Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: 1.6 SCE
Rocznik: 2018 Pomógł: 3 razy Dołączył: 30 Sie 2011 Posty: 730 Skąd: lubuskie
Wysłany: 2018-11-16, 15:18 Duster II na lawecie:(
Wczoraj rano wsiadam do Dusterka, który [przejechał raptem 2000km, odpalam, rozrusznik kręci a tu nic? Wyświetlił się komunikat: Skontroluj system start stop, zapaliła kontrolka przy przycisku do odłączania tego paskudztwa. Kilka razy jeszcze próbowałem ale zapłon odcięty. Nie chciałem sam odpinać klemy aku żeby nie było potem na mnie albo abym czegoś więcej nie spitolił. Auto na lawecie do serwisu w poniedziałek dopiero się nim zajmą... Na szczęście wykupiłem sobie polisę na zastępcze. Co za cholera?
Ostatnio zmieniony przez tomala72 2018-11-16, 15:42, w całości zmieniany 1 raz
Marka: DUSTER I 1,5 dCi 90KM
Model: TESLA model 3 LR
Silnik: 440 KM
Rocznik: 2021, 2022 Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Gru 2011 Posty: 549 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2018-11-16, 18:00
Ja już się wyleczyłem z Daci
_________________ Tesla 3 LR 82 kWh 4x4 440 KM 2022r. - 14,0 kWh/100 km
Renault ZOE II 52 kWh 2020r. - 13,0 kWh/100 km
Marka: Fiat
Model: TIPO II Sedan
Silnik: 1.4 16v 95km
Rocznik: 2019
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2017 Posty: 1817 Skąd: Ząbki
Wysłany: 2018-11-16, 18:33
oby to był tylko pojedynczy przypadek. Za 2 tygodnie teściowa ma odebrać identyczny pojazd i nie chciałbym aby jej egzemplarz był tak awaryjny bo chyba do końca życia by mi gderała, że namówiłem ja na nowego Dustera a chciała kupić Suzuki Vitarę. Ciekawe co producent schrzanił w tych samochodach z tym motorem. Silnik ten występuje przecież w Lodgy od 2016 r oraz w Dusterach PH2 i tam nie było takich cyrków. Chyba sprzedaż tego modelu od 2010 roku przerosła sam koncern Renault i stwierdzili, ze trzeba coś w nowym modelu schrzanić aby wzrosła sprzedaż Captura lub Kadjara
Ostatnio zmieniony przez dudu$ 2018-11-16, 18:36, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia --> Renault
Model: Duster 2 --> Kadjar
Silnik: 1.2 TCe 1.5 dCi EDC
Rocznik: 2017(m2018) --> 2017
Wersja: Prestige Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Kwi 2010 Posty: 1696 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-11-17, 07:51
Właśnie byłem ciekawy czy to znowu 1.6
Myślę, że niedługo to poprawią i będzie jak trzeba. Pamiętam, że w peugeotach 301 też soft do 1.6 benzyny 1,5 roku naprawiali, ale potem już było tylko dobrze. Tylko tam nie przyjmowali do wiadomości, że jest błąd, a tu już działają, więc powinni szybciej się wyrobić, czego wszyskim życzę
Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: 1.6 SCE
Rocznik: 2018 Pomógł: 3 razy Dołączył: 30 Sie 2011 Posty: 730 Skąd: lubuskie
Wysłany: 2018-11-20, 11:42
Jest diagnoza...Kuna urypała dwa kable...Kupiłem spray, wieczorem spryskam przewody, matę wygłuszającą i płytę pod silnikiem. jak przylezie jeszcze raz to kupie wnyki:)))
Witam.
Dzisiaj pojawił się pierwszy zonk z moim Dusterem. Przebieg 2300km. Rano odpalam a tu komunikat: Skontroluj system start&stop, zapalony przełącznik tego ustrojstwa i pomarańczowa kontrolka serwisowa. Auto odpaliło normalnie i dowiozło do pierwszego postoju. Po drodzę zorientowałem się że nie działa nawiew a pokrętła z klimatyzacji nie są podświetlone .
Po kilkuminutowym postoju zapalam samochód ponownie i wszystko ok Przez pozostałą część dnia wszystko było ok.
W sobotę wyjeżdżam na ferie i teraz mam obawy czy nie będę miał na wyjeździe jakiejś niespodzianki
Pytanie do Was. Ładować akumulator, próbować się wbić do ASO czy może zwyczajnie olać to i jechać mając nadzieję, że problem nie wróci.
Witam.
Dzisiaj pojawił się pierwszy zonk z moim Dusterem. Przebieg 2300km. Rano odpalam a tu komunikat: Skontroluj system start&stop, zapalony przełącznik tego ustrojstwa i pomarańczowa kontrolka serwisowa. Auto odpaliło normalnie i dowiozło do pierwszego postoju. Po drodzę zorientowałem się że nie działa nawiew a pokrętła z klimatyzacji nie są podświetlone .
Po kilkuminutowym postoju zapalam samochód ponownie i wszystko ok Przez pozostałą część dnia wszystko było ok.
W sobotę wyjeżdżam na ferie i teraz mam obawy czy nie będę miał na wyjeździe jakiejś niespodzianki
Pytanie do Was. Ładować akumulator, próbować się wbić do ASO czy może zwyczajnie olać to i jechać mając nadzieję, że problem nie wróci.
Pozdrowienia.
Sprawdź stan naładowania akumulatora- tego typu problemy są często spowodowane przez rozładowane aku. Jak ostatnio użytkowałeś auto? Codziennie czy nie, trasy długie lub nie, parkujesz w garażu czy pod chmurką?
auto jeździ codziennie raczej na krótkie trasy. Ale ostatni weekend robiłem trasy 2x po ok 150km, a wczoraj też miałem 30 min przejazdy, więc teoretycznie powinien być podładowany.
Teraz też szykują się trasy po 150-300km. Tak czy inaczej może spróbuję się skontaktować z ASO
Niezależnie od tego co powie ASO, sprawdź zakres Twojego Assistance w kontekście dostarczenia samochodu zastępczego na czas awarii i organizacji kontynuacji podróży.
Sprawdź, czy assistance będzie działał w krajach do których (przez które) będziesz jechał, jeżeli jedziesz za granicę.
Jeżeli masz w swoim ubezpieczeniu takich udogodnień, to dokup krótkoterminowy assistance na ten wyjazd. To koszt rzędu 50-80zł za dwa tygodnie, a nie będziesz się tak denerwował, że coś się stanie w drodze i utkniesz w szczerym polu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum