Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Problemy z elektrozaworem w daciach po 2016r
Autor Wiadomość
Fruxo 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: lpg 1.6 16v
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 16 Lis 2016
Posty: 1825
Skąd: wwa
Wysłany: 2019-02-22, 14:10   Problemy z elektrozaworem w daciach po 2016r

Jak już na tym forum omówiono w nowych daciach LR spieprzyło sprawę elektrozaworu w reduktorze w nowych daciach. Przypadłość dotknęła też mnie dlatego mam pytanie dla tych którzy przetarli już ten szlak.
Czy warto w ogóle jechać do aso kiedy w godzinkę dwie mogę to ogarnąć sam z kanału?
Podobno w warszawie standardowa odpowiedź to brudny gaz 450 zł za czyszczenie (szkoda że zestaw naprawczy całego reduktora kosztuje 100 zł )
Ostatnio zmieniony przez Fruxo 2019-02-22, 14:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
Piotrpl 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 0.9 tce lpg
Rocznik: 2017
Wersja: Laureate
Dołączył: 12 Maj 2017
Posty: 29
Skąd: Białystok
Wysłany: 2019-02-24, 12:41   

Najlepiej wstawić zewnętrzny elektrozawór, to powinno rozwiązać problem na stałe. U mnie takie rozwiązanie zastosował sam serwis.
 
Fruxo 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: lpg 1.6 16v
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 16 Lis 2016
Posty: 1825
Skąd: wwa
Wysłany: 2019-02-24, 12:47   

zewnętrzny na reduktorze ? jak
 
Piotrpl 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 0.9 tce lpg
Rocznik: 2017
Wersja: Laureate
Dołączył: 12 Maj 2017
Posty: 29
Skąd: Białystok
Wysłany: 2019-02-24, 17:32   

Zaślepiasz w reduktorze i dajesz zewnętrzny. Chyba każdy gazownik powinien Ci to zrobić.
 
blondas16 


Marka: Dacia
Model: Logan II
Silnik: 1.2 75 KM LPG
Rocznik: 2013
Wersja: Laureate
Dołączył: 23 Sty 2017
Posty: 34
Skąd: Łódź
Wysłany: 2019-02-24, 22:22   

Zrobili mi coś takiego w loganie w ASO. Działało bardzo dobrze, zero zacinania iglicy przez ponad 60 kkm. Dowiadywalem sie o dustera i podobno nie ma miejsca zeby tak zrobić.
 
Lukas87 



Marka: Dacia
Model: Sandero I oraz MCV II
Silnik: 1.5 dci oraz 1.2 16V LPG
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 1103
Skąd: Mikołów
Wysłany: 2019-02-24, 22:42   

miałem to samo miesiąc po kupnie mcvII 5min roboty i śmiga jak nówka :mrgreen: :mrgreen:
_________________
Dacia jest bogiem, prędkość nałogiem, sandero podstawą, turbo zabawą
Witaj Gość :)
 
Fruxo 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: lpg 1.6 16v
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 16 Lis 2016
Posty: 1825
Skąd: wwa
Wysłany: 2019-02-25, 09:05   

w sandero reduktor jest nad skrzynia biegów więc miejsce jest , gorzej z dostępem.
to chyba sobie podaruje ta wizyte w aso
 
Fruxo 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: lpg 1.6 16v
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 16 Lis 2016
Posty: 1825
Skąd: wwa
Wysłany: 2019-02-27, 07:55   

Mimo wszystko warto , mają instrukcje od RP wymiany zaworu przy 2 czyszczeniu.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne