Różnica w elastyczności (czasy przyśpieszenia na poszczególnych biegach) jest bardzo duża. Redukcja w słabszej wersji niewiele pomaga.
PS. W typowym ruchu słabszy dCi jeździ nieco lepiej niż 1.6 w lżejszym sandero. 1.4 niestety notuje wyraźnie gorsze wyniki.
(4 bieg 60-100km/h, 5 bieg 80-120:)
1.4 sandero: 18,0s / 26,8s
1.6 sandero: 13,2s / 16,9s
dCi mcv: 11,3s / 18,0s
Redukcja pozwoli benzynce 1,6 odjechać wyraźnie szybciej. Słabszy diesel w MCV wciąż wyraźnie lepszy niż 1,4 sandero / logan.
(3 bieg 60-100km/h, 4 bieg 80-120:)
1.4 sandero: 12,0s / 17,1s
1.6 sandero: 7,2s / 11,6s
dCi mcv: 9,0s /14,4 s
Marka: była Dacia, jest Toyota
Model: Sandero, Auris Touring Sports
Silnik: 1,6 (132 KM)
Rocznik: 2015 Pomógł: 13 razy Dołączył: 10 Paź 2008 Posty: 1500 Skąd: Ozorków
Wysłany: 2009-02-11, 18:34
To są dane książkowe!Oba silniki są dobre i specjaliści Reno je polecają mimo,że są 8 zaworowe.Są praktycznie mało awaryjne i dynamiczne no gorzej z decybelami ale to już inna bajka
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum