Witam
Nie pisałem nic przez pare lat bo wsio śmigało.Ale do rzeczy, od paru dni zapala sie i gasi check engine kiedy jade na Lpg. Na benzynie jest ok, czy juz myśleć o wymianie instalacji? czy jeszcze coś mozna zrobić? Duster 60 tys przebiegu fabryczny L.R. zablokowany. Aso odpada bo sie nie znają, bylem z cewka 2 lata temu to tylko potrafia naprawic jak im pokaze cos komputer. Sam wjazd podpięcie do kompa 300zł. Brak fachowców. Lpg to dopiero moze byc dla nich magia.
Prosze o podpowiedź .
U mnie kleił wtrysk ale to przy znacznie większym przebiegu. Aż w końcu tranzystor się spalił w sterowniku, po wymianie tranzystora i czyszczeniu jeździ. W sumie to powinny się skończyć dawno temu ale jeżdżą dalej.
Check enigne odczytasz jakimś elm327 z bluetooth i aplikacja torque na androida. Do sprawdzenia zapłon, zawory jak ok to zostaje gazownia.
Miałem podobnie po 4 latach używania auta. Po około 115 tys km. Najpierw zapalał się sam check. Potem zaczęło się szarpanie i utrata mocy. Skończyło się na check i samochód wchodził w tryb awaryjny. Okazało się, że wtryski zaczęły padać. Wymieniłem wtryski i samochód zaczął chodzić jak nowy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum