Zanabyłem drogą kupna zegary z dustera ph1 z auta z rynku zagranicznego ( rosja + Wlk Brytania) za kwote 10+16pln przesyłka . Licznik posiada w odróznieniu od np. Polskich zegarów dustera , ramki w czerni lakierowanej jak na fotce z chromowana linia:
W odróżnieniu standardowe zegary z polskiej Dacii Duster mają takie ramki :
Chyba widac roznice ?
Z wymiana sobie kazdy powinien poradzic.
Mysle, ze 25 pln to nie duzy wydatek dla lekkiego stuningowania starego dustera ; )
Zanabyłem drogą kupna zegary z dustera ph1 z auta z rynku zagranicznego ( rosja + Wlk Brytania) za kwote 10+16pln przesyłka . Licznik posiada w odróznieniu od np. Polskich zegarów dustera , ramki w czerni lakierowanej jak na fotce z chromowana linia:
Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor Pomógł: 117 razy Dołączył: 01 Cze 2017 Posty: 3954 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-06-14, 14:49
W tym wschodnim obrotomierzu grafika ostrzegawcza zaczyna się dopiero przy 6 tys obrotów.
W "naszej" wersji już przy 4800 obrotów "coś się dzieje".
Inne silniki tam mają...
haha, No może i tyle doda :D
a tak wogóle ... to mam nadzieje, że będzie jednak więcej, bo w przyszłym tygodniu jadę na chipowanie mojego 1.5dci z 86KM :D Obiecano +15-20KM i +30-40Nm
Cytat:
W "naszej" wersji już przy 4800 obrotów "coś się dzieje".
Inne silniki tam mają...
No faktycznie, pewnie to z wersji 2.0 B ze skrzynia automatyczną .
haha, No może i tyle doda :D
a tak wogóle ... to mam nadzieje, że będzie jednak więcej, bo w przyszłym tygodniu jadę na chipowanie mojego 1.5dci z 86KM :D Obiecano +15-20KM i +30-40Nm
Cytat:
W "naszej" wersji już przy 4800 obrotów "coś się dzieje".
Inne silniki tam mają...
No faktycznie, pewnie to z wersji 2.0 B ze skrzynia automatyczną .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum