Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Dacia Sandero 1.2 16V + LPG fabryczny
Autor Wiadomość
AdamM 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1.2
Rocznik: 10.2015
Dołączył: 13 Lis 2018
Posty: 2
Skąd: Tczew
Wysłany: 2018-11-13, 21:11   Dacia Sandero 1.2 16V + LPG fabryczny

Przymierzam się do zakupu Dacii Sandero 1.2 16V 75KM. Autko ma nalatane na gazie już ok 90000 km i jest z 2015 roku. Cudo po kierowniku pracującym w jakiejś firmie w Gdańsku. Skończyło lizing i idzie do.... Pradopodobnie do mnie :). Ma klime manualną, radyjko na płytki, manualną skrzynię, ABS, Wspomaganie i kilka innych dupereli.

No i tutaj zapytania - Jak to dla Was brzmi 3 letnia Dacia Sandero z silnikiem 1.2 16v 75km z fabryczną instalacją LPG? Wchodzę na minę czy raczej będę jeździł bezawaryjnie na LPG? Jak to się ma z punktu widzenia mechanicznego/zawieszenie/silnik/wyposażenie? Kiedy pojawia się pierwsza korozja?

Lata ktoś z Was takim egzemplarzem? Będę chciał ją serwisować u lokalnego magika LPG/warsztatowca. Da się tę instalacje serwisować u takiego gościa czy musze jeździć do ASO?

Dajcie znać - liczę na zdroworozsądkowe odpowiedzi ;). Pozdrawiam!

PS. Widzę że na stronce historiapojazdu auto po zarejestrowaniu nie ma historii. pierwszy wpis po zakupie to badanie techniczne z tego roku. Jest to mozliwe żeby przez 3 lata auto nie było na przeglądzie i teraz dopiero po 90000 był pierwszy? Jakie są wymagania serwisowe dacii?
Ostatnio zmieniony przez AdamM 2018-11-13, 21:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
Fruxo 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: lpg 1.6 16v
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 16 Lis 2016
Posty: 1825
Skąd: wwa
Wysłany: 2018-11-13, 21:17   

Cytat:
Da się tę instalacje serwisować

nie da się u nikogo
Jedyna serwis to wymiana elementów , dlatego ludzie wymieniają na jakaś zwykła
 
malygabrys 



Marka: Dacia, Dacia
Model: Duster 4*2, MCV
Silnik: 1,6 16V + LPG BRC, 1,6 MPI+LPG BRC
Rocznik: 2011 , 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 531
Skąd: Jastrowie
Wysłany: 2018-11-13, 21:18   

Przeczytaj temat fabryczny lpg
 
AdamM 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1.2
Rocznik: 10.2015
Dołączył: 13 Lis 2018
Posty: 2
Skąd: Tczew
Wysłany: 2018-11-13, 21:43   

Poczytałem o fabycznym LPG. Może nie całe 61 stron, ale początek i kilka ostatnich stron. Między różnymi akcjami w stylu jak to się robi widzę że:

1. Instalacji fabrycznej nie da się wogóle serwisować poza ASO ze względu na "simlock" software'owy
2. Jesli chcę serwisować gdzieś indziej to musze zainwestować 1000zł w wymianę jakiegoś podzespołu
3. Fabryczne instalacje są mega wadliwe.

Dobre wyciągnąłem wnioski? coś jeszcze?
 
Fruxo 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: lpg 1.6 16v
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 16 Lis 2016
Posty: 1825
Skąd: wwa
Wysłany: 2018-11-13, 22:32   

wadliwe sa wtryski tzn szybko się sypią , bardzo ciężko je czyści a dodatkowo filtr producent każe wymieniać co 30 tyś gdzie 10 to już sporo za dużo.
jak chce się gdzie indziej serwisować trzeba wymienić komputer i co oczywiste wadliwe wtryski
 
dudu$ 



Marka: Fiat
Model: TIPO II Sedan
Silnik: 1.4 16v 95km
Rocznik: 2019
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 21 Mar 2017
Posty: 1814
Skąd: Ząbki
Wysłany: 2018-11-13, 23:06   

Wszystko zależy za ile Złotówek możesz nabyć to autko. Co do historii pojazdu to trochę dziwne bo silnik jest zasilana LPG wiec przegląd techniczny powinien być wykonywany co roku - w autach bez LPG pierwszy przebieg jest po 3 latach i wtedy nie było by to nic dziwnego. Sam samochód jest wytrzymały i w sumie bezawaryjny. Po zakupie trzeba było by powoli myśleć nad wymianą rozrządu i co najważniejsze nad sprawdzeniem luzu zaworowego bo szkoda było by zajeździć głowicę
 
Dzida 


Marka: Renault
Model: Megane Grandtour
Silnik: 1.5 dci
Rocznik: 2021
Wersja: Unlimited
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lut 2014
Posty: 161
Skąd: Paryż Pólnocy :)
Wysłany: 2018-11-14, 17:45   

AdamM napisał/a:
Widzę że na stronce historiapojazdu auto po zarejestrowaniu nie ma historii. pierwszy wpis po zakupie to badanie techniczne z tego roku

Przecież w nowym samochodzie przegląd stemplowany w SKP jest przeprowadzany właśnie po 3 latach, więc co w tym dziwnego?
 
Belphegor 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110 KM EDC
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 27 Cze 2018
Posty: 1560
Skąd: WE, WPR
Wysłany: 2018-11-14, 19:27   

Jeśli masz auto z LPG to nawet od nowości musi być w SKP raz na rok.
_________________
EDC - Ekonomiczny Duster Codziennie. 8-)
Psycho the rapist

 
Mamert 


Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe 110 LPG
Rocznik: 2018
Wersja: Laureate Plus 7 os.
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 1104
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-11-14, 19:51   

Historia pojazdu wg. CEPiK to porażka. Na przykładzie mojego byłego już Logana, mogę stwierdzić, że strona historiapojazdu nie uwzględnia instalacji LPG i nie są rejestrowane wszystkie przeglądy, czyli po 1, 2, 4 i 6 roku. Brak jest informacji o zatrzymaniu dowodu i dodatkowego przeglądu po stłuczce. Jeden przebieg był błędnie wpisany.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne