Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Tuning mechaniczny/chiptuning - silnik benzynowy wolnossący
Autor Wiadomość
Mikele 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6
Rocznik: 2019
Wersja: Stepway
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 535
Skąd: Gibraltar
Wysłany: 2009-02-15, 11:34   Tuning mechaniczny/chiptuning - silnik benzynowy wolnossący

Jako że już mam swoje nowe autko korci mnie, żeby nieco poprawić to, co dała fabryka. Niestety nie mam żadnego doświadczenia albo wiedzy na temat tuningu, więc proszę o poradę.

Chciałbym zrobić chiptuning silnika (1,6 16V), żeby dodać do standardowych 105 KM może jakieś 10 dodatkowych i zmodyfikować moment, żeby silnik reagował jeszcze żwawiej i tutaj mam kilka pytań: czy warto, to znaczy czy taki wzrost będzie zauważalny i przede wszystkim czy jest rzeczywiście możliwe zrobienie tego bez wzrostu spalania ?

Dodatkowo planuję zamontowanie dystansów, żeby samochód stabilniej się prowadził oraz wymianę tylnych hamulców na tarcze.

Wiem, że żeby nie stracić gwarancji w zasadzie muszę te wszystkie rzeczy robić w Jaszpolu i tu kolejna sprawa- czytałem pozytywne opinie na temat salonu, czy ktoś robił coś w kierunku tuningu tam ?

Z góry dzięki za pomoc :)

Pozdrawiam.
 
jurek 


Marka: renault
Model: thalia
Silnik: 1,2 benzyna
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Wrz 2007
Posty: 1106
Skąd: krakow
Wysłany: 2009-02-15, 12:22   

Nie idż tą drogą Mikele. Chiptuning w wolnossącym, to wyrzucone pieniądze. Zmian prawie nie odczujesz. Tutaj tylko ingerencja w głowicę, dolot i wydech u dobrego fachowca. A to kosztuje i nie warta skórka za wyprawkę. pozdr
 
Mikele 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6