Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Co zrobic po wizycie w ASO
Autor Wiadomość
Krystian67 


Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6 Sce 100 KM
Rocznik: 2017
Wersja: Outdoor
Dołączył: 28 Paź 2017
Posty: 530
Skąd: Chorzow
Wysłany: 2019-12-07, 18:50   Co zrobic po wizycie w ASO

Witam. Mam pytanie do Was. Jak zachowalibyście sie gdy po badaniu okresowym stwiedzacie niefachowe wykonanie usługi. W jej trakcie nie wymieniono filtra oleju. A z tytułu wykonanych prac miał być. Temat wychwyciłem dwa dni póżniej. Przyznano mi rację. Pracownik nie wymienił bo brakło na magazynie . Czy mam żadac usuniecia pracownika z tej funkcji. Stwierdzono bład pracownika .W konsekwencji kolejna zmiana dokonała wymiany filtra i dolania oleju. Szef serwisu przeprasza i prosi o rozmowę. Zrobił sie jak dla mnie zly klimat, brak zaufania i chęć zareagowania , bo w tym dniu pewno ktos jeszcze takich zabiegów dokonywał. Celowo nie ujawnie które to ASO ,bo sprawa jest w toku. dodatkowo wykonano do mnie tel. z wypowiedzeniem sie o działaniu serwisy.Przyznałem 10pkt. Było to niestety przed incydentem.I teraz chce sie z tego wycofać. Ogólnie uznaję ze przeglad jest niewazny. Prosze o sugestie
 
hak64 


Marka: Mercedes
Model: 300SE
Silnik: 3,0
Rocznik: 1987
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 180
Skąd: Żory
Wysłany: 2019-12-07, 19:55   

Nie od dziś wiadomo, że jakość usług w ASO pozostawia wiele do życzenia, ale
Krystian67 napisał/a:
Czy mam żadac usuniecia pracownika z tej funkcji.

Jasne, wywalić z roboty mechanika, kierownika i całą dyrekcję za brak nadzoru.
Krystian67 napisał/a:
Ogólnie uznaję ze przeglad jest niewazny.

Przecież naprawili błąd filtr został wymieniony, olej uzupełniony. Było by zrozumiałe sporządzenie skargi, obniżenie oceny jakości obsługi,
Krystian67 napisał/a:
Szef serwisu przeprasza i prosi o rozmowę.

Dlaczego nie skorzystasz z takiej formy rozwiązania problemu? Podając rękę na zgodę zwykle więcej się zyskuje niż traci. Co znaczy sprawa jest w toku? Masz zamiar sądzić się z serwisem? Wytaczając armaty sam zamykasz sobie drogę do miłej obsługi.
Sprawdź czy w dokumentacji serwisowej odnotowano wymianę filtra i oleju, jeśli tak, a czynność nie była wykonana, to masz konkretny argument do negocjacji z kierownikiem.
_________________
specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych
Ostatnio zmieniony przez hak64 2019-12-07, 20:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
Krystian67 


Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6 Sce 100 KM
Rocznik: 2017
Wersja: Outdoor
Dołączył: 28 Paź 2017
Posty: 530
Skąd: Chorzow
Wysłany: 2019-12-07, 20:46   

Odpowiadam .Sprawa w toku znaczy. Jestem przed rozmowa i konfrontacją z pracownikiem. W dokumentacji odnotowano wymianę oleju i filtra. Co jest niezgodne z prawdą. Naprawa polegała na tym że .na stary filtr wlano nowy olej . W następstwie wykrycia zmieniono filtr i dolano nowego oleju. Pytanie czy olej jest czysty. Czy tak ma wygladac procedura przegladu serwisowego w ASO. Co do nadzoru taka sytuacja powinna się sama wyjasnic. Nie jestem od oceny . Natomiast bronię tylko swoich spraw.
Stwierdzenie że przeglad uznaję za niewazny podtrzymuję . Co już wypisałem w drugiej linijce.
 
hak64 


Marka: Mercedes
Model: 300SE
Silnik: 3,0
Rocznik: 1987
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 180
Skąd: Żory
Wysłany: 2019-12-07, 21:37   

Spotkałem się już z podobnym przypadkiem w serwisie Fiat. Właściciel auta już po okresie gwarancyjnym pojechał na wymianę oleju do pobliskiego warsztatu. Pan mechanik zaprosił właściciela do obejrzenia swojego auta od spodu, Pokazał jaki olej został z silnika spuszczony i jak wygląda filtr oleju. Okazało się, że filtr był z tego samego rocznika co auto, zatem przez trzy lata nie był wymieniony. Olej też był tylko dolewany, a nie wymieniany, bo miał konsystencję smoły z brokatem. Ty masz o tyle korzystniejszą sytuację, że ujawniłeś przekręt zaraz po wizycie w ASO. Tak, czy siak, masz do czynienia z oszustwem i skarga do producenta, lub importera była by całkowicie zasadna. Z szacunku dla innych klientów serwisu i w imię zasad, powinno się pozwać serwis, ale czy to będzie korzystne trudno ocenić. Z pewnością wiąże się to ze stratą czasu i być może kosztami (prawnik). Pytanie co można uzyskać?
_________________
specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych
Ostatnio zmieniony przez hak64 2019-12-07, 21:39, w całości zmieniany 2 razy  
 
Krystian67 


Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6 Sce 100 KM
Rocznik: 2017
Wersja: Outdoor
Dołączył: 28 Paź 2017
Posty: 530
Skąd: Chorzow
Wysłany: 2019-12-07, 22:06   

Z pewnoscia nie chce sie bawic w sądy itd. Ale mam ochote poprosic szefostwo , żeby jednak jakoś karać za takie coś. Chciałbym np. uniewaznienia przegladu i w całosci ten proces przeprowadzic na koszt tego wydającego pojazd. Tak żeby poczuł bynajmniej finansowo błąd. Ten Pan tak czy inaczej mojego samochodu już do rąk nie dostanie .
 
hak64 


Marka: Mercedes
Model: 300SE
Silnik: 3,0
Rocznik: 1987
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 180
Skąd: Żory
Wysłany: 2019-12-07, 22:25   

Krystian67 napisał/a:
Chciałbym np. uniewaznienia przegladu i w całosci ten proces przeprowadzic na koszt tego wydającego pojazd. Tak żeby poczuł bynajmniej finansowo błąd. Ten Pan tak czy inaczej mojego samochodu już do rąk nie dostanie .

Sądzę, że korzystniejsze było by wynegocjowanie dodatkowego przeglądu. Jeśli tak wyglądają wszystkie wymiany oleju i filtrów to nie powinno dziwić, że silniki po skończonej gwarancji kończą też swój żywot...
_________________
specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych
 
dudu$ 



Marka: Fiat
Model: TIPO II Sedan
Silnik: 1.4 16v 95km
Rocznik: 2019
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Dołączył: 21 Mar 2017
Posty: 1814
Skąd: Ząbki
Wysłany: 2019-12-07, 22:35   

Jeżeli serwis naprawił swój błąd czyli wymienił filtr na nowy to ok ale ja po pierwsze wymagałbym wymiany całego oleju na nowy a nie tylko dolanie i chciałbym być przy tej wymianie aby nie być ponownie oszukany. Ponadto zażądał bym od serwisu kolejnego pełnego serwisu ZA DARMO czyli wymiany oleju łącznie z filtrami o oczywiście robocizną.
 
Krystian67 


Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6 Sce 100 KM
Rocznik: 2017
Wersja: Outdoor
Dołączył: 28 Paź 2017
Posty: 530
Skąd: Chorzow
Wysłany: 2019-12-08, 00:20   

Dziękuję za porady. Biorę to pod uwagę
 
toka93 


Marka: Renault
Model: Megane IV Grandtour
Silnik: 1,5 DCI
Rocznik: 2017
Dołączył: 02 Mar 2019
Posty: 1702
Skąd: Radzionków
Wysłany: 2019-12-08, 10:05   

Krystian67 napisał/a:
Z pewnoscia nie chce sie bawic w sądy itd. Ale mam ochote poprosic szefostwo , żeby jednak jakoś karać za takie coś. Chciałbym np. uniewaznienia przegladu i w całosci ten proces przeprowadzic na koszt tego wydającego pojazd. Tak żeby poczuł bynajmniej finansowo błąd. Ten Pan tak czy inaczej mojego samochodu już do rąk nie dostanie .

Nie chcę Cię wprowadzać w błąd, ale na ostatnim miejscu winiłbym tutaj mechanika...
ASO prowadzi dokładną ewidencję magazynową, a więc skoro na FV jest wyszczególniony filtr, którego nie było fizycznie na stanie to i w BOK o tym wiedzieli. A jak wiedzieli w BOK to i kierownik serwisu. Mechanik by takiej decyzji sam nie podjął, bo jego to szczerze mówiąc wali, czy te auto wyjedzie dzisiaj, czy za 2 dni bo nie ma części. Wina spadła na niego, bo co mu zrobisz? A tak serwis swoje "dobre" imię zachowa, bo to tylko jakiś pseudomechanik źle zrobił, a nie my.
 
BLACHA_997 



Marka: Dacia
Model: Comfort
Silnik: 1,6 SCe
Rocznik: 2019
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 787
Skąd: ŚLĄSK
Wysłany: 2019-12-08, 10:22   

Wydaje mi się, że dla dobra pozostałych osób korzystających z serwisu w tym czasie, a także, aby napiętnować fuszerkę bądź co bądź AUTORYZOWANEGO ! serwisu i ewentualnie odstraszyć ewentualnych kolejnych "fachowców" od robienia podobnych praktyk zasadnym byłoby podanie nazwy i siedziby tego serwisu. Nie każdy zagląda (kontroluje) "wnętrzności" swojego samochodu, a skoro dopuścili się tak rażącego niedbalstwa jest więcej niż pewne, że w podobny sposób potraktowali także innych klientów, którzy w dobrej wierze przyjechali do serwisu w celu realizacji wcale nietaniej usługi. Ponadto fakt, że w dokumentacji miałeś wpisaną pozycję związaną z wymianą filtra, którego jak się później przyznali nie wymienili z powodu braku na magazynie (swoją drogą trochę to dziwne bo w każdym serwisie jest to "materiał pierwszej potrzeby") jest typowym oszustwem, które, biorąc pod uwagę potencjalną ilość klientów obsługiwanych w danym dniu, może przybrać charakteru masowego i na dużą skalę. Typowym działaniem w tym momencie powinno być, albo umówienie Cię na inny termin, albo zakup filtra w pierwszym sklepie motoryzacyjnym. Wydaje mi się, że brak filtra - jako wytłumaczenie - to typowa "ściema" mająca na celu usprawiedliwienie lenistwa 'fachowca serwisanta" lub tak jak pisze toka93. Na koniec pytanie retoryczne - jaką masz gwarancję, że w ten sam sposób nie potraktowali oleju w Twoim samochodzie np. spuszczając połowę i dolewając nowego? Dlatego też uważam, że zasadnym jest napiętnowanie takich praktyk, a tym samym ujawnienie pełnej nazwy serwisu.
_________________
Nowa zabawka DD 2 :)
Ostatnio zmieniony przez BLACHA_997 2019-12-08, 10:26, w całości zmieniany 2 razy  
 
eio 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV II
Silnik: 1.0 SCe B4DB400
Rocznik: XII 2017
Wersja: Laureate 5 os.
Dołączył: 26 Sty 2018
Posty: 887
Skąd: EL
Wysłany: 2019-12-08, 11:34   

@Krystian67, masz pełne prawo do niezadowolenia z usługi ASO i utraty zaufania do niego. Jak zrozumiałem - nie wymienili filtra oleju podczas wymiany oleju, co samodzielnie odkryłeś po 2 dniach. Dokumentację sfałszowali, zapłaciłeś za pełną usługę, w tym za wymianę filtra. Z drugiej strony może to wyglądać na jednostkowy przypadek z winy pracownika, ASO "naprawiło" ten błąd wymieniając filtr i dolewając oleju... Dla ASO sprawa jest zakończona. Wcale nie bronię aso. Jednak mają jakieś argumenty w sporze. Nie wiem co chcesz uzyskać - jakąś gratyfikację, czy jedynie ukarania "winnego" (znaleźli kozła ofiarnego, i tak nie wiesz czy tego później nie oleją). Przed rozmową twarzą w twarz z przedstawicielem aso radzę konsultację z Rzecznikiem Praw Konsumenta.
 
hak64 


Marka: Mercedes
Model: 300SE
Silnik: 3,0
Rocznik: 1987
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 180
Skąd: Żory
Wysłany: 2019-12-08, 11:56   

Znane są mi przypadki dorabiania do pensji pracowników serwisów. Wystawiają na aukcjach klejone zderzaki, reflektory, moduły, oleje i płyny także. Czasem zamiast wstawić nowy zderzak, czy reflektor przyznany przez ubezpieczyciela, wstawią naprawiony, a nówka idzie na aukcję. Co gorsza nie są to odosobnione przypadki. Swoistym kuriozum jest taki przypadek:
Kolega pojechał do serwisu na lakierowanie lusterka (ktoś mu zarysował na parkingu). Zostawił auto na jeden dzień, a następnego dnia zapłacił za usługę i odebrał. W trakcie jazdy do domu zauważył, że lusterko nie odchyla się w pełnym zakresie. Postanowił to sprawdzić i ... za wkładem lusterka znalazł komplet dorobionych kluczyków i dokumentów swojego auta!
_________________
specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych
 
traks 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6 16V
Rocznik: 2012
Dołączył: 27 Kwi 2018
Posty: 170
Skąd: Kraków
Wysłany: 2019-12-08, 12:03   

eio napisał/a:
ASO "naprawiło" ten błąd

To nie błąd a zwykłe oszustwo, jak fachowiec dopisuje Ci do rachunku materiały i usługę , której nie wykonał
 
Nikita_Bennet 


Marka: Dacia
Model: LOGAN pick-up+Duster 2
Silnik: oba 1.5 dCi
Rocznik: 2011 i 2018
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 717
Skąd: warmia i mazury
Wysłany: 2019-12-08, 12:05   

dudu$ napisał/a:
Jeżeli serwis naprawił swój błąd czyli wymienił filtr na nowy to ok ale ja po pierwsze wymagałbym wymiany całego oleju na nowy a nie tylko dolanie i chciałbym być przy tej wymianie aby nie być ponownie oszukany. Ponadto zażądał bym od serwisu kolejnego pełnego serwisu ZA DARMO czyli wymiany oleju łącznie z filtrami o oczywiście robocizną.

Może inne ASO niech dokona (w obecności klienta) ponownie tego co jest w fakturze na koszt ASO które spierniczyło robotę. Oczywiście z takim żądaniem na biuro obsługi klienta renault polska (sam sie bujałem z realizacją vouchera i wyszło że któryś mistrzu sprzedaży z jednego salonu zrealizował dwa moje vouchery ale danych zwrotnych nie podał). Ogólnie opisać wszystko i wysłać mailowo. Odczuje to ASO które dało dupy (bo fakturę musiałoby opłacić i kopia jej dla Ciebie lub zlecenia serwisowego) ale i te ASO gdzie będzie realizowana cała usługa ponownie bo będą wiedzieli że inni spierdolili i patrzy im klient na ręce. Oczywiście w ciągu np ciągu 14 dni inaczej prasa, media itp. A i to klient wybiera inne ASO do realizacji usługi.
Ostatnio zmieniony przez Nikita_Bennet 2019-12-08, 12:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
toka93 


Marka: Renault
Model: Megane IV Grandtour
Silnik: 1,5 DCI
Rocznik: 2017
Dołączył: 02 Mar 2019
Posty: 1702
Skąd: Radzionków
Wysłany: 2019-12-08, 12:17   

hak64 napisał/a:
Znane są mi przypadki dorabiania do pensji pracowników serwisów. Wystawiają na aukcjach klejone zderzaki, reflektory, moduły, oleje i płyny także. Czasem zamiast wstawić nowy zderzak, czy reflektor przyznany przez ubezpieczyciela, wstawią naprawiony, a nówka idzie na aukcję. Co gorsza nie są to odosobnione przypadki. Swoistym kuriozum jest taki przypadek:
Kolega pojechał do serwisu na lakierowanie lusterka (ktoś mu zarysował na parkingu). Zostawił auto na jeden dzień, a następnego dnia zapłacił za usługę i odebrał. W trakcie jazdy do domu zauważył, że lusterko nie odchyla się w pełnym zakresie. Postanowił to sprawdzić i ... za wkładem lusterka znalazł komplet dorobionych kluczyków i dokumentów swojego auta!


Z racji, że dobrze znam te środowisko to raczej rzadko kiedy trafiają się nowe części, a jeśli już to raczej z szkodami (drobne wgniotki, pęknięcia, zarysowania). Używanych natomiast z serwisu mamy ogrom. Rzadko kiedy ubezpieczalnia prosi o zniszczenie. Takie osoby naprawiają to, bądź w wielu przypadkach nawet nie trzeba nic robić i sprzedają dalej. Niestety częściami eksploatacyjnymi praktycznie nie handlujemy, więc nie wiem jak to wygląda w przypadku oleju/filtrów - tutaj już trudniej o "legalne" wyciąganie z ASO, bo nikt dobrych do śmieci nie wyrzuca.
 
traks 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6 16V
Rocznik: 2012
Dołączył: 27 Kwi 2018
Posty: 170
Skąd: Kraków
Wysłany: 2019-12-08, 12:48   

Nie handlują nowymi częściami? A jakże handlują, jedziesz na przegląd gwarancyjny, stwierdzają usterkę, klient się cieszy że tak sprawnie i bez problemu wymienione .... a tak naprawdę usterki nie było a część ląduje na aukcji
 
Krystian67 


Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6 Sce 100 KM
Rocznik: 2017
Wersja: Outdoor
Dołączył: 28 Paź 2017
Posty: 530
Skąd: Chorzow
Wysłany: 2019-12-08, 13:23   

Dla poprawnosci dodam że nie piję do mechanika . Uwalic mam zamiar wydawce auta , który świadomie zataił fakt. Jest jego papierek i pieczątka. Pracownik o długoletnim stazu. Poki co nie ujawnię żadnej informacji , bo mogę sie narazic na konsekwencje psucia dobrego imienia firmy. Sam prowadzę działalnosc i też kiedyś o to walczylem .
Cała ta historia z pewnoscia odbije mi sie czkawką. Jestem umówiony na naprawę w dziale blacharnia , i boję sie jak tam potoczą sie sprawy. Jestem na cenzurowanym.
Cały mój post moze zamknę jednym pytaniem. Czy walczyc , czy zostawic sprawe do wyciszenia .Spotkanie we wtorek. Po nim podejmę decyzje co dalej. Piję profilaktycznie melise ,bo od tego czasu chodze wk....
 
Black Dusty 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6Sce4x4
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige
Dołączył: 28 Lis 2018
Posty: 829
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2019-12-08, 13:44   

Krystian67 napisał/a:
Czy walczyc , czy zostawic sprawe do wyciszenia

Właśnie przez zostawianie spraw do wyciszenia klienci są tak traktowani. Uważam że każdy za swoja pracę powinien odpowiadać zdrowiem i życiem swoim i rodziny wtedy każdy będzie miał odpowiednie podejście do swoich obowiązków, czy to sprzątaczka czy sprzedawca , lekarz prawnik bądź jakikolwiek inny fachowiec.
Tylko konsekwencje i to surowe oraz publiczne poinformowanie i napiętnowanie takich zdarzeń może coś zmienić :!: :!: :!:
Ostatnio zmieniony przez Black Dusty 2019-12-08, 13:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
hak64 


Marka: Mercedes
Model: 300SE
Silnik: 3,0
Rocznik: 1987
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 180
Skąd: Żory
Wysłany: 2019-12-08, 14:25   

Krystian67 napisał/a:
Jestem umówiony na naprawę w dziale blacharnia

Gorąco nie polecam zlecania prac blacharskich w ASO. Rzadko który serwis dysponuje dobrym warsztatem blacharskim (grubsze prace zwykle zlecają podwykonawcom. Także lakiernie pozostawiają wiele do życzenia. Jedynym plusem naprawy w ASO jest dokumentacja i gwarancja serwisowa. Jeśli miałeś szkodę z OC sprawcy lepiej więc będzie zlecić naprawę w solidnym warsztacie, gdzie wykonają usługę zgodnie z technologią producenta i na Twoich warunkach. ASO zwykle podejmuje się napraw wyłącznie z rozliczeniem bezgotówkowym, przy czym dają do podpisania cesję praw do odszkodowania, tym samym następuje odwrócenie ról - to ubezpieczyciel staje się zleceniodawcą naprawy.
_________________
specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych
 
Pedros 


Marka: Dacia
Model: Duster II 4X4
Silnik: 1,6 Sce
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige
Dołączył: 11 Lut 2019
Posty: 400
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 2019-12-08, 14:30   

Krystian67 napisał/a:
Jestem przed rozmowa i konfrontacją z pracownikiem
A po co tak konfrontacja z pracownikiem? Chcesz z nim walczyć na gołe klaty czy co? Wina została stwierdzona i potwierdzona przez serwis więc żadne konfrontacje nie są potrzebne. Ty zastanów się czego oczekujesz od ASO jako rekompensaty za źle przeprowadzoną usługę i przedstaw swoje oczekiwania kierownikowi. Stroną w całej sytuacji jest ASO a nie pojedynczy pracownik. Aso ma sprawić by klient poczuł się usatysfakcjonowany, a co się stanie z pracownikiem to już ich problem i decyzja.
 
BLACHA_997 



Marka: Dacia
Model: Comfort
Silnik: 1,6 SCe
Rocznik: 2019
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 787
Skąd: ŚLĄSK
Wysłany: 2019-12-08, 14:38   

Krystian67 napisał/a:
....Poki co nie ujawnię żadnej informacji , bo mogę sie narazic na konsekwencje psucia dobrego imienia firmy. .....Jestem umówiony na naprawę w dziale blacharnia , i boję sie jak tam potoczą sie sprawy. Jestem na cenzurowanym. .....


Sorry, ale czegoś nie rozumiem. O jakim narażeniu się na konsekwencje związane z psuciem dobrego imienia firmy Ty mówisz? Przecież owa firma SAMA na własne życzenie takim postępowaniem kształtuje swój wizerunek. Nie opisujesz historyjki wyssanej z palca, tylko wskazujesz na faktycznie zaistniałe zdarzenie bezczelnego oszustwa, które biorąc pod uwagę opisywane przez Ciebie fakty mogło nie mieć incydentalnego charakteru.
Tym bardziej dziwi mnie fakt, że w dalszym ciągu wiążesz kolejne naprawy z tym (moim zdaniem) pseudo serwisem. Na Twoim miejscu na pewno poszukałbym innego warsztatu.
_________________
Nowa zabawka DD 2 :)
 
EBmazur 



Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1,0 SCe
Rocznik: 2018
Wersja: Laureate 5 os.
Dołączył: 24 Mar 2019
Posty: 592
Skąd: Mazury
Wysłany: 2019-12-08, 17:22   

Cytat:
Krystian67Dla poprawnosci dodam że nie piję do mechanika . Uwalic mam zamiar wydawce auta , który świadomie zataił fakt. Jest jego papierek i pieczątka.

Czy mechanik poinformował wydającego auto o nie wykonaniu czynności ? - tego nie wiemy , Ty zapewne też nie wiesz .
 
Krystian67 


Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6 Sce 100 KM
Rocznik: 2017
Wersja: Outdoor
Dołączył: 28 Paź 2017
Posty: 530
Skąd: Chorzow
Wysłany: 2019-12-08, 17:43   

Poszedłem na logikę. Skoro brakło , to napewno nie skasował do siebie. O fakcie braku poinfomował mnie szef osobiście .Podkreslajać ze wystąpił bład pracownika , który miał mnie poinformowac o braku filtrów i zaniechaniu czynnośći. Czy było to zamierzone wobec mojego przypadku. Z pewnoscią klienci za mna napewno tego u siebie nie zauważyli , bo wierzą. Dodam że padał snieg ,a to sprawia ze tym bardziej niechętnie patrzą pod maske. Planuję ich odwiedzac i dalej kontrolować sposób w jaki wykonuje sie usługi. Może stanie się to moim hobby .
 
BLACHA_997 



Marka: Dacia
Model: Comfort
Silnik: 1,6 SCe
Rocznik: 2019
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 787
Skąd: ŚLĄSK
Wysłany: 2019-12-08, 18:25   

Krystian67 napisał/a:
......O fakcie braku poinfomował mnie szef osobiście .Podkreslajać ze wystąpił bład pracownika , który miał mnie poinformowac o braku filtrów i zaniechaniu czynnośći. ......


Jesteś aż tak łatwowierny? Sam chyba nie zdajesz sobie sprawy z tego co zaszło. Trochę nie nie rozumiem. Pisząc m.in. cyt. wyżej "...o fakcie poinformował mnie szef..." jakoby usprawiedliwiasz oszukańcze praktyki ASO. Kiedy Cię poinformował? W dniu w którym realizowana była usługa, czy po tym jak zgłosiłeś fuszerkę - po kilku dniach. Ciekawe, czy gdybyś nie przyjechał z reklamacją "szef" również byłby łaskawy poinformować Cię o tym fakcie? Z kolei skoro ASO wiedziało o niewykonanej usłudze w dniu przeglądu to dlaczego koszty tej usługi (koszt wymiany filtra) widnieje na fakturze?
Wydaje mi się, że goście wiedzą, że namieszali, ale widząc, że mogą "nawijać makaron na uszy" po prostu w perfidny sposób próbują odwrócić kota ogonem udając, że nic się nie stało.
_________________
Nowa zabawka DD 2 :)
 
eplus 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 3487
Skąd: podkarpackie
Wysłany: 2019-12-08, 19:30   

Dawno temu w ASO innej marki miałem z nimi kosę, mechanik odpowietrzając hamulce urwał odpowietrznik z tyłu. Wiedziałem, że coś długo się z nim mocuje i wieczorem zajrzałem pod samochód, czy ten kurek jest oblany płynem hamulcowym :roll: - a tu nie ma kurka. Na drugi dzień znowu serwis i w cztery oczy :shock: :shock: z kierownikiem, potem w sześć :shock: :shock: :shock: - mechanior utrzymywał, że urwał dopiero przy zamykaniu, tylko, że plam nie było. Wymienili na swój koszt cylinderek, a że lubię symetrię, to kupiłem drugi i też mi wymienili. Jakoś tak nadal im ufałem na 50% i jeszcze ich odwiedzałem nie wiem po co. Najlepsze, że 10 lat później mechanik w prywatnych okolicznościach mnie poznał (ja mam szklane oczy) i wypomniał mi, że jestem skarżypyta, grymaśnik czy jakoś tak.
:mrgreen: :lol: :roll: :-P :lol: :shock:
_________________
K4M - NOT tested on animals :!: :!: :!:
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne