nic nie warta ta formuła non stop
Praktycznie dochodzą 2 przeglądy po 500 zł każdy minimum
koszt tej "formuły "
co najlepsze jest bardzo dużo elementów wyłączonych z tej formuły
nie wiem co dokładnie ale jak na razie wszystko co chciałem reklamować ....
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os. Pomógł: 79 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 3593 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-01-15, 11:45
Tak się zastanawiam któremu zdrowemu facetowi (no i niektórym co sprawniejszym kobietom) chce się czekać na poboczu na pomoc zamiast w 5 minut zmienić koło ?
(chyba że złapiesz więcej niż jeden kapeć na raz ...)
Karenzo możesz przytoczyć czego Ci nie uznali, bo mam dylemat czy brać czy nie?
wypalony tłumik środkowy - dopłata 40 % od ASO mój wkład 1000 zł
skrzypiący pedał sprzęgła - zrobili tylko dlatego że wcześniej zgłaszałem bo forumuła FNS tego nie obejmuje
Naprawa niby prosta ale trzeba było wyjmować cały pedał i tuleje zmieniać
bujający się fotel (ponad normalne bujanie )
ślizgi zderzaka (odstający zderzak po szybszej jeździe )
Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014 Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 3019 Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-01-15, 22:41
Piitubski napisał/a:
Karenzo, przy jakim przebiegu przepalił Ci się ten tłumik?
Lepsze pytanie by było, czy mu pokazali w warunkach tej Formuły, że faktycznie te naprawy jej nie podlegają.
Bo spławić klienta, który nie jest asertywny dość łatwo....
Tu wynika twoja niewiedza .
Pracownik wklepuje moje dane w diagolysa wybiera część która go interesuje i system sam określa czy jest na gwarancji i sposób finansowania . Zamówiona część jest przypisane do mojego auta .
Ja z pracownikami w tym salonie bardzo dobrze żyje po koleżeńsku akurat ci z decaru sa bardziej na luzie od tych na jerozolimskich , miałem z tego powodu kilka profitów .
Dla spokoju sprawdziłem finansowanie u konkurencji i było takie same
Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014 Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 3019 Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-01-16, 08:16
Karenzo napisał/a:
Tu wynika twoja niewiedza .
Pracownik wklepuje moje dane w diagolysa wybiera część która go interesuje i system sam określa czy jest na gwarancji i sposób finansowania .
Nie twierdzę, że jestem guru od Formuły, ale to, iż komputer twierdzi coś niezgodnego z umową, nijak nie jest dla mnie argumentem.
Formuła to umowa i jeśli dany przypadek nie podpada pod żadne z wyłączeń, to ja takiej sprawy bym nie odpuścił, niezależnie od tego co o niej sądzi komputer, czy jakikolwiek pracownik serwisu lub Renault Polska.
Ze skorzystaniem z pomocy prawnika i sądem włącznie.
To działa, tak z 60-80% reklamacji na które sprzedawca od początku kręci nosem udaje się załatwić pozytywnie (nie mówię tu tylko o motoryzacji żeby była jasność).
Niektórzy sprzedawcy odpuszczają dla świętego spokoju rzecz jasna, inni mają mądrzejszych szefów, sąd był potrzebny tylko raz - z opornym ubezpieczycielem.
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCI 4x4 Prestige Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 726 Skąd: Wro
Wysłany: 2016-01-16, 10:00
Karenzo napisał/a:
Tu wynika twoja niewiedza .
Pracownik wklepuje moje dane w diagolysa wybiera część która go interesuje i system sam określa czy jest na gwarancji i sposób finansowania . Zamówiona część jest przypisane do mojego auta .
Ja z pracownikami w tym salonie bardzo dobrze żyje po koleżeńsku akurat ci z decaru sa bardziej na luzie od tych na jerozolimskich , miałem z tego powodu kilka profitów .
Dla spokoju sprawdziłem finansowanie u konkurencji i było takie same
az spojrzalem w moja umowe i nie ma tam zadnych wylaczen, wyglada dokladnie jak gwarancja wiec jedyna opcja wymigania sie jest podciaganie pod zuzycie eksploatacyjne, innego nie widze
Marka: Dacia będzie
Model: Duster był
Silnik: będzie
Dołączył: 17 Lis 2015 Posty: 716 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-01-16, 10:31
Bo na lpg wyższa temperatura spalania. Bez lpg chyba ten tłumik tak szybko nie siada?
Przeczytałem OWU FNS i nic nie ma na temat wyłączenia tłumika z gwarancji. Ja bym nie odpuścił. Jest jeszcze zapis o zużyciu eksploatacyjnym, ale to można naciągać do wszystkiego.
Ostatnio zmieniony przez Piitubski 2016-01-16, 10:36, w całości zmieniany 1 raz
Problemem jest sam wydechu . jego najniższym elementem jest właśnie owy tłumik środkowy .
Woda to normalny efekt spalania paliwa (przy gazie jest go więcej ) . Jeżeli tłumik nie zdąży się mocno wygrzać to wody nie wypali .
Teraz nawierciłem wiertłem 2 tłumik w najniższym miejscu i woda nie będzie zalegać .
W wersji po lifotwej z 2014 zmieniono kształt całego wydechu a to była pewnie jedna z przesłanek
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum