Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,0 TCe
Rocznik: 2022
Wersja: Prestige Plus
Dołączył: 21 Mar 2022 Posty: 65 Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 2022-08-14, 21:57
No chyba z lekka przesadzasz z tym nielicz. U mnie znajomni nie mają problemu z naprawami na gwarancji zarówno w Renault jak i w Dacia.
Poza tym ostatnia rewelacja z piątku. DD rozładowany i stoi już na placu dealera. We wtorek przyjadą dokumenty. No i może coś dodadzą za zwłokę chociaż to tylko dwa tygodnie.
Nie zrozumiałeś, chodzi o naprawy a powody przesunięć dostaw nowych aut.
Dziś już widziałem swojego Dustera. Zarejestrować, zatankować i w drogę nad morze. Mam nadzieję że się wyrobie do soboty.
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,0 TCe
Rocznik: 2022
Wersja: Prestige Plus
Dołączył: 21 Mar 2022 Posty: 65 Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 2022-08-17, 06:51
Problem w tym, że salon też czeka w kolejce na wyznaczony dzień i godzinę. Kilka dni to już nie problem a jeszcze nie zapadła decyzja o wysokości wołczera na akcesoria. Auta już nie cofną i trzeba utargować co się da.
Zamówiony 24.01.2022
Odbiór 18.05.2022
Po wystawieniu negatywnej opinii i 1 gwiazdki, telefon się rozdzwonił.
Nadal nikt nie wie kiedy auto dotrze, ale można "poprosić" dacie o gratisy oszacowano że do końca sierpnia zjada już wszystkie zaległe auta...
W którym miejscu wystawiłeś opinię? Odczuwam taką samą potrzebę wystawienia 1 gwiazdki.
1 gwiazda na google i FB https://www.facebook.com/RRGWarszawa/
Na google zareagowali natychmiast ponadto złożyłem reklamacje na stronie dacia.pl.
I znów obietnica, że w bieżącym tygodniu planowana jest dostawa auta do salonu, ale daty nie podali...
U mnie, przyjechała do salonu kilka dni temu z ponad miesięcznym opóźnieniem.
Reklamacja handlowa Renault Polska nic nie dała, powiedzieli, że nic mi się nie należy i już, bez uzasadnienia żadnego.
Teraz mam inny problem.
Zamawiałem najwyższą opcje z MediaNav, bo zależało mi na WIFI - nie chciałem kabla ciągle podpinać.
Teraz się okazało, ze w autach wysyłanych do PL , przestali montować WIFI od X czasu.
Na zachodzie była akcja informowania klientów i jakieś rekompensaty albo decyzje klientów, u nas cisza - nikt nie dzwonił, a salony były informowane, że problem dotyczy tylko przyszłych zamówień ( w kwietniu).
Moje z lutego teoretycznie powinno być kompletne ale już mam potwierdzenie z salonu(na kilka dni przed obiorem), ze jednak nie ma tego i sami są zaskoczeni sytuacją.
Pomijając kwestie kabelka, jakie mogę mieć zaufanie, skoro zatajane są przed klientem informacje co do wyposażenia?
Gaśnice, apteczkę łatwo sprawdzić przy odbiorze ale elementy elektroniczne, silnik?
Może to faktycznie nie jest dobry czas na zakup auta?
Ostatnio zmieniony przez Felix 2022-08-19, 11:26, w całości zmieniany 2 razy
Problem w tym, że salon też czeka w kolejce na wyznaczony dzień i godzinę. Kilka dni to już nie problem a jeszcze nie zapadła decyzja o wysokości wołczera na akcesoria. Auta już nie cofną i trzeba utargować co się da.
Salon wcale nie musi czekać - w 2021 przy okazji pandemii wprowadzili możliwość rejestracji online:
Cytat z neta:
"Rejestracja nowego samochodu kupionego w salonie możliwa jest od 4 czerwca 2021. Nie trzeba już osobiście rejestrować nowego samochodu. W imieniu kupującego może to za nas zrobić dealer, a cały proces odbywa się on-line."
Inna sprawa czy w salonie są zorientowani o tej możliwości albo czy im się chce ( chyba wymagany jest podpis elektroniczny ). We Wrocławiu bywa z tym różnie - u jednych odbierasz auto zarejestrowane u innych trzeba latać i stać w kolejkach...
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,0 TCe
Rocznik: 2022
Wersja: Prestige Plus
Dołączył: 21 Mar 2022 Posty: 65 Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 2022-08-19, 20:40
Z uwagi na wyjazd zapisałem się na rejestrację w dniu 29 sierpnia. W moim zapewniają że wi-fi jest. Też chcę mieć mapy z telefonu przez wi-fi. To odbywanie się online rejestracji i tak polega na fizycznym dostarczeniu dokumentów do Wydziału Komunikacji. Dealer jest tylko upoważniony do wykonania czynności w imieniu i na zlecenie kupującego.
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,0 TCe
Rocznik: 2022
Wersja: Prestige Plus
Dołączył: 21 Mar 2022 Posty: 65 Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 2022-08-19, 20:46
Co do MediaNav to w przypadku opcji z mapami replikacja telefonu po wi-fi często nie działa. Przy rezygnacji z map (-400 zł) przy zamówieniu ma działać ale zobaczymy.
Z uwagi na wyjazd zapisałem się na rejestrację w dniu 29 sierpnia. W moim zapewniają że wi-fi jest. Też chcę mieć mapy z telefonu przez wi-fi. To odbywanie się online rejestracji i tak polega na fizycznym dostarczeniu dokumentów do Wydziału Komunikacji. Dealer jest tylko upoważniony do wykonania czynności w imieniu i na zlecenie kupującego.
Ja też byłem tak zapewniany, nawet gdy auto dodarło do salonu kilka dni temu, dopiero na moja prośbę, gdy podłączyli auto do kompa to się zdziwili, ze nie ma modułu WIFI w wersji EXTREME :(
To odbywanie się online rejestracji i tak polega na fizycznym dostarczeniu dokumentów do Wydziału Komunikacji.
No właśnie nie. Dokumenty składa się elektronicznie przez elektroniczną skrzynkę podawczą - skany i podpisuje podpisem elektronicznym. I chyba już wszyscy mają taką możliwość nie tylko dealer - trzeba korzystać z epuap. Strona: https://www.esp.pwpw.pl .
Nie wiem tylko czy wszystkie urzędy miasta są w tym systemie z automatu czy może musieli się sami zgłosić i nie wszędzie jest to dostępne. Na pewno można tak we Wrocławiu - nie próbowałem bo wadą tego rozwiązania jest to że tablic / dowodu tymczasowego nie dostaniesz "od ręki" jak w wydziale komunikacji - przesyłają kurierem. A co do kolejek - we Wrocławiu kolejka numerków przy rezerwacji w internecie była z oczekiwaniem 2 tygodnie. Poszedłem do urzędu , pobrałem numerek i po 2h czekania załatwiłem wszystko tego samego dnia. Nie wiem jaki inne miasta ale Wrocław rezerwuje sporą pulę miejsc dla nie umówionych wcześniej - warto rozpoznać temat i próbować po prostu przyjść... Zaletą rezerwacji online jest tylko to że przychodzisz na godzinę i nie czekasz.
Co do MediaNav to w przypadku opcji z mapami replikacja telefonu po wi-fi często nie działa. Przy rezygnacji z map (-400 zł) przy zamówieniu ma działać ale zobaczymy.
skąd takie info? działa po wi-fi google maps, waze, naviexpert i yanosik. Także z podpiętym jednocześnie spotify
Jednak w dłuższą trasę i tak polecam podpiąć się po kablu - czasem w miastach jest taki śmietnik na pasmach że połączenie wi-fi ginie. i to jest problem który dotyczy chyba wszystkich marek
Dacia Logan zamówiona w lutym 2022
odebrana 19.08.2022.
Niestety przy okazji odbioru wyszła bardzo nieprzyjemna sytuacja. Auto przyjechało bez:
zamówionego pakietu comfort+ (keyless, automatyczny ręczny), bez monitoringu strefy martwego pola, bez elektrycznych tylnych szyb. Pozostała konfiguracja była ok.
Salon przyznał się że nie sprawdzili przy odbiorze z fabryki i ich wina - brakujące części wyceniono na ok 2500 zł (w mojej ocenie uczciwie) zaproponowano rezygnację z zakupu (pomoc przy zwrocie polisy i wyrejestrowaniu, brak możliwości dołożenia pakietów lub zamówienia nowego auta), lub rozwiązanie polubowne w którym zaproponowano rozszerzenie gwarancji do 5 lat lub 100 tyś, pakiet easy service (darmowe przeglądy na 5 lat) i dorzucili mi lodówkę przenośną. Podobno cena easy service to ok 5200 zł a lodówka wg cennika ok 550 zł udało się dogadać z salonu wyszedłem bez negatywnych emocji chociaż lekko zawiedziony.
Polecam dokładnie sprawdzić konfigurację auta i jak czegoś brakuje to śmiało wymagajcie rekompensaty. Po za tym auto super i mimo wszystko jestem zadowolony.
ps. nie nie mogłem z wielu powodów min obecnej sytuacji na rynku machnąć ręką i nie odebrać auta :P
W końcu odebrałem jeżdżę od czwartku, co mogę powiedzieć ? Auto w automacie to genialne rozwiązanie:-) kolor czarny perła z czarnymi felgami i ciemnymi szybami w wersji extreme to po prostu taki diabeł na drodze:-)
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,0 TCe
Rocznik: 2022
Wersja: Prestige Plus
Dołączył: 21 Mar 2022 Posty: 65 Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 2022-08-24, 06:20
Dacie wiarę że dostałem rekompensatę za opóźnienie a salon nie noże znaleźć listew i nakładek na błotniki. Masakra z nimi. Ponadto dywaniki które jeszcze miesiąc temu były w gratisie teraz już są płatne. Chyba zrezygnuję z ich usługi bo do 29 nie przygotują auta do odbioru mimo że mieli ponad dwa tygodnie.
Jerzy3, Ja dostałem tylko gumowe dywaniki nakładki na błotniki też nie mieli,
i trwało by zamówienie … ale z tego co zasięgnąłem info to te naklejane nakładki to niby jest jakaś osłona ale bardziej szkodzą bo niby tam zbiera się brud i i błoto które powoduje koronowanie rantów błotnika. Życzę szerokości
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,0 TCe
Rocznik: 2022
Wersja: Prestige Plus
Dołączył: 21 Mar 2022 Posty: 65 Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 2022-08-24, 19:42
Dziękuję bardzo. Dealer uważa że skoro centrala dała rekompensatę to on może zaoszczędzić na dywanikach. Reszta czyli listwy na drzwi i obrzeża są podobno niedostępne mimo że ogłaszają się w necie. Odbiorę auto a potem zobaczymy co założyć. Na wyliczenie ubezpieczenia też nie będę czekał w nieskończoność.
Serdecznie pragnę się przywitać z wielbicielami Dacii. Jestem nowy, ale też mam zasadnicze pytanie. Czy mieliście Państwo sytuację, że zmieniono wam lub próbowano zmienić cenę pojazdu w związku z panującą na dzień dzisiejszy sytuacją. Pozdrawiam.
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,0 TCe
Rocznik: 2022
Wersja: Prestige Plus
Dołączył: 21 Mar 2022 Posty: 65 Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 2022-08-31, 07:44
Ktoś już tu o tym pisał kilka postów wyżej. Ja odebrałem po 5 miesiącach. Równo miesiąc po terminie i oprócz gratisowych akcesoriów dostałem jeszcze kwotę rabatu do wykorzystania w ciągu 3 miesięcy.
Mój zamówiony 24.01. odbiór wg umowy 18.05.
Odebrane 26.08.
Auto prezentuje się wspaniale, konfiguracja się zgadzała.
Gdy wracałem z urzędu auto było już przygotowane i od razu je odebrałem.
Dorzucili gumowe dywaniki.
Tym razem salon się spisał.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum