Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Otwarty przez: Marek1603
2019-01-20, 17:37
Dacia Duster II 1.6 SCe 4x2
Autor Wiadomość
KliPer 


Marka: Skoda / Dacia
Model: Fabia / Duster
Silnik: 1.2 HTP / 1.6 SCe
Rocznik: 2009/ 2018
Dołączył: 26 Kwi 2018
Posty: 173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2019-01-24, 08:16   

Marku dziękuję za podpowiedź.
Dam pierw ostatnią szansę ASO w Sączu, jak to mówią do trzech razy sztuka. Znów trzeba będzie wziąć urlop, dzień zmarnowany i wycieczka 60 km w jedną stronę.
Jeśli będzie lipa to wtedy udam się do Łyki.
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7414
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2019-01-24, 09:54   

Musisz się tylko dopytywać na której zmianie pracuje ewentualnie (rano czy popołudniu).
 
KliPer 


Marka: Skoda / Dacia
Model: Fabia / Duster
Silnik: 1.2 HTP / 1.6 SCe
Rocznik: 2009/ 2018
Dołączył: 26 Kwi 2018
Posty: 173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2019-01-24, 10:27   

Marku ok, chyba będę musiał skorzystać z usług Łyki. Bo...

Po rozmowie z Sączem załamka, czas oczekiwania na dostarczenie nowego komputera 7-14 dni plus pitolenie się ASO. Czemu tak długo bo paczka idzie z Francji. Jeśli zakwalifikują na wymianę. Auto zastępcze na czas naprawy w ramach gwarancji zapomnij no chyba, że zapłacisz 120 PLN z dzień. Trochę drogo jak za wynajem Sandero plus paliwo. Terminy stawienia się w ASO nawet bliskie bo już w najbliższy poniedziałek. Tylko, że godziny popołudniowe i jak stwierdzą konieczność pozostawienia auta serwisie jestem w czarnej dee.. z powrotem do domu gdyż bezpośredniego połączenia busami brak. Z Krakowa jakoś bym się wrócił na swoje włości.
Stąd pytanie czy w ramach gwarancji i realizacji naprawy w jej ramach robi jakąś różnicę, że auto pochodzi od innego koncesjonariusza?
 
Obywatel MK 



Marka: Dacia
Model: Duster II Blanc Glacier
Silnik: 1.6 SCe
Rocznik: 2019
Wersja: Prestige
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 10 Gru 2018
Posty: 736
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2019-01-24, 10:52   

Czyli wychodzi na to, że wszystkim z silnikami 1.6 zaczynają te kompy w silnikach padać jak kaczki :-/ albo zaczną padać bo widać że to tylko kwestia czasu, a części w Polsce nie ma co trudno nawet skomentować. :roll:
_________________
Browar domowy Mariampol
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7414
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2019-01-24, 11:05   

Myślę, że jeżeli masz kompa do wymiany to i u Łyki termin będzie podobny. Chyba, że będziesz miał szczęście i będą mieli na półce. Plus tylko taki, że łatwiej dostać Ci się będzie do domu.

Ktoś coś skopał w sofcie (odczyt parametrów i sterowanie ładowaniem) i pewnie dlatego padają.
 
koko1108 


Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: 1.6 Sce
Rocznik: 2019
Dołączył: 26 Gru 2018
Posty: 23
Skąd: Kraków
Wysłany: 2019-01-24, 11:33   

Mam nadziej ze w egzemplarzach z 2019 juz nie bedzie z tym problemu...
 
miela 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1.6 SCe
Rocznik: 2019
Wersja: Comfort
Dołączył: 05 Lis 2018
Posty: 237
Skąd: DKL
Wysłany: 2019-01-24, 11:38   

koko1108 napisał/a:
Mam nadziej ze w egzemplarzach z 2019 juz nie bedzie z tym problemu...


Też mam taką nadzieję, bo to co tutaj się sygnalizuje trochę zaczyna mnie przerażać... Dobrze, że w zostaje w domu drugie auto, ale nie po to się kupuje nowe, żeby takie akcje były i bujanie się do ASO (ja np. mam najbliżej 90 km).

Rozumiem wkurzenie gospodarza tego wątku, sam dawno bym już stracił cierpliwość :evil:
_________________
Duster 1.6 SCe 4x4
 
Obywatel MK 



Marka: Dacia
Model: Duster II Blanc Glacier
Silnik: 1.6 SCe
Rocznik: 2019
Wersja: Prestige
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 10 Gru 2018
Posty: 736
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2019-01-24, 11:42   

Same here
_________________
Browar domowy Mariampol
 
KliPer 


Marka: Skoda / Dacia
Model: Fabia / Duster
Silnik: 1.2 HTP / 1.6 SCe
Rocznik: 2009/ 2018
Dołączył: 26 Kwi 2018
Posty: 173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2019-01-24, 12:08   

W tym momencie nie chodzi o czas naprawy. Tego, że będzie identyczny lub podobny jestem świadomy, jeśli dojdzie do konieczności wymiany komputera.
Chodzi, że ASO auto spektrum w Nowym Sączu:
a) w sierpniu wykonywali w moim DD aktualizację sterowników/strojenie licznika/zegarów gdyż komputer się zawieszał: efekt komputer w ciepłe dni dalej się zawieszał
b) wytłumaczenia dla obecnej sytuacji są dwie, jedno zmaścili instalacje lub drugie wyjście komputer ma usterkę mechaniczną ale skoro na kolejnej wizycie mogą/mają to określić/ustalić to dlaczego nie zrobili tego w poniedziałek.
Dla mnie zrobili dwie skuchy, jakoś podświadomość i moją małżonka odradzają trzeciej próby u nich. Jak zmaszczą wymianę to co kolejne 3 tygodnie będę bez auta. Już teraz czarno widzę dostarczenie swych 4 liter do pracy w przypadku konieczności jego pozostawienia w ASO. Byłaby wiosna to wsiadłbym na rower ale za oknem jakby temperatura poniżej zera i daje śniegiem.
Mam nadzieję, że może innemu magikowi uda się poprawnie zainstalować sterowniki a jakby wydarzył się ten czarny scenariusz to będę miał jak wrócić do domu bez większych przeszkód.
 
charger 



Marka: Dacia \ Ford
Model: Duster 4x2 \ Fiesta MK8 ST-Line
Silnik: 1.6 SCe 115HP \ 1.0 140HP
Rocznik: 2017 \ 2018
Wersja: Laureate
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Lis 2017
Posty: 244
Skąd: Kraków
Wysłany: 2019-01-24, 12:37   

Ja od siebie polecę serwis AutoSpektrum w Krakowie. Panowie konkretni, serwisują dużo samochodów w tym Traficar i karetki.

Co do silnika 1.6SCe - mam ten sam silnik, auto wyprodukowane w czerwcu 2017.
Generalnie jak czytam co się dzieje z tym silnikiem w D2 to jestem strasznie zdziwiony. W moim odczuciu ten silnik to najporządniejszy punkt tego samochodu i nigdy nie miałem z nim problemu przez ostatnie 20tyś km.
Jedne co w krakowskich korkach, przy tej temperaturze i przebiegach 5km do pracy w jedna stronę mam spalanie około 11 litrów :P
_________________
Another One Drives a Duster xD
 
Maniek27 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 SCE
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige 5 os.
Dołączył: 13 Mar 2018
Posty: 62
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2019-01-24, 12:39   

a ja chciałbym tylko spytać o jedną rzecz. Czy wszyscy użytkownicy DDII, którzy mają właśnie tego typu problemy, są po aktualizacji softa, który sprawiał, że w ciepłe dni komputer żył własnym życiem ?
Pytam, ponieważ mi zawsze było nie po drodze do serwisu na aktualizację. Teraz byłem w serwisie w Gdańsku po odbiór akcesoriów, aczkolwiek nie pytałem nawet o aktualizację softa, bo własnie zastanawiam się czy problemy dotykają teraz wszystkich po aktualizacji softa, czy to nie ma jednak żadnego znaczenia.
 
Belphegor 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110 KM EDC
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 27 Cze 2018
Posty: 1560
Skąd: WE, WPR
Wysłany: 2019-01-24, 12:44   

Problem dotyka chyba tylko użytkowników 1.6 SCe i to też nie wszystkich. Poza tym ponoć są dwa problemy - z zawieszającym się kompem w upały oraz "choinką" na desce rozdzielczej, brakiem mocy itp. Oba są związane z softem.

U mnie występuje tylko problem z kompem (nie robiłem aktualizacji). Z silnikiem, prądem, przepływami, pływami, wkładaniem, wyjmowaniem nie mam żadnego problemu. Ale ja mam dCi, więc i inny soft.
_________________
EDC - Ekonomiczny Duster Codziennie. 8-)
Psycho the rapist

 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7414
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2019-01-24, 13:57   

charger napisał/a:

Jedne co w krakowskich korkach, przy tej temperaturze i przebiegach 5km do pracy w jedna stronę mam spalanie około 11 litrów :P


U mnie w takich warunkach jest 11,5 (4x4) więc nie ma się co przejmować.
 
KliPer 


Marka: Skoda / Dacia
Model: Fabia / Duster
Silnik: 1.2 HTP / 1.6 SCe
Rocznik: 2009/ 2018
Dołączył: 26 Kwi 2018
Posty: 173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2019-01-24, 14:29   

Charger tak jak sam piszesz silnik 1.6 SCE jest niezły. Problem leży nie w nim, tylko prawdopodobnie oprogramowaniu lub/i wadliwym komputerze. W Polsce sprawa dotyczy głównie SCE bo 1.2 TCe zanim się jego sprzedaż rozpoczęła to zdążył zniknąć z cennika. Za naszą zachodnią granicą, ból dotyczy obu jednostek benzynowych.
Zanim udam się do ASO chcę jechać na stację diagnostyczną by sprawdzić katalizator przez badanie spalin. Chciałbym w ten sposób potwierdzić lub wyeliminować jego uszkodzenie. Gdyż opisy do kodu w necie najczęściej kończą się sugestią jego wymiany.
Zarazem sprawdzę czy nie robili mnie w balona w poniedziałek. Potem nie pozostaje mi nic innego by ustalić z ASO datę wizyty. Na razie mamy 1:1 w opiniach o krakowskich ASO.
 
KliPer 


Marka: Skoda / Dacia
Model: Fabia / Duster
Silnik: 1.2 HTP / 1.6 SCe
Rocznik: 2009/ 2018
Dołączył: 26 Kwi 2018
Posty: 173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2019-01-25, 07:09   

Powolny w poniedziałek byłem w Autoryzowanej Stacji Obsługi koncesjonariusza Renault i Dacia AutoSpektrum, ul. 1 Brygady 2 w Nowym Sączu czyli nie u Pana Wieśka w jego dziupli w stodole i interfejsem elm327. Interfejs który dotoczyli do auta podejrzewam, że kosztował zdecydowaną wielokrotność elma i ma zdecydowanie większe możliwości. Do zdiagnozowania czy komputer jest uszkodzony nie potrzebujesz interfejsu diagnostycznego opartego na Titanie czy Sunway TaihuLight. Co do umiejętności mechaników nie będę polemizował ale skoro dłubią w sumie w jednej grupie aut na tych samych podzespołach to te auta nie powinny mieć przed nimi tajemnic. Usterki z zasady są powtarzalne i przyczyny ich wystąpienia też. I nie ważne czy jest po ZSZ czy technikum. Uwierz mi to nie rodzaj ukończonej szkoły jest problemem... dalej niech każdy dopisze sobie co chce.
A wracając do Wieśkowych urządzeń to podpięcie we własnym zakresie dało te same kody, kwestia jest interpretacji i postawieniu diagnozy a potem eliminacji usterki.
DD 1 nie miał zarządzania odzyskiwaniem energii bo zgodnie ówczesnymi normami nie musiał mieć. System ten dla grupy Renault-Nissan-Dacia nie jest nowością więc na prawdę zaskakujące są te problemy. Rozwiązaniem może być niestety przedział cenowy w którym nabywamy nasze auta. Ktoś próbując równoważyć koszty zgodził się na rozwiązanie X i bach wyszło jak wyszło. Stąd też mogła wynikać podwyżka cen w maju o 1000 zł a nie tylko z chęci zysku bo jest popyt. Nikt w Dacii nie przyzna, że to wada fabryczna bo by musieli wszystkich wezwać na wymianę a to już generuje koszty, konieczność odpisów i zgrzyt na wizerunku firmy. Na pierwsze dwa żaden księgowy ci nie pójdzie. Naprawiając tak jak to obecnie robią czyli podejście indywidualne też generuje koszty ale te koszty łatwiej ukryć w bilansie firmy do tego jest nieoficjalna i z nadzieją, że nie wszyscy klienci się rzucą do ASO bo będą z tym jeździć.
Szczerze tymi domowymi doświadczeniami nic niestety nie udowodnisz gdyż nie znasz jak zaprogramowany jest system odzyskiwania energii, owszem każdy z nas ogólne założenia zna i wie jak to teoretycznie winno działać. A już tak ad hoc raczej bym się nie chwalił po necie, że umiesz sztucznie wywołać ten sam efekt. Dziś w necie nic nie ginie a może stać się powodem dla odrzucenia twoich roszczeń gwarancyjnych w skrajnych przypadkach. Skoro ubezpieczalnia potrafiła komuś odmówić wypłacenia odszkodowania z powodu, że uczestnicy kolizji byli "znajomymi" z fejsbuka i uznano to za próbę wyłudzenie odszkodowania. To dopiero prawnicy grupy Renault mieliby używanie po lekturze twoich wątków. Myślisz, że ich dział PR nie śledzi takich forów czy grup na fejsbukach. I żeby uprzedzić to z renówką miałem kontakt tylko przez Twingo z 96 roku z silnikiem 1.2 8v. Jakie to było wdzięczne auto, jedno z tych które bym jeszcze raz kupił tylko żona karze mi się w głowę stuknąć.

Wpis do dziennika pokładowego: 24/01/2019 - 8 miesiąc użytkowania zakończony
12 554 km
Ogólna ocena: 3
Całokształt psują ostatnie problemy z elektryką. Kurcze a przecież tak fajnie się nim jeździ, to auto daje naprawdę sporo frajdy kierowcy.
 
charger 



Marka: Dacia \ Ford
Model: Duster 4x2 \ Fiesta MK8 ST-Line
Silnik: 1.6 SCe 115HP \ 1.0 140HP
Rocznik: 2017 \ 2018
Wersja: Laureate
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Lis 2017
Posty: 244
Skąd: Kraków
Wysłany: 2019-01-25, 08:02   

Powolny napisał/a:

Cytat:
Jedne co w krakowskich korkach, przy tej temperaturze i przebiegach 5km do pracy w jedna stronę mam spalanie około 11 litrów

Nie chcę Cię denerwować, ale ja codziennie mieszczę się - fotka - po warszawskich korkach.
Oczywiście Pb, a latem na dzikich polach 5,6 l/100 z dystrybutora.


Nie denerwujesz mnie, spalanie 11 litrów w takich warunkach jest dla mnie normalne (plus to że raczej nie trzymam się niskich obrotów i ekojazdy). Mam w rodzinie auta z silnikami o podobnej pojemności i jest dokładnie to samo.

Co do Twojego spalania, nie wydaje mi się że jest to spalanie w korku przy -7 z tym silnikiem.
Moja 3 cylindrowa uturbiona Fiesta pali więcej.
_________________
Another One Drives a Duster xD
 
Belphegor 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110 KM EDC
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 27 Cze 2018
Posty: 1560
Skąd: WE, WPR
Wysłany: 2019-01-25, 10:14   

KliPer napisał/a:
Rozwiązaniem może być niestety przedział cenowy w którym nabywamy nasze auta. Ktoś próbując równoważyć koszty zgodził się na rozwiązanie X i bach wyszło jak wyszło. Stąd też mogła wynikać podwyżka cen w maju o 1000 zł a nie tylko z chęci zysku bo jest popyt. Nikt w Dacii nie przyzna, że to wada fabryczna bo by musieli wszystkich wezwać na wymianę a to już generuje koszty, konieczność odpisów i zgrzyt na wizerunku firmy. Na pierwsze dwa żaden księgowy ci nie pójdzie. Naprawiając tak jak to obecnie robią czyli podejście indywidualne też generuje koszty ale te koszty łatwiej ukryć w bilansie firmy do tego jest nieoficjalna i z nadzieją, że nie wszyscy klienci się rzucą do ASO bo będą z tym jeździć.


Nie do końca. Jeśli producent wykryje możliwość wystąpienia usterki robi tzw. akcję serwisową. I to nie jest jego dobra wola tylko prawny obowiązek. Za ukrywanie informacji, że coś jest/może być zwalone w jakiejś grupie aut grożą ogromne kary finansowe. I to dopiero byłby rys na wizerunku marki.
Do akcji serwisowych klienci już się przyzwyczaili i one, jako takie, nie robią już na nich wrażenia. Natomiast ukrywanie problemu już tak.
_________________
EDC - Ekonomiczny Duster Codziennie. 8-)
Psycho the rapist

 
tAboon 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6 SCe 109KM + LPG-LR
Rocznik: 2018
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Lip 2018
Posty: 667
Skąd: Gdynia / Kielce
Wysłany: 2019-01-25, 10:26   

Belphegor, Lubie tę stronę :) https://www.uokik.gov.pl/powiadomienia.php
_________________
Pozdrawiam
LwG
Bună salutări :)
 
Belphegor 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110 KM EDC
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 27 Cze 2018
Posty: 1560
Skąd: WE, WPR
Wysłany: 2019-01-25, 10:31   

Coś dużo tam samochodów... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________
EDC - Ekonomiczny Duster Codziennie. 8-)
Psycho the rapist

 
tAboon 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6 SCe 109KM + LPG-LR
Rocznik: 2018
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Lip 2018
Posty: 667
Skąd: Gdynia / Kielce
Wysłany: 2019-01-25, 10:50   

Daćka też się przewija w UOKiK
_________________
Pozdrawiam
LwG
Bună salutări :)
 
KliPer 


Marka: Skoda / Dacia
Model: Fabia / Duster
Silnik: 1.2 HTP / 1.6 SCe
Rocznik: 2009/ 2018
Dołączył: 26 Kwi 2018
Posty: 173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2019-01-25, 11:00   

Belphegor masz rację po wpadce Toyoty ludzi już nie szokują akcje serwisowe.
Że grożą kary za ukrywanie też się zgodzę bo i do tego mogą dojść pozwy cywilne. Ale do chęci przyznawania się koncernów do błędów to już bym polemizował, np. sprawa Porsche vs rodzina Paula Walkera. Każdy koncern pierw kombinuje jak zminimalizować skutki potem dopiero potem naprawia/wymienia zależy czego dotyczy wada. Sam pracuję w zakładzie produkcyjnym i wiem co się dzieje w przypadku reklamacji bo siedzę w środku tego cyklonu.
Dacia w roku 2018 przeprowadziła 2 razy akcję serwisową, objęto nimi trochę ponad 440 pojazdów wyprodukowanych głównie w 2017 roku. Były to Dustery, ponad 320 było związanych z hakiem i 120 z systemem S&S.

Nie idąc teoriami spiskowymi, skoro została przygotowana łatka (IX.2018) to chyba jednak była podstawa do wezwania nawet wszystkich sprzedanych aut z pierwszego okresu sprzedaży. Idąc na szyderę z Dacii to koncern zna adresy swoich klientów bo od GFK Polania listownie dwukrotnie otrzymałem ankietę zadowolenia z nowo zakupionego pojazdu.
 
Belphegor 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110 KM EDC
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 27 Cze 2018
Posty: 1560
Skąd: WE, WPR
Wysłany: 2019-01-25, 12:14   

No to jest temat rzeka. Słynna sprawa Mitsubishi, które przez kilkanaście lat wiedziało o poważnym problemie i przez który zginęło niemało ludzi. Jak sprawa wyszła na jaw to jakaś wysoko postawiona szyszka z tej marki popełniła seppuku. :shock:
_________________
EDC - Ekonomiczny Duster Codziennie. 8-)
Psycho the rapist

 
Obywatel MK 



Marka: Dacia
Model: Duster II Blanc Glacier
Silnik: 1.6 SCe
Rocznik: 2019
Wersja: Prestige
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 10 Gru 2018
Posty: 736
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2019-01-25, 12:47   

Dobra ustalmy fakty. Czy problem dotyczy aut sprzed wgrania łatki, czy też komputery psują się również po wgraniu łatki?
_________________
Browar domowy Mariampol
 
Maniek27 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 SCE
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige 5 os.
Dołączył: 13 Mar 2018
Posty: 62
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2019-01-25, 13:01   

Obywatel MK napisał/a:
Dobra ustalmy fakty. Czy problem dotyczy aut sprzed wgrania łatki, czy też komputery psują się również po wgraniu łatki?


W punkt. Właśnie to chciałem ustalić.
Ja łatki nie wgrywałem, odpukać kłopotów nie ma, 11400km na budziku. Odbiór lipiec 2018, 1.6
 
KliPer 


Marka: Skoda / Dacia
Model: Fabia / Duster
Silnik: 1.2 HTP / 1.6 SCe
Rocznik: 2009/ 2018
Dołączył: 26 Kwi 2018
Posty: 173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2019-01-25, 13:55   

Mój pochodzi z IV.2018. A to czy potrzebujesz łatki sterowników komputera wynika z wystąpienia usterki objawiającej się zapaleniem kontrolek plus komunikat w na wyświetlaczu skontroluj auto lub tak jak w moim przypadku skontroluj układ wydechowy. Przy skontroluj auto dość często auto wprowadza się w tryb awaryjny uniemożliwiający najczęściej dalszą jazdę lub jazdę na 1 lub 2 biegu.
Mój problem zaczął się gdy na liczniku miałem ok 8,5 kkm. Potem przez 2 kkm był spokój a ostatnie 2 kkm to co chwilę zapalająca się kontrolka check, kluczyk i komunikat. Żeby było śmieszniej samo się zapala i samo gaśnie.

Kolejna wizyta w ASO w środę 30/01, tym razem w Krakowie, Autospektrum.
U Łyko wstępnie umówiony jestem w pierwszym tygodniu lutego.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne