Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Duster z LPG
Autor Wiadomość
macminer 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 SCe
Rocznik: 2019
Wersja: Prestige
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Wrz 2018
Posty: 245
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2018-10-02, 22:51   

I jeszcze jedno spostrzeżenie: w czeskim cenniku, gdzie jest w Dusterze silnik 1.6 SCe z fabryczną instalacją LPG podana jest inna moc tego silnika niż dla zwykłego benzynowego.

Zwykły SCe: 114 KM (przyspieszenie 11,9s/100)
SCE + LPG: 109 KM (przyspieszenie 12,2s/100 Pb, 12,6 LPG).

Czy mogłoby to świadczyć, że dla wersji z LPG są jakieś inne mapy silnika? A może jest to podana moc osiągana przy jeździe na samym LPG?
 
montagros 


Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: 1,6 SCe 115
Rocznik: 2019
Wersja: Prestige
Dołączył: 03 Paź 2018
Posty: 18
Skąd: Pabianice
Wysłany: 2018-10-03, 08:39   

Witajcie :-D

U mnie to samo - umowa podpisana w maju na Dustera 1.6 z LPG, odbiór do końca października. Najpierw dealer mówił, że miejsca produkcyjne będą w sierpniu, potem, że we wrześniu, a teraz mamy październik i miejsc jak nie było tak nie ma, a dealer nabrał wody w usta :roll: Jeśli dużo osób jest w podobnej sytuacji to może trzeba się zjednoczyć i zorganizować jakiś pozew zbiorowy dla Dacia/Renault Polska przecież zamówienie było tworzone w konfiguratorze producenta, umowy podpisane, zaliczki wzięte :evil: :evil: :evil:
 
Maniek27 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 SCE
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige 5 os.
Dołączył: 13 Mar 2018
Posty: 62
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-10-03, 09:18   

Wszystko niby się zgadza, aczkolwiek jak ja podpisywałem umowę na zwykłego benzyniaka w salonie, to była kobitka która zamawiała też Dustera z LPG ale mówiono jej, że wrzesień/październik to tylko szacowana data odbioru samochodu, ponieważ nie mogą nawet na niego złożyć fizycznie zamówienia. W konfiguratorach w tym czasie również nie można było skonfigurować auta z LPG, więc podejrzewam, że pozew zbiorowy nic nie da, ponieważ dealer mówił, ze jeszcze nie jest dostępna taka wersja w sprzedaży. Dlatego też zdecydowałem się na zwykłą benzynę i nie żałuję.
 
macminer 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 SCe
Rocznik: 2019
Wersja: Prestige
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Wrz 2018
Posty: 245
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2018-10-03, 18:33   

Marek1603 napisał/a:
Autoryzację na montaż LPG do Sce ma Łyko w Krakowie. Instalacja ZENIT.


Niestety nie jest to aktualna informacja. Dzwoniłem dzisiaj do salonu Łyko w Krakowie - nie robią już tego.

Z mojej perspektywy kwestia LPG do silnika 1.6 wygląda coraz mniej realnie. Według dealerów produkcja tej wersji nie ruszyła i nie ma ciągle zgody fabryki na jej uruchomienie. Zamówienia, niezależnie czy z Polski, czy z Czech będą realizowane dopiero gdy (i jeśli) ruszy produkcja. Żadne ASO w Polsce nie podejmie się montowania LPG w tym silniku. Teraz Dacia zapowiada silniki 1.3 TCe do DDII. Może się więc okazać, że w ogóle nie doczekamy się wersji 1.6 SCe z LPG.
 
Mamert 


Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe 110 LPG
Rocznik: 2018
Wersja: Laureate Plus 7 os.
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 1104
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-10-04, 20:51   

Coraz bardziej jako Polak czuję się najgorszym sortem Europy, problemy z wersjami LPG, brak w ogóle dostaw, a na dodatek... Na wschodzie, tam gdzie jest cywilizacja wg Seksmisji, gdzie nie ma ekoterrorystów montują do Dustera silnik F4F czyli 2.0 16v.
 
Fruxo 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: lpg 1.6 16v
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 16 Lis 2016
Posty: 1825
Skąd: wwa
Wysłany: 2018-10-04, 23:07   

to co cie tu jeszcze trzyma , rosjanie wydaja obywatelstwo każdemu kto mieszka na terenach które kiedykolwiek wchodziły w skład cesarstwa rosyjskiego
 
Mamert 


Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe 110 LPG
Rocznik: 2018
Wersja: Laureate Plus 7 os.
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 1104
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-10-05, 08:21   

Gratuluję koledze dobrego samopoczucia, ja natomiast nie jestem zadowolony z faktu, gdy na niemieckim rynku jest dostępny Duster z LPG, Lodgy Stepway LPG, a w dodatku można dobrać felgi aluminiowe do wersji LPG. Kiedyś na tym forum marzonoo silnikach typu 2.0 w benzynie i 1.9 dCi. I co? Biedni Rosjanie co nie mają co do garnka włożyć mają taki silnik. Powiem więcej mają silnik benzynowy w Sandero o mocy 113 KM.
 
Belphegor 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110 KM EDC
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 27 Cze 2018
Posty: 1560
Skąd: WE, WPR
Wysłany: 2018-10-05, 09:28   

Mamert - za to akurat możesz winić UE, a nie Polskę, jako taką, czy gloryfikować Rosję. Bo Rosja nie jest w UE i dlatego ma takie silniki w Daciach/Renault.
_________________
EDC - Ekonomiczny Duster Codziennie. 8-)
Psycho the rapist

 
macminer 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 SCe
Rocznik: 2019
Wersja: Prestige
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Wrz 2018
Posty: 245
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2018-10-05, 11:41   

Fruxo napisał/a:
rosjanie wydaja obywatelstwo każdemu kto mieszka na terenach które kiedykolwiek wchodziły w skład cesarstwa rosyjskiego


Kurcze, to co ja, biedny Ślązak, mam zrobić? Do Niemiec mnie jakoś nie ciągnie. Czyżby wynikało, że czas się czeskiego uczyć i przeprowadzić za południową granicę, żeby móc kupić Dustera z LPG? :-/
 
Piitubski 


Marka: Dacia będzie
Model: Duster był
Silnik: będzie
Dołączył: 17 Lis 2015
Posty: 716
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-10-05, 13:16   

Ciekawe, czy 1.6 sce będzie w Dacii, bo już zniknął z oferty Renault.
 
Mamert 


Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe 110 LPG
Rocznik: 2018
Wersja: Laureate Plus 7 os.
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 1104
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-10-05, 20:22   

Belphegor napisał/a:
za to akurat możesz winić UE, a nie Polskę, jako taką, czy gloryfikować Rosję

Nie gloryfikuję Rosji, choć uważam ją za jeden z normalniejszych krajów nowoczesnego Świata. Chciałem jedynie pokazać gdzie jesteśmy, dokąd dążymy jako kraj. Z jednej strony wmawia się nam, że jesteśmy WSPÓLNOTĄ europejską, z drugiej jednak strony Polacy nie mają szans zakupić wymarzonej wersji Dacii. Kurwa mać w imię czego ??? Przy wyborze lakieru w Dacii Lodgy odmówiłem lakieru metalizowanego, bo do kurwy nędzy dlaczego jako Polak mam dopłacać 500 ojro, gdy Rumun z tego samego bloku wschodniego dopłaca tylko 300 ojro ?
 
macminer 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 SCe
Rocznik: 2019
Wersja: Prestige
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Wrz 2018
Posty: 245
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2018-10-05, 22:10   

Mamert napisał/a:
dlaczego jako Polak mam dopłacać 500 ojro, gdy Rumun z tego samego bloku wschodniego dopłaca tylko 300 ojro

A to akurat nie wina UE, tylko tego, że we wszystkich firmach rządzą teraz księgowi. Nikt już chyba nie ustala ceny według zasady "koszt produkcji + narzut", a raczej "jaką cenę klient może znieść nie rezygnując z transakcji". Biorąc pod uwagę, że w większości marek w Polsce dopłata za metalik wynosi ponad 2000 zł, księgowi z Renault/Dacii nie mają skrupułów, żeby żądać tyle samo. I tak już bazowa cena jest znacznie niższa niż innych marek.

Ponieważ jestem na etapie rozważania różnych opcji zakupu, przeglądałem ostatnio cenniki różnych marek. Dla porównania (przyjąłem wersje najtańsze, bo tylko te są porównywalne cenowo z DD):

Citroen Berlingo:
cena bazowa, silnik 1.2 - 61900 zł
metalik - 2400 zł
"connect radio dab" - 2100
"connect radio navi" - 3500
"connect radio navi dab" - 4100
ale jeszcze trzeba dokupić "citroen connect box" - 1200 zł
ewentualnie można wziąć całość "pakiet citroen connect navi dab & box" - 5300 zł

W podstawowej wersji nie można dokupić kamery cofania, jedynie czujniki za 1100 zł

Fiat Tipo SW:
Cena bazowa wersja POP 1.4 95KM - 56400 zł
metalik - 2400 zł
"Radio uconnect 5 cali" - 1650
"Radio uconnect z Dab" - 2050
"Radio uconnect Nav" - 3150
"Radio uconnect Nav z DAB" - 3550 zł
Tempomat - 900 zł
Czujniki parkowania - 1450

Dacia Duster II
Essential 1.6 SCe - 46900 zł
Comfort 1.6 SCe - 52600 zł
Pakiet Plus dla Essential (pełny Media Nav Evo + tempomat) - 1500 zł
Pakiet Multimedia dla Comfort (Media Nav + kamera cofania) - 1800 (ewentualnie +800 zł system wspomagania parkowania tyłem)
- podsumowując, wg. mnie księgowi z Dacii nie są jednak tak chciwi jak inni :)
 
Piitubski 


Marka: Dacia będzie
Model: Duster był
Silnik: będzie
Dołączył: 17 Lis 2015
Posty: 716
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-10-06, 08:24   

Ale w Citroenie i Fiacie można wynegocjować większe rabaty.
 
macminer 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 SCe
Rocznik: 2019
Wersja: Prestige
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Wrz 2018
Posty: 245
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2018-10-06, 09:54   

Piitubski napisał/a:
Ale w Citroenie i Fiacie można wynegocjować większe rabaty.


W Fiacie może tak. W Citroenie to się zmieniło jakieś 2 lata temu (podobno wcześniej dało się urwać z ceny 10-20%). Jeśli DDII w wersji z LPG nie pojawi się w tym roku, będę się musiał zastanowić nad Fiatem, chociaż niezbyt mi się podoba.
 
Belphegor 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110 KM EDC
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 27 Cze 2018
Posty: 1560
Skąd: WE, WPR
Wysłany: 2018-10-08, 10:50   

Mamert napisał/a:
Nie gloryfikuję Rosji, choć uważam ją za jeden z normalniejszych krajów nowoczesnego Świata.


Tu się z Tobą zgodzę w 100%.

Mamert napisał/a:
Z jednej strony wmawia się nam, że jesteśmy WSPÓLNOTĄ europejską, z drugiej jednak strony Polacy nie mają szans zakupić wymarzonej wersji Dacii.


Tu swoje trzy grosze dorzucił importer, czyli Renault Polska. Oni są głównym sprawcą konfiguracji aut na dany rynek. Oczywiście wszystko musi być poparte zgodą centrali koncernu. Fabryka też musi dać zgodę na produkcję konkretnej wersji wyposażeniowej/silnikowej.


Piitubski napisał/a:
Ale w Citroenie i Fiacie można wynegocjować większe rabaty.


Bo też Fiat i Citroen ma troszkę większe marże na samochodach. W Dacii tańsze wersje są nierentowne po udzieleniu nawet niedużego rabatu.
_________________
EDC - Ekonomiczny Duster Codziennie. 8-)
Psycho the rapist

 
Mamert 


Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe 110 LPG
Rocznik: 2018
Wersja: Laureate Plus 7 os.
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 1104
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-10-08, 18:21   

Nie zgodzę się z tym, że Renault Polska jest głównym sprawcą konfiguracji. Myślisz, że Renault Polska myśli, że Polacy nie chcą LPG w Dusterze ??? Niemcy jako założyciele IG Farben (dzisiejsza EU) wciąż poszerzają swoją przestrzeń życiową i są w dalszym ciągu faworyzowani. Zamówili do siebie Dustery z LPG, to je dostali. Już wcześniej pisałem, że taka sama sytuacja była w 2008 roku z Sandero, tyle, że wtedy Renault Polska oficjalnie to mówiło. Teraz pewnie PR obrało inną strategię, zapominając, że internet w Polsce nie jest do końca ocenzurowany i można sprawdzić jakie wersje są w innych krajach.
 
Belphegor 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110 KM EDC
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 27 Cze 2018
Posty: 1560
Skąd: WE, WPR
Wysłany: 2018-10-08, 20:14   

Mamert napisał/a:
Myślisz, że Renault Polska myśli, że Polacy nie chcą LPG w Dusterze ???


Odpowiedzią będzie to moje zdanie, które napisałem w swoim ostatnim poście powyżej:

Oczywiście wszystko musi być poparte zgodą centrali koncernu. Fabryka też musi dać zgodę na produkcję konkretnej wersji wyposażeniowej/silnikowej.

A nie daje zgody, bo nie ma miejsc produkcyjnych dla Polski. Taka sama heca była gdzieś rok temu, jak pół Europy rzuciło się na silniki benzynowe. Przez dwa miesiące praktycznie nie dało się zamówić Renault i Dacii do produkcji z silnikiem benzynowym (zwłaszcza TCe). Wszystko poszło na Europę i na Polskę nie było miejsc produkcyjnych.

Poza tym to, że w cenniku Dacii w Niemczech jest Duster z LPG, to nie znaczy, że jest on łatwo dostępny. A czemu oferta poszła najpierw na Niemcy? "Europa dwóch prędkości"...
_________________
EDC - Ekonomiczny Duster Codziennie. 8-)
Psycho the rapist

Ostatnio zmieniony przez Belphegor 2018-10-08, 20:18, w całości zmieniany 2 razy  
 
Mamert 


Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe 110 LPG
Rocznik: 2018
Wersja: Laureate Plus 7 os.
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 1104
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-10-08, 20:27   

Belphegor napisał/a:
Fabryka też musi dać zgodę na produkcję konkretnej wersji wyposażeniowej/silnikowej.

To zdanie ewidentnie wyprodukował PR, a w wolnym tłumaczeniu znaczy : Możemy wyprodukować ograniczoną ilość Dusterów z LPG i Niemcy jako lepszy klient dostanie wszystkie. Nie interesuje nas wspólnota i nie będziemy dzielili po wszystkich krajach równo wg potrzeb. Polacy mają najpierw kupić szroty z Niemiec, a jak nie to za karę albo stracą gwarancję za zagazowanie, albo muszą czekać 3 lata żeby ta gwarancja się skończyła.
Sorry ale tłumaczenia handlarzy do mnie nie trafiają, tam chodzi o kasę, a nie o zadowolenie klienta, no chyba, że to niemiecki klient.
 
Belphegor 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110 KM EDC
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 27 Cze 2018
Posty: 1560
Skąd: WE, WPR
Wysłany: 2018-10-08, 20:31   

Mamert napisał/a:
To zdanie ewidentnie wyprodukował PR


Trafiłeś w sedno. To jest informacja z działu marketingu i dystrybucji RP.

W dużym uproszczeniu - chodzi o tzw. miejsca produkcyjne. Polska ma ich mniej, niż Niemcy, Francja itp. Mimo dużej sprzedaży Dacii w Polsce wciąż nie jesteśmy dla nich takim rynkiem jak w/w kraje.
_________________
EDC - Ekonomiczny Duster Codziennie. 8-)
Psycho the rapist

 
PiotrWie 



Marka: Opel
Model: Zafira Family
Silnik: 1,8
Rocznik: 2014
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 1591
Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 2018-10-08, 20:59   

Mamert napisał/a:
Belphegor napisał/a:
Fabryka też musi dać zgodę na produkcję konkretnej wersji wyposażeniowej/silnikowej.

To zdanie ewidentnie wyprodukował PR, a w wolnym tłumaczeniu znaczy : Możemy wyprodukować ograniczoną ilość Dusterów z LPG i Niemcy jako lepszy klient dostanie wszystkie. Nie interesuje nas wspólnota i nie będziemy dzielili po wszystkich krajach równo wg potrzeb. Polacy mają najpierw kupić szroty z Niemiec, a jak nie to za karę albo stracą gwarancję za zagazowanie, albo muszą czekać 3 lata żeby ta gwarancja się skończyła.
Sorry ale tłumaczenia handlarzy do mnie nie trafiają, tam chodzi o kasę, a nie o zadowolenie klienta, no chyba, że to niemiecki klient.

A jesteś pewny że Dustery z LPG produkują dla Niemiec - bo ja z ciekawości poprosiłem kolegę z Monachium by poszedł do dealera i się dowiedział - wiec się dowiedział że w konfiguratorze są, ale póki co nie można ich zamówić.
U nas tez już były w konfiguratorze, ale nikomu się nie udało go otrzymać - choc zdaje sie niektórym udało się zamówić :-D
 
Belphegor 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110 KM EDC
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 27 Cze 2018
Posty: 1560
Skąd: WE, WPR
Wysłany: 2018-10-09, 09:32   

PiotrWie napisał/a:
A jesteś pewny że Dustery z LPG produkują dla Niemiec - bo ja z ciekawości poprosiłem kolegę z Monachium by poszedł do dealera i się dowiedział - wiec się dowiedział że w konfiguratorze są, ale póki co nie można ich zamówić.


I dokładnie to napisałem kilka postów wyżej. ;-)
_________________
EDC - Ekonomiczny Duster Codziennie. 8-)
Psycho the rapist

 
damiaszek 


Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1.6 16V LPG
Rocznik: 2012
Wersja: Ambiance
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Gru 2015
Posty: 545
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-10-09, 11:19   

Mamert napisał/a:
To zdanie ewidentnie wyprodukował PR, a w wolnym tłumaczeniu znaczy : Możemy wyprodukować ograniczoną ilość Dusterów z LPG i Niemcy jako lepszy klient dostanie wszystkie. Nie interesuje nas wspólnota i nie będziemy dzielili po wszystkich krajach równo wg potrzeb. Polacy mają najpierw kupić szroty z Niemiec, a jak nie to za karę albo stracą gwarancję za zagazowanie, albo muszą czekać 3 lata żeby ta gwarancja się skończyła.
Sorry ale tłumaczenia handlarzy do mnie nie trafiają, tam chodzi o kasę, a nie o zadowolenie klienta, no chyba, że to niemiecki klient.


O kase od niemieckiego też chodzi ;). A co do wspólnoty EU tak jak Niemcy kupują u nas Dacie tak samo my możemy kupić u nich - tylko czy to się opłaca ;)
_________________
Duster 4x4 1.6 średnia z już ponad 180000 km ;)
Focus 1.6 TDCI średnia z ponad 125kkm
 
PiotrWie 



Marka: Opel
Model: Zafira Family
Silnik: 1,8
Rocznik: 2014
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 1591
Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 2018-10-09, 11:53   

Myślę że zarządzających Renault - Nissan guzik obchodzi czy kasa jest z Niemiec, Polski czy Madagaskaru - byle była. Skonfiguruj sobie taki sam model w polskim i niemieckim konfiguratorze, uwzględnij różnicę w podatkach i przelicz na jedna walutę - wyjdzie Ci tyle samo - kiedyś to liczyłem i tak wyszło. Niemcy kupowali w Polsce jak był czas kiedy krócej się w Polsce czekało.
A różnice w ilości miejsc do produkcji wynikają z bardzo prostego powodu - jeśli w poprzednim roku w Polsce sprzedano w Polsce np 500 tyś samochodów a w Niemczech 3 000 000 to Niemcy dostana 6 x więcej miejsc do produkcji - bo są 6 razy większym rynkiem. I tyle.
 
Mamert 


Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe 110 LPG
Rocznik: 2018
Wersja: Laureate Plus 7 os.
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 1104
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-10-09, 20:06   

damiaszek napisał/a:
A co do wspólnoty EU tak jak Niemcy kupują u nas Dacie tak samo my możemy kupić u nich - tylko czy to się opłaca ;)

Odpowiedź brzmi nie, skonfigurowałem Lodgy w Niemczech wyszła 7000 zł drożej niż w Polsce. Poza tym sprowadzić auto do Niemiec to nie taka łatwa sprawa, po coś w końcu są największym producentem aut.
PiotrWie napisał/a:
Niemcy kupowali w Polsce jak był czas kiedy krócej się w Polsce czekało.

Dacie w 2008 były reeksportowane na poziomie centrali narodowych, dilerzy wtedy dostali mocno po dupie. Miało to w pewnym sensie wpływ na okres oczekiwania, bo tym sposobem Niemcy czekali trzy miechy, a Polacy mogli kupić Sandero cały rok później.
PiotrWie napisał/a:
Niemcy dostana 6 x więcej miejsc do produkcji - bo są 6 razy większym rynkiem. I tyle.

I znów się mijasz z prawdą bo zero Dusterów LPG w Polsce pomnożone przez 6 powinno dać ZERO w Niemczech, a tak nie jest.
PiotrWie napisał/a:
Myślę że zarządzających Renault - Nissan guzik obchodzi czy kasa jest z Niemiec, Polski czy Madagaskaru - byle była.

Nie do końca, z Niemiec będą większe przychody z serwisu pogwarancyjnego, a to w przypadku Dacii jest bardzo ważne, najlepszym porównaniem jest tania drukarka z drogimi tuszami.
 
PiotrWie 



Marka: Opel
Model: Zafira Family
Silnik: 1,8
Rocznik: 2014
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 1591
Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 2018-10-10, 10:34   

Mamert napisał/a:

I znów się mijasz z prawdą bo zero Dusterów LPG w Polsce pomnożone przez 6 powinno dać ZERO w Niemczech, a tak nie jest.

Jak pisałem powyzej Duster z LPG w Niemczech jest tylko w konfiguratorze - kupić się go nie da - więc jak dla mnie jest to takie samo zero jak w Polsce - choć nawet nie, gorsze bo się wkurzysz jak znajdziesz w konfiguratorze a przyjdziesz do salonu i Ci powiedzą ze to tylko teoria :mrgreen:
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne