Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Logan II LPG 1.2 16V D4F 734 - problem z wypadaniem zapłonów
Autor Wiadomość
Lukas87 



Marka: Dacia
Model: Sandero I oraz MCV II
Silnik: 1.5 dci oraz 1.2 16V LPG
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 1103
Skąd: Mikołów
Wysłany: 2019-03-20, 19:16   Logan II LPG 1.2 16V D4F 734 - problem z wypadaniem zapłonów

Rano odpaliłem wszystko było dobrze przejechałem tyle co przez plac, wyjechałem na droge jedynka dwójka wywalilo check oraz kontrolka poślizgu oświeciła się, auto chodziło na dwa gary więc nie było czasu podmieniłem autko na sanderkę. Po powrocie z roboty odpalam a tu chodzi jak nówka ale zarejestrowało następujące błędy : P0300 czyi sporadyczne wypadanie zapłonu P1300 myślę że to jest ogółem wypadanie zapłonu P1301 wypadanie na 1 garze i P1314 którego ciężko mi rozszyfrować. W tych silnikach lubi padać cewka ale co niby dostała samonaprawienia?? Świeczki nowe 2kkm temu + reg zaworów kable nie mają przebicia zlane wodą nic się nie zmienia, jak wywaliło checka to tak samo chodziło na lpg jak i na bezynie, ma ktos jakiś pomysł?? jutro odbieram nową cewkę i wkładam świece irydowe zamiast zwykłych
_________________
Dacia jest bogiem, prędkość nałogiem, sandero podstawą, turbo zabawą
Witaj Gość :)
Ostatnio zmieniony przez Lukas87 2019-03-20, 19:17, w całości zmieniany 2 razy  
 
keisyzrk 


Marka: dacia
Model: duster 4x2
Silnik: 1.6 sce
Rocznik: 2015
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 373
Skąd: LUBACZÓW/ZAMOŚĆ/RZESZÓW/TARNÓW/LUBLIN
Wysłany: 2019-03-20, 20:42   

Ja miałem to samo. Regulacja zaworów pomogła..
Może ktoś źle Ci zawory wyregulował? Aczkolwiek czytając opinie w internecie to ludzie piszą, że cewka lubi padać po ok 60tys..
Ostatnio zmieniony przez keisyzrk 2019-03-20, 20:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
Lukas87 



Marka: Dacia
Model: Sandero I oraz MCV II
Silnik: 1.5 dci oraz 1.2 16V LPG
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 1103
Skąd: Mikołów
Wysłany: 2019-03-20, 22:50   

keisyzrk napisał/a:
Ja miałem to samo. Regulacja zaworów pomogła..
Może ktoś źle Ci zawory wyregulował? Aczkolwiek czytając opinie w internecie to ludzie piszą, że cewka lubi padać po ok 60tys..


Zawory sam regulowałem więc są na pewno dobrze, mój egzemplarz ma 73kkm
_________________
Dacia jest bogiem, prędkość nałogiem, sandero podstawą, turbo zabawą
Witaj Gość :)
 
Fruxo 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: lpg 1.6 16v
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 16 Lis 2016
Posty: 1825
Skąd: wwa
Wysłany: 2019-03-20, 23:02   

wtryski leją albo reduktor nie trzyma ciśnienia albo cewka
skoro auto nie pracowało na 2 gary to pewnie cewka/przewody (mogły dostać wilgoci )
Ostatnio zmieniony przez Fruxo 2019-03-20, 23:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
Lukas87 



Marka: Dacia
Model: Sandero I oraz MCV II
Silnik: 1.5 dci oraz 1.2 16V LPG
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 1103
Skąd: Mikołów
Wysłany: 2019-03-20, 23:16   

Fruxo napisał/a:
wtryski leją albo reduktor nie trzyma ciśnienia albo cewka
skoro auto nie pracowało na 2 gary to pewnie cewka/przewody (mogły dostać wilgoci )


na lpg i benzynie to samo więc wtryski odpadają, zlałem cewkę przewody wodą brak zmian
_________________
Dacia jest bogiem, prędkość nałogiem, sandero podstawą, turbo zabawą
Witaj Gość :)
 
keisyzrk 


Marka: dacia
Model: duster 4x2
Silnik: 1.6 sce
Rocznik: 2015
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 373
Skąd: LUBACZÓW/ZAMOŚĆ/RZESZÓW/TARNÓW/LUBLIN
Wysłany: 2019-03-21, 00:53   

Ja bym stawiał na cewkę..
 
Lukas87 



Marka: Dacia
Model: Sandero I oraz MCV II
Silnik: 1.5 dci oraz 1.2 16V LPG
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 1103
Skąd: Mikołów
Wysłany: 2019-03-21, 19:55   

Cewka podmieniona, świece zamieniłem na irydowe będę jeździł obserwował :)
_________________
Dacia jest bogiem, prędkość nałogiem, sandero podstawą, turbo zabawą
Witaj Gość :)
 
Przemo1977 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1.0 sce
Rocznik: 2018
Wersja: Open
Dołączył: 18 Lut 2019
Posty: 11
Skąd: Chełm
Wysłany: 2019-03-23, 06:53   

Witam☺ . Ja miałem podobny problem,tylko ze z poprzednim samochodem a mianowicie Fabią 1.2 htp.Była od nowości w rodzinie i przy 100 tys zaczęły sie problemy z wypadaniem zapłonów . Przepatrzyłem wszystko od swiec po cewki itp. Dopiero po zamierzeniu cisnienie w cylindrach okazazalo sie ze brak spadek kompresji w jednym cylindrze.Proba olejowa wypadła pomyślnie ,po zdjeciu głowicy okazało sie ze wypalone były zawory i fo przy niecałych 100 tys kilometrów
_________________
Przemo
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne