07:08   

1. Ja też mam pusto. Myślałem że przegląd zerowy tam ma być ale jesli koledzy nie mają to widocznie jest OK.

2. w książce na końcu mam Potwierdzenia dokonania przeglądu oraz Osłona Antykorozyjna. Pytam o kartę gwarancyjną bo wyczytałem że w standardowej 3 letniej gwarancji warunkiem korzysystania z niej jest , żeby była w nich wpisana data wydania pojazdu, gdzie ja tego nie mogę znaleźć.

Tu o gwarancji na 3 lata http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=2897

3. P_Floyd czy wybrałeś pakiet easy service z nowego cennika ? My zamawialiśmy auto w 2017 przed zmianą cennika która była w listopadzie. Teraz pakiet który nas interesował kosztuje 2,5 x tyle :/
 
Dymek 



Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 01 Cze 2017
Posty: 3604
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-05-24, 08:05   

Nie dają żadnej książki gwarancyjnej ani nic takiego. Generalnie wszystko teraz siedzi w systemie informatycznym Renault i to jest najważniejsze. Jak zalogujesz się na swoim koncie MyDacia, to zobaczysz wszystko- do kiedy masz gwarancję, ewentualne pakiety serwisowe, terminy przeglądów itd. Tylko nie od razu- u mnie dobrych kilka tygodni trwało, zanim te informacje się pokazały a informację o moim EasyService to chyba dopiero po 3 miesiącach zobaczyłem.
Ostatnio zmieniony przez Dymek 2018-05-24, 08:10, w całości zmieniany 2 razy  
 
SWilk 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe 100KM
Rocznik: 2017
Wersja: Outdoor
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Sie 2017
Posty: 359
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-05-24, 11:07   

Do Easy Service po kilku tygodniach od jego zakupu przysyłają pocztą trochę papierów i plastikową kartę wielkości prawa jazdy z numerem VIN i datą ważności kontraktu serwisowego.
 
Lodgy12345 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6
Dołączył: 24 Maj 2018
Posty: 4
Skąd: Sląsk
Wysłany: 2018-05-24, 11:11   

Dzięki za odpowiedź.

Pytanie czy warto wziąść easy service ?
Czy wiecie ile kosztuje przegląd w Dacii ?
Easy service na 80tyś km kosztuje 5,9tyś bez finansowania w Dacii. To już chyba lepiej zostać przy standardowej gwarancji , zapłacić za dwa przeglądy po 1 i 2 roku a potem robić przeglądy wg. harmonogramu ale już poza ASO Dacii , co myślicie ?

Czy mając easy service wymienią za darmo np. wahacze jeśli się zużyją ?
 
SWilk 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe 100KM
Rocznik: 2017
Wersja: Outdoor
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Sie 2017
Posty: 359
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-05-24, 11:25   

Zgodnie z tym co mówią Ogólne warunki ubezpieczenia Easy Service:

Cytat:

4.2 Umowa Serwisowa “Easy Service” nie obejmuje:
prewencyjnej wymiany części eksploatacyjnych,
– pośrednich skutków ewentualnej wady (straty w działalności, czas unieruchomienia, itp.). Klient może natomiast skorzystać ze środków
prawnych w celu dochodzenia roszczeń na drodze sądowej,
– elementów pojazdu, które były poddawane modyfikacji ani skutków (jak zniszczenie, przedwczesne zużycie, uszkodzenie, itp.) modyfikacji
innych części lub podzespołów pojazdu, lub zmian jego parametrów,
– pogorszenia stanu technicznego wynikającego z ignorowania sygnałów ostrzegawczych podawanych przez instrumenty pokładowe oraz
nieprzestrzegania zaleceń zamieszczonych w instrukcji obsługi, książce gwarancyjnej i książce przeglądów lub w karcie przeglądów i gwarancji
pojazdu,
– następujących części i podzespołów: opon i obręczy kół, tapicerki, obić, deski rozdzielczej, nawiewów powietrza, kołpaków kół, ręcznych
elementów sterujących na desce rozdzielczej, ręcznych elementów sterujących drzwi i szyb, popielniczek, akumulatora, lusterek zewnętrznych,
ogrzewania szyb, sprzęgła, układu wydechowego, lamp wyładowczych (ksenon), wykładziny podłogowej, obszycia kierownicy. Wyłączone są
również: radioodtwarzacze, wszelkie wyposażenie audio i jego akcesoria, systemy alarmowe, poza montowanymi fabrycznie,
– uszkodzeń spowodowanych następującymi przyczynami zewnętrznymi:
• wypadki, kolizje, uderzenia, mniejsze i większe zarysowania, uderzenia żwiru lub innych ciał stałych, grad, akty wandalizmu, stłuczenia szyb,
• opady substancji związane ze zjawiskiem zanieczyszczenia powietrza, spady z drzew i roślin jak np. spady żywiczne, opadające substancje
• pochodzenia zwierzęcego jak np. ptasie odchody, opady substancji chemicznych,
• parowanie reflektorów, lamp i halogenów pod wpływem zjawisk fizyczno–atmosferycznych,
• przewożone przedmioty,
• konsekwencje użycia paliwa niezgodnego z zaleceniami producenta lub paliwa złej jakości;
– szkody spowodowane następującymi działaniami siły wyższej: uderzenie pioruna, pożar, powódź, trzęsienie ziemi, działania wojenne, rozruchy
i zamachy;
– pęknięcia szyb;
– wymiany lub naprawy (w tym robocizny) części mechanicznych, elektrycznych i elektronicznych pojazdu, których stwierdzone uszkodzenie
wynika ze zlecenia przez Klienta naprawy lub obsługi technicznej pojazdu warsztatowi nienależącemu do sieci DACIA i wykonanej niezgodnie
z zaleceniami producenta w tym zakresie;
– powłoki lakierniczej.



Jak na mój gust trzeba by określić, czy wahacz jest częścią eksploatacyjną...

Ja przez 10 lat w Ibizie z wahaczami nic nie robiłem. Jakieś tam tulejki czy inne końcówki drążków, ale to typowo eksploatacyjne rzeczy. Wahacze trzymają się dobrze mimo, że wóz ma 16 lat i oficjalnie 250 tysięcy (a pewnie więcej).

Na objęcie pakietem typowych usterek zużytego zawieszenia jednak bym nie liczył.
 
Dymek 



Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 01 Cze 2017
Posty: 3604
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-05-24, 11:41   

SWilk napisał/a:
Do Easy Service po kilku tygodniach od jego zakupu przysyłają pocztą trochę papierów i plastikową kartę wielkości prawa jazdy z numerem VIN i datą ważności kontraktu serwisowego.

Nic takiego nie posiadam. EasyService dostałem od razu przy zakupie samochodu- jako gratis.
Jedyny ślad to faktura zakupu samochodu i wpis w systemie informatycznym.
 
norton1 


Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 dCi
Rocznik: 2017
Wersja: Stepway
Dołączył: 21 Kwi 2017
Posty: 131
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-05-24, 11:52   

Dymek napisał/a:
SWilk napisał/a:
Do Easy Service po kilku tygodniach od jego zakupu przysyłają pocztą trochę papierów i plastikową kartę wielkości prawa jazdy z numerem VIN i datą ważności kontraktu serwisowego.

Nic takiego nie posiadam. EasyService dostałem od razu przy zakupie samochodu- jako gratis.
Jedyny ślad to faktura zakupu samochodu i wpis w systemie informatycznym.


Ja też mam Easy Service w ramach Vouchera za 99zł i potwierdzam że po jakiś 3 miesiącach dostałem pocztą plastikową kartę z jakimiś papierami. No i na dacia.pl też się pojawił wpis że ten pakiet posiadam.
_________________
 
CzarnY 


Marka: Dacia
Model: Lodgy + Logan
Silnik: 1,6 SCe LPG + 1,0 Sce LPG
Rocznik: 2017 +2018
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Kwi 2017
Posty: 247
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-05-24, 12:12   

Kartę dosyłają.
Za 5tyś to bym sięnie bawił w easy serwice na 80kkm. Za 4400 dostałem na 200tyś bo chciałem mieć zabezpieczenie na tyle i wybegocjowałem jakąś tam sporą obniżkę, ale drugie auto już poszedłem w easy serwice na 60tyś z kuponu.
_________________
3 szt => Dacia Lodgy 1,6 SCE + LPG
5 szt =>Dacia Logan 1,0 SCE + LPG
1 szt=> Dacia Logan Stepway 1,0 TCE + LPG
1 szt =>Dacia Sandero'09 1,6 MPI + LPG

Tanie muły robocze :)
 
Dymek 



Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 01 Cze 2017
Posty: 3604
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-05-24, 13:00   

CzarnY napisał/a:
Kartę dosyłają.

To dobrze wiedzieć... właściwie dzięki forum tylko. Pół roku już prawie od zakupu i nic nie przyszło. A jak pytałem przy zakupie, to twierdzili, że żadnego dokumentu-potwierdzenia na Easy Service nie ma. Ciekawe tylko do czego ta karta właściwie potrzebna?
 
P_Floyd 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 0,9 TCE LPG
Rocznik: 2018
Wersja: Laureate
Dołączył: 26 Sty 2018
Posty: 26
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 2018-05-24, 14:26   

Lodgy12345 napisał/a:
3. P_Floyd czy wybrałeś pakiet easy service z nowego cennika ? My zamawialiśmy auto w 2017 przed zmianą cennika która była w listopadzie. Teraz pakiet który nas interesował kosztuje 2,5 x tyle :/


Tak. Z nowego cennika na 5lat/80 tys. km.
Wziąłem między innymi 5-/50 z tego powodu dzięki temu zapłaciłem promocyjną cenę.
Czy się opłacało? Nie wiem. To się dopiero okaże.
 
P_Floyd 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 0,9 TCE LPG
Rocznik: 2018
Wersja: Laureate
Dołączył: 26 Sty 2018
Posty: 26
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 2018-05-24, 14:26   

Oczywiście chodziło mi o 50/50.
 
Domel2250 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2012
Wersja: Ambiance 5 os.
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Gru 2011
Posty: 752
Skąd: internet
Wysłany: 2018-05-24, 15:35   

Ojciec wziął też 50/50 MCVII-odebrana w zeszły piątek. Koszt całkowity finansowania kredytu jest niższy niż zniżka w ubezpieczeniu i właśnie Easy Service.
MSZ nie powinno być problemów z wahaczami i innymi gumowymi elementami zawieszenia. Z praktyki w swoim DD i nie tylko wiem , że przynajmniej RRG w Warszawie bez mrugnięcia okiem na gwarancji wymienia takie elementy zawieszenia, gdy coś stuka/puka itd....
_________________
Były: Polonez Atu plus 1,6 gsi, Skoda Felicja HB 1,3 glx, fiat uno 0,9....
 
kicpra 


Marka: Dacia/Ford
Model: Logan MCV II/Mondeo mk4
Silnik: 0.9 tce 120KM 188nm/2.2 TDCI 213KM 490nm
Rocznik: 2017/2008
Wersja: Stepway Outdoor
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Cze 2017
Posty: 810
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-05-24, 21:39   

Dymek napisał/a:
SWilk napisał/a:
Do Easy Service po kilku tygodniach od jego zakupu przysyłają pocztą trochę papierów i plastikową kartę wielkości prawa jazdy z numerem VIN i datą ważności kontraktu serwisowego.

Nic takiego nie posiadam. EasyService dostałem od razu przy zakupie samochodu- jako gratis.
Jedyny ślad to faktura zakupu samochodu i wpis w systemie informatycznym.

Tez nie mam nic takiego a zaraz minie rok.
 
charger 



Marka: Dacia \ Ford
Model: Duster 4x2 \ Fiesta MK8 ST-Line
Silnik: 1.6 SCe 115HP \ 1.0 140HP
Rocznik: 2017 \ 2018
Wersja: Laureate
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Lis 2017
Posty: 244
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-05-24, 21:51   

kicpra napisał/a:
Dymek napisał/a:
SWilk napisał/a:
Do Easy Service po kilku tygodniach od jego zakupu przysyłają pocztą trochę papierów i plastikową kartę wielkości prawa jazdy z numerem VIN i datą ważności kontraktu serwisowego.

Nic takiego nie posiadam. EasyService dostałem od razu przy zakupie samochodu- jako gratis.
Jedyny ślad to faktura zakupu samochodu i wpis w systemie informatycznym.

Tez nie mam nic takiego a zaraz minie rok.


A ja dostalem coś takiego poleconym, pół roku po zakupie auta :)
_________________
Another One Drives a Duster xD
 
michele 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe LPG
Rocznik: 2017
Wersja: Lodgy
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Cze 2017
Posty: 413
Skąd: Wilcza
Wysłany: 2018-05-25, 06:50   

No ja też kartę dostałem gdzieś około 3 miesiące po kupnie. Z informacji jakie wyczytałem z papierów, to właśnie ta karta umożliwia obsługę w całej europie. Bez niej się nie da... ale czy do końca, chyba mają sieć współdzieloną między krajami i w DE mogą zobaczyć co ja mam, a czego nie? Dodatkowo dodali mapkę, gdzie jest za free, a gdzie Dacia PL zwraca po powrocie do kraju.
_________________
Moja galeria
 
Dymek 



Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 01 Cze 2017
Posty: 3604
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-05-25, 08:00   

michele napisał/a:
Z informacji jakie wyczytałem z papierów, to właśnie ta karta umożliwia obsługę w całej europie. Bez niej się nie da...

A to luz. Jako "domator" nie opuszczam raczej kraju. :mrgreen:
 
robixxxx 


Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6
Dołączył: 16 Sie 2017
Posty: 19
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2018-05-27, 07:29   

kicpra napisał/a:
Dymek napisał/a:
SWilk napisał/a:
Do Easy Service po kilku tygodniach od jego zakupu przysyłają pocztą trochę papierów i plastikową kartę wielkości prawa jazdy z numerem VIN i datą ważności kontraktu serwisowego.

Nic takiego nie posiadam. EasyService dostałem od razu przy zakupie samochodu- jako gratis.
Jedyny ślad to faktura zakupu samochodu i wpis w systemie informatycznym.

Tez nie mam nic takiego a zaraz minie rok.


Na przeglądzie w kraju nie chcieli ode mnie tej karty, powiedzieli, że mają w systemie. Karta dotarła 3 miesiące po zakupie.
 
tomasso 



Marka: Dacia
Model: Lodgy + Sandero
Silnik: 1,6 mpi + 1,4 mpi
Rocznik: 2016 + 2008
Wersja: Laureate 7 os.
Dołączył: 29 Lip 2013
Posty: 77
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2018-05-28, 20:03   hej!

ja dostałem gratis w salonie tzw. Formułę NON STOP do 80 tyś lub 5 lat, karta przyszła po miesiącu od zakupu i ponoć działa w całej Europie ale w ograniczonym cenowo obszarze napraw lub holowania, nie pamiętam szczegółów.
_________________

 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne