Wysłany: 2017-08-23, 16:54 RowerekCombi przedstawia - Białe auto vell Śnieżynka
Przedstawiam Sandero 1.2/16v - BIałe Autko zwane dalej Śnieżynka
No i pora dołączyć fotki do galerii, których zbiór z czasem powiększy się o jakieś fajne z wypadu gdzieś tam
dacia3.jak-zmniejszyc-fotke_pl.jpeg Auto portret :P
Plik ściągnięto 24 raz(y) 50,32 KB
dacia2.jak-zmniejszyc-fotke_pl.jpeg Tu przypomina nietoperza w locie :)
Plik ściągnięto 31 raz(y) 71,6 KB
dacia1.jak-zmniejszyc-fotke_pl.jpeg Przód w pełnej krasie i całkiem ładny, podoba się innym :)
Myślę ze jakiś książe się znajdzie i zgubiony pantofelek zwróci na swoje miejsce
paulus108 - a fotki z wnętrza kiedyś się zrobi tylko jak luzik będzie
Aaaa bom zapomniał Czy przyjmiecie do klubu to cudo z właścicielem i resztą ekipy? Przydałoby się jakiś naklejek na zadniej części Śnieżynki przykleić od wewnętrznej strony bo tyle Was wszystkich pełno jeździ ze już sam się gubię który jest który i czy z klubu czy nie. i zapewne nie raz was wyprzedzałem niestety nie macie innej opcji
_________________ RowerekCombi
Ostatnio zmieniony przez RowerekCombi 2017-08-23, 18:40, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia
Model: LOGAN MCV II
Silnik: 0,9Tce 121KM@186Nm
Rocznik: XII 2017
Wersja: Stepway Outdoor Pomógł: 52 razy Dołączył: 21 Mar 2017 Posty: 1955 Skąd: Ząbki
Wysłany: 2017-08-23, 22:58
Gratuluje zakupu i życze bez awaryjnej jazdy. Widzę wersja Open czyli stara ambiance + dołożone halogeny. A tak w ogóle to ten zderzak bardzo mi się podoba, o wiele ładniej autko z nim wygląda niż przed FL to samo dotyczy sie atrapy chłodnicy.
Koniec z tym glupim tematem, bo jak dla mnie przebil temat "dacia auto dla biedakow".
Też tak myślę dzięki
duduś -
powiem tak - wersja Open chyba się nie przyjęła i nadal operują w salonach wersją ambiance ale czemu to nie wiem, mniejsza z tym, mnie ten rogaty zderzak tez irytował ale myślałem dołożyć tą srebrną nakładkę, jednak jak przyszedł z tym okrąglutkim byłem już zaskoczony ale pozytywnie bo zbędny dodatek już był niepotrzebny atrapa ta dodaje charakteru i masie temu autku choć samo autko waży tylko 1050 a halogeny to nic innego niż to co było, tylko zamienili czarną osłonę na srebrną chromowaną ale też plastikową, temu jest złudzenie ze to piękny duży reflektor p. mgielny troszkę szkoda nie było by tej dziury tylko gładki owalny zderzak ale to nic jest i tak oK
Koniec z tym glupim tematem, bo jak dla mnie przebil temat "dacia auto dla biedakow".
To już było tylko w formie żartu, też nie zamierzam tematu kontynuować
natomiast skupmy się na pierwszej części mojej wypowiedzi: Piękna i niech cieszy oko i duszę właściciela.
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 110 hp
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 7 os. Pomógł: 57 razy Dołączył: 15 Wrz 2013 Posty: 2951 Skąd: Romilly sur Seine/Siemianowice Sl.
Wysłany: 2017-08-24, 21:33
benyo napisał/a:
shrek napisał/a:
benyo napisał/a:
Piękna tylko zapas inny
Koniec z tym glupim tematem, bo jak dla mnie przebil temat "dacia auto dla biedakow".
To już było tylko w formie żartu, też nie zamierzam tematu kontynuować
natomiast skupmy się na pierwszej części mojej wypowiedzi: Piękna i niech cieszy oko i duszę właściciela.
Fają recenzję którą podzielam napisał / goswee / tutaj - http://www.daciaklub.pl/f...pic.php?t=15194 więc powtarzać się nie ma sensu
A teraz przejdę do meritum sprawy - Śnieżynce zrąbały się uszczelki okienne na przednich i tylnych drzwiach, zaczęły się falować i odstawać od rantu drzwi i woda wciskała się pod nie na ranty okienne i w nich stała. Po oględzinach w ASO dostanie komplet nowych /korali/ i na przód i tył
Mam pytanie następującej treści - czy kierownica po skręcie w lewo lub w prawo, powinna sama wrócić do punktu 0 czyli do jazdy na wprost, bo nie dość ze jest wyczuwalny opór przy powrocie to odnoszę wrażenie że, albo jest zbyt mocno skręcona listwa kierownicza, albo zbieżność jest nie do końca prawidłowo ustawiona, a może zwrotnice są do posmarowania, albo wspomaganie nie ten tego działa jak należy, czy ten typ tak ma? Na to pytanie w ASO poinformowano mnie czy tak Pana uczyli na kursie jazdy ze kierownicę się puszcza po zakręcie i nawet nie oglądnął tego a większość jadących za mną myślą że jedzie na.....y, bo mnie szerokim łukiem omijają no i wyjdzie na to ze Śnieżynka pod wpływem % lub innych środków odurzających się prowadzi a takiej damie raczej nie wypada może jakieś sugestie i porady poproszę
No właśnie wiem że powinna wrócić do punktu 0 na wprost ale w servisie cytuję raz jeszcze - Na to pytanie w ASO poinformowano mnie czy tak Pana uczyli na kursie jazdy ze kierownicę się puszcza po zakręcie i nawet nie oglądnął tego a większość jadących za mną myślą że jedzie na.....y, bo mnie szerokim łukiem omijają
Mam pytanie następującej treści - czy kierownica po skręcie w lewo lub w prawo, powinna sama wrócić do punktu 0 czyli do jazdy na wprost, bo nie dość ze jest wyczuwalny opór przy powrocie to odnoszę wrażenie że, albo jest zbyt mocno skręcona listwa kierownicza, albo zbieżność jest nie do końca prawidłowo ustawiona, a może zwrotnice są do posmarowania, albo wspomaganie nie ten tego działa jak należy, czy ten typ tak ma? Na to pytanie w ASO poinformowano mnie czy tak Pana uczyli na kursie jazdy ze kierownicę się puszcza po zakręcie i nawet nie oglądnął tego a większość jadących za mną myślą że jedzie na.....y, bo mnie szerokim łukiem omijają no i wyjdzie na to ze Śnieżynka pod wpływem % lub innych środków odurzających się prowadzi a takiej damie raczej nie wypada może jakieś sugestie i porady poproszę
Miałem niedawno Renault Megane jako auto zastępcze. I tam były takie właśnie objawy jak piszesz. Czasem auto prowadziło się bardzo dobrze a czasem jak chciało, po skręcie kierownica nie wracała do pozycji 0 a jej odkręcenie wymagało siły. Przy jeździe na wprost wydawało się, kierownica jest nieprzykręcona bo auto pływało i znosiło na boki.
Chciałem wybadać sytuacji kiedy tak się dzieje. Okazało się, że ... i tu bardzo dziwne ... winny był system start/stop, wystarczyło go wyłączyć i wszystko zaczęło działać normalnie. Te dziwne objawy działy się szczególnie gdy system start/stop zbyt długo stał nieuruchomiony np. podjechałem pod sklep i czekałem na małżonkę, więc silnik się wyłączył. Przyszła żonka wciskam sprzęgło i po tym jazda bez trzymanki. Nie wiem jaki to miało związek z kierownicą a raczej wspomaganiem, ale taki dziwoląg mi się trafił, więc może u Ciebie coś podobnego się dzieje ?
benyo
moje autko nie ma start stop więc tu nie szukam przyczyny.
W mej ocenie albo jest za mocno spasowana lub skręcona listwa i temu to tak ciężko chodzi i musi się po prostu wyrobić , lub zbieżność może być niepoprawnie ustawiona. a już ostatecznie wspomaganie może szwankować . Powiem tak - w każdym przypadku, gdyby to nie było na gwarancji już bym sobie dawno to sprawił a tak jestem zmuszony czekać i naciskać na servis aby to w końcu zbadał , a nie pouczał mnie jak mam trzymać kierownicę iloma rękami i czy tak mnie uczono w szkole jazdy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum