Czekam na auto jak w temacie . Jako że znalazłem jedno jedyne dostępne od ręki
to z rabatem nie powalczyłem, ale dostałem już dywaniki i chlapacze gratis. Mam jeszcze voucher i zastanawiam się na co go przeznaczyć. Myślę o haku, ale ...co dobieraliście do swoich daciek ? Może powinienem wziąć coś innego a hak zamontować samemu. Co według Was warto wziąć z salonu?
podłokietnik jest spoko opcją - o ile nie masz zamontowanego tego małego przy fotelu (jeśli wymieniasz stockowy fotel kierowcy na lepszy, nie zamontujesz podłokietnika).
zastanów się nad czujnikami (martwa strefa, parkowanie)
_________________ =nie znam się, ale chętnie doradzę=
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3867 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2018-10-25, 13:15
jeśli wziąłeś 4x4 - czego ci zresztą gratuluję , to wcześniej czy później zaczniesz sobie skracać drogę , wtedy przydadzą się osłony nadkoli i drzwi, zresztą przydają się nawet na ciasnych parkingach, bo nieraz widziałem paniusie, które nie wiedzą, że drzwi po otwarciu należy przytrzymać . Nie wiem jak jest teraz z montażem płyt pod silnikiem i nadwoziem, zakładam,że do tej wersji montują w standardzie stalowe?
Polecam ochronę nadkoli i drzwi. Też wymieniłem voucher za te gadżety z małą dopłatą, ale nie żałuję. Po pierwsze fajnie wygląda a po drugie, naprawdę robi robotę.
Dziękuję wszystkim za podpowiedzi. Z podłokietnikiem się wstrzymam, ale te osłony nadkoli i drzwi to może być fajna sprawa - rozważę to solidnie. ;) Czujniki parkowania ogarnę we własnym zakresie.
Ostatnio zmieniony przez cichy78 2018-10-25, 18:27, w całości zmieniany 1 raz
Mam jeszcze pytanie, czy po zakupie ja też dostanę taki voucher do przekazania ? Dobrze rozumiem, że jak ktoś wykorzysta mój kupon to ja też otrzymam 800 za to jak ktoś kupi auto i wykorzysta mój voucher ?
Ja u dealera, gdzie kupuje chciałem aby mi zamontowali akcesoryjną kamerę cofania, tzn tylko podpięli kabelki pod zasilanie, to powiedzieli, że jeśli to nie jest akcesoria sygnowane przez Renault/Dacia to oni tego nie zrobią bez utraty gwarancji.
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110 KM EDC
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige Pomógł: 24 razy Dołączył: 27 Cze 2018 Posty: 1560 Skąd: WE, WPR
Wysłany: 2018-11-06, 14:30
cichy78 napisał/a:
Witam.
Na dniach mam odbierać auto i dostałem od dealera taki komunikat jak na zdjęciu.
Niepokoję się trochę o jakość auta, mieliście tak ?
Zdarza się. Tzw. akcja serwisowa. Typ czerwony, czyli zakaz jazdy autem, zakaz wydawania itp. Samochód pochodzi z serii tych, co mogą mieć problem (ale wcale nie muszą) z jakimś elementem wpływającym na jazdę, bezpieczeństwo itp. VIN tego auta jest w spisie tych potencjalnie narażonych na usterkę. Trzeba go fizycznie sprawdzić i jeśli dana część jest ok, to samochód ma zdjętą blokadę wydania.
Inna sprawa, że często jest tak, że Renault wykrywa problem, ale nie ma na niego rozwiązania. Nim znajdą rozwiązanie to mija trochę czasu, potem trzeba auta sprawdzić, potem ewentualnie wadliwą część wymienić (a najpierw poczekać na jej dostawę), a dopiero potem można wydać.
Ale to skrajny przypadek.
_________________ EDC - Ekonomiczny Duster Codziennie. Psycho the rapist
Witam.
Na dniach mam odbierać auto i dostałem od dealera taki komunikat jak na zdjęciu.
Niepokoję się trochę o jakość auta, mieliście tak ?
Zdarza się. Tzw. akcja serwisowa. Typ czerwony, czyli zakaz jazdy autem, zakaz wydawania itp. Samochód pochodzi z serii tych, co mogą mieć problem (ale wcale nie muszą) z jakimś elementem wpływającym na jazdę, bezpieczeństwo itp. VIN tego auta jest w spisie tych potencjalnie narażonych na usterkę. Trzeba go fizycznie sprawdzić i jeśli dana część jest ok, to samochód ma zdjętą blokadę wydania.
Inna sprawa, że często jest tak, że Renault wykrywa problem, ale nie ma na niego rozwiązania. Nim znajdą rozwiązanie to mija trochę czasu, potem trzeba auta sprawdzić, potem ewentualnie wadliwą część wymienić (a najpierw poczekać na jej dostawę), a dopiero potem można wydać.
Ale to skrajny przypadek.
Wynika z tego chyba, że sprawa jest świeża. Czy jeśli już miałbym odebrane auto to też wezwaliby mnie do sprawdzenia ? Komuś się tak zdarzyło ?
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110 KM EDC
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige Pomógł: 24 razy Dołączył: 27 Cze 2018 Posty: 1560 Skąd: WE, WPR
Wysłany: 2018-11-06, 14:58
Albo by Cię wezwali, albo co bardziej prawdopodobne - przy jakiejkolwiek wizycie serwisowej (choćby wymiana żarówki) zatrzymali by auto, aż sprawa nie będzie rozwiązana.
Kojarzę taki problem z Espace V. Koleś przyjechał z jakimś bzdetem. Skończyło się na tym, że auto musiało zostać w serwisie, bo czerwony OTS (akcja serwisowa).
_________________ EDC - Ekonomiczny Duster Codziennie. Psycho the rapist
Link do mojego tematu. Póki co to brak informacji na temat planowanych prac, czekają na info. Daj znać jak u ciebie coś się zmieni.
http://www.daciaklub.pl/f...cca50827909d939
Link do mojego tematu. Póki co to brak informacji na temat planowanych prac, czekają na info. Daj znać jak u ciebie coś się zmieni.
http://www.daciaklub.pl/f...cca50827909d939
Kiedy dostałeś info o problemie i czy wyglądał tak samo jak mój powyżej ? Ni wiem czy ma to znaczenie, ale gdzie zamawiałeś auto ? Zamierzam z nimi powalczyć, bo jeśli masz ten sam komunikat to mnie zrobili w balona. Skoro wiedzieli o nim wcześniej to dlaczego poinformowali mnie dopiero teraz jak się już umawiałem na odbiór i auto jest zarejestrowane i opłacone ??
W związku z koniecznością opracowania nowego oprogramowania komputera wtrysku dla silnika H4M w wersji 4x4, instrukcja naprawcza dla tej akcji będzie dostępna na początku przyszłego tygodnia.
Nie wiem już co o tym myśleć, to chyba nie jest usterka która uniemożliwia jazdę, chyba, że faktycznie boją się drugiej "diesel gate".
Ostatnio zmieniony przez cichy78 2018-11-08, 09:10, w całości zmieniany 1 raz
Tu nie chodzi o zdziwienie...
Samochód opłaciłem, ubezpieczyłem i zarejestrowałem więc jest jakby mój, prawda.
Chodzi o brak lub małą ilość informacji. Kolega pisał o problemie już 30.10.2018. ja natomiast dostałem info o problemie zaraz po tym jak podpisałem umowę kredytową, wpłaciłem kasę i zarejestrowałem samochód (06.11). Jakoś nie wierzę, że nie mogli powiedzieć wcześniej - jest blokada poczekajmy aż się wyjaśni i dopiero będziemy finalizować transakcję. Chciałbyś aby ktoś miał twoje pieniądze, a ty byś był bez towaru ?
Może boją się, że jak poinformują o blokadzie przed płatnością to klient się wystraszy i zrezygnuje.
Ja miałem tak samo: zapłacone, zarejestrowany, ubezpieczony i dopiero informacja o blokadzie.
Kolega i tak ma lepszą sytuację bo dostał konkretne info co jest zaplanowane. Ja dalej nie mam podanych konkretów.
Może boją się, że jak poinformują o blokadzie przed płatnością to klient się wystraszy i zrezygnuje.
Ja miałem tak samo: zapłacone, zarejestrowany, ubezpieczony i dopiero informacja o blokadzie.
Kolega i tak ma lepszą sytuację bo dostał konkretne info co jest zaplanowane. Ja dalej nie mam podanych konkretów.
Dzisiaj poruszyłem temat, że te blokady są już od października, bo wyczytałem to na forum. Sprzedawca poinformował mnie, że owszem były blokady, ale z innej przyczyny - poduszka powietrzna. Sam już nie wiem...Chyba próbują nas uspokoić i wymyślają trochę te odpowiedzi. Nie mnie jednak ja zażądam na piśmie co było przyczyną wstrzymania i co było sprawdzone/zrobione.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum