Wysłany: 2017-05-02, 00:04 Śruba do osłony silnika
Oryginalne śruby do dolnej osłony silnika są w rozmiarze M6X100 o numerze 7703101579.
Pasująca śrubę dostać nie problem ale ori mają fajne przedłużenie przed gwintem które bardzo ułatwia wkręcanie co przy stalowej osłonie jest dość istotne do tego podkładki są na stałe .
Czy ktoś wie gdzie można kupić (poza ASO po 20 zł ) lub jak się specjalistycznie taki towar nazywa ?
wygląda to tak
Czy ktoś wie gdzie można kupić (poza ASO po 20 zł ) lub jak się specjalistycznie taki towar nazywa ?
Śruba jest specjalistyczna /dedykowana/.Dlatego ma nr katalogowy.
Można kupić w "żelaznym sklepie" /nie markecie budowlanym/ śrubę o podwyższonej wytrzymałości o takich samych wymiarach.Część gwintu zeszlifować,z ruchomą podkładką pogodzić się.
Można podkładkę "chewtnąć",ale będzie korodować./rdzewieć/
_________________ 48piotr
rysiek223 [Usunięty]
Wysłany: 2017-05-02, 09:02 Re: Śruba do osłony silnika
Fruxo napisał/a:
Czy ktoś wie gdzie można kupić (poza ASO po 20 zł )
Część gwintu zeszlifować,z ruchomą podkładką pogodzić się.
Podkładka to nie problem może je kupić na kilogramy ale obawiam się że seszlifowana śruba nie będzie ładnie wkręcać się w gwint szczególnie że najważniejsze są te 2 pierwsze obroty
Zeszlifowana będzie się wkręcać.
Dla pewności przed szlifowaniem można nakręcić nakrętkę,a po szlifowaniu odkręcić.
Będzie pewność ,że gwint jest dobry.
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 110 hp
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 7 os. Pomógł: 55 razy Dołączył: 15 Wrz 2013 Posty: 2858 Skąd: Romilly sur Seine/Siemianowice Sl.
Wysłany: 2017-05-04, 05:33
Fruxo napisał/a:
48piotr napisał/a:
Część gwintu zeszlifować,z ruchomą podkładką pogodzić się.
Podkładka to nie problem może je kupić na kilogramy ale obawiam się że seszlifowana śruba nie będzie ładnie wkręcać się w gwint szczególnie że najważniejsze są te 2 pierwsze obroty
Kup lepiej taka srube a nie szlifuj. Oryginalna lub zamiennik jest galwanizowana nie rdzewieje a przynajmniej nie od razu. Jezeli zeszlifujesz to ruda dopadnie to po trzech dniach a potem do odkrecenia bedziesz mial ciezko, bo te niby nakretki to blaszki bardzo ciekie. W ostatecznosci zastosuj zwykla srube.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum