Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Duster na 1. miejscu sprzedaży w PL. Dacia jako marka na 4.
Autor Wiadomość
Belphegor 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110 KM EDC
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 27 Cze 2018
Posty: 1560
Skąd: WE, WPR
Wysłany: 2019-04-09, 10:05   

laisar - wszystko fajnie, ale wyciągnięcie potem na wierzch zamków do pasów to tragedia i poobcierane dłonie. ;-)
_________________
EDC - Ekonomiczny Duster Codziennie. 8-)
Psycho the rapist

 
gogol 


Marka: Dacia
Model: Nowy Duster
Silnik: 1.5 dCi
Rocznik: 2018
Wersja: Comfort
Dołączył: 08 Maj 2018
Posty: 164
Skąd: Łódź
Wysłany: 2019-04-09, 10:14   

miela napisał/a:
Nie, no trochę temu dusterowi brakuje, nawet w porównaniu do 19-letniej fabii, którą ciągle mam. [...]
- wskaźnik poziomu paliwa!
- brak wskaźnika temperatury silnika


w jakiejs wersji dustera nie ma poziomu paliwa i temperatury? pierwsze slysze, ale jak sie myle to dajcie znac.
_________________
http://www.daciaklub.pl/f...c.php?p=1770118
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18015
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-04-09, 10:28   

Dracid napisał/a:
wyłącznie w wersjach 4x4?

Nie.

Belphegor napisał/a:
wyciągnięcie potem na wierzch zamków do pasów to tragedia

Jak się nie da siłowo, to trzeba sposobem:

http://www.daciaklub.pl/f...p=105726#105726
jackthenight napisał/a:
Ja sobie z tym radzę tak, że zapinam wszystkie klamry w pasy i dopiero wtedy opuszczam siedzenie.


Dla niepełnosprytnych:
1. Wyjmujemy bagaże.
2. Stawiamy oparcia.
3. Zapinamy pasy.
4. Kładziemy siedzisko.
5. Odpinamy pasy.
6. Ta-daaa!

Ogólnie rozwiązanie techniczne nie jest oczywiście pierwszoligowe, ale to jak cała Dacia - działa i wcale nie ma tragedii.
 
Belphegor 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110 KM EDC
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 27 Cze 2018
Posty: 1560
Skąd: WE, WPR
Wysłany: 2019-04-09, 10:29   

Pewnie chodziło o to, że wskaźnik poziomu paliwa jest mało precyzyjny (jak w wielu autach). Ale w Renault jest podobna przypadłość - długo długo nic... a potem nagle zaczyna spadać jego poziom.

Co do wskaźnika temperatury cieczy chłodzącej, to w większości wersji DD2 jest tylko niebieska ikonka, która informuje o tym, że płyn jeszcze nie zaczął się nagrzewać.
W wersji z MNE jest inny ekran między zegarami i tak można sobie ustawić podgląd (postęp) nagrzewania się cieczy.
_________________
EDC - Ekonomiczny Duster Codziennie. 8-)
Psycho the rapist

 
miela 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1.6 SCe
Rocznik: 2019
Wersja: Comfort
Dołączył: 05 Lis 2018
Posty: 237
Skąd: DKL
Wysłany: 2019-04-09, 10:33   

gogol napisał/a:
miela napisał/a:
Nie, no trochę temu dusterowi brakuje, nawet w porównaniu do 19-letniej fabii, którą ciągle mam. [...]
- wskaźnik poziomu paliwa!
- brak wskaźnika temperatury silnika


w jakiejs wersji dustera nie ma poziomu paliwa i temperatury? pierwsze slysze, ale jak sie myle to dajcie znac.


Nie, że nie ma, ale że pokazuje jakieś kwadraty zamiast normalnie wskazywać. Dla mnie to jest bardzo nieintuicyjne. Może tylko dla mnie analogowy zegar jest bardziej czytelny. No i jeszcze rezerwa, po której zatankowałem 32l benzyny, że niby 18l potrzebuje na 100km? oraz znikający zasięg jak spada poniżej 100km. Pierdoła, ale przyzwyczaiłem się, że jest to bardziej dopracowane.

Podobnie wskazanie temperatury silnka. U mni jest tylko kontrolka jak włączam silnik, która gaśnie jak silnik jest nagrzany (znów bardziej intuicyjne jest wskazanie tej temperatury a nie tylko info że jest niska a potem nic).

laisar W fabii (i chyba generalnie w skodach) możesz w 5s wyciągnąć siedzisko z auta, bo są na takich zawiasach - wystarczy je lekko przycisnąć. I tak samo szybko zamontować ponownie. Ale może w dusterze nie zbadałem tematu zbyt wnikliwie.
_________________
Duster 1.6 SCe 4x4
 
EBmazur 



Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1,0 SCe
Rocznik: 2018
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 24 Mar 2019
Posty: 584
Skąd: Mazury
Wysłany: 2019-04-09, 10:36   

Cytat:
Dla niepełnosprytnych:
1. Wyjmujemy bagaże.
2. Stawiamy oparcia.
3. Zapinamy pasy.
4. Kładziemy siedzisko.
5. Odpinamy pasy.
6. Ta-daaa!

Ogólnie rozwiązanie techniczne nie jest oczywiście pierwszoligowe, ale to jak cała Dacia - działa i wcale nie ma tragedii.

Tak samo miałem w innych autach ( ostatnio w corolli ) , tak więc nie jest to rozwiązanie dla biedasamochodów.
Cytat:
Co do wskaźnika temperatury cieczy chłodzącej
teraz wielu producentów rezygnuje ze wskaźnika , montuje jedynie lampkę ostrzegawczą . Nawet Mercedes w A klasie ( tej pierwszej od łosia ) nie miał wskazania
Ostatnio zmieniony przez EBmazur 2019-04-09, 10:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
Obywatel MK 



Marka: Dacia
Model: Duster II Blanc Glacier
Silnik: 1.6 SCe
Rocznik: 2019
Wersja: Prestige
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 10 Gru 2018
Posty: 736
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2019-04-09, 10:52   

Jeszcze się nie spotkałem w żadnym aucie żeby wskaźniki temperatury cieczy chłodzącej poinformowały mnie o czymś niepokojącym. Po prostu zawsze wskazywały wskazówkę na połowie skali i to tyle jeśli chodzi o ten archaiczny moim zdaniem wskaźnik.
Dla mnie równie dobrze mógłby się zapalić enigmatyczny check engine.
Niebieska lampka jest dla mnie genialnym rozwiązaniem.
_________________
Browar domowy Mariampol
Ostatnio zmieniony przez Obywatel MK 2019-04-09, 10:54, w całości zmieniany 2 razy  
 
miela 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1.6 SCe
Rocznik: 2019
Wersja: Comfort
Dołączył: 05 Lis 2018
Posty: 237
Skąd: DKL
Wysłany: 2019-04-09, 11:01   

Obywatel MK napisał/a:
Jeszcze się nie spotkałem w żadnym aucie żeby wskaźniki temperatury cieczy chłodzącej poinformowały mnie o czymś niepokojącym. Po prostu zawsze wskazywały wskazówkę na połowie skali i to tyle jeśli chodzi o ten archaiczny moim zdaniem wskaźnik.
Dla mnie równie dobrze mógłby się zapalić enigmatyczny check engine.
Niebieska lampka jest dla mnie genialnym rozwiązaniem.


Powoli się do tego przyzwyczajam. Po prostu nie wiem czy jak będzie za ciepło to zapali się na czerwono? Mi się akurat wskaźnik przydał wiele razy, bo czasem informował o popsutym termostacie a innym razem wycieku płynu chłodniczego. Oby mi się to w dacii nie przytrafiło ;)
_________________
Duster 1.6 SCe 4x4
 
SWilk 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe 100KM
Rocznik: 2017
Wersja: Outdoor
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Sie 2017
Posty: 359
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-04-09, 11:02   

Obywatel MK napisał/a:
Jeszcze się nie spotkałem w żadnym aucie żeby wskaźniki temperatury cieczy chłodzącej poinformował mnie o czymś niepokojącym. Po prostu zawsze wskazywały wskazówkę na połowie skali


Jak dla mnie to jednak ważny wskaźnik. Swego czasu dojeżdżałem Ibizą III jakieś 20 km do pracy - po lekko pagórkowatym terenie. I w zimie zjeżdżając z górki bez gazu zauważyłem, że wskazówka temperatury zaczyna mi spadać do 70*C i niżej...
Oczywiście przyczyną był mróz około -25*C i ustawione na maksa ogrzewanie kabiny.
Ale taki spadek dał mi do myślenia, że przy tych temperaturach trzeba jednak zmienić trochę sposób jazdy i lekko gazu dawać, żeby silnik nie stygł.

No i oczywiście jak mi padła pompa wody, to zauważyłem problem zanim płyn osiągnął niebezpieczną temperaturę.
Ostatnio zmieniony przez SWilk 2019-04-09, 11:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
Pedros 


Marka: Dacia
Model: Duster II 4X4
Silnik: 1,6 Sce
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige
Dołączył: 11 Lut 2019
Posty: 400
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 2019-04-09, 11:08   

miela napisał/a:


Nie, no trochę temu dusterowi brakuje, nawet w porównaniu do 19-letniej fabii, którą ciągle mam. Oczywiście wolę teraz jeździć dusterem, ale jest kilka takich rzeczy, które po prostu w skodzie są lepiej przemyślane (pierdoły, ale jednak):
- wskaźnik poziomu paliwa!
- brak wskaźnika temperatury silnika
- te spinki do pasów
- tylna kanapa i uciekające wpięcia sprzączek
- brak regulacji trybu przerywanego wycieraczek
- brak łatwego demontażu siedzisk tylnej kanapy

To są straszne pierdoły, ale wydawało mi się, że jak były w takim aucie jak fabia sprzed 20 lat, to będą już w każdym ;)

Słusznie stwierdzasz że to są straszne pierdoły, różnie rozwiązywane w różnych autach. Mówienie na tej podstawie że Dusterowi czegoś brakuje w stosunku do starej Fabii to gruba przesada. Fakt, iż ktoś się przyzwyczai do rozwiązań w swoim starym aucie nie sprawia że to auto jest lepsze niż inne. Czy fakt, że bezrobotny przyzwyczai się do spania na ławce w parku i za nic nie chce do schroniska sprawia że ta ławka jest wygodniejsza od łóżka w schronisku? :-P
 
miela 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1.6 SCe
Rocznik: 2019
Wersja: Comfort
Dołączył: 05 Lis 2018
Posty: 237
Skąd: DKL
Wysłany: 2019-04-09, 11:12   

Pedros napisał/a:

Słusznie stwierdzasz że to są straszne pierdoły, różnie rozwiązywane w różnych autach. Mówienie na tej podstawie że Dusterowi czegoś brakuje w stosunku do starej Fabii to gruba przesada. Fakt, iż ktoś się przyzwyczai do rozwiązań w swoim starym aucie nie sprawia że to auto jest lepsze niż inne. Czy fakt, że bezrobotny przyzwyczai się do spania na ławce w parku i za nic nie chce do schroniska sprawia że ta ławka jest wygodniejsza od łóżka w schronisku? :-P


No pierdoły, ale jednak pokazuje, że nawet w tanim aucie pewne rzeczy są w standardzie, a tutaj tego nie ma. Wiem, że ergonomia kosztuje, ale czy tak duży koncern motoryzacyjny nie powinien mieć tego rozwiązanego ot tak?

Nie zmienia to faktu, że nie dziwię się czemu duster się tak świetniei sprzedaje. Sam bym go kupił ponownie.
_________________
Duster 1.6 SCe 4x4
 
Obywatel MK 



Marka: Dacia
Model: Duster II Blanc Glacier
Silnik: 1.6 SCe
Rocznik: 2019
Wersja: Prestige
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 10 Gru 2018
Posty: 736
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2019-04-09, 11:39   

Dlatego nie warto przesiadać się do innych marek, bo zawsze będzie nam czegoś brakowało. Ja np. bardzo się zdziwiłem dlaczego włącznik tempomatu jest pomiędzy fotelami, a i tak sterowanie nim odbywa się na kierownicy, jakby nie można było go tam przenieść tym bardziej że jest tam jeszcze miejsce. Ale okazało się że w Renault jest tam od zawsze i nikt nie wie dlaczego, dlatego nie trzeba się bać, że ktoś o to zapyta. :mrgreen:
_________________
Browar domowy Mariampol
Ostatnio zmieniony przez Obywatel MK 2019-04-09, 11:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
EBmazur 



Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1,0 SCe
Rocznik: 2018
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 24 Mar 2019
Posty: 584
Skąd: Mazury
Wysłany: 2019-04-09, 11:46   

Cytat:
Ale okazało się że w Renault jest tam od zawsze i nikt nie wie dlaczego dlatego nie trzeba się bać że ktoś o to zapyta.

Dlatego wsiadając do nieznanego mi auta zawsze pytam o światła i wsteczny . Są po prostu pewne trochę dziwne reguły , jak choćby :
1.Niemcy mają światła włączane pokrętłem po lewej stronie kierownicy
2. Azjaci mają wlew paliwa po lewej , Europa po prawej
3.. Azja ma blokadę klamek wewnętrznych przy tychże klamkach , reszta przy szybie drzwi
4.Francja miała kiedyś klakson w lewej dźwigni , reszta w kierownicy . resztę grzechów nie pamiętam i muszę się zbierać do pracy .
Ostatnio zmieniony przez EBmazur 2019-04-09, 11:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
Belphegor 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110 KM EDC
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 27 Cze 2018
Posty: 1560
Skąd: WE, WPR
Wysłany: 2019-04-09, 11:54   

Obywatel MK napisał/a:
dlaczego włącznik tempomatu jest pomiędzy fotelami, a i tak sterowanie nim odbywa się na kierownicy, jakby nie można było go tam przenieść tym bardziej że jest tam jeszcze miejsce.


To jest rozwiązanie krytykowane przez bardzo wielu klientów i pismaków motoryzacyjnych. Dla mnie to właśnie jest dobre rozwiązanie. Dlaczego? A dlatego, że praktycznie niemożliwe jest włączenie tempomatu/ogranicznika przypadkowo. Unikamy wtedy stresu, że "samochód jedzie jakoś inaczej", bo nie wiemy, że coś tam niechcący kliknęliśmy.

Poza tym - jak często przeciętny kierowca w Polsce używa tempomatu?
_________________
EDC - Ekonomiczny Duster Codziennie. 8-)
Psycho the rapist

 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18015
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-04-09, 11:58   

miela napisał/a:
wskazanie temperatury silnka. U mnie jest tylko kontrolka

Oszczędziłeś na wersji, Dacia oszczędziła na jej cenie.

miela napisał/a:
W fabii (i chyba generalnie w skodach) możesz w 5s wyciągnąć siedzisko z auta

W dusterze wolniej nie będzie.

miela napisał/a:
tak samo szybko zamontować

Owszem, tu duster przegrywa - jaka cena takie rozwiązania.

EBmazur napisał/a:
nie jest to rozwiązanie dla biedasamochodów

Oczywiście, że jest - przecież ta cała toyo-coś-tam to typowa japońska jednorazówka <;
 
Pedros 


Marka: Dacia
Model: Duster II 4X4
Silnik: 1,6 Sce
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige
Dołączył: 11 Lut 2019
Posty: 400
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 2019-04-09, 12:01   

miela napisał/a:
ale czy tak duży koncern motoryzacyjny nie powinien mieć tego rozwiązanego ot tak?

,,tego" czyli czego? Tak jak pisałem- w różnych autach pewne rzeczy są rozwiązane inaczej - niekoniecznie lepiej lub gorzej - po prostu INACZEJ. Fakt że ktoś woli pewne rozwiązania lub się do nich po prostu przyzwyczaił nie czyni ich obligatoryjnie lepszymi.
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18015
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-04-09, 12:17   

Pedros napisał/a:
Fakt że ktoś woli pewne rozwiązania lub się do nich po prostu przyzwyczaił nie czyni ich obligatoryjnie lepszymi.

Czasem jest nawet wręcz przeciwnie - rozwiązania obiektywnie lepsze ergonomicznie przegrywają z niewygodnymi przyzwyczajeniami.

Np mercedes S-klasse W126 rocznik 1979 miał sterowanie szybami bocznymi oczywiście na tunelu środkowym, bo tak z punktu widzenia ergonomii jest naprawdę lepiej - https://www.netcarshow.co...979-1600-08.jpg

No ale od tamtego czasu większość producentów jednak wybierała rozwiązania tańsze, zamieniając tylko korbkę na drzwiach na przyciski, co dla klientów było też "tańsze" mentalnie, mimo faktycznie mniejszej ergonomii. W obecnym maybachu S-klasse 2019 mamy więc guziole na drzwiach - https://www.netcarshow.co...019-1600-04.jpg - dzięki czemu homo "sapiens" nie musi już zamęczać tej całej swojej sapiensy...
 
Obywatel MK 



Marka: Dacia
Model: Duster II Blanc Glacier
Silnik: 1.6 SCe
Rocznik: 2019
Wersja: Prestige
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 10 Gru 2018
Posty: 736
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2019-04-09, 12:37   

W Dusterze sterowanie szybami uważam że jest cofnięte za bardzo do tyłu, przez co nie ma ich pod dłonią. Oczywiście znowu przyzwyczajenie z poprzedniego auta. No i regulacja poziomu świateł mogłaby być widoczna.
Natomiast joystick sterowania radiem i telefonu to przegenialne rozwiązanie, na nic nie trzeba patrzeć.
_________________
Browar domowy Mariampol
Ostatnio zmieniony przez Obywatel MK 2019-04-09, 12:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
pikodat 


Marka: dacia
Model: sandero techroad
Silnik: TCe 0.9 LPG
Rocznik: 2019
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 20 Lut 2019
Posty: 774
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-04-09, 13:35   

Belphegor napisał/a:


Poza tym - jak często przeciętny kierowca w Polsce używa tempomatu?

Pytanie drugie , częściowa odpowiedź na pierwsze - jak wielu kierowców ma tempomat?
Po kilkugodzinnej przejażdżce sandero z tempomatem i rozmowach z osobami, które dużo jeżdżą widze pewien kontrast pomiędzy ich widzeniem sprawy i moim.
Zobaczymy, czy po jeżdżeniu autem dłużej zmienię swoje poglądy.
A moje poglady sa takie, ze będzie to często wykorzystywane urządzenie. Choćby do włączenia blokady prędkości.
Jakoś mi bliżej stylem jazdy do Słowaków niz Polaków na słowackich drogach... i w terenie zabudowanym za dużo czasu marnuję na sprawdzanie, czy nie przekraczam prędkości. A tak - limit włączę i nie muszę patrzeć na prędkościomierz.
A na dwupasmówkach w mieście nie robie jak terrorystyczna gimbaza, która rozpędza do 100 tylko po to, by stanąć na światłach - bo zielona fala na 60 km/h ustawiona a nie na 120... czyli zakładam, że min. 25-35 % czasu będę jeździł uzywając którejs z opcji tempomatu.
I umiejscowienie na kierownicy uznałbym za słuszne. Ewentualnie jako dodatkowe przyciski na joysticku do radia przy kierownicy.
 
pikodat 


Marka: dacia
Model: sandero techroad
Silnik: TCe 0.9 LPG
Rocznik: 2019
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 20 Lut 2019
Posty: 774
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-04-09, 13:39   

laisar napisał/a:

No ale od tamtego czasu większość producentów jednak wybierała rozwiązania tańsze, zamieniając tylko korbkę na drzwiach na przyciski, co dla klientów było też "tańsze" mentalnie, mimo faktycznie mniejszej ergonomii.

Dlaczego uważasz sterowanie szybą na drzwiach za odmienne ergonomicznie (mniej ergonomiczne) niż na środku?
Osobiście po dłuższym namyśle mogę co najwyżej uznać za równorzędne ergonomicznie.
 
miela 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1.6 SCe
Rocznik: 2019
Wersja: Comfort
Dołączył: 05 Lis 2018
Posty: 237
Skąd: DKL
Wysłany: 2019-04-09, 13:41   

pikodat, dokładnie do tego samego używam tempomatu, żeby nie lecieć przez wiochy 70 km/h, ale 55 km/h - sam mieszkam na takiej wiosce i naprawdę wkurza mnie jak na spacerze ktoś mnie mija z prędkością autostradową
_________________
Duster 1.6 SCe 4x4
 
cowcar 


Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe 100
Rocznik: 2019
Wersja: Stepway
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2019
Posty: 192
Skąd: LKS
Wysłany: 2019-04-09, 14:43   

Ale zaraz...Pikodat i Miela używacie tempomatu czy ogranicznika? Bo to dwa różne systemy.
Ostatnio zmieniony przez cowcar 2019-04-09, 14:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
Belphegor 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110 KM EDC
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 27 Cze 2018
Posty: 1560
Skąd: WE, WPR
Wysłany: 2019-04-09, 14:57   

Tempomat jest dobry, ale jak jest względnie płaski teren. Np. Autostrada A2, czy ewentualnie A1. Bo już np. na Zakopiance, to masakrycznie rośnie spalanie. Mam skrzynię automatyczną, więc tempomat o tyle bardziej się przydaje, że zwalniając lub przyspieszając nie muszę co i rusz zmieniać biegu i tym samym przywracać ponownie ustawienia tempomatu, tylko samochód robi to za mnie.
Ale i tak rzadko używam tego ustrojstwa. A ogranicznika jeszcze rzadziej. Ten mam w głowie.
_________________
EDC - Ekonomiczny Duster Codziennie. 8-)
Psycho the rapist

 
eplus 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 3482
Skąd: podkarpackie
Wysłany: 2019-04-09, 15:20   

W moim Dusterze kanapę tylną można podnieść do przodu, ale tylnych drzwi zamknąć się wtedy nie da. Przynajmniej z moim ustawieniem przednich foteli.
_________________
K4M - NOT tested on animals :!: :!: :!:
 
miela 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1.6 SCe
Rocznik: 2019
Wersja: Comfort
Dołączył: 05 Lis 2018
Posty: 237
Skąd: DKL
Wysłany: 2019-04-09, 15:24   

cowcar napisał/a:
Ale zaraz...Pikodat i Miela używacie tempomatu czy ogranicznika? Bo to dwa różne systemy.

Tempomatu. Wtedy też nie muszę cisnąć gazu cały czas. Nie sprawdza się to we wszystkich warunkach.
_________________
Duster 1.6 SCe 4x4
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne