Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Nowe zasady serwisowe - przeglądy/olej co 2 lata/30 tys. km
Autor Wiadomość
Belphegor 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110 KM EDC
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 27 Cze 2018
Posty: 1560
Skąd: WE, WPR
Wysłany: 2019-03-22, 16:36   

A jaki masz przebieg w aucie i jakie odcinki robisz? Miasto, trasa?
_________________
EDC - Ekonomiczny Duster Codziennie. 8-)
Psycho the rapist

 
artu 


Marka: Toyota
Model: Rav4
Silnik: 2.0 d4d
Dołączył: 06 Mar 2019
Posty: 19
Skąd: Puszcza
Wysłany: 2019-03-22, 17:49   

Mi w RRG jak zapytałem właśnie o zmiany w tej usługi to sprzedawca mi powiedział, że zmianił się przebieg na 30 tys. km lub 1 rok. Więc czy nie wprowadził mnie w błąd ? Sandero Stepway.
 
Armoth 


Marka: Dacia
Model: Duster 150 FAP
Silnik: 1.3 TCe
Dołączył: 09 Sty 2019
Posty: 26
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-03-22, 18:31   

tommylee1 napisał/a:
A co z długością gwarancji?
Wydłużyli do 4 lat?

3 lata jak było, ja wykupiłem ES na 5 lat i 80 000 km.
Tak to teraz wygląda.

servis.jpg
Plik ściągnięto 1131 raz(y) 171,18 KB

 
tommylee1 


Marka: Dacia
Model: Duster 1.6 SCE LPG
Silnik: 1,6
Dołączył: 21 Lut 2019
Posty: 206
Skąd: Łódź
Wysłany: 2019-03-22, 21:29   

Armoth napisał/a:
tommylee1 napisał/a:
A co z długością gwarancji?
Wydłużyli do 4 lat?

3 lata jak było, ja wykupiłem ES na 5 lat i 80 000 km.
Tak to teraz wygląda.



Jak wspominałem wcześniej, czekam na odbiór. Auto w leasingu wiec jeszcze mam czas co do decyzji o ewentualnym ES i jego długości.
Napisałem do mojego sprzedawcy pytanie o te nowe zasady gwarancji i serwisu.
Oto odpowiedź przesłana mi na mail:

„Przegląd samochodu będzie co rok lub 30000 km.

Natomiast interwał wymiany oleju zmienia się na 2 lata lub 30000km. Będą 2 typy przeglądów A i B (tzw. przegląd mały i duży) jeśli Pan po roku przyjedzie na przegląd (tak jak do tej pory to występowało i występuje w niektórych modelach)

będzie miał np 20 000km wtedy przegląd stanie się przeglądem B - czyli dużym. Nawet po 1 roku olej zostanie wymieniony. Jeśli będzie Pan miał np 12 000 km w rok, wtedy wykonuje się przegląd "mały" (czyli pozostałe elementy, filtry itd.) a olej dopiero 2 drugim roku.

Pan nic nie traci, ponieważ nadal na przeglądy przejeżdża Pan co rok, a nie co 2 lata.”
 
franius 



Marka: Dacia
Model: Logan II
Silnik: 0.9 TCe Easy-R
Rocznik: 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Mar 2016
Posty: 246
Skąd: Poznań
Wysłany: 2019-03-23, 07:09   

[quote="tommylee1"]
Armoth napisał/a:
tommylee1 napisał/a:
A co z długością gwarancji?
Wydłużyli do 4 lat?


będzie miał np 20 000km wtedy przegląd stanie się przeglądem B - czyli dużym. Nawet po 1 roku olej zostanie wymieniony. Jeśli będzie Pan miał np 12 000 km w rok, wtedy wykonuje się przegląd "mały" (czyli pozostałe elementy, filtry itd.) a olej dopiero 2 drugim roku.

Pan nic nie traci, ponieważ nadal na przeglądy przejeżdża Pan co rok, a nie co 2 lata.”


Dziwna logika.
Jeśli olej i filtr oleju wymieniają co 2 lata lub 30 000 to traci Pan na materiałach których nikt nie zamontuje oraz na ogólnym zużyciu silnika.
Od teraz serwis po roku to będzie tylko wyciąganie kasy na pseudo sprawdzenie auta. Kabinowy co 2 lata tylko na małym przeglądzie :!:

Sprzedawca ściemnia w kwestii dużego przeglądu po 20 000 - po to wprowadzili 2/30 000 żeby tego nie robić :lol: Zwykłe mydlenie oczu, za dwa lata gość może tam już nawet nie pracować a jak nawet to powie że się pomylił że takie wytyczne z centrali.
Ostatnio zmieniony przez franius 2019-03-23, 07:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
pikodat 


Marka: dacia
Model: sandero techroad
Silnik: TCe 0.9 LPG
Rocznik: 2019
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 20 Lut 2019
Posty: 774
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-03-23, 08:55   

[quote="franius"][quote="tommylee1"]
Armoth napisał/a:
tommylee1 napisał/a:

będzie miał np 20 000km wtedy przegląd stanie się przeglądem B - czyli dużym.

Pan nic nie traci, ponieważ nadal na przeglądy przejeżdża Pan co rok, a nie co 2 lata.”


Dziwna logika.
Jeśli olej i filtr oleju wymieniają co 2 lata lub 30 000 to traci Pan na materiałach których nikt nie zamontuje oraz na ogólnym zużyciu silnika.


Słowo TRACI ma sens przy wykupieniu przeglądów z góry wraz z przedłużoną gwarancją.
Było 5 przeglądów i 5 wymian oleju - jest mniej. Dwie wymiany oleju.
Czyli jest się przy kupnie tego czegoś o 3 wymiany oleju w plecy.


No i dziwna logika - przegląd duży co 30 000 .. Jak Pan przyjedzie po 20 000 to zrobimy duży.
To przegląd po 20 czy 30 tysiącach?

Opcja dobra dla tych, co chcą kupić auto i sprzedać po 5 latach max. Mniej przeglądów. A że auto wczesniej będie zajeżdżone na śmierć to niech się martwi kolejny nabywca.

Za 10 lat będzie się mówiło - ale miał szczęście, żę kupił dobry egzemplarz.
A egzemplarz taki sam, ale ktoś zmienił po 1..3 tysiach po raz pierwszy olej i potem co 10..12 tysi .I jeden będzie narzekał, że silnik 0.9 do d..y bo po 160 000 to juz nie ma nawet sensu na złom oddawac bo się rozpadł w drobny mak a drugi będzie się zastanawiał - zrobić remont i jeździc jeszcze 100 000 . Kwestia udokumentowania serwisu będzie za kilka lat kluczowa przy kupowaniu auta - nie ma historii serwisowej - auta nie kupować. Bo producent zażyczył sobie, by auto padało 3 lata po końcu gwarancji.
Ostatnio zmieniony przez pikodat 2019-03-23, 08:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
tommylee1 


Marka: Dacia
Model: Duster 1.6 SCE LPG
Silnik: 1,6
Dołączył: 21 Lut 2019
Posty: 206
Skąd: Łódź
Wysłany: 2019-03-23, 21:42   

[quote="pikodat"][quote="franius"]
tommylee1 napisał/a:
Armoth napisał/a:
tommylee1 napisał/a:

będzie miał np 20 000km wtedy przegląd stanie się przeglądem B - czyli dużym.

Pan nic nie traci, ponieważ nadal na przeglądy przejeżdża Pan co rok, a nie co 2 lata.”


Dziwna logika.
Jeśli olej i filtr oleju wymieniają co 2 lata lub 30 000 to traci Pan na materiałach których nikt nie zamontuje oraz na ogólnym zużyciu silnika.


Słowo TRACI ma sens przy wykupieniu przeglądów z góry wraz z przedłużoną gwarancją.
Było 5 przeglądów i 5 wymian oleju - jest mniej. Dwie wymiany oleju.
Czyli jest się przy kupnie tego czegoś o 3 wymiany oleju w plecy.


No i dziwna logika - przegląd duży co 30 000 .. Jak Pan przyjedzie po 20 000 to zrobimy duży.
To przegląd po 20 czy 30 tysiącach?

Opcja dobra dla tych, co chcą kupić auto i sprzedać po 5 latach max. Mniej przeglądów. A że auto wczesniej będie zajeżdżone na śmierć to niech się martwi kolejny nabywca.

Za 10 lat będzie się mówiło - ale miał szczęście, żę kupił dobry egzemplarz.
A egzemplarz taki sam, ale ktoś zmienił po 1..3 tysiach po raz pierwszy olej i potem co 10..12 tysi .I jeden będzie narzekał, że silnik 0.9 do d..y bo po 160 000 to juz nie ma nawet sensu na złom oddawac bo się rozpadł w drobny mak a drugi będzie się zastanawiał - zrobić remont i jeździc jeszcze 100 000 . Kwestia udokumentowania serwisu będzie za kilka lat kluczowa przy kupowaniu auta - nie ma historii serwisowej - auta nie kupować. Bo producent zażyczył sobie, by auto padało 3 lata po końcu gwarancji.


Ja planuję sprzedać auto po 3,5 roku i brać następne. Jednak jednocześnie planuje co 10000 km robić wymiany oleju i filtrów. Auto będzie z LPG.
Wcześniej myśląc o easy service na 5 lat, jego koszt 2300 zł po części mógł pokryć koszty związane z moją dodatkową częstotliwością wizyt serwisowych.
Przy nowych zasadach - 30000, nawet roniąc ponad 5
60000 km w ciągu trzech lat nie ma on sensu.
Lepiej te pieniadze przeznaczyć właśnie na te dodatkowe wizyty.

Zadałem mailowo pytanie sprzedawcy, czy te zasady, które oposano mi (mały, duży przegląd), są uregulowanej jakimś dokumentem.

Zobaczymy co odpisze.
 
Fruxo 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: lpg 1.6 16v
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 16 Lis 2016
Posty: 1825
Skąd: wwa
Wysłany: 2019-03-24, 00:22   

Jeżeli ktoś wam mówi że olej należy zmieniać co 30 tyś km to chce tylko i wyłącznie zarznąć szybciej wasz silnik. Dziś prawie każdy motor może zrobić milion km jeżeli będzie się dbać o smarowanie, zużycie będzie marginalne.
Dlaczego więc producenci to robią ? odpowiedz jest bardzo prosta dziś klient detaliczny to margines całość idzie na floty a tam główny aspekt przetargowy to koszty eksploatacyjne dlatego przeglądy wydłuża się w kosmos.
Ostatnio zmieniony przez Fruxo 2019-03-24, 00:39, w całości zmieniany 2 razy  
 
pixa 



Marka: Dacia
Model: Sandero Open
Silnik: 1.2
Rocznik: 2016
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Paź 2016
Posty: 634
Skąd: Wro
Wysłany: 2019-03-24, 21:44   

Ja zmieniłem olej po 3 tys (po dotarciu). Następnie zmieniam co 15.000 km - wydaje mi się, że co 10.000 naprawdę nie ma sensu.

Mam też auto, które kupiłem za 1000 zł, wyremontowałem za 2.500 (opony, płyny, rozrząd, końcówki drążków, zbieżność itp.). Nalatane ma 200.000 (realnie pewnie z 400.000) - zmieniam w nim olej co dwa lata i jest git (choć przebiegi to 3.000 rocznie - za to tylko zimą i na dystansie 2x5 km). Nic się złego nie dzieje. Nie można dać się zwariować.
 
dragoStin 
Zielony listek


Marka: Skoda
Model: Roomster
Silnik: 1.4 MPI
Rocznik: 2008
Dołączył: 22 Gru 2018
Posty: 5
Skąd: Chrzanów
Wysłany: 2019-03-24, 22:44   

pixa napisał/a:
Ja zmieniłem olej po 3 tys (po dotarciu). Następnie zmieniam co 15.000 km - wydaje mi się, że co 10.000 naprawdę nie ma sensu.


Witajcie,

Ja w swoim obecnym samochodzie - Skoda Roomster LPG - (czekam na odbiór dustera), wymieniam olej co ok 20-25kkm (dokładnie co rok), z tym że jest to Mobil 1 Long Life. Od czasu nabycia samochodu (miał 3 lata) zrobiłem nim 240kkm i wszystko jest ok. Z tego co wiem to do daci leją Elfa 5W40, nie wiem czy też jest to olej typu "long life".
Gdy zamawiałem samochód w grudniu zeszłego roku to przeglądy co 20kkm nie zrobiły na mnie 'wrażenia', ale wachałbym się wymieniać olej co 30kkm, dodatkowo 'rozbiło' mnie podejście dilera który twierdzi że pierwszy przegląd po 20kkm, ale można sobie wcześniej podjechać (po dotarciu) aby wymienić olej.
Sam już nie wiem co myśleć o polityce firmy ... pozostaje tylko zdrowy rozsądek chyba.
 
macminer 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 SCe
Rocznik: 2019
Wersja: Prestige
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Wrz 2018
Posty: 245
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2019-03-24, 23:55   

dragoStin napisał/a:
w swoim obecnym samochodzie - Skoda Roomster LPG

Jako były (do niedawna) właściciel identycznego samochodu (tyle że 1.6 MPI), obecnie - Dustera 2, mogę tylko powiedzieć, że te VAGowe MPI to były wyjątkowo pancerne silniki. Przez 11 lat eksploatacji nie było z moim absolutnie żadnego problemu. Wymiana oleju co rok na jakikolwiek, byle spełniał normy.

Silnik 1.6 SCe w Dusterze jest z pewnością delikatniejszy, nie ma hydraulicznego kasowania luzu zaworowego, więc nie zamierzam czekać do 30.000 z wymianą oleju. Na szczęście zdążyłem jeszcze odebrać samochód na starych zasadach serwisowych, ale gdybym odbierał teraz, również nie czekałbym do przejechania 30 tys. km.
 
dzarek 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6
Rocznik: 2019
Dołączył: 05 Lis 2018
Posty: 3
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-07-07, 08:10   Pierwszy serwis wg nowego planu - auto rocznik 2019

Witam. Poczytałem interesujące mnie wątki na forum, ale nie znalazłem jednoznacznej informacji.

Mam auto z lipca 2019, więc zaraz będzie kończyć rok. Wedle karty przeglądów wymiana oleju jest w drugim roku. Czy faktycznie na pierwszym rocznym przeglądzie ASO nie wymienia oleju? Czy wobec tego sam przegląd jest tańszy, niż kwoty, które znalazłem na forum - 700, 800 zł?

Taka kwota za wymianę filtra kabinowego i czynności sprawdzające wydaje się niesamowicie wysoka (nie mam wykupionego easy service).

Z góry dziękuję za odpowiedź.
 
Auto Krytyk 


Marka: .
Model: .
Silnik: .
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 819
Skąd: Polska
Wysłany: 2020-07-07, 08:18   

Nie ma wymiany oleju po roku, jest co 30 tys/km lub co 2 lata. Tak u mnie przynajmniej jest. A przegląd na pewno jest tańszy bo tylko wymiana filtra kabinowego jest.
 
dzarek 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6
Rocznik: 2019
Dołączył: 05 Lis 2018
Posty: 3
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-07-07, 08:20   

Dziękuje, jak ktoś ostatnio robił taki przegląd i zna orientacyjne koszty, będę wdzięczny za wiadomość.
 
Hiszpan_JS 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 SCe
Rocznik: 2019
Wersja: Comfort
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 16 Cze 2019
Posty: 303
Skąd: Tarnów... okolice :)
Wysłany: 2020-07-07, 08:47   

Pierwszy przegląd w maju, w ASO w Ładnej k/Tarnowa. Cena brutto - 354,74. Z tym że ja wymieniałem też olej ( olej, filter i uszczelkę miałem swoje), więc na pewno doliczyli więcej czasu.

Edit.
Jeszcze mi się przypomniało; koszt filtra przeciwpyłkowego w serwisie to ok. 50 zł. Jeśli kupisz go sam, taniej, to koszt przeglądu też będzie niższy ;-) .
_________________
Ignorancja może być skorygowana przy pomocy książki. Głupota wymaga strzelby i szpadla.
Ostatnio zmieniony przez Hiszpan_JS 2020-07-07, 08:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
tomek73 



Marka: Dacia/Renault
Model: Duster/Scenic
Silnik: 1,6 SCe LPG/ 1,6 16V LPG
Rocznik: 2019 / 2003
Wersja: Comfort
Dołączył: 20 Maj 2019
Posty: 43
Skąd: Wieliczka i okolice
Wysłany: 2020-07-10, 11:31   

W maju w Autospectrum w Wieliczce za pierwszy przegląd zapłaciłem 275zł (z easy service). Z wymianą oleju, filtra i filtra LPG fazy gazowej. Materiały miałem swoje.
 
defunk 


Marka: Dacetti / Peżo
Model: Dusterio / Rifter
Silnik: 1,6 SCe / 1,2 110 KM
Rocznik: 2017 / 2021
Wersja: Laureate
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 25 Lis 2017
Posty: 835
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2020-07-10, 11:38   Re: Pierwszy serwis wg nowego planu - auto rocznik 2019

dzarek napisał/a:
Wedle karty przeglądów wymiana oleju jest w drugim roku. Czy faktycznie na pierwszym rocznym przeglądzie ASO nie wymienia oleju?


Oczywiście pieniądze, które oszczędzisz na przeglądzie, zdecydowanie powinieneś przeznaczyć na wymianę oleju i filtra -- nie ma cudów, nawet jeśli Renault stara się doszlusować do konkurencji w tej niechlubnej praktyce serwisowej.
 
Killer King 



Marka: Fiat
Model: TIPO SW
Silnik: 1.4
Rocznik: 2020
Wersja: Laureate
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Kwi 2019
Posty: 297
Skąd: Bielsko Biała
Wysłany: 2020-07-12, 19:33   

ASO wyliczyło mi koszt wymiany oleju + filtr ( poza przeglądami oczywiście ) w cenie ok 450 zł ( części z ASO )

Dla mnie wymiana oleju co 2 lata nie robiąc nawet tych 20k km. a co dopiero 30k km to umyślne katowanie jednostki.
 
toka93 


Marka: Renault
Model: Megane IV Grandtour
Silnik: 1,5 DCI
Rocznik: 2017
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 02 Mar 2019
Posty: 1700
Skąd: Radzionków
Wysłany: 2020-07-13, 19:30   

Zmieniono interwały nie ze względu na wytrwałość silników, ani super olejów, ale ze względu na niskie koszt serwisowania auta dla flotówek.
Jest różnica czy auto zrobi 30 tysięcy od wymiany do wymiany, czy tylko 20 jak kiedyś. Większość aut w leasingach to i po 3 latach firma się nie martwi już tym autem, a póki auto ma gwarancję to raczej się nie psuje.
Natomiast wymiana oleju + filtra za 450zł?
Olej to jakieś 150zł + filtr 30zł to chyba przegięcie kasować 250zł za wymianę oleju.
_________________
Sprzedaż części Dacia

https://www.czescidacia.pl/

Pomogłem, zostaw opinię: https://g.page/r/CU7bHXWMP-5FEBM/review
 
Killer King 



Marka: Fiat
Model: TIPO SW
Silnik: 1.4
Rocznik: 2020
Wersja: Laureate
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Kwi 2019
Posty: 297
Skąd: Bielsko Biała
Wysłany: 2020-07-13, 19:56   

Możesz wymieniać gdzie i za ile chcesz.
Pytanie było o kwotę w ASO
Jeżeli rocznie robisz np. 15k, to co to za problem wymienić olej co 12m, dla świętego spokoju ?
A czy kwota w ASO jest jakaś wygórowana w porównaniu do utraty wartości przez 3 czy 5 lat ?
Wykładacie 40, 60 lub więcej pln przy odbiorze w salonie a bidolicie o 250 zł raz w roku na wymianę oleju :shock:
Ostatnio zmieniony przez Killer King 2020-07-13, 20:02, w całości zmieniany 2 razy  
 
toka93 


Marka: Renault
Model: Megane IV Grandtour
Silnik: 1,5 DCI
Rocznik: 2017
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 02 Mar 2019
Posty: 1700
Skąd: Radzionków
Wysłany: 2020-07-13, 21:58   

No tak wydałem 50 tysięcy więc mogę przepłacać o 100% za wymianę oleju. Brzmi logicznie...
_________________
Sprzedaż części Dacia

https://www.czescidacia.pl/

Pomogłem, zostaw opinię: https://g.page/r/CU7bHXWMP-5FEBM/review
 
Łukasz_M 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: Blue dCi 95
Rocznik: 2019
Wersja: Stepway
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2019
Posty: 363
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2020-07-13, 22:22   

Ostatnio wymieniałem olej i dostałem w ASO wycenę 651 zł ich olej filtr i podkładka w czym 154 zł robocizna. Przy tym dostałem zawrotny rabat 1 zł 36 gr. :shock: Nie zdecydowałem się ale kupiłem Castrol GTX 5W30 RN17 filtr oleju Purflux L1089 i zadzwoniłem a Kobieta wyliczyła mi robociznę na 220 zł z ich podkładką. To sie pytam czy ta podładka kosztuje 70 zł, Dopiero jak powołałem sie na poprzednią ofertę to nagle 'system' wyliczył robociznę na 154 zł ;-) tak że trzeba uważać bo golą bezczelnie. Zresztą i 154 zł okazało się za dużo bo padło stwierdzenie że 1 RBH to koszt 250 zł a wymiana oleju jest liczona jako 0.5 RBH
Ostatnio zmieniony przez Łukasz_M 2020-07-13, 22:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
defunk 


Marka: Dacetti / Peżo
Model: Dusterio / Rifter
Silnik: 1,6 SCe / 1,2 110 KM
Rocznik: 2017 / 2021
Wersja: Laureate
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 25 Lis 2017
Posty: 835
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2020-07-14, 12:02   

toka93 napisał/a:
Olej to jakieś 150zł + filtr 30zł to chyba przegięcie kasować 250zł za wymianę oleju.


Nie wiem jaka jest stawka godzinowa w ASO Renault, ale taka właśnie była ładnych kilka lat temu w serwisach BMW.
 
pavulon78 


Marka: Dacia
Model: Duster 2 / VW Polo
Silnik: 1.6 SCe / 1.2
Rocznik: 2018 / 2002
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Maj 2018
Posty: 235
Skąd: Gdańsk
  Wysłany: 2020-07-14, 13:15   

tomek73 napisał/a:
W maju w Autospectrum w Wieliczce za pierwszy przegląd zapłaciłem 275zł (z easy service). Z wymianą oleju, filtra i filtra LPG fazy gazowej. Materiały miałem swoje.


Ale jak to? Chcesz powiedzieć że masz wykupiony easy service i jeszcze Cię skasowali 275 zł na przeglądzie?
Ja swoim przechodziłem już dwa przeglądy serwisowe (po 20 i 40kkm) i nawet złotówki nie zapłaciłem.
 
telecaster1951 


Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.0 Sce
Rocznik: 2019
Wersja: Laureate
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Lut 2019
Posty: 630
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-07-14, 15:02   

Łukasz_M napisał/a:
1 RBH to koszt 250 zł
Netto! Stawka godzinowa w ASO Renault to 250zł netto. Brutto to jest 307.50zł. Zatem za pół godziny masz 153,75zł.
pavulon78 napisał/a:

Ale jak to? Chcesz powiedzieć że masz wykupiony easy service i jeszcze Cię skasowali 275 zł na przeglądzie?
Nowy plan. Wymieniał olej dodatkowo, poza harmonogramem.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne