Marka: była Dacia, jest Toyota
Model: Sandero, Auris Touring Sports
Silnik: 1,6 (132 KM)
Rocznik: 2015 Pomógł: 13 razy Dołączył: 10 Paź 2008 Posty: 1500 Skąd: Ozorków
Wysłany: 2009-01-02, 12:23 Re: Model fabrycznego radia Blaupunkta
jackthenight napisał/a:
Czy ktoś zna model tego radia blaupunkt fabrycznego w Daciach ?
Tak jak laisar napisał to radio robione jest wyłącznie dla Dacii.Myślę że jest robione po to aby podnieść prestiż w wyposażeniu.Wiesz radio blaupunkt,a radio Dacia to różnica przynajmniej w nazwie
Tak, taką instrukcję mam po Polsku, a ja szukałem jakieś serwisówki do tego radia, bo jakoś za mało ustawień znajduję w tym radiu. Wiesz ciekawość :)
Elektroda.pl mi w tym zawsze pomagała, tylko model radia jest potrzebny :)
Poza tym chciałem zobaczyć jak się wymontowuje to radio.
Samemu też dojdę, ale z serwisówką zawsze lepiej i wygodniej. I czy potrzebuje tych wyjmaków do radia typu Blaupunkt ?
Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 66 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 3233 Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-01-02, 13:24
Mariusz napisał/a:
Jedź do Przyguckich i niech udzielą Ci informacji
Nie :) aż tak zdeprawowany nie jestem i nie potrzebuję do przyguckich jeździć, co mniej wiedzą od nas :)
Poza tym, wolę sam do tego dojść niż do nich jechać i gadać z serwisem których wzrok mówi mniej więcej to : "czego ten żałosny klient znów chce od nas i czemu przerywa nam kawę"
Nie chcę ubliżać nikomu, ale w serwisie same "głąby" pracują, o czym przekonałem się przy alarmie, którego i tak musiałem samemu poprawiać i inaczej konfigurować. Mógłbym teraz Przyguckim szkolenia z Alarmu Cobry przeprowadzać.
To ja w tym temacie pozwolę sobie zadać takie pytanie:
czy ktoś zauważył w fabrycznym Blaupunkcie samoistne rozregulowanie się wysokich tonów? Ma to miejsce rzadko (dlatego nie zawracam sobie głowy), ale od samego początku.
Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 66 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 3233 Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-05-31, 22:21
wox napisał/a:
To ja w tym temacie pozwolę sobie zadać takie pytanie:
czy ktoś zauważył w fabrycznym Blaupunkcie samoistne rozregulowanie się wysokich tonów? Ma to miejsce rzadko (dlatego nie zawracam sobie głowy), ale od samego początku.
Mam to samo, i chyba we wszystkich tych radiach to występuje.
Kategoria TTTM. Czyli moje "nie zawracanie sobie głowy" jest uzasadnione. Jedna sprawę mam z głowy (już dawno chciałem o to zapytać, ale jakoś zapominałem).
Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 66 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 3233 Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-06-01, 13:54
Ja mam z MP3. Dolegliwość naszego radia dotyczy wielu tych egzemplarzy. A przynajmniej już o tym słyszałem od któregoś innego użytkownika. Możliwe że dotyczy jakieś tam partii sprzedanych radio.
Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 35 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 4270 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-09-12, 22:32
Czy ktos zna model radia i dane techniczne standardowego blaupunkta w sandero ? Mysle nad wymiana ale nie wiem od czego zaczac. Glosniki 4 szt to pewnie wyjdzie min 300 zl a moze wiecej. Moze wystarczy wymienic radio ? Mam clariona z citroena ale ma zielone podswietlenie ;-( Chce go na chwilke testowo podpiac, tylko czy jak wyjme blaupunkta to on sie jakos zakoduje czy zglosi jakis blad w komputerze daci ? Sorry ale w AX nie bylo takich niespodzianek - sad pytam Jesli wymiana radia duzo pomoze to sprzedam oba radyjka i kupilbym cos takiego:
Marka: Skoda
Model: Octavia Tour II
Silnik: 1,4 16V
Rocznik: 2010 Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Cze 2010 Posty: 399 Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2010-09-13, 06:55
Ten Clarion z linku jest bardzo fajny - bawiłem się w sklepie bo przyciąga oko. Co do samej wymiany nie powinno być problemów - jednak mimo, że ten fabryczny Balupunkt wygląda mało ciekawie to na pewno gra ładne i wymieniłbym raczej dobre głośniki a potem kombinował z radiem.
_________________ Teoria nie zrobi z nikogo praktyka :)
Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 35 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 4270 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-09-15, 17:08
Dzieki za info. Ost pytanie - czy fabrycznie instalacja radiowa, a konkretnie antenka ma koncowke typowa dla wiekszosci radi - tzw. dluga z iglica na koncu czy krotka okragla jak do blaupunkta ? Moze jest przejsciowka norm-blaupunkt ?
Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 35 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 4270 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-09-15, 17:38
Dokladnie tego sie spodziewalem ale dzieki za potwierdzenie kupie te pierdulke do antenki i podepne swojego clariona i poslucham roznicy. Jesli bedzie wyraznie lepiej zmienie radio, jesli nie to pomysle o wymianie przednich glosnikow.
Ostatnio zmieniony przez mekintosz 2010-09-15, 17:42, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 35 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 4270 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-09-19, 22:49
Okazalo sie ze fabryczny blaupunkt gra tak sobie w porownaniu z clarionem. Moze to wina mniejszej mocy ? W kazdym razie postanowilem sprzedac oba radia i kupic inne z mp3 w kolorze pomarancz lub czerwien. Ten clarion z BT o ktorym wczesniej pisalem odpada. Obejrzalem, jakis tandetnie wykonany i info na lcd widac w zasadzie tylko na wprost. Z pozycji za kierownica na 100% nic nie zobacze. Oczywiscien radia sie glowni slucha ale czasem tez patrzy na nie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum