Marka: Dacia
Model: Sandero I oraz MCV II
Silnik: 1.5 dci oraz 1.2 16V LPG Pomógł: 11 razy Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 1103 Skąd: Mikołów
Wysłany: 2019-03-20, 19:16 Logan II LPG 1.2 16V D4F 734 - problem z wypadaniem zapłonów
Rano odpaliłem wszystko było dobrze przejechałem tyle co przez plac, wyjechałem na droge jedynka dwójka wywalilo check oraz kontrolka poślizgu oświeciła się, auto chodziło na dwa gary więc nie było czasu podmieniłem autko na sanderkę. Po powrocie z roboty odpalam a tu chodzi jak nówka ale zarejestrowało następujące błędy : P0300 czyi sporadyczne wypadanie zapłonu P1300 myślę że to jest ogółem wypadanie zapłonu P1301 wypadanie na 1 garze i P1314 którego ciężko mi rozszyfrować. W tych silnikach lubi padać cewka ale co niby dostała samonaprawienia?? Świeczki nowe 2kkm temu + reg zaworów kable nie mają przebicia zlane wodą nic się nie zmienia, jak wywaliło checka to tak samo chodziło na lpg jak i na bezynie, ma ktos jakiś pomysł?? jutro odbieram nową cewkę i wkładam świece irydowe zamiast zwykłych
_________________ Dacia jest bogiem, prędkość nałogiem, sandero podstawą, turbo zabawą
Witaj Gość :)
Ostatnio zmieniony przez Lukas87 2019-03-20, 19:17, w całości zmieniany 2 razy
Ja miałem to samo. Regulacja zaworów pomogła..
Może ktoś źle Ci zawory wyregulował? Aczkolwiek czytając opinie w internecie to ludzie piszą, że cewka lubi padać po ok 60tys..
Ostatnio zmieniony przez keisyzrk 2019-03-20, 20:50, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia
Model: Sandero I oraz MCV II
Silnik: 1.5 dci oraz 1.2 16V LPG Pomógł: 11 razy Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 1103 Skąd: Mikołów
Wysłany: 2019-03-20, 22:50
keisyzrk napisał/a:
Ja miałem to samo. Regulacja zaworów pomogła..
Może ktoś źle Ci zawory wyregulował? Aczkolwiek czytając opinie w internecie to ludzie piszą, że cewka lubi padać po ok 60tys..
Zawory sam regulowałem więc są na pewno dobrze, mój egzemplarz ma 73kkm
_________________ Dacia jest bogiem, prędkość nałogiem, sandero podstawą, turbo zabawą
Witaj Gość :)
Witam☺ . Ja miałem podobny problem,tylko ze z poprzednim samochodem a mianowicie Fabią 1.2 htp.Była od nowości w rodzinie i przy 100 tys zaczęły sie problemy z wypadaniem zapłonów . Przepatrzyłem wszystko od swiec po cewki itp. Dopiero po zamierzeniu cisnienie w cylindrach okazazalo sie ze brak spadek kompresji w jednym cylindrze.Proba olejowa wypadła pomyślnie ,po zdjeciu głowicy okazało sie ze wypalone były zawory i fo przy niecałych 100 tys kilometrów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum