Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Czy tak wygląda nowy olej po 10km?
Autor Wiadomość
ms-kola 


Marka: DACIA
Model: LOGAN II MCV Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: 2019
Wersja: Stepway
Dołączył: 20 Gru 2018
Posty: 58
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-06-23, 00:14   

toka93 napisał/a:
Zużyte elementy są potwierdzeniem wymiany.


Jakim potwierdzeniem? Nie bardzo rozumiem o czym Wy mówicie. Macie każdy element podpisany i oznakowany w swoich autach?
W takim ASO mają przynajmniej kilka/kilkanaście zużytych/wymienionych filtrów oleju, powietrza, kabinowych itp. Jak stwierdzić czy ten element pochodzi z Waszego auta?
O ile jeszcze można oznaczyć filtr oleju taki, który wymienia się w całości to ok. Ale ja mam filtr oleju w postaci wkładu...
Przy jakichś nietypowych naprawach/wymianach to jeszcze jest jakiś sposób, ale nie przy takich masówkach jak filtry...
 
toka93 


Marka: Renault
Model: Megane IV Grandtour
Silnik: 1,5 DCI
Rocznik: 2017
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 02 Mar 2019
Posty: 1705
Skąd: Radzionków
Wysłany: 2019-06-23, 00:19   

Zawsze mogą dać z innego auta to jest fakt, ale z drugiej strony na pewno jak klient poprosi przed wymianą o zwrot starych części to raczej kombinowania nie będzie bo już im się lampka zaświeci.
_________________
Sprzedaż części Dacia

https://www.czescidacia.pl/

Pomogłem, zostaw opinię: https://g.page/r/CU7bHXWMP-5FEBM/review
 
ms-kola 


Marka: DACIA
Model: LOGAN II MCV Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: 2019
Wersja: Stepway
Dołączył: 20 Gru 2018
Posty: 58
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-06-23, 00:44   

No cóż... Jak to się mówi "Chcesz mieć dobrze - zrób sobie sam".
Teraz po 3 kkm olej i filtr wymienię sobie sam na takie jakie ma być - oryginały.
Po pierwszym przeglądzie, przed odbiorem sprawdzenie.
A potem parę km przejażdżki w ramach "płukanki" i właściwa samodzielna wymiana ;-)

Filtr powietrza można szybko ocenić czy wymienili, a kabinowy i tak trzeba wyciągnąć później i oczyścić sobie, bo przecież tego nie robią...
 
eio 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV II
Silnik: 1.0 SCe B4DB400
Rocznik: XII 2017
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 26 Sty 2018
Posty: 887
Skąd: EL
Wysłany: 2019-06-23, 06:10   

toka93 napisał/a:
Oczywiście ASO zazwyczaj ma "szybę" z widokiem na warsztat, ale na halę nie powinno się wpuszczać osób postronnych.

Przez szybę oklejoną na wpółprzpuszczalną folią z reklamą prawie nic nie widać. A i tak zasłaniaja widok innymi autami. Ufoludki im tego sereisu nie budowały, wiec nie jest to przypadkowe.
 
toka93 


Marka: Renault
Model: Megane IV Grandtour
Silnik: 1,5 DCI
Rocznik: 2017
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 02 Mar 2019
Posty: 1705
Skąd: Radzionków
Wysłany: 2019-06-23, 06:53   

Nikt nie lubi jak mu się na ręce patrzy i szczerze jako pracownik byłbym mocno niezadowolony jakby mi klienci pod nogami pałętali i zapewne "doradzali".
 
EBmazur 



Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1,0 SCe
Rocznik: 2018
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 24 Mar 2019
Posty: 592
Skąd: Mazury
Wysłany: 2019-06-23, 09:43   

toka93 napisał/a:
Nikt nie lubi jak mu się na ręce patrzy i szczerze jako pracownik byłbym mocno niezadowolony jakby mi klienci pod nogami pałętali i zapewne "doradzali".

miałem sytuacje , że w ASO fiata podpowiadałem mechanikowi jak wyjąć alternator z fiata uno , bo tenże mechanik coś nie łapał tematu .
 
kacper86866 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 sce 115km LPG
Rocznik: 2019
Wersja: Comfort
Dołączył: 23 Cze 2019
Posty: 115
Skąd: Ezg
Wysłany: 2019-06-23, 12:47   

Witam, jestem tu nowy na forum od dziś. Choć przeglądam je od 4 kwietnia 2019r kiedy zamówiłem Dustera.
Różne tematy już przerobiłem, aktualnie jestem posiadaczem scenica 1.6, którego serwisuję u siebie w garażu. Temat wymiany oleju ostatnio jest u nie na czasie. Moje pytanie do maugu- czy to Jaszpol? Tor Łódź znam.
 
maugu 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige2
Pomogła: 6 razy
Dołączyła: 16 Gru 2017
Posty: 615
Skąd: Polska
Wysłany: 2019-06-23, 12:57   

Jutro jestem umówiona na ogląd z monitoring i wtedy będę mogła mówić o faktach, teraz to tylko przypuszczenia i trochę nieodpowiedzialnie byłoby ujawnianie Firmy bo może się mylę, a kontekst tematu jest jednoznacznie negatywny.
_________________
Od f126p do Dustera
 
kacper86866 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 sce 115km LPG
Rocznik: 2019
Wersja: Comfort
Dołączył: 23 Cze 2019
Posty: 115
Skąd: Ezg
Wysłany: 2019-06-23, 13:09   

Jasne, rozumiem. Słyszałem już o różnych akcjach w serwisach, więc to nie jest dla mnie nowość.
Wychodzi na to, że gwarancja gwarancją, a naprawy we własnym zakresie. Jak będziesz już pewna swojego tematu to napisz proszę gdzie nie wjeżdżać na przeglądy serwisowe.
 
kicpra 


Marka: Dacia/Ford
Model: Logan MCV II/Mondeo mk4
Silnik: 0.9 tce 120KM 188nm/2.2 TDCI 213KM 490nm
Rocznik: 2017/2008
Wersja: Stepway Outdoor
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Cze 2017
Posty: 810
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-06-23, 15:11   

Na pewno 200KM? Ecoboost to chyba 180KM.
 
maugu 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige2
Pomogła: 6 razy
Dołączyła: 16 Gru 2017
Posty: 615
Skąd: Polska
Wysłany: 2019-06-23, 20:06   

kicpra napisał/a:
Na pewno 200KM? Ecoboost to chyba 180KM.

No, może jak klima byłą włączona (a była).
@ kicpra Moderator zaraz mnie pogoni za na kryptoreklamę - foto :)

FF ST 200KM.JPG
Plik ściągnięto 6 raz(y) 45,34 KB

_________________
Od f126p do Dustera
 
eio 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV II
Silnik: 1.0 SCe B4DB400
Rocznik: XII 2017
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 26 Sty 2018
Posty: 887
Skąd: EL
Wysłany: 2019-06-23, 21:06   

toka93 napisał/a:
Nikt nie lubi jak mu się na ręce patrzy i szczerze jako pracownik byłbym mocno niezadowolony jakby mi klienci pod nogami pałętali i zapewne "doradzali".
To fakt. Ale to oznacza że trzeba wierzyć na słowo że zrobiono to na co sie umowiono i za co zapłacono. A później bulić za przemyślne przyczyny awarii. ASO nie jest instytucją zaufania publicznego.
Ostatnio zmieniony przez eio 2019-06-23, 21:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7414
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2019-06-23, 21:16   

maugu napisał/a:

@ kicpra Moderator zaraz mnie pogoni za na kryptoreklamę - foto :)


A niby czemu? Po prostu tym jeździłaś.
Nawet były BITURBO np. stare safranki z 260KM pod maską i nowsze renówki w RS-ie.

https://magazynauto.interia.pl/uzywane/opinie/news-uzywane-renault-safrane-biturbo-1994-1996,nId,594245

https://www.autoscout24.p...s&ipl=item_card

https://www.autoscout24.p...s&ipl=item_card

No i trochę nowsze megane rs

2.0 i 265KM
https://www.otomoto.pl/of...-ID6BTmh5.html?

oraz całkiem młodziutkie 1.8Tce 300KM
https://www.otomoto.pl/of...-ID6BVSTU.html?
 
maugu 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige2
Pomogła: 6 razy
Dołączyła: 16 Gru 2017
Posty: 615
Skąd: Polska
Wysłany: 2019-06-23, 21:58   

Marek1603 napisał/a:
.... Po prostu tym jeździłaś.

Mmmm -jak to ładnie brzmi - niestety byłam wożona jak worek kartofli :)
_________________
Od f126p do Dustera
 
jurek 


Marka: renault
Model: thalia
Silnik: 1,2 benzyna
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Wrz 2007
Posty: 1106
Skąd: krakow
Wysłany: 2019-06-23, 22:03   

Nie przejmuj się. To forum a nie zrzeszenie biegłych. Każdy ma swoje doswiadczenia i o nich pisze, chcąc pomóc innym. pozdr
 
maugu 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige2
Pomogła: 6 razy
Dołączyła: 16 Gru 2017
Posty: 615
Skąd: Polska
Wysłany: 2019-06-23, 22:15   

Marek1603 napisał/a:
...
No i trochę nowsze megane rs

2.0 i 265KM

.....

Tak panowie na czymś (chyba) takim kręcili niezłe czasy, ale specjalnie na tor założyli inne koła z zerowym bieżnikiem.
_________________
Od f126p do Dustera
 
maugu 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige2
Pomogła: 6 razy
Dołączyła: 16 Gru 2017
Posty: 615
Skąd: Polska
Wysłany: 2019-06-24, 23:08   

Jestem(śmy) już po rozmowach z serwisem. Pokazano nagranie z monitoringu – i pierwotnie wg. serwisu wszystkie czynności były wykonane prawidłowo – mówiąc potocznie operacja się udała, a.....pacjent zmarł. W zasadzie taka powinna być konkluzja ze wstępnego oglądu monitoringu. Diabeł, jak zwykle, tkwił w szczegółach i dopiero analiza poszczególnych czynności i konkretny komentarz (na żywo) podczas oglądania monitoringu (którego serwis już nie kwestionował) wykazał źródło problemu. Analiza i komentarz nie był mój, ale postaram się streścić co usłyszałam.
W tej chwili już nie pamiętam czy zanim samochód powędrował do góry był odkręcany korek wlewu (odpowietrzenie), i czy to było też poruszane w komentarzu, ale po kolei.
Samochód po całonocnym postoju na stanowisku (rano - zimny) jest podniesiony i po odkręceniu osłon mechanik podstawia naczynie do zbierania oleju i .... i tu nie do końca widać, ale prawdopodobnie odkręca filtr oleju – olej chyba wycieka z otworu, a następnie po dłuższej chwili mechanik wkręca nowy filtr, a dopiero później odkręca korek spustu oleju. Olej kilka minut swobodnie wypływa... dalej uszczelka korka, zakręcenie korka itp.

Następnie samochód jest opuszczany i w sekwencji z nalewaniem widać, że olej jest nalewany z pojemnika, a pojemnik kilkukrotnie odstawiany gdzieś na ziemię (waga?- lampka?) gdzie sprawdzana jest ilość jaka pozostała w pojemniku – jest to (wg serwisu) procedura nietypowa - inna niż zwykle bo normalnie olej jest nalewany specjalnym przyrządem z beczki. Po 2-3 krotnym takim odstawianiu (sprawdzeniu ), serwisant kończy nalewanie i sprawdza stan na bagnecie (uwaga - stosunkowo szybko i po nalaniu oleju na zimny silnik). Prawdopodobnie stwierdza stan max. (wg serwisu) bo przechodzi do czynności końcowych – nie istotnych dla sprawy. Następnie samochód odjeżdża na inne stanowisko do wgrania nowego softu wtrysku.
Jakie błędy możemy zauważyć (ku przestrodze dla innych)

1.Bezsensem było pozostawianie samochodu na noc na stanowisku do zmiany oleju skoro miał być zimny przy wgrywaniu softu na innym stanowisku i musiał tam o własnych siłach później dojechać. Rozsądniej byłoby zacząć od programowania, a następnie przejechać na stanowisku zmiany oleju nagrzewając silnik, a nie jechać już ciepłym na wgranie softu (wszystko na odwrót)

2.Jeżeli dobrze było widać czynności „olejowe” to chyba spuszczanie oleju powinno jednak odbywać się przy odkręconym korku wlewu (może i był??) i odkręconym filtrze (a nie już zakręconym nowym). Następnie jeżeli zalewamy nowy olej na zimny silnik to nie oczekujmy, że zleci z góry do miski w kilka sekund i, że stan w tym czasie pokazany na bagnecie będzie rzeczywisty - bo nie będzie.

Generalnie olej z tego co widać na nagraniu był zlany i był nalany nowy z pojemnika. Błędy w sposobie zlewania i nalewania spowodowały pozostawienie dużej (jak dużej?) ilości starego oleju w silniku i zmieszaniu z nowym, którego też nalano za dużo sugerując się bardziej ilością konieczną do wlania, a ignorując fakt zalegania starego.
To chyba wszystko.

Lekko irytujący był fakt „januszowania” serwisu proponując w ramach ugody, że sfinansuje na przyszłym przeglądzie koszt oleju, ale wymiany już nie bo ją przecież wykonał w 100%. Dopiero argument, że wykonał ją nawet w 150% (przelanie) przekonał serwis do akceptacji pokrycia kosztów i wymiany oleju jak i samego oleju. Na koniec za stracony czas – przeprosiny, kilka gratisów reklamowych i gratisowe czyszczenie klimy. Ot taki mamy klimat, a wystarczyło pokazać w momencie przyjazdu z reklamowanym słoikiem nagranie z monitoringu (10minut), a nie byłoby niepotrzebnych stresów co tam jest, czy był odessany, czy może nalane zlewki itp. Zaoszczędziłabym (jak i kilka innych osób) masę czasu i nerwów i nie musiałabym Wam zawracać gitary takimi p........ - głupstwami :)
Dziękuję wszystkim forumowiczom za wsparcie i pomoc – idę spać.
_________________
Od f126p do Dustera
 
Fruxo 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: lpg 1.6 16v
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 16 Lis 2016
Posty: 1825
Skąd: wwa
Wysłany: 2019-06-25, 00:11   

Jest ciepło więc olej szczególnie 5w30 będzie swobodnie spływał
Wlew nie musi być zdjęty do zlania oleju , przy zdjętym po prostu szybciej zlatuje w początkowej fazie , ja go nigdy nie zdejmuje bo strumień jest łagodniejszy.
Filtr wystarczy lekko poluzować już zacznie z niego spływać olej , potem się go wymienia. Można to zrobić przez okręceniem korka bo olej jest poniżej jego poziomu.
Jeżeli korek został odkręcony i tak zleciało 90% oleju został tylko szlam na dole.
I ten własnie szlam zmieszał sie nowym olejem
Zresztą jeżeli pokazali wam nagranie byli na 100% pewni że nie będzie tam nic grubego.

chociaż
Cytat:
inna niż zwykle bo normalnie olej jest nalewany specjalnym przyrządem z beczki.

to jest trochę podejrzane ale gdyby było to , to co myśle nie pokazali by nagrania
Ostatnio zmieniony przez Fruxo 2019-06-25, 00:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
toka93 


Marka: Renault
Model: Megane IV Grandtour
Silnik: 1,5 DCI
Rocznik: 2017
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 02 Mar 2019
Posty: 1705
Skąd: Radzionków
Wysłany: 2019-06-25, 06:22   

Ja wszystko rozumiem, ale proponuję wymianę oleju praktycznie za darmo w ramach rekompensaty notabene dobrze wykonanej roboty. Czego oczekujesz jeszcze?
Co do oleju to olej lany jest z dużych beczek zazwyczaj do mniejszych pojemników i dopiero do silnika.
_________________
Sprzedaż części Dacia

https://www.czescidacia.pl/

Pomogłem, zostaw opinię: https://g.page/r/CU7bHXWMP-5FEBM/review
 
maugu 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige2
Pomogła: 6 razy
Dołączyła: 16 Gru 2017
Posty: 615
Skąd: Polska
Wysłany: 2019-06-25, 08:41   

toka93 napisał/a:
J... proponuję wymianę oleju praktycznie za darmo w ramach rekompensaty notabene dobrze wykonanej roboty. Czego oczekujesz jeszcze?
....

W czasach słusznie minionych funkcjonował taki slogan – wiszący w zakładach pracy, DORO (dobra robota) rozumiem, ze nawiązujesz do tego :) Rozumiem, też że po kontroli bagnetu (stanu oleju) i stwierdzeniu przekroczeniu o ok.1cm (ok. 1 ltr) i dziwnie ciemnym kolorze powinnam powiedzieć OK to DOBRA ROBOTA bo @toka tak konkluduje na forum?
Czy Ty jeździłbyś bezrefleksyjnie z takim przekroczeniem i nie wiedząc co masz w silniku?
Co chcę więcej? – Nic - nie wiem czy nawet z gwarancją darmowej usługi (nota bene nie pokrywającą moich kosztów)- jeszcze tam zawitam, bo może ponownie wykonają DORO.
Pytanie kto zyskał (?), bo jeżeli zgodnie z Twoją tezą (dobrze wykonana robota), nic bym nie zrobiła eksploatując dalej samochód i wydmuchało by simering to kto ponosiłby koszty naprawy?
Bez urazy, ale mam inne zdanie w tej sprawie.
_________________
Od f126p do Dustera
 
pikodat 


Marka: dacia
Model: sandero techroad
Silnik: TCe 0.9 LPG
Rocznik: 2019
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 20 Lut 2019
Posty: 774
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-06-25, 08:51   

toka93 napisał/a:
Ja wszystko rozumiem, ale proponuję wymianę oleju praktycznie za darmo w ramach rekompensaty notabene dobrze wykonanej roboty. Czego oczekujesz jeszcze?
Co do oleju to olej lany jest z dużych beczek zazwyczaj do mniejszych pojemników i dopiero do silnika.


DObrze???????? Zenek z garażu, co nigdy szkoły mechanicznej nie widział i słowa certyfikat nie rozumie- zawsze mówi, ze do zlania oleju silnik MUSI być ciepły. I mówi to nawet bełkocząc po pijaku.
Od ASO wymaga sie przestrzegania ŚCIŚLE zasad - za to biora takie pieniądze. A jesli nie robią - to powinni płącić grube odszkodowanie albo honorowo (jeśli wiedzą co to znaczy) ze ściany zdjac napis AUTORYZOWANY serwis. Niech napiszą BYLE JAKI GORSZY OD PIJANEGO BEZ WYKSZTAŁCENIA ZENKA SO.
Brak przestrzegania zasad przy serwisie jest podstawą do odebrania gwarancji...
W sposób przemyślany i świadomy serwisant naraził klienta na utratę gwarancji poprzez odstąpienie od zasad obsługi.
Za takie coś mechanik, który to zrobił powinien do końca gwarancji opłacać z własnej kasy wszystkie przeglądy tej osoby, oczywiście prqacując gdzie indziej bo dyscyplinarka za narażanie imienia firmy oczywista.
Powinnaś podac nazwę firmy, by wiedzieć, gdzie przy odbiorze żądać od razu wglądu do monitoringu, bo zenków zatrudniają a nie mechaników.

Takie zachowanie można porównać do chirurga, który po wyjściu z klopa dłubie w nosie, drapie między j..mi i nakłada rękawiczki bez umycia rąk (zresztą kolejność dowolna tych czynności), po czym idzie na operację.
Robi operację i oczywiście DOBRA ROBOTA według co po niektórych jak widać na forum.
I wszystkim, którzy uważają to za dobrą robote życzę takich chirurgów.
Ostatnio zmieniony przez pikodat 2019-06-25, 08:58, w całości zmieniany 6 razy  
 
eio 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV II
Silnik: 1.0 SCe B4DB400
Rocznik: XII 2017
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 26 Sty 2018
Posty: 887
Skąd: EL
Wysłany: 2019-06-25, 09:04   

Brawo maugu za skuteczne doprowadzenie sprawy do końca. Na pewno kosztowało to Cię sporo nerwów, czasu i trochę kasy. Twój upór się opłacił. Udało się. Dałaś przykład innym.

Co do januszowania ASO - to pokazuje że firma nie dba o swojego klienta. Kilkaset osob przeczyta ten temat i wyrobi sobie zdanie.
Ostatnio zmieniony przez eio 2019-06-25, 09:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
Belphegor 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110 KM EDC
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 27 Cze 2018
Posty: 1560
Skąd: WE, WPR
Wysłany: 2019-06-25, 09:06   

pikodat napisał/a:
DObrze???????? Zenek z garażu, co nigdy szkoły mechanicznej nie widział i słowa certyfikat nie rozumie- zawsze mówi, ze do zlania oleju silnik MUSI być ciepły. I mówi to nawet bełkocząc po pijaku.


Ano dokładnie. Ja nawet po dwóch piwach wymieniając olej w kosiarce pojeżdżę nią uprzednio trochę, żeby silnik był ciepły. A co dopiero w samochodzie. A jestem antytechnicznym człowiekiem. ;-)

maugu - gratulację za dociekliwość i jako taki obiektywizm w tym wszystkim. Ja bym albo od razu lał tam po pyskach wszystkich jak leci, albo olał sprawę. Mam problem z wypośrodkowaniem swoich reakcji. ;-)
_________________
EDC - Ekonomiczny Duster Codziennie. 8-)
Psycho the rapist

 
pikodat 


Marka: dacia
Model: sandero techroad
Silnik: TCe 0.9 LPG
Rocznik: 2019
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 20 Lut 2019
Posty: 774
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-06-25, 09:23   

Właściwie należałoby napisać do centrali dacii w Polsce z pytaniem, czy operacje robione tak jak na monitoringu odpowiadają normom ASO.
Jeśli tak - to była to dobra robota, ale żałuję, że kupuję auto tej firmy.
Jęśli nie - to zapewne ASO dostanie ostro żółta kartkę, że następnym razem za takie coś stracą autoryzację.
I na miejscu maugu dziś bym napisał majla do centrali, tym bardziej, że wszystko jest jasne wobec faktu monitoringu.
_________________
Spritmonitor.de
 
toka93 


Marka: Renault
Model: Megane IV Grandtour
Silnik: 1,5 DCI
Rocznik: 2017
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 02 Mar 2019
Posty: 1705
Skąd: Radzionków
Wysłany: 2019-06-25, 09:31   

Hmmm może źle wyraziłem się znaleźć słowem dobrze wykonana robota. Raczej powinienem napisać wykonana robota.
Nigdy nie serwisowalem w ASO i nigdy nie będę ze względu na niekompetencję. Stosując zasadę, że jak mi chleb nie smakuje to zmieniam piekarnię.

Tak nawiasem mówiąc to chyba nie znam przypadku uszkodzenia czegokolwiek poprzez przelanie oleju, a przynajmniej w takiej ilości. Sam wielokrotnie ze względu na dpf miałem mocno przekroczone stany oleju.
_________________
Sprzedaż części Dacia

https://www.czescidacia.pl/

Pomogłem, zostaw opinię: https://g.page/r/CU7bHXWMP-5FEBM/review
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne