No właśnie to jest K4M czy H4M? Bo moc 114 KM pasuje do tego drugiego, jaki byłby sens pakować do hybrydy silnik niespełniający aktualnych norm? Tzn. H4M też jej nie spełnia ale dopiero aktualnej.
_________________ Browar domowy Mariampol
Ostatnio zmieniony przez Obywatel MK 2020-05-26, 12:56, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os. Pomógł: 85 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 3746 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-05-26, 14:53
Dodajmy że E-TECH to hybryda plugin czyli taka którą można podładować z gniazdka w garażu i na samym prądzie te 30 kilometrów po mieście przejechać. Nic więcej mi nie byłoby potrzebne :)
A w Dacii będzie najpewniej jeszcze inna tańsza wersja - mild czyli taka spięta na stałe z napędem tradycyjnym bez możliwości jazdy na samym prądzie choćby przez 2km jak to potrafią hybrydy. Wariant plug-in nawet do clio nie trafi tylko zwykła hybryda.
Marka: Dacia
Model: Logan II
Silnik: 0.9 TCe Easy-R
Rocznik: 2016
Wersja: Laureate Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Mar 2016 Posty: 248 Skąd: Poznań
Wysłany: 2020-06-20, 16:53
eplus napisał/a:
Ten mild to bez sensu, w korku będzie co chwilę odpalał się?
Mild działa cały czas. To jest po to by zmniejszyć zużycie co2 i co za tym idzie spalanie w mieście.
Oszczędności w mieście są na poziomie max 1 litra a w trasie 0,2-0,3 litra ;) plusem jest taniość dopłaty. W suzuki to 7000 pln a w Dacii jest szansa że 2000/3000. Działa z ulubionym przez Polaków manualem wiec będą mogli samodzielnie zapanować nad zmianą biegów 👍🏿
Szczerze pozytywnie się zaskoczę jak dadzą pełna hybrydę w sandero. Zazwyczaj hybryda oznacza dopłatę 15 000 PLN to było by za dużo przy takiej półce cenowej jaka ma Dacia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum