Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2020-09-15, 21:33
Logan/sandero III (MY2021) - oficjalne informacje
Autor Wiadomość
Killer King 



Marka: Fiat
Model: TIPO SW
Silnik: 1.4
Rocznik: 2020
Wersja: Laureate
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Kwi 2019
Posty: 297
Skąd: Bielsko Biała
Wysłany: 2021-01-17, 09:06   

Tipo Cross:
Cena cennik ( promocja )
City Cross 1.0 T3 Turbo 100 KM 73 200 zł

Cena cennik ( promocja )
City Cross 1.0 T3 Turbo 100 KM 78 700 zł
Cross 1.0 T3 Turbo 100 KM 84 700 zł

TIPO CLASSIC
1.4 Fire 95 KM - 58 700 zł

TIPO TIPO
1.0 T3 Turbo 100 KM – 63 400 zł

Zobaczymy ile z tech cen zejdą.
 
Black Dusty 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6Sce4x4
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lis 2018
Posty: 829
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2021-01-18, 14:56   

Cennik
https://www.auto-swiat.pl...zednika/rzpj886

https://autokult.pl/40014,nowa-dacia-sandero-wyzsze-ceny-ale-i-tak-tanio-jest-lpg-i-automat

cennik_sandero_iii_2021_premiera.png
Plik ściągnięto 5255 raz(y) 9,27 KB

 
tommylee1 


Marka: Dacia
Model: Duster 1.6 SCE LPG
Silnik: 1,6
Dołączył: 21 Lut 2019
Posty: 206
Skąd: Łódź
Wysłany: 2021-01-18, 15:56   Cena nowego sandero

Jak Wam się podobają ceny nowego Sandero?

https://francuskie.pl/nowa-dacia-sandero-oficjalny-cennik-w-polsce-to-najtanszy-hatchback-na-rynku/
 
buladag 


Marka: Dacia
Model: Lodgy SL Techroad
Silnik: 1.6
Wersja: Techroad 7 os.
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 28 Maj 2019
Posty: 622
Skąd: -:-
Wysłany: 2021-01-18, 16:13   

Sandero Stepway w manualu jest o 4000 droższy niż Lodgy Techroad ze wszystkimi dodatkami po cenach sprzed 1,5roku. Chętni na pewno będą ale myślę że to początek scenariusza jak że Skodą.
Ostatnio zmieniony przez buladag 2021-01-18, 16:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
franius 



Marka: Dacia
Model: Logan II
Silnik: 0.9 TCe Easy-R
Rocznik: 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Mar 2016
Posty: 246
Skąd: Poznań
Wysłany: 2021-01-18, 16:35   

Generalnie bez dużego zaskoczenia... już po cenach na innych rynkach było wiadome że pójdą sporo do góry.

To co mnie potencjalnie interesowało to Tce 90 CVT, ale za 58 900 raczej się wstrzymam jeszcze bo oferta jest taka sobie. Tj. pewnie cena do wyposażenia nadal będzie najlepiej ze wszystkich marek, ale różnice się w mojej ocenie już dość mocno zatarły zwłaszcza w stosunku do Swifta, Fabii oraz Rio. Wiadomo diabeł tkwi w szczegółach ale tak na szybko:

za:

59 500 jest Swift Premium 1.2 83KM skrzynia CVT

61 350 jest Fabia Ambition 1.0 95KM skrzynia DSG 7 biegowa

61 500 jest Rio M 1.0 100KM skrzynia DCT 7 biegowa

67 300 jest Micra Acenta 1.0 92KM skrzynia XTRONIC (CVT)

68 4400 jest Clio Zen 1.0 90KM skrzynia X-tronic (CVT)

70 900 jest Yaris Comfort 1.5 125KM skrzynia CVT
 
krimar 


Marka: Dacia
Model: Sandero II ph 2 Open, Duster 2 Prestige
Silnik: 1,0 TCE LPG
Rocznik: 2020, 2021
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Kwi 2013
Posty: 321
Skąd: z ?
Wysłany: 2021-01-18, 18:51   

Lista silników i wersji wyposażenia z cenami:

Sandero Access SCe65 – od 40 900 zł

Sandero Essential SCe 65 – od 45 900 zł
Sandero Essential TCe 90 – od 49 900 zł
Sandero Essential TCe 100 LPG – od 50 900 zł

Sandero Comfort SCe 65 – od 48 900 zł
Sandero Comfort TCe 90 – od 52 900 zł
Sandero Comfort TCe 90 CVT– od 58 900 zł
Sandero Comfort TCe 100 LPG – od 53 900 zł

Sandero Stepway Essential TCe 90 – od 53 400 zł
Sandero Stepway Essential TCe 100 LPG – od 54 400 zł
Sandero Stepway Comfort TCe 90 – od 56 900 zł
Sandero Stepway Comfort TCe 90 CVT– od 62 900 zł
Sandero Stepway Comfort TCe 100 LPG – od 57 900 zł


Moc (w najtańszej wersji) o 8 KM w dół, cena o 8000 zł w górę.
Lepsze modele w cenach porównywalnych z Suzuki Swift Hybrid, wybrałbym chyba Suzuki, jakość wyrobu i prestiż marki o wiele wyższy
 
eio 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV II
Silnik: 1.0 SCe B4DB400
Rocznik: XII 2017
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 26 Sty 2018
Posty: 887
Skąd: EL
Wysłany: 2021-01-18, 19:06   

krimar napisał/a:
Moc (w najtańszej wersji) o 8 KM w dół, cena o 8000 zł w górę.

czyli downsizing i downpowering w jednym :-/
 
tommylee1 


Marka: Dacia
Model: Duster 1.6 SCE LPG
Silnik: 1,6
Dołączył: 21 Lut 2019
Posty: 206
Skąd: Łódź
Wysłany: 2021-01-18, 19:16   

Nie ukrywam czekałem na premierę Sandero w Polsce gdyż zanosi się na zakup nowego auta. I gdyby rozpatrywać to pod kątek typowego mieszczucha, to rzeczywiście byłby problem z ceną, Ale ja przyglądam się Stepwayowi i tutaj widzę jednak, że oferta jest atrakcyjna. Stepway Comfort plus Paket Technologie Plus, tylne okna elektryczne, klima automatyczna i LPG cena będzie oscylować w granicach 61 700. I teraz gdybym miał wybierać Swifta, Fabie, Rio czy nawet nowe konstrukcje takie jak Fiesta i I20, na papierze skłaniam się ku Stepway. To tak na sucho, trzeba wsiąść i pojeździć :-) .
 
jodlasty 



Marka: Dacia
Model: Sandero Stepway
Silnik: 0,9 LPG
Rocznik: 2019
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Maj 2019
Posty: 100
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2021-01-18, 19:51   

Czy nowa Sandero Tce jest z filtrem cząstek stałych?
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-01-18, 21:25   

Bez.

(Wtrysk pośredni, więc nie dziwne).
 
jodlasty 



Marka: Dacia
Model: Sandero Stepway
Silnik: 0,9 LPG
Rocznik: 2019
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Maj 2019
Posty: 100
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2021-01-19, 08:36   

laisar napisał/a:
Bez.

(Wtrysk pośredni, więc nie dziwne).


Pytam, bo tutaj ktoś podał linka i tam jest napisane w artykule, że:
"Warto zaznaczyć, że wszystkie silniki TCe, w tym również ten z LPG, mają filtr cząstek stałych."
 
Auto Krytyk 


Marka: .
Model: .
Silnik: .
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 819
Skąd: Polska
Wysłany: 2021-01-19, 08:44   

Ceny są za duże według mnie, 60 koła za wersję cvt, najsłabszy silnik okrojony o 10 km z mocy w cenie 49 tys z Klimą czyli 11 tys drożej niż ja dałem za pełną wersję z dodatkami. Używki też pójdą ceny do góry w tym roku i następnym Dacii.
_________________
KANAŁ MOTORYZACYJNY
 
jodlasty 



Marka: Dacia
Model: Sandero Stepway
Silnik: 0,9 LPG
Rocznik: 2019
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Maj 2019
Posty: 100
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2021-01-19, 08:46   

Nie rozumiem dlaczego, automat nie może być spięty z LPG.
Dziwnie to sobie wymyślili.
 
krimar 


Marka: Dacia
Model: Sandero II ph 2 Open, Duster 2 Prestige
Silnik: 1,0 TCE LPG
Rocznik: 2020, 2021
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Kwi 2013
Posty: 321
Skąd: z ?
Wysłany: 2021-01-19, 10:44   

eio napisał/a:
czyli downsizing i downpowering w jednym

i price rising przy okazji
 
telecaster1951 


Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.0 Sce
Rocznik: 2019
Wersja: Laureate
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Lut 2019
Posty: 630
Skąd: Łódź
Wysłany: 2021-01-19, 11:26   

Wstrzymajcie się, bo krytykować łatwo, ale przeanalizować już się nikomu nie chce. Porównam dla wersji Sandero Comfort SCe 65.
Sama zmiana kursu euro, za co należy podziękować naszemu rządowi, bo od roku sztucznie zwiększa kurs euro aby wykazać mniejsze zadłużenie (jak to niedługo wszystkie jeb*nie, to się nie pozbieramy), to wzrost ceny auta o 2,5 tysiąca w stosunku do roku 2019. Czyli z 38 robi się 40,5.
Inflacja w strefie euro wynosi obecnie 0 a nawet jest niewielka deflacja, ale uznajmy 0. W Polsce to 4%. Mamy już 42 tysiące. Reszta, czyli 7 tysiaków bierze się z nowocześniejszego wyposażenia auta. Po prostu.
 
JS 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 SCe + LPG
Rocznik: 2017
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Wrz 2017
Posty: 151
Skąd: CRY
Wysłany: 2021-01-19, 12:54   

Pobawiłem się znowu konfiguratorem i stary Stepway Celebration wychodzi 58.000 zł, zatem kwota wstępnie podana za najnowszą wersję będzie wyższa o jakieś 3-4 tysiące zł z dopasem o akcesoria i pakiety. Pewnie, że każda podwyżka boli, ale cenniki wszystkich marek i modeli na 2021 rok poszły do góry, nie tylko w Daciach.
 
psz 


Marka: Suzuki
Model: Vitara
Silnik: 1.0 BoosterJet
Rocznik: 2019
Dołączył: 29 Sty 2018
Posty: 94
Skąd: Katowice
Wysłany: 2021-01-19, 13:35   

telecaster1951 napisał/a:
Wstrzymajcie się, bo krytykować łatwo, ale przeanalizować już się nikomu nie chce. Porównam dla wersji Sandero Comfort SCe 65.
Sama zmiana kursu euro, za co należy podziękować naszemu rządowi, bo od roku sztucznie zwiększa kurs euro aby wykazać mniejsze zadłużenie (jak to niedługo wszystkie jeb*nie, to się nie pozbieramy), to wzrost ceny auta o 2,5 tysiąca w stosunku do roku 2019. Czyli z 38 robi się 40,5.
Inflacja w strefie euro wynosi obecnie 0 a nawet jest niewielka deflacja, ale uznajmy 0. W Polsce to 4%. Mamy już 42 tysiące. Reszta, czyli 7 tysiaków bierze się z nowocześniejszego wyposażenia auta. Po prostu.


Przede wszystkim ceny wszystkich aut mocno zawyżają kary za emisję CO2 (zwłaszcza tych małych i tanich). Inflacja czy kursy walut odgrywają przy tym marginalną rolę.

Od nowego roku te kary są jeszcze dotkliwsze, a wprowadzenie nowej generacji modelu jest idealnym momentem, by w końcu je zdyskontować w cenach.

Podziękuj więc bardziej Unii, a nie rządowi. I przy zakupie auta poczuj się sponsorem rozwoju elektromobilności ;-)

To jest zdumiewające jak na różnych motoryzacyjnych forach zupełnie się lekceważy wpływ polityki klimatycznej UE na ceny aut. Niektórzy sprawiają wrażenie jakby w ogóle nie wiedzieli, że coś takiego istnieje.
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-01-19, 13:56   

@psz: Tzn. ile konkretnie TSZ z tych 7 kzł wyliczonych przez kol. telecastera1951 to "kara" za emisje, a ile warte jest nowe wyposażenie?

psz napisał/a:
Podziękuj więc bardziej Unii

Nie ma za co, bo za bardzo ulegają jojczeniu lobbystów i za mało przykręcają śrubę koncernom /: Rozwój zapewnia się wysokimi wymaganiami, a nie pobłażliwością i ratowaniem prezesowskich tyłków Za-Dużych-Żeby-Upaść za pomocą kasy zebranej od przeciętnych podatników...
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-01-19, 13:57   

jodlasty napisał/a:
napisane w artykule, że [jest FAP]

Papier (elektroniczny też) wszystko zniesie...
 
telecaster1951 


Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.0 Sce
Rocznik: 2019
Wersja: Laureate
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Lut 2019
Posty: 630
Skąd: Łódź
Wysłany: 2021-01-19, 14:53   

psz napisał/a:


Przede wszystkim ceny wszystkich aut mocno zawyżają kary za emisję CO2 (zwłaszcza tych małych i tanich). Inflacja czy kursy walut odgrywają przy tym marginalną rolę.

Od nowego roku te kary są jeszcze dotkliwsze, a wprowadzenie nowej generacji modelu jest idealnym momentem, by w końcu je zdyskontować w cenach.
Zacznijmy od początku. Bo to jojczenie słychać wszędzie, ale nikt kuźwa nie pokusi się o poszukanie źródeł. Kara jest liczona za każdy gram ponad limit - prawda. Limit jest obliczany dla całej marki, producenta, koncerny lub grupy. Co to oznacza? Że Renault ma liczony limit wspólnie z Nissanem, Mitsubishi, Alpinem, Ładą i Dacią. Renault nie jest głupie i nie będzie produkować aut, które przyniosą kary. Koncern spokojnie sobie to rozpisze tak, aby hybrydy i elektryki pokryły nadwyżkę.
Wyższe ceny za emisję? Przecież obcięli 10 koni w 1.0 SCe, właśnie po to aby ograniczyć emisję spalin i żebyś nie musiał płacić.
To 7 tysięcy masz za materiał na desce, nowe radio, nową tapicerkę, nowy projekt itd.
Ostatnio zmieniony przez telecaster1951 2021-01-19, 14:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
psz 


Marka: Suzuki
Model: Vitara
Silnik: 1.0 BoosterJet
Rocznik: 2019
Dołączył: 29 Sty 2018
Posty: 94
Skąd: Katowice
Wysłany: 2021-01-19, 15:13   

Jasne, że produkcja elektryków pozwala obniżyć kary, ale żadne dostępne w internecie dane nie wskazują na to, że grupa Renault i Nissana dzięki temu w ogóle ich nie płaci. Aż tylu elektryków na razie nie sprzedają.

Twierdzisz, że redukcja mocy w 1.0 SCe sprawiła, że ten model nie ma nadmiernej emisji. Bez żartów, norma jest zbyt wyśrubowana ;-) Jedyne co, to zabieg ten zmniejszył wymiar kary, który i tak jest.
 
franius 



Marka: Dacia
Model: Logan II
Silnik: 0.9 TCe Easy-R
Rocznik: 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Mar 2016
Posty: 246
Skąd: Poznań
Wysłany: 2021-01-19, 15:41   

telecaster1951 napisał/a:
psz napisał/a:


Przede wszystkim ceny wszystkich aut mocno zawyżają kary za emisję CO2 (zwłaszcza tych małych i tanich). Inflacja czy kursy walut odgrywają przy tym marginalną rolę.

Od nowego roku te kary są jeszcze dotkliwsze, a wprowadzenie nowej generacji modelu jest idealnym momentem, by w końcu je zdyskontować w cenach.
Zacznijmy od początku. Bo to jojczenie słychać wszędzie, ale nikt kuźwa nie pokusi się o poszukanie źródeł. Kara jest liczona za każdy gram ponad limit - prawda. Limit jest obliczany dla całej marki, producenta, koncerny lub grupy. Co to oznacza? Że Renault ma liczony limit wspólnie z Nissanem, Mitsubishi, Alpinem, Ładą i Dacią. Renault nie jest głupie i nie będzie produkować aut, które przyniosą kary. Koncern spokojnie sobie to rozpisze tak, aby hybrydy i elektryki pokryły nadwyżkę.
Wyższe ceny za emisję? Przecież obcięli 10 koni w 1.0 SCe, właśnie po to aby ograniczyć emisję spalin i żebyś nie musiał płacić.
To 7 tysięcy masz za materiał na desce, nowe radio, nową tapicerkę, nowy projekt itd.


Norma to 95g CO2 na 100km. Pokaż mi auto Dacii które chociaż się zbliża do tej ilości.

Ceny są znacznie wyższe i już opłacalność Dacii maleje. W okolicach 60 000 jest znacznie większy wybór i natrualne jest że Dacia przesunęła się z półki cenowej w której nie było konkurencji do takiej gdzie ona już jest. Naturalnym jest również porównywanie ofert i nawet jeśli Dacia nadal daje najwięcej za jak najmniej to to opłacalność jest już inna, raz że kwotowo różnica jest mniejsza a dwa, że procentowo praktycznie jeszcze mniejsza. Trzeci problem to małe rabaty i tutaj może się okazać że mimio iż konkurencja jest kilka tys droższa to finalnie wyjdzie to samo lub taniej...

Ja Ci nie bronie się cieszyć z podwyżki dlatego nie odbieraj innym prawa do jej krytykowania. Większość kupiła Dacię ze względu na największą opłacalność (tak cenę). Teraz trzeba by to na nowo policzyć.
 
defunk 


Marka: Dacetti / Peżo
Model: Dusterio / Rifter
Silnik: 1,6 SCe / 1,2 110 KM
Rocznik: 2017 / 2021
Wersja: Laureate
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 25 Lis 2017
Posty: 839
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2021-01-19, 16:24   

Albo jest się za Dacią sercem, albo rozumem -- ot co!
 
pastp 


Marka: FIAT, DACIA
Model: IDEA, SANDERO STEPWAY 2021
Silnik: 1,3 jtd, 1.0Tce LPG
Rocznik: 2005, 2021
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 142
Skąd: Koszęcin
Wysłany: 2021-01-19, 16:48   

Dacia chyba jako jedyna daje fabryczny gaz i 3lata gwarancji na to. Dodatkowo Stepway ma klimą auto, i bezkluczykowy dostęp. Ekran tam gdzie być powinien Android auto w standarcie i poświetlnie przyciskow na kierownicy Za to liczę dać ok 63 tys. Każde inne auto tej klasy i z takimi dodatkami, prawie 80tys. Gdyby do Stepway-a z gazem dodali CVT, dałbym 70tys. Teraz tylko trzeba sprawdzić ile to jest głośniejsze przy 140km/h od Captura, Kamiqa i zachwalanego Suzuki Vitara, no i Dustera Jak niewiele to Dustera kupię może kiedyś.
 
Prezes 



Marka: Dacia --> Renault
Model: Duster 2 --> Kadjar
Silnik: 1.2 TCe 1.5 dCi EDC
Rocznik: 2017(m2018) --> 2017
Wersja: Prestige
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 1696
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-01-19, 20:40   

I nie porównujcie z wyprzedażą innych marek, bo Dacie w starej wersji też jeszcze są wyprzedawane i do nich można porównywać 8-)
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne