Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
1.0 TCe 100 KM w Dusterze
Autor Wiadomość
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18015
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-04-12, 09:25   

Marek1603 napisał/a:
jaki będzie pobierał ten silnik prąd przy zasilaniu 12V

Dlatego większość "hybryd" ma instalację na wyższe napięcie.
 
charger 



Marka: Dacia \ Ford
Model: Duster 4x2 \ Fiesta MK8 ST-Line
Silnik: 1.6 SCe 115HP \ 1.0 140HP
Rocznik: 2017 \ 2018
Wersja: Laureate
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Lis 2017
Posty: 244
Skąd: Kraków
Wysłany: 2019-04-12, 10:26   

Ja też się bałem kosiarkowych silników z 3 cylindrami dopóki nie kupiłem Fiesty 1.0 140HP.
Ten silnik jest super. Nie dość że jest cichutki, nie trzęsie to jeszcze przyspiesza jak szalony.

Wcześniejsze auto żony miało silnik 1.2, 4 cylindry i wiecie co? Nigdy bym do takiego silnika nie wrócił :)

Wiem już na 100% że kiedy będę wymieniał Dustera na Dustera za jakiś czas :P to kupie uturbioną wersję.
_________________
Another One Drives a Duster xD
 
Belphegor 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110 KM EDC
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 27 Cze 2018
Posty: 1560
Skąd: WE, WPR
Wysłany: 2019-04-12, 10:34   

Czyli ścierają się dwa poglądy:

"Kurła, kiedyś to byyyłoo"

z

"Nowe - lepsze".
_________________
EDC - Ekonomiczny Duster Codziennie. 8-)
Psycho the rapist

 
Dymek 



Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 01 Cze 2017
Posty: 3603
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-04-12, 11:49   

Szczerze ubawił mnie ten teoretyczny płacz-wątek :mrgreen:
Na szczęście jest coraz więcej ludzi nie znających kompleksów pojemności czy koni pod maską i będą kupować takie auta niezależnie od opinii i uprzedzeń znawców. To trochę tak jak z kompleksem znaczka na masce.
Osobiście (od lat 80-tych) nigdy nie miałem samochodu z silnikiem innym niż "od kosiarki"- większym niż 0,9l i nigdy ponad 3 cylindry. Żyję, zawsze wszędzie dojechałem na czas (bywało i w 5 osób) i mocy mi nie brakowało. Moje 2 i 3 cylindrowe silniki wspominam bardzo dobrze. A obecny 0,9TCe to już zupełnie luksus, bo nie wymaga kręcenia do kilku tys. obr. Jeśli ktoś robi te kilkanaście tys kilometrów rocznie, to i nad trwałością nie powinien nawet rozmyślać.
Ostatnio zmieniony przez Dymek 2019-04-12, 11:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
Pedros 


Marka: Dacia
Model: Duster II 4X4
Silnik: 1,6 Sce
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige
Dołączył: 11 Lut 2019
Posty: 400
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 2019-04-12, 12:38   

Belphegor napisał/a:
Czyli ścierają się dwa poglądy:

"Kurła, kiedyś to byyyłoo"

z

"Nowe - lepsze".


Ja bym to ujął nieco inaczej: poglądy są różnie zależnie od tego na czym komuś bardziej zależy - jak ktoś często zmienia auta i nie martwi się jaki przebieg wytrzyma jednostka to będzie zdecydowanym zwolennikiem jednostek turbodoładowanych. Ktoś kto nie potrzebuje mega osiągów a raczej liczy na długie lata jak najtańszej i bezproblemowej eksploatacji wybiera większą pojemność bez turbo. Bo co by kto nie powiedział to takie są na dzisiaj cechy obu typów jednostek napędowych. Być może to się zmieni i trwałość jednostek doładowanych poprawi się na tyle by nie ustępować dotychczasowej trwałości silników wolnossących ale to się dopiero okaże. Oczywiście mowa tu o ogólnych cechach tych dwóch rozwiązań a nie o konkretnych silnikach. Ja mam nadzieję, że mimo wszystko downsizing wyhamuje i ustabilizuje gdzieś w rozsądnym zakresie zapewniającym odpowiedni kompromis.
 
Belphegor 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110 KM EDC
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 27 Cze 2018
Posty: 1560
Skąd: WE, WPR
Wysłany: 2019-04-12, 12:41   

Dla mnie auto wielkości Koleosa może mieć nawet 0,2 TCe pod maską, jeśli pary mu nie będzie brakowało.
Ale jako pracownik branży do tego słuchający codziennie tekstów typu "jaki??? 0,9??? To w ogóle jedzie???" zastanawiam się jak koncerny będą to marketingowo ogarniać.
Zwłaszcza, że dla wielu 1,6 SCe był zbyt mały i słaby do Dustera. A teraz dostaną 1.0 TCe, który jest jeszcze mniejszy i (teoretycznie) słabszy. Większość klientów patrzy na moc, a nie ma moment obrotowy i to jak on jest rozwijany. Sporo z nich nawet nie wie co jest ten moment obrotowy i dlaczego jest tak istotny.
Stąd taki opór przed tego typu silnikami. Bo co za różnica, że 1.0 TCe prawie na pewno będzie miał lepsze odejście od 1.6 SCe? Liczy się to, że to raptem literek pojemności w aucie wielkości Dustera i do tego z, o zgrozo, trzema cylindrami. I jeszcze 14 koni mniej, niż "stary dobry 1.6".
_________________
EDC - Ekonomiczny Duster Codziennie. 8-)
Psycho the rapist

 
maugu 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige2
Pomogła: 6 razy
Dołączyła: 16 Gru 2017
Posty: 615
Skąd: Polska
Wysłany: 2019-04-12, 12:46   

Belphegor napisał/a:
Czyli ścierają się dwa poglądy:

"Kurła, kiedyś to byyyłoo"

z

"Nowe - lepsze".


A może to tylko zwykła zdroworozsądkowa kalkulacja. Dla mnie w chwili zakupu DD miałam wybór silnik 1,2 TCe lub 1,6 SCe . Komfort przyśpieszania zderzał się z wyższymi kosztami zakupi i serwisu, a o eksploatacji turbin niewiele wiedziałam i poza tym myślałam o lpg.
Gdyby jednak porównywać dwa modele o podobnych osiągach ( mocach / momentach) to jeżeli mały uturbiony silnik zarobiłby (oszczędził) w okresie gwarancyjnym na ewentualne późniejsze naprawy serwisowe to pewnie bym brała go też pod uwagę – tak jak kiedyś zdecydowałam się na lpg do nowego samochodu pomimo wielu ostrzeżeń, że to się źle skończy.
_________________
Od f126p do Dustera
 
pikodat 


Marka: dacia
Model: sandero techroad
Silnik: TCe 0.9 LPG
Rocznik: 2019
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 20 Lut 2019
Posty: 774
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-04-12, 13:55   

Zapewne wszystko zależy od ilości km rocznie.
Jesli , jak ja, ktoś planuje 15 000 rocznie (w porywach do 20k być może w jakims roku) to biorąc 0.9 zamiast powiedzmy 1.6 ma 300 zł rocznie dopłaty do naprawy turbiny (hint: ubezpieczenie 900 cm jest o te 300 zł tańsze rocznie od 1.6). Czyli jeśli do naprawy silnik wytrzyma 8 lat (czyli 120 -160 kkm) i naprawa zamknie się do max 8*300 =2400 to oba silniki są długoterminowo warte tyle samo (przy założeniu tej smaej ceny wyjściowej). Róznica, kiedy płacimy- czy co roku w ubezpieczeniu czy po paru latach w naprawie.
Oczywiście, przy założeniu, że 1.6 wytrzyma co najmniej 20*15=300 kkm ( bo zakładam, że przy takiej jeździe samochód wytrzymać ma 20 lat czyli 300 - 400 km). Jeśli wytrzyma 220 to i tak przed złomowaniem trzeba zrobić remont a jesli 0.9 wytrzyma 150 to następne 150 też wytrzyma i przy potencjalnym drugim remoncie w wieku 20 lat ... po prostu pójdzie na złom bez żalu.

Krótko mówiąc, przy pewnych założeniach to długoterminowo pytamy nie o to, czy reprerujemy auto, tylko kiedy. Przy 0.9 i 150 kkm po 10 latach remontujemy by jeździć i ma to wystarczyć na kolejne 10 i potem złom, przy 250 - po 16 latach...i trochę żal kasy na 4 lata robić remont. Przy 400 kkm istotnie w 1.6 nie robimy remontu - ale i tak placimy 20 lat*300 zł = 6 000 zł za prawo nie -remontowania auta.

Jeśli ktoś jeździ 60 000 rocznie, to ma inną kalkulację. Albo(rzadziej:) ), jeśli planuje eksploataować auto ponad 20 lat:)

Akurat 0.9 ma dobrą opinię na forach, zatem w moim wypadku przeważyła chęć maksymalnego cięcia kosztów eksploatacji (wariantowo brałem pod uwage silnik 1.6 w lodgy, po wyjęciu foteli i wstawieniu wersalki byłoby jak mała kawalerka w HonbKongu:) ; sandero stepway _LPG_ to zdaje się najtańsze auto co do kosztów spalania, ubezpieczenia i potencjalnych kosztów serwisowych - od zwykłego sandera owszem w zakupie nieco droższy ale nieco wyższy -> wygodniejszy przy wsiadaniu Tu na rynku nic tańszego nie ma). Gdyby był silnik 1.2 tce czy inny Tce... mocno maleje argument niskich kosztów (ubezpieczenie w górę!), niknie argument dobrych opinii użytkowników (stosunkowo nowy model silnika) i decyzję byłoby trudniej podjąć.

Na szczęście są tacy, co lubia nowości i niech oni testują auta z 1.2 TCe, 1.0TCe, 1.3 TCe.... za kilka lat poczytam opinie i może zmienię auto - na takie z silnikiem o opiniach lepszych niż 0.9. A jak nie bedzie takiego, trudno, zostanę z 0.9 mającym opinie lepsze od pozostałych (podkreslam - jeśli któryś z tych nowych TCe będzie miał lepsze opinie, to zmieniam na lepszy).

Zatem - kupujcie te nowe silniki. Testujcie je. Im więcej będzie testerów - tym lepiej dla mnie. Jeśli macie rację i one okażą się lepsze - przyłączę się do Was bez żalu za te 5 lat! A jak nie.... to po co kupować silnik, który okaże się gorszy?


ps. zdjęcie kawalerki w Hong kongu: https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/6ulk9kqTURBXy8zMjdhNjllZTgyMTYyNGEzZGUxNzk4M2MwN2NkZjQ2MC5qcGVnkpUCzQMgAMPDlQIAzQMgw8OBoTEC
Ostatnio zmieniony przez pikodat 2019-04-12, 14:12, w całości zmieniany 5 razy  
 
Jacenty85 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 Sce
Rocznik: 2017
Wersja: Open
Dołączył: 03 Sty 2018
Posty: 118
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2019-04-12, 14:49   

Drogi Panie Pedros. Najpierw Pan się skup na czytaniu. Nie słyszałem nigdy o wadach jednostki 1.0 TSI R3. to nowa jednostka ale są już przypadki przebiegów przekraczających 200 tyś.
Pisałem tez o jednostce 1.2 TSi którą posiadałem i w której rozpadł się rozrząd, było to w 2010 roku a więc te słynne problemy grupy VAG.
Co do moich przebiegów 20 tysięcy rocznie. Co do przebiegów posiadacza Jeppa o którym była mowa to 3 tysiące rocznie (starszy człowiek)
Kończę tą dyskusję bo jak widać normalnie nie można. Po co od razu taka wrogość...że niby mam rozdwojenie jaźni... osoba która to piszę nie wie co to 1.2 TSI 8v EA111 a 1.0 TSI
 
Pedros 


Marka: Dacia
Model: Duster II 4X4
Silnik: 1,6 Sce
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige
Dołączył: 11 Lut 2019
Posty: 400
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 2019-04-12, 16:55   

Jacenty85 napisał/a:
Drogi Panie Pedros. Najpierw Pan się skup na czytaniu. Nie słyszałem nigdy o wadach jednostki 1.0 TSI R3. to nowa jednostka ale są już przypadki przebiegów przekraczających 200 tyś.
Pisałem tez o jednostce 1.2 TSi którą posiadałem i w której rozpadł się rozrząd, było to w 2010 roku a więc te słynne problemy grupy VAG.
Co do moich przebiegów 20 tysięcy rocznie. Co do przebiegów posiadacza Jeppa o którym była mowa to 3 tysiące rocznie (starszy człowiek)
Kończę tą dyskusję bo jak widać normalnie nie można. Po co od razu taka wrogość...że niby mam rozdwojenie jaźni... osoba która to piszę nie wie co to 1.2 TSI 8v EA111 a 1.0 TSI


Racja - dyskusja dalsza bez sensu, jednak gwoli wyjaśnienia: po pierwsze dyskusja była najpierw ogólnie o silnikach doładowanych a nie konkretnym modelu , po drugie nie ja zacząłem od tekstów typu ,, takie polskie gadanie" itp. a nie używaniu argumentów, po trzecie wiem że 1,0 tsi i 1,2tsi to nie to samo, niemniej jednak litrówka bazuje na swoim poprzedniku i korzysta z wielu jego rozwiązań, choć nie przeczę że największa jego bolączka czyli rozrząd została zmieniona, po czwarte u nas rzeczywiście mało jest egzemplarzy 1,0 z dużymi przebiegami ale z racji swojego miejsca zamieszkania i dużej podaży aut z za zachodniej granicy widziałem już auta trochę wyeksploatowane i remontowane po sprowadzeniu więc do tego nawiązałem, po piąte sam zwróciłeś uwagę na kiepską jakość niektórych elementów w niemieckich silnikach a ja właśnie w wątpliwość podaję trwałość silników doładowanych i zastosowanie w nich jakoby lepszych materiałów niż w silnikach wolnossących, po szóste zaś jak już pisałem - każdy jeździ ile potrzebuje ale podawanie jako przykład reprezentatywny auta robiącego 3 tyś. km rocznie nie jest chyba zbyt przekonujące.

P.S. może rzeczywiście z tym rozdwojeniem trochę mnie poniosło jednak nie chodziło mi absolutnie o atak personalny - jestem bardzo wyczulony na zastępowanie argumentów tekstami typu ,, polskie gadanie" , ,,januszowanie", ,,polaczki" itp. - szczególnie używane przez samych Polaków. Jak już pisałem- jeśli sami nie będziemy się szanować jako naród, to niby dlaczego mieli by nas szanować inni?
Ostatnio zmieniony przez Pedros 2019-04-12, 17:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
Pedros 


Marka: Dacia
Model: Duster II 4X4
Silnik: 1,6 Sce
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige
Dołączył: 11 Lut 2019
Posty: 400
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 2019-04-12, 17:07   

Cytat:
Zapewne wszystko zależy od ilości km rocznie.
pikodat napisał/a:
Zatem - kupujcie te nowe silniki. Testujcie je. Im więcej będzie testerów - tym lepiej dla mnie. Jeśli macie rację i one okażą się lepsze - przyłączę się do Was bez żalu za te 5 lat! A jak nie.... to po co kupować silnik, który okaże się gorszy?

Myślę że jest to również dobry obraz mojego podejścia do tematu.
 
Jacenty85 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 Sce
Rocznik: 2017
Wersja: Open
Dołączył: 03 Sty 2018
Posty: 118
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2019-04-13, 11:58   

To prawda nie powinienem byl od razu rzucać takich tekstów typu "to takie polskie". Za to przepraszam. Dyskusja powinna byc merytoryczna pozbawiona negatywnych emocji. Jakbym miał w kilkunastu slowach streścić to co chcialem przekazac to powiem tak: uwazam ze downsizing dla osoby która pokonuje autem kilka tyś rocznie nie powinien byc problematyczny tym bardziej, ze wiele firm wyciagnelo wnioski z błędów prekursorow czyli grupy vag. Konstrukcja 1.2 8v tsi na lancuchu jest totalnie inna od 1.0 r3 tsi na paskui osobiscie ale moge miec nieswieze informacje - nie slyszalem o klopotach tej jednostki. Takze przepraszam jesli kogos obrazilem urazilem.
 
Pedros 


Marka: Dacia
Model: Duster II 4X4
Silnik: 1,6 Sce
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige
Dołączył: 11 Lut 2019
Posty: 400
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 2019-04-13, 15:50   

Silnik 1,0 Tsi to zarazem jest i nie jest nowa konstrukcja. Powstał nijako poprzez ,,zlikwidowanie" jednego cylindra silnika 1,4 tsi. Wyeliminowano w nim jednak największe wady poprzednich jednostek czyli wadliwy łańcuch rozrządu zastąpiono paskiem, a niezbyt udana głowica została przekonstruowana, co zresztą było w zasadzie konieczne uwzględniając zmniejszenie liczby cylindrów i zmianę układu rozrządu. Takie same jednak zostały tuleje cylindrów oraz pierścienie, co niestety powoduje że silnik lubi olej ale o tym się raczej nie mówi, a producent stwierdza że 0,5-0,8 litra na 10 tys. km. to nic wielkiego i mieści się w normie. Rzecz w tym, że większość aut ma na razie niewielkie przebiegi a co będzie jak przekroczą 100 tyś. km.? Ja zresztą uważam że dla nowego, litrowego silnika nawet te wspomniane ilości to sporo. Faktem jest natomiast, że ogólna awaryjność litrówki w porównaniu z poprzednikiem znacznie spadła. Być może również producent już zmienił lub zmieni tłoki i pierścienie z niezbyt udanego poprzednika i problem umrze śmiercią naturalną. To się jednak dopiero okaże.
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7403
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2019-04-13, 18:10   

Pedros napisał/a:
Takie same jednak zostały tuleje cylindrów oraz pierścienie, co niestety powoduje że silnik lubi olej ale o tym się raczej nie mówi, a producent stwierdza że 0,5-0,8 litra na 10 tys. km. to nic wielkiego i mieści się w normie.


I tutaj może być problem po pewnym przebiegu. Spalony olej zostawia nagar w rowkach pierścieni (zwłaszcza zgarniającego) powodując jego zapiekanie i w efekcie mniejsza efektywność zgarniania oleju. Może się okazać, że będzie brał coraz więcej oleju albo powodował szybsze jego zużycie i krótsze życie silnika.
Ale to się okaże jak silniki będą miały 100kkm plus jeżeli do tego przebiegu dotrwają.
 
franius 



Marka: Dacia
Model: Logan II
Silnik: 0.9 TCe Easy-R
Rocznik: 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Mar 2016
Posty: 246
Skąd: Poznań
Wysłany: 2019-04-14, 14:20   

Nie ma co Januszować🤭
Są tutaj ludzie którzy maja spore przebiegi w 0,9tce i nic się nie dzieje. Nie ma się martwić na zapas. Producentowi też zależy na dobrej opinii.

Koncern musi ograniczyć CO2 więc już niedługo Dacia będzie miała hybrydę i w przyszłości elektryka. Ciężko mi sobie wyobrazić jaki to będzie szok mentalny dla niektórych użytkowników forum 🤫 0 cm3 pojemności ?
 
straszna_maruda 


Marka: Renault
Model: Megane 2 ph2
Silnik: 1.6
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 251
Skąd: ETM
Wysłany: 2019-04-14, 15:31   

To ja zamknę nieco wątek :lol: bo mamy nowy silnik 1,3 TCE 100KM i tego teoretycznie mogą wsadzić do dustera, szczegóły w http://www.daciaklub.pl/f...pic.php?t=17601
Ostatnio zmieniony przez straszna_maruda 2019-04-14, 15:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
Gercio 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: TCE 90 S&S
Rocznik: 2016
Wersja: Laureate
Dołączył: 26 Lip 2016
Posty: 51
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-04-16, 12:33   

To ja wrzucę link do oficjalnego filmiku Renault z tym śilniczkiem
TCE 100

(klikamy na Petrol jakby co)
Ostatnio zmieniony przez Gercio 2019-04-16, 12:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
jordan 
Zielony listek


Marka: dacia
Model: sandero
Silnik: 1.2
Dołączył: 05 Gru 2015
Posty: 7
Skąd: Lublin
  Wysłany: 2019-06-10, 17:34   Duster 1.0 tce

Chyba niedługo dacia odejdzie całkowicie od silników wolnossących...
https://www.francuskie.pl/dacia-duster-1-0-turbo/
Ale może trafi skrzynia cvt bo w micrze i nowym clio z tym silnikiem ma być :-)
Ostatnio zmieniony przez jordan 2019-06-10, 17:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
kicpra 


Marka: Dacia/Ford
Model: Logan MCV II/Mondeo mk4
Silnik: 0.9 tce 120KM 188nm/2.2 TDCI 213KM 490nm
Rocznik: 2017/2008
Wersja: Stepway Outdoor
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Cze 2017
Posty: 810
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-06-10, 22:10   

160nm przy 2750obr, rakieta.
W Vagach moment maksymalny w małych turbosilnikach jest poniżej 2000obr.
Co do CVT, to beznadziejny pomysł. Nic dobrego nie ma w tym rozwiązaniu.
 
DrOzda 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 79 razy
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 3593
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-06-11, 11:14   

Bez przesady 150 nm jest dostępne od 1700 rpm , nikt nawet tego nie zauważy.
 
toka93 


Marka: Renault
Model: Megane IV Grandtour
Silnik: 1,5 DCI
Rocznik: 2017
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 02 Mar 2019
Posty: 1700
Skąd: Radzionków
Wysłany: 2019-06-11, 11:33   

Tylko co to jest 150nm? Silniki z turbo powinny mieć wartości powyżej 200nm bo inaczej to nie jedzie.
_________________
Sprzedaż części Dacia

https://www.czescidacia.pl/

Pomogłem, zostaw opinię: https://g.page/r/CU7bHXWMP-5FEBM/review
 
gogol 


Marka: Dacia
Model: Nowy Duster
Silnik: 1.5 dCi
Rocznik: 2018
Wersja: Comfort
Dołączył: 08 Maj 2018
Posty: 164
Skąd: Łódź
Wysłany: 2019-06-11, 12:00   

Mowisz na wlasnym przykladzie? Pytam bo jesli nie masz chipa to Twoj 1.2 Tce ma 190 Nm.
_________________
http://www.daciaklub.pl/f...c.php?p=1770118
 
toka93 


Marka: Renault
Model: Megane IV Grandtour
Silnik: 1,5 DCI
Rocznik: 2017
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 02 Mar 2019
Posty: 1700
Skąd: Radzionków
Wysłany: 2019-06-11, 12:59   

Ma 190 i uważam że nie jedzie. Także jeśli nie pójdzie na sprzedaż to będę chipował.
_________________
Sprzedaż części Dacia

https://www.czescidacia.pl/

Pomogłem, zostaw opinię: https://g.page/r/CU7bHXWMP-5FEBM/review
 
gogol 


Marka: Dacia
Model: Nowy Duster
Silnik: 1.5 dCi
Rocznik: 2018
Wersja: Comfort
Dołączył: 08 Maj 2018
Posty: 164
Skąd: Łódź
Wysłany: 2019-06-11, 14:27   

Rozumiem - tez bede myslal o chipie ale po gwarancji chyba dopiero.
_________________
http://www.daciaklub.pl/f...c.php?p=1770118
 
Belphegor 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110 KM EDC
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 27 Cze 2018
Posty: 1560
Skąd: WE, WPR
Wysłany: 2019-06-11, 14:30   

Też się nad tym zastanawiam. Ciekaw jestem tylko jak chip się dogada z EDC.
_________________
EDC - Ekonomiczny Duster Codziennie. 8-)
Psycho the rapist

 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne