Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2019-07-01, 09:26
Duster II 1.3 TCe 150 KM GPF
Autor Wiadomość
DrOzda 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 79 razy
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 3593
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-07-07, 13:04   

0,9 1,0 i 1,4 Tce mają pośredni wtrysk paliwa (również 1.2 D4Ft z Clio) i można je zagazować zwykłą sekwencją.
1,2 1,3 i 1,6 Tce mają wtrysk bezpośredni i jedyną sensowną instalacją jest wtrysk fazy ciekłej przez oryginalne wtryskiwacze która kosztuje od 10 kPLN
 
pikodat 


Marka: dacia
Model: sandero techroad
Silnik: TCe 0.9 LPG
Rocznik: 2019
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 20 Lut 2019
Posty: 774
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-07-07, 18:01   

DrOzda napisał/a:
0,9 1,0 i 1,4 Tce mają pośredni wtrysk paliwa (również 1.2 D4Ft z Clio) i można je zagazować zwykłą sekwencją.
1,2 1,3 i 1,6 Tce mają wtrysk bezpośredni i jedyną sensowną instalacją jest wtrysk fazy ciekłej przez oryginalne wtryskiwacze która kosztuje od 10 kPLN

Precyzyjniej: 1.0 będzie występował w 2 wersjach - z pośrednim i bezposrednim wtryskiem. Zatem 1.0 można też dodać w drugim zdaniu. [/list]
 
TechDeck 
Zielony listek


Marka: Renault
Model: Megane II
Silnik: 1.6
Rocznik: 2005
Dołączył: 18 Paź 2018
Posty: 8
Skąd: Świecie
Wysłany: 2019-07-08, 10:04   

DrOzda, pikodat Dzięki za taką informację. Aż tak nie jestem w tym biegły bo z gazem miałem do czynienia 7 lat temu i od tamtej pory tylko benzynka.

Nie zmienia to faktu że nadal pozostaje bez odpowiedzi pytanie co lepsze: 1,3 TCe nowoczesny, oszczędny i z mocą czy 1,6 Sce znany, z możliwością zagazowania.
 
Belphegor 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110 KM EDC
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 27 Cze 2018
Posty: 1560
Skąd: WE, WPR
Wysłany: 2019-07-08, 12:02   

TechDeck napisał/a:
1,3 TCe nowoczesny, oszczędny i z mocą czy 1,6 Sce znany, z możliwością zagazowania.


Odwieczne pytanie i odwieczna odpowiedź: zależy do czego i jak zamierzasz używać samochodu.

- Jeśli do miasta na krótkie odcinki to 1.6 SCe
- Jeśli głównie miasto, ale dużo jeździsz to 1.6 SCe z LPG
- Jeśli jeździsz umiarkowanie, ale często po drogach krajowych, ewentualnie trasy A i S to 1.33 TCe w obu wersjach mocy
- Jeśli jeździsz dużo i głównie na dłuższe odcinki to 1.5 dCi.
_________________
EDC - Ekonomiczny Duster Codziennie. 8-)
Psycho the rapist

 
Piitubski 


Marka: Dacia będzie
Model: Duster był
Silnik: będzie
Dołączył: 17 Lis 2015
Posty: 716
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-03-24, 19:01   

Pytanie do posiadaczy Dustera 1.3 tce. Jak wygląda eksploatacja filtra fap? Jak często jest proces wypalania filtra?
 
klazow 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: TCe 150 4x4 FAP
Rocznik: 2019
Wersja: Prestige
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Lis 2020
Posty: 105
Skąd: Legnica
Wysłany: 2021-03-24, 20:03   

Dustera mam od listopada 2019. Przebiegi małe (+/-10 tys/rok).
Jeszcze mi się opisana w instrukcji lampka nie zapaliła.
Fakt, że wymagane 20 minut nieprzerwanej jazdy z prędkością w przedziale 50-110 km realizuję często w ramach normalnej eksploatacji... więc albo wypala się profilaktycznie :shock: albo u mnie jeszcze nie było tego... pierwszego razu. ;-)
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne